Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Toto je ukazkove hodnoceni situace od pomotaneho zoufalce, ktery si postu cte ve webovem rozhrani, misto aby pouzil e-mailovy klient.Zatimco v klientovi jasne vidim subject i odesilatele a vsechny e-maily ktere nechci cist oznacim a smazu behem par sekund, aniz bych se dotkl mysi, tak ve webovem rozhrani musim "nastrelovat" ruzne poschovavane check-boxy, abych se nasledne, pomoci nekolika dumyslnych prokliku dostal k e-mailum, ktere me zajimaji. Socialni site mohou uzivat jen lide, kteri si nevazi sveho casu. Pred par lety nam zamestnavatel vnutil pouzivat take firemni kanal na Slacku a to je pak skutecny projev masochismu.

    Socialni site rad prenecham povrchnim motakum, kteri budou vzdycky uprednostnovat formu pred obsahem. S nimi, se ale hodnotove zcela rozchazim.

  • ...zase zbytečná debata...

  • E-maily jsou a budou potřebné, včetně příloh, které můžete přiložit.

    Naopak nevidím budoucnost v sociálních sítích, které jsou jak mor. A už vůbec nechápu, proč mají facebookový profil některé státní organizace, či úřady. Co víc umožní klientovi, než klasické webové stránky? Nebo je to snaha donutit uživatele, aby si facebookový profil taky udělal? Díky, nechci.
  • maily mají své místo, nevěřím tomu, že by jim hrozila smrt;)).. Větší hrozbu vidím právě v komunikaci přes sociální sítě.. To je smrtící záplava často nepodstatných zpráv a vzkazů, rozptylujících daleko víc, než mail... a přispívajících k degeneraci lidí
  • co je to email??
    • Zeptej se svého štětce.
  • zase nějaké bláboly o emailu.
  • Mail má svá specifika. Soc. síť je něco jiného.Paralelně budou dál existovat.
  • Nesmysl.
    Upozornění a vibrace lze vypnout, spam filtrovat.
    To, co ruší, jsou právě sociální sítě, klienti a aplikace umožňující komunikaci v reálném čase.
    A samozřejmě šéfové vyžadující komunikaci s podřízenými i v době jejich zasloužené dovolené "na zotavenou".

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit