testovaci text

Diskuse pro Článek

Problém českých učitelů? Nejhorší platy a pohled plaché laně

30. 8. 2017 – zpravy.tiscali.cz

Školské odbory, podporované před říjnovými sněmovními volbami mohutně sociální demokracií, hrozily ještě před pár dny stávkou kvůli špatným platovým podmínkám učitelů. Nakonec se kantoři pouze tento ...

zpět na Článek

komentářů v diskuzi: 50

napsat komentář

makarenko facebook.com

3 souhlasí, 1 nesouhlasí

k první republice: dělnický plat =400-600kčs/měs, učitelský nástupní 700,po definitivě 900 kčs , pan řídící 1200 (můj děda)+ PENZE,společenské vážnosti požíval každý kdo "byl pod penzí" (učitelé,ajznboňáci,státní úředníci,četníci).dědův bratr obvoďák s ordinací doma příjem přes 2000 kšs (2300.2800),jeho domek 3+1 s garážé stál 37 000 a auto tatra 75, 34 000,za koncesi k praxi musel složit 10 000 keš,na penzi si šetřil,děda bydlel v pronájmu,jako řídící v pronájmu v bytě státním (garantovaný nájem),po dosažení penze se však takový byt musel uvolnit,a proto místo na penzi si šetřil na dům,který si po odchodu do penze i koupil,
1.9.2017
vlákno reagovat

Major čs. armády Terazky (inkognito)

4 souhlasí, 6 nesouhlasí

. . . zlaté časy skončily v roce 1948 - i když kinderstube rodičů přežívala i poté.

Bolševik pro degradaci inteligence udělal nejvíce!

Známé je úsloví partajních blbů: "...copak jsem nějakej inteligent?...", nebo "...slovo inteligent je urážka..." mluví za vše.

A přitom se klepali, aby každý z nich měl titul RSDr (z latiny Rerum Sviňarum Doktor = česky Doktor Prasáckých Věd). A ještě dneska se jím na kandidátkách bolševiků ohánějí!

Ještě dneska se slovo "inteligent" používá v pejorativním slova smyslu, jako nadávka a urážka - bolševický marast v nás přežívá!
1.9.2017
vlákno reagovat

x (inkognito)

0 souhlasí, 4 nesouhlasí

Souhlasím. Ještě bych dodal, že to RSDr se také může číst jako Rozhodnutím Strany Doktor.
1.9.2017
vlákno reagovat

x (inkognito)

1 souhlasí, 3 nesouhlasí

... RSDR je i můj fotr Křenek.
1.9.2017
vlákno reagovat

pusinka (inkognito)

0 souhlasí, 11 nesouhlasí

dearputin.com
31.8.2017
vlákno reagovat

BTW (inkognito)

2 souhlasí, 11 nesouhlasí

přééééésně

vivat Gagarin






YEAH !!!
1.9.2017
vlákno reagovat

BTW (inkognito)

0 souhlasí, 11 nesouhlasí

... odcházím navždy když mi dáváte tolik nesouhlasů !!!

Pa Simča !!!






WOW !!!
1.9.2017 upraveno v 10:39
vlákno reagovat

Občan (inkognito)

7 souhlasí, 0 nesouhlasí

Já fetuju vědomě a řízeně, je to léčba mé duševní choroby.
31.8.2017 upraveno v 19:22
vlákno reagovat

jura (inkognito)

19 souhlasí, 7 nesouhlasí

učitelů je jak sraček, už nyní do evropy na gumových člunech míří statisíce učitelů
31.8.2017
vlákno reagovat

BTW (inkognito)

3 souhlasí, 14 nesouhlasí

přéééésně, měli by se likvidovat, stačilo by poslouchat pana prezidenta Zemana a nemuseli by děcka ani do školy








YEAH !!!
31.8.2017
vlákno reagovat

jarda.ho tiscali.cz

2 souhlasí, 2 nesouhlasí

Nikdo ti tvůj názor nebere, ale mohl bys napsat jaké vzdělání máš?
31.8.2017
vlákno reagovat

Občan (inkognito)

5 souhlasí, 4 nesouhlasí

Já si myslím, že z různých prohlášení je jasné jaké vzdělání má pisatel pod tímto nickem. Je ovšem také možné poškození intelektu fetováním alkoholu, komunismu nebo jiných návykových látek.
31.8.2017
vlákno reagovat

j (inkognito)

5 souhlasí, 4 nesouhlasí

Lenina mám ráda, ale Kim je lepší a hezčí!
31.8.2017
vlákno reagovat

Jo JO (inkognito)

6 souhlasí, 0 nesouhlasí

Učit se, Učit se, Učit se :
www.seznam.cz/zpravy/...rce=hp
31.8.2017
vlákno reagovat

j (inkognito)

5 souhlasí, 5 nesouhlasí

co jim zbývá jiného když sousedí s Putinchanátem.

Ale to "Učit se..." prý řekl Lenin když viděl Stalinovo vysvědčení. *2*
31.8.2017
vlákno reagovat

Občan (inkognito)

10 souhlasí, 8 nesouhlasí

Bývaly doby, kdy Pan Učitel byl velice vážená osobnost. To bylo v době, kdy vzdělání bylo považováno za jednu z nejvyšších hodnot. Každý nedokáže vymyslet teorii relativity, ale každý kdo má zdravé ruce může kopat kanály. Jenomže vzdělaní a samostatně myslící jedinci jsou nebezpeční všem totalitním vládcům, kteří chtějí řídit stát jako svůj podnik. Naproti tomu těch se zdravýma rukama se na kopání kanálů najde vždy dost a navíc se snadno přimějí k poslušnosti. Proto komunisti "preferovali" tzv. "dělnický původ". Sami komunisti byli ovšem také "dělníci", protože se dělili o to co vytvořili jiní.
31.8.2017
vlákno reagovat

Jo JO (inkognito)

10 souhlasí, 2 nesouhlasí

A víš že to byla doba komunismu. Kdy učitel měl respekt?
Tak že už jsi se poučil nebo smířil s historií?
31.8.2017
vlákno reagovat

Ten (inkognito)

4 souhlasí, 0 nesouhlasí

pitomec NIKDY za socialismu nežil, je ročník 1990
31.8.2017
vlákno reagovat

Občan (inkognito)

6 souhlasí, 10 nesouhlasí

Za doby komunismu měl Pan Učitel STÁLE JEŠTĚ respekt, protože byli lidé vychovaní ještě ve svobodné ČSR. A někteří pamatovali ještě Rakouskou monarchii. Dneska sklízíme to co zaseli komunisti.
31.8.2017 upraveno v 11:39
vlákno reagovat

Jo JO (inkognito)

14 souhlasí, 1 nesouhlasí

no nevím já jsem ročník 1975 a nic z toho mě vštěpováno nebylo.ale prostě to tak bylo že učitel měl respekt *3*

to že někdo řekne že je demokracie a pak si může dělat každý i děti co chce moc k dobré morálce nevede *9*
31.8.2017 upraveno v 10:53
vlákno reagovat

Občan (inkognito)

11 souhlasí, 2 nesouhlasí

Demokracie neznamená, že si každý může dělat co chce. Ale naopak platí jistá pravidla, která musí každý dodržovat a zejména svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda jiného.
31.8.2017
vlákno reagovat

Tomas (inkognito)

4 souhlasí, 1 nesouhlasí

Jaká jistá pravidla... Jste chtěl napsat že platí nejistá pravidla. Jednak se dají kdykoliv změnit a jednak se mění často.
Dále v demokracii se očividně pravidla nemusí dodržovat, jenom je přesně řečeno co za trest následuje pokud pravidla porusite a soud rozhodne, že jste pravidla porušil. Že se vám zdá trest neadekvátne nízký? No však to jsou ta pravidla... V hokeji jsou také pravidla a stejně se fauluje a úmyslně, dokonce je to součástí strategie. Stejně jako v dopravě jsou pravidla ale dálnice je plná lidi co porušují jak bezpečně vzdálenosti tak maximální dovolenou rychlost jízdy.

Demokracie v evropském pojetí také znamená že když si myslíte že je někdo gauner tak stejně se k němu musíte chovat nediskriminačně. Nesmíte pomlouvat někoho kdo vám vcera vykradl obchod a musíte ho zítra také obsloužit... To je demokracie a svoboda která podle vás konci a začíná kde přesně?

Státní orgány v te jak píšete demokracii také nestojí na straně spravedlnosti ale na své vlastní, když zveřejnite fotku toho co vám vykradl obchod dostanete pokutu od státního orgánu... Protože na vyšetřování kriminálních činu je tu policie, vy jen můžete čekat na co přijdou, a jaký trest dostane... , a státní orgány řeší přestupky... Takže vás ten zloděj ani nemusí hnát na obcanskopravni spor o poškozování dobrého jména, jenom se obrátí na státní orgán a ten vás pokutuje nezávislé na tom jestli máte pravdu nebo ne, pravdivost tvrzení neposuzuje.

To je ta svoboda co někde začíná a končí? Kde přesně?
31.8.2017 upraveno v 17:49
vlákno

Anna (inkognito)

16 souhlasí, 1 nesouhlasí

Na rozdíl od dnešní doby však ti komunisté velice dbali na kvalitu školství. Po roce 89 došlo k nevídanému úpadku vzdělání a z předních míst v mezinárodním hodnocení, jsme se propadli o minimálně 50 míst.
31.8.2017
vlákno reagovat

apač (inkognito)

5 souhlasí, 11 nesouhlasí

*15* *15* *15* *15* komunisté velice dbali na kvalitu školství *15* *15* *15* *15* *15*

ANO výuka jazyků byla fenomenální, ruština se teď dvěma generacím velice hodí, občanská nauku kde byl hlavním tématem sovětský svaz a život v komunismu taky super, o zkreslených dějinách dějepisu ani nemluvě
31.8.2017
vlákno reagovat

Jojo (inkognito)

5 souhlasí, 5 nesouhlasí

Rusovè se i za komunismu učili Francouzky
31.8.2017
vlákno reagovat

Anna (inkognito)

10 souhlasí, 1 nesouhlasí

Vždy jen anglicky
31.8.2017
vlákno reagovat

makarenko facebook.com

7 souhlasí, 0 nesouhlasí

výuka jazyků byla systémově velmi kvalitní,na základce se každý, i ten tupec ,seznámil s cizím jazykem,jednoduchým,slovanským, pro chytré byla na druhém stupni nepovinná němčina, na gymplu byly povinně dva cizí jazyky,jinak zde fungoval skvělý systém jazykovek,kde se každý mohl za dva roky jazyk naučit
1.9.2017
vlákno reagovat

Tomas (inkognito)

2 souhlasí, 0 nesouhlasí

Cože? Spíš bych řekl, že díky relativně vyšší svobodě v prostředí školství a tragickym poměrům z hlediska uplatnění se jinde se tam ti chytří koncertovali víc než pokud by měli na výběr ve svobodné zemi... Za úpadek vysokeho školství mohou ti co tam sedí jak žába na prameni, přilepený na veřejné rozpočty ať již formou grantu nebo přímého financování. Myslíte že když jim přidáme tak holahola půjdou dělat něco jiného a pustí tam schopné lidi? Naopak bude to větší tlačenka. Proto se také tlačí všemožně na zvyšování peněz ale větší objektivita v rozdělování peněz mezi kantory je věta po které se všichni osypou.
31.8.2017
vlákno reagovat

makarenko facebook.com

4 souhlasí, 1 nesouhlasí

museli dbát, především na techchnické (přírodovědné) vzdělání ,jelikož probíhala industrializace
1.9.2017
vlákno reagovat

p.sudek tiscali.cz

10 souhlasí, 0 nesouhlasí

to máme z toho, že si necháme vládnout amatery a ignoranty, ukažte mi něco ve školství co vládní úředníci nesprčili. Přitom, je zcela zjevné, že nejen dosažené vzdělání, ale hlavně jeho kvalita je zárukou, že se nedostanete v nemocnici do ruky doktorovi, který je špatně vzdělán, nebo dáte dítko do školy učiteli, který nemůže mít přirozenou autoritu už jen proto, že se bojí otázek poťouchlých dětí.
školství je to nejdůležitější co musí ve státě správně fungovat a myslím, že je kam se podívat, jak se to má dělat.
P.S. nejsem učitel, jsem doktor jen pro případ komentářů od truhlíků jako je jura
31.8.2017
vlákno reagovat

Kočičák (inkognito)

13 souhlasí, 8 nesouhlasí

Jistě, je to stresující a náročné učit stále dokola žáčky malou násobilku, básničku "leze Macek ze vrátek, roztrhl si kabátek" nebo kotrmelce. Ještě k tomu šílených 20 x 3/4 hodiny týdně! *1* *16*
31.8.2017
vlákno reagovat

my (inkognito)

6 souhlasí, 9 nesouhlasí

víme sajmon, 20 x 3/4 hodiny týdně
31.8.2017
vlákno reagovat

Talos (inkognito)

5 souhlasí, 7 nesouhlasí

bingo *15* *15* *15* *15* *15* *15* *15*
31.8.2017
vlákno reagovat

jarda (inkognito)

6 souhlasí, 2 nesouhlasí

Jistý čas, je to již delší dobu, jsem pobýval v Belgii. Zkoumal jsem možnost zaměstnání.
Ve stejné dělnické, docela dost náročné práci na obsluhu a prostředí- Plat něco kolem 50 tisíc franků. Střetl jsem se i s jedním panem učitelem již středního věku, přišla řeč na plat učitelů.
Okolo 60 tisíc!
Tak počítejte. Zdá se, že jisté nátlakové skupiny vytvoří jakési "argumenty" proč by měly míti mnohem více než ostatní. Vysoká odpovědnost za děti, psychické problémy, "hypotéky", nemožnost uživit rodinu...
Ale takové problémy přece máme všichni, ne?
31.8.2017
vlákno reagovat

jura (inkognito)

10 souhlasí, 10 nesouhlasí

to jenom učitelé si myslí, že jsou něco víc a že za těch pár hodin budou brát jako poslanci
31.8.2017
vlákno reagovat

hrdina Putin (inkognito)

6 souhlasí, 0 nesouhlasí

mám identický sovětský názor
31.8.2017
vlákno reagovat

Anna (inkognito)

6 souhlasí, 0 nesouhlasí

Poslanci by měli brát mnohem méně než učitele. Která profese nadělá takový sajrajt a není za zlodějny a likvidaci státu nijak odpovědná?
31.8.2017
vlákno reagovat
Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

napsat komentář

Do této diskuse nelze psát anonymně. Musíte se přihlásit.