Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ČD zavedená zločinecká organizace státem podporovaná.Fandím všem co s nimi jezdí načerno.Aby podbili konkurenci na trase Praha-Havířov nasadili vždy nižší cenu než má soukromý dopravce.Ale v případě že ji koupíte po této trase.Koupeno kdekoliv jinde-cena výrazně vyšší.To se jim to bojuje s konkurencí.A nebýt soukromých dopravců,pěkně bychom padali na huby.Poslední cena lístku na této trase když tady rýžovali jen ČD byla 910Kč.Takže takovým šupákům bijícím se s konkurencí za veřejné peníze je třeba se vyhnout obloukem.
  • Ovšem pohroma je cestování vlakem po Slovensku.Tyhle mača vůbec neměli dostat licenci.Jsou tam výluky.Běžné zpoždění je okolo 30 min vyjímkou není 50 min.Přípoje nesedí.Vlaky ujíždějí.Prostě lopaty umí nanejvýš tak řezat šindele nebo stloukat máslo.Ale provozovat železnici?Problém.Centrála zmatků - třeba Půchov.Utíkejte!
  • Jedno se však nemění - hlášení: omluvte prosím zpoždění vlaku. V tržní brutální
    společnosti přeci platí že platím hříšné peníze za nějakou protislužbu.
    Takže pokud mám jízdenku a mam být v 9 hodin v Praze měl bych dostat od drah
    odškodnění za to že tam jsem až v 9 50.

    Vedení drah má peněz jistě dost když si rozdává miionové odměny za nefungující společnost.
  • KIMCID
    půl roku byl klid a je měsíct tepla a hezky a vlaky časté spoždění.to by měl řešit.
    • Myslím, že by měl spíše řešit ZPOŽDĚNÍ, než "spoždění"(to vůbec nevím, co tím slovem básník míní). Změny teplot obvykle způsobují změny objemu (i délky) kovových předmětů, jakými koleje jsou. Raději ať vlaky jedou pomaleji a přiměřeně změněným podmínkám, než za každou cenu "dodržovat jízdní řád". Primární musí být bezpečnost cestujících. Po případné havarii málokdo ještě spěchá . . .
      • KIMCID
        PRAVDA ZPOŽDĚNÍ...ovšem nic to nemění na tom, že lidi chtěji být včas v práci.(aby si ji udrželi) *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit