Sankce na Putina a Lavrova uvalí USA i Evropská unie
-
Mladý muž přišel do knihovny, ale nikde ve studovně nebylo volné místo. Nakonec přece jen jedno uviděl vedle mladé, hezké dívky. Přišel k ní a ptá se: „Prosím vás, nevadilo by vám, kdybych si sedl vedle vás?“ Odpověď ho šokovala, dívka totiž začala křičet: „Cože? Ne! V žádném případě se s tebou nechci vyspat!“ Všichni lidé v knihovně se začali na muže opovržlivě dívat. Právě se ale uvolnilo jedno místo dál od dívky, muž si na ně sedl a začal si číst. Za chvíli k němu přišla ta dívka a říká: „Promiňte, ale studuji psychologii a musela jsem si to vyzkoušet. Díky tomu, co studuji, vím přesně, jak se lidé cítí a co si zrovna myslí. Cítíte se zahanbeně, že?“ Opověď muže ji rovněž šokovala, ten z plna hrdla zakřičel: „Cože? Dvě stě eur za noc? Zbláznila ses? Tak to je teda ale fakt moc!“ Všichni v knihovně se pohoršeně podívali na dívku a muž jí šeptem povídá: „Víte, já studuji právo a díky tomu, co studuji, vím přesně, jak udělat z nevinného člověka viníka.“
-
Jen chci konstatovat ,že ta zkur..ý proamerický fašistický servilní vládní Pětislepenec zablokoval většinu deníků na internetu!!! Jdětě do hajzlů "demokratická" bando !!!
-
-
Taky jsem si všiml, že za poslední dva dny přestaly fungovat minimálně dva alternativní servery na které se občas jednou za půl roku jen tak ze zvědavosti podívám. Ve čtvrtek fungujou a ejhle včera a dnes nic. A to jsou pouze ty, o kterých já vím, jinak už politiku tak neprožívám jak dříve. JAK DEMOGRATYCKÉ.....😉