Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Správa železnic" nějak své úkoly nezvládá...

    A dopravci, kterých už je dost a dost, si dělají, co chtějí...

    Kde jsou ty časy, kdy železničáři patřili mezi profesní elitu - a to na

    všech úrovních...

    • vanhorne

      "Kde jsou ty časy, kdy železničáři patřili mezi profesní elitu" 

      To bylo za nas. Pamatuji tu starou a obycejnou, ale daleko schopnejsi ČSD, take znamou jako "Modra Armada", ale i "Ajznbon". Slouzil jsem ji deset let a na pare jsem odslouzil 6. 

      Kolik ted je tech ruznych zeleznicnich spolecnosti k desitce? Kolik ted potrebuje cestujici jizdenek aby dojel dejme tomu z nejake visky v Sumavske doline do Lanzhota nebo do Male Moravky, 2, 3, 4 mozna 5? Bordel na koleckach, blazinec bez radu, nerad. Kdysi vsechno se ridilo Zeleznicnim a Sluzebnim radem, nebo jak se take rikalo zakonem. Zeleznicni zakon, kniha kterou kazdy strojvedouci nosil s jizdnimi rady v erarni kozene brasne. V te knize zakonu bylo snad 1000 ruznych situaci ktere by mohly nastat behem sluzby a u kazde situace byl presny navod, jak v dane situaci postupovat. Co me dnes nejvice zarazi, v noci uz nejsou vyhybky osvetlene asi z uspornych duvodu.  Na tom je videt kam az zeleznice muze klesnout, kdyz ji ridi chamtivi a nezodpovedni pitomci. Divim se strojvedoucim, ze k necemu takovemu nechali dojit. Mozna proto, ze uz to nejsou maschinfiri, ale jenom "ridici kolejovych vozidel"?  V pripade, ze vjezdove navestidlo mi ukazuje primo, ale osvetlena vyhybka na vjezdu je postavena do odbocky na vedlejsi kolej, okamzite vim, ze se stal pruser a snazim se zachranit co se da rychlobrzdou. Kdyz je ale vyhybka potme nevim nic dokud do ni nevletim. 

      Nejvice me ale zarazi, ze tem blbounum z hornich pater i na MD je to fuk. Kdysi v radech to bylo jasne napsane. Strojvedouci se musi presvedcit, ze vlakova cesta je volna a spravne nastavena. Je to neradstvo co se deje. Uredniku mozna vice nez provoznich zamestnancu. 🤔

    • SŽDC nemá se srážkou vlaků nic společnýho.  Teda pokud neselhalo zabezpečovací zařízení.  V každým případě je to hrozný, ty do sebe museli najet tak ve 120 /střetávací rychlost/.

  • Jak to může vypadat, když rozdělování drah řídili a dosazovali lidi nějací lumpové, jako Bureš, Faltýnek a několik ministrů dopravy. A teď to řídí superministr, nějaký Havlíček.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit