Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechápu že Praha má pořád něco.Nejlepší by bylo zrušit v Praze celou MHD včetně metra ať pepíci chodí pěšky. Ja nevím ale z jiných měst např.Plzeň,Brno,Ostrava,Most,Liberec není slyšet že by měli nějaké problémy .Nebo že by to v těch městech uměli lépe organizovat?
    • S největší pravděpodobností je to tím, že v krajích se dopravní obslužnost řeší na základě požadavků dotyčných měst a obcí, a jsou těmito subjekty také financovány. Tudíž stát do jim do toho asi " nekecá ". Kdežto v Pražský DP vlastní stát a tudíž je tam prostor pro korupci a rozkrádání ( viz. jízdenky z Kypru, platy a odměny managementu DPP, atd. ). De facto, hospodaření DPP je věrnou kopií " hospodaření" vlády, na ministerstvech, MHMP, DPP a dalších organizacích, které jsou v úplném, nebo většinovém vlastnictví státu.
  • maminka p.DVOŘÁKA....................No koment ,taky má nějakou odměnu
  • rozkradli peníze, de se dá ,rozdavali jsi odměny,a nekolik peněz jse našlo až na kypru
    co dodat ? na lidech jsi to vemou.Vrátit peníze ,ktere jse rozkradli je nedonutí nik
    bohužel takový systém je zde
    vše záleží na lidech /národu ,co jsi dá líbit
  • Pražáci budou jezdit do Poděbrad, Kutné Hory a jinam ale po Praze budou chodit lidé pěšky. Má to logiku????,, *1* *1* *1* *1* *1*
  • Nó, taky způsob, jak lidi donutit jezdit autem a platit předražený benzín - přecpané autobusy. Třeba 136 je přecpaná už teď...
    • Souhlasím, frekventované linky autobusů a tramvají jsou přecpané stále. Avšak opačně to je u tzv. důchodcovských linek, které bývají málo vytížené. Nakonec uvidíme, jak tato restrukturalizace spojů MHD bude v praxi fungovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit