Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jenže dojezd měla asi tak 6 km. *6* *7*
  • Elektroauta mají obří výfuk v uhelné elektrárně Prunéřov! *1* *1* *16*
  • alfa a omega současné elektromobility jsou baterie. Dokud nebudou mít hustotu energie na kilogram hmoty alespoň o řád menší než je v benzínu nebo v naftě, budou to vozítka použitelná tak pro městské ježdění, ale vyrazit s tím na dovolenou je nesmysl, protože dojezd 300 km, když nestírám, netopím, nesvítím, nestahuji okénka,..... A když ano, tak 120 a jsem rád. A ekologie? Elektroauto "čudí" stejně jako úsporný diesel, jen z jiného komína.
    Druhou věcí je cena - nebude-li srovnatelná s cenou současných aut, tak si tyhle auta koupí pár jedinců, co se mají potřebu ukazovat ekologicky. A přijde-li to jako nařízení (zákazy, vyhlášky,..), tak to bude pro společnost ve finálním součtu ještě dražší. Elektroauta si koupí sice o něco víc lidí, ale masa těch, co budou dál udržovat své spalovací miláčky se výrazně nezmenší, protože na elektro mít prostě nebudou.
    Nejsem proti technickému pokroku, ale technické věci se musí prosadit především ekonomicky a ne vyhláškou nebo zákazem. Pak to může mít zcela opačný efekt - viz oprávněná naštvanost společnosti na solární elektrárny a averze k "obnovitelné" elektřině.
  • ze tys videl v osmdesatych letech to propagandisticky video OPECU kterej strasil jak nam v roce 2010 dojde ropa a proto se musi omezit tezba? No vidis je rok 2017 ropy je furt dostatek navic nove naleziste v bridlicich a i ten nejvesti jouda dnes uz vi ze slo jen o to nahrabat si "legalni" kartelovou dohodo vic prachu!!!
  • Elektromobil jako první vozidlo na světě překonal stokilometrovou rychlostní hranici. Postaral se o to Belgičan Camille Jenatzy v roce 1899 s autem Jamais Contente. Elektromobil Torpédo KID dosáhl v roce 1902 dokonce rychlosti téměř 170 km/h. *1* Na začátku dvacátého století jezdilo po USA více elektromobilů než automobilů se spalovacím motorem.Objev nových ložisek ropy razantně snížilo cenu benzínu a naftařská loby vycítila příležitost, jak velmi razantně zbohatnout, pokud se benzín začne plošně používat.
  • Ne jen, že to je ambiciozní plán Škoda ho bude, aby přežila, splnit a překročit. Konkurence ji k tomu donutí.Možná, že vozyTesla vyrobené v ČR.
  • to je jednoduché bude se platit dan z km v kazdem aute povinna krabicka a satelit te zkrouhne ikdyz budes jezdit sem tam doma po dvorku.... Mimochodem zakaz vjezdu aut se spalovacim motorem do centra mest se pripravuje jiz dnes tedy to je odpoved na to kdo bude kupovat 3x drazsi elektro auta...
  • Na elektriku budeme jezdit tak šalinou!.Copak by se ti naši "mocní" vzdali daně 14 kaček z
    každího litru?Z čehopak by kradli?Z piva a lihu se to už nevyplatí,chlastá se méně a tak ještě z těch pohonných hlot.Firmy se stěhují ven,nebo už tam jsou. *16* *16* *16*
  • Kupovat to budou ti, kteří na to budou mít, a to v době, kdy dojde nafta. Ostatně tuhle podstatnou položku do svých úvah autor článku nějak zapomněl zohlednit...
  • Už vidím tu kvalitu baterií! Aby to nedopadalo tak, jako s bateriemi do "jistých" prostředků, kdy baterie vytekly dříve než...
    Také jsem měl fotoaparát Fujica- Japonci psali, že nové alkalické baterie vydrží na 3 filmy!
    To ještě asi nevěděli o podniku Bateria Slaný! Exponoval jsem s bídou 1 film (bez blesku) a v přihrádce mokro!
    Nevěřím, že pokrok učiní nějaké převratné a ekonomicky výhodné řešení této "elektromobility".
    A co kuny?
  • elektromobil od škody? to bude v zakladu za 1M a k tomu budete muset dokoupit baterie (ty nebudou v cene jen zaklad na cca 5km jizdy) proste klasicka skoda tam kde cena konkurence bude obsahovat kompletni auto vcetne dnes bezne vybavy bude skoda holota pomalu bez volantu *1*
  • Celá elektromobilita je další velký sluníčkový blud a slepá ulička, takže je úplně jedno, jaká čísla si experti z automobilky cucají z prstu.
    Pokud tu nádhernou účinnost elektromotoru vynásobíme účinností výroby el. energie spalováním uhlí a přidáme ztráty transformací, s překvapením zjistíme, že výsledek zdaleka nedosahuje ani účinnosti cinknutého 2,0TDI. Ve státech, kde tuto pravdu nezakrývají, je např. skvělá Tesla zařazena ve stejné ekologické kategorii jako třeba osmiválcový Range Rover.
    Další zatím neřešitelný problém je dojezd. Já vím, různí vědci už oznamují, že výkonná baterie je na dohled. Ale to slibují už asi 40 let, a zatím se pořád v elektrokáře musíte rozhodovat, jestli budete stírat, nebo si zatopíte.
    EAuta nejsou ani ekonomičtější, ani ekologičtější ani jinak výhodná pro běžného uživatele, proto je nutné je prosadit za každou cenu tak nějak po evropsku - dotacemi, příkazy a zákazy.
  • A kdo to bude kupovat za ten 3 násobek běžného auta?? *2* *2* *1* *1*
    A pokud to nebude mít dojezd aspoň 1000 km, a rychlonabíjecí zásuvku na každém patníku, tak je to na velké NIC, NIC, NIC!!! *1* *1* *16*
  • elektriku, tak vlezu do šaliny nebo trolejáka

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit