Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Focke Wulf 190 byl na minimálně stejné kvalitativní úrovni. Poválečné Československo zvažovalo, že ho použije jako svůj stíhací typ. Přesto nakonec se ve válce  udržela dominance Messerschmidtu i u nás po válce jako verze Avia 199

  • Německá  technika  (nejen v aeronautice)  už  v  době  císařství  byla 

    na vysoké úrovni. I přes obrovské reparace,  které Německo muselo

    splácet - především Francii, investovalo do jednotlivých firem kvůli

    udržení si svého postavení.

    Snad nejlépe byly popsány  problémy  Německa po I. světové válce 

    Erichem Maria REMARQUE v krásné knize s názvem TŘI KAMARÁDI.

  • Bez zajímavosti není, že po válce měla trofejní Messerschmitty i naše armáda. Řadu z nich jsme dodali do Izraele, kde bojovaly proti Spitfirum, které byly zase pro změnu v rukou Arabů.  Tak se ten svět někdy koulí..

    🙂


    • prefender

      To ví každý blb, zde je článek o ME 209.

      • Mno, já zas tolik blbů neznám. Někteří vůbec nevědí, že jsme dodávali Izraelcům zbraně. Tak hlavně, že to víme my dva.....

        😉

  • 109ky se pouzivaly v mnoha ruznych verzich od Spanelska az do roku 1945, pokud pocitam jen Nacisticke Nemecko. Verzi bylo tolik ze pojem "starsi" se fakt nehodi.

    Nemluve o tom ze DB 601 se cpal prave do Friedrichu, a dany motor je asi nejlepe znamy prave tim ze ho mely 109ky.

    Pokud bych mluvil o "starsim" a "novejsim" tak alespon ve spojeni se 190kou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit