Roční dálniční známka zdraží o osm stovek, měsíční zlevní o 10 korun
-
Nemáte pravdu -Ťok byl " skvělejší" a nikdo, tohoto odborníka na tuhnutí betonu, jen tak nepřekoná...
-
Z rozhovoru Zbyňka Stanjury pro seznamzpravy:
Dalším
bodem, jehož logiku příliš nechápu, je zdanění médií. Respektive DPH
u novin ve výši 21 procent, ale u časopisů snížené v sazbě 12 procent.
Kudy běžela ta linie rozhodování? Proč bulvární plátek zdanit
21 procenty, ale po.no časopis jen 12?Viděl
jsem už různé vtípky a karikatury. Ale úplně vážně, časopisy jsou
v nižší sazbě, protože nejsme schopni daňově rozlišit odborné, vědecké
a ostatní časopisy. Jinak by se spustil neuvěřitelný interpretační
souboj o to, co ještě je a co už není vědecký časopis. Chtěli jsme
jednoduchý a přehledný systém.
teď jsem četl jen titulek čs. bulváru o tom, jak Jack Nicholson nevychází z domu, nepřijímá přátele, brzy tam zemře, nějak takhle to znělo. No a já mám z L.A. přímo zprávy, že Jackie jezdí nakupovat, na basket, prostě to, co dělal roky, dělá stále.. Tak třeba proto ta sazba 21% tady u nás 😛 Ono se to prodá i tak totiž, některým....
Netuším, proč redaktora napadl při časopisech hned po.nočasopis. Sám jsem odebíral vědecký magazín, který v covidu bohužel skončil - drahý papír a už tak to kupovalo málo lidí, čiže tady tu pomoc státu chápu a Zbyňa na to odpověděl, jako by o tomhle věděl, jak covid zamával s trhem odborných časopisů.. -
Pod to bych se podepsal. I když nějaké jednodenní výlety jistě budou, nebo výjezd na svatbu, pohřeb.
-
Potřebujeme přeci pro osobní auta třídenní dálniční známku. Cenu bych pečlivě modeloval, podobně jako cenu povinného ručení. Je rozdíl jet SUV nebo Fiatem Punto, zda jedou dvě nebo čtyři osoby, bonus za beznehodovost. A cenu modelovat i podle zamýšlených ujetých kilometrů, což mohou monitorovat/kontrolovat mýtné brány. Kdo by překročil zaplacené kilometry, jen by doplatil. Ale to bychom se už pohybovali v kompetenci sociálního státu, že ?
-
Že prý dálniční známka???!
Parkovací lístek spíše. Pan Kupka vzal počítadlo a spočítal to všem řidičům.
Děkujeme, pane Kupko za Váš citlivý přístup a jednání na datech.
Nikdy jsme neměli tak skvělého ministra dopravy. -
Někde jsem před časem četl článek od nějakého ekonoma, že ideální cena jednodenní známky by byla 50 až max. 100 korun. Dvě stovky to už je fakt přes čáru. Ti, kteří jedou po dálnicích jednou až párkrát za rok, těm se nevyplatí vyhazovat za každou jízdu dvě stovky a budou radši jezdit jako doteď po okreskách. Takže jednodenní známka bude vlastně k ničemu a vybere se na ni houby.
-
Ta za 200 to bude terno když desetidenní je za 270 🤣
-
No, tak nebudu jezdit po dálnicích. Stejně to časově mnohdy vyjde na stejno nebo i lépe jet po silnicích 1. a 2. třídy. Naše dálnice jsou věčně ucpané, neustále se opravují, tím se brzdí provoz, vznikají několikakilometrové kolony a to je pak paráda v nich stát i několik hodin. Na palivu také neušetřím, po dálnici si každé vozidlo více vezme tak se náklady jízdou po obyčejných silnicích s více najetými kilometry vyrovnávají. Snad jen ten "ušetřený" čas. Ale jízda podálnici je časová sázka do loterie. Také to vždy nevyjde.
Proto budu jezdit po obyčených silnicích, za jednodenní známku ušetřím 200,-Kč, vyjedu raději o hodinu dříve a poznám krásy naší vlasti. To z dálnice neuvidíte.
Vláda musí doufat, že vybere více na poplatcích za dálnici od firem. Ty jezdit musí. Obyčejný člověk si to vždy raději 10x přepočítá co se mu vyplatí.
-
Velice se mi líbí jak všichni zvedají ceny všeho ! Jen nějak nerozumím tomu, že se nezvedají výplaty !!! Dálniční známka se cenově zvedne což se dalo čekat, ale čekal bych, že za ty peníze budu po těch dálnicích jezdit po špičkové silnici !!! Jenže opak je pravdou ! Stát rejžuje prachy za všechno, ale kvalitu a úroveň nikdo nehlídá a státu to je jedno ! Já tu dálniční známku asi nevyužiji, ale jsem ochoten ty peníze klidně dát pokud by to člověk potřeboval, ale chci na těch dálnicích mít komfort a ne tankodrom a nerovnosti třeba na napojení u mostů ! Pokud někdo chce prachy, tak já jako zákazních chci také kvalitu !!!
-
No to si nepomůžou. Za prvé ty co nejezdili po dálnici ,nebudou jezdit dál. A pár těch co jezdilo ,ubude. Tak zase dostanou ty samé peníze jako před zdržením. A ještě okolní obce budou víc zatížený dopravou. A to jistě potěší ,hluk,smrad a zničené silnice :D