Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už mě to dost štve! A to nejsem sám. Kamioňáci si začali vybírat takové silnice,kde by se vyhnuli platbám za mýto: Silnice 1.třídy jsou dnes v takovém stavu, že se mohou dělat znovu jako ta D 1. Tedy pěknej bordel!!! Nejen že jezdí nehorázně a ohrožují všechny kolem sebe na poměrně pro ně úzkých silnicích, ale tady jde o to, že je zde potkáváte od rána do noci, po celý týden. Tj. včetně sobot a nedělí. Stačí se podívat z Litoměřic na Č.Lípu a dále na čáru, do Jiříkova. Rovněž tak z Děčína na Nový Bor a ten samý směr na na čáru do Jiříkova.
    Rovněž trasu od Varů na Prahu, s odbočením na Louny či Podbořany a dále na Bílinu s dalšími oklikami přes různé okrsky, které příchozí zimu již s určitostí nepřežijí celé. Po zimě je s problémy využijí samotné traktory, které je dorazí. A že těch polí v tomto kraji je dost a dost. Jak říká jeden. Z toho se "poserem" do výšky.
  • Když zdražej mýto, zdraží se úplně všechno, protože všecko se někdy někam veze. *6* *7* *8* *9* *13*
  • Evíku *14*
  • Nevšimnul jsem si, že by koleje vedly k supermarketům,
    Než zase bude někdo psát takové hlouposti, zkuste si zjistit, kolik železniční přeprava stojí, jak se zboží dostane k železnici a jak ze železnice k zákazníkovi, uvědomujete si to? Nebo jen píšete neučené fráze? Uvědomujete si, že každým zdražením pohoných hmot, mýta, pojistek a já nevím čeho všeho se nám všem prodražuje zboží v obchodech? Než napíšete bláboly, zkuste o tom popřemýšlet trošku v širším spektru. Kamion není náš nepřítel, ale nástroj pro naše pohodlí.
    • Tak ať ti ten kamion, coby přítel, neudělal díry před barákem, chytrolíne. A ať ji jezdí po okrsce v té tvé Lhotě od rána do noci. Užij si je.
    • STOP KAMIÓNOVÉ DOPRAVĚ. Kamióny neuvěřitelným způsobem likvidují a ucpávají silnice po celé ČR, Jenom na opravách silnic nás kamiónová doprava, převážně SK, RO,H, UKR a PL provenience, přijde na 30 miliard ročně. Zdražení dopravy je navíc vhodný prostředek, jak konečně začít využívat domácí produkty, a ne právě díky levné dopravě laciné šunty z celého světa. *14* Ve Švýcarsku je tranzitní provoz kamionů, až na ojedinělé výjimky zakázán. Všechen tranzit se musí přeložit na koleje - pracovní příležitosti pro místní lidi..
      • Jediný rozumný příspěvek. Jen na vysvětlenou CZ kamion platí v ČR silniční daň od 18000,00 Kč až 60000.00 Kč dle tonáže po celý rok a pokud jede po dálnici tak ještě mýtné podle počtu náprav a emisní třidy!!!! a jestliže tento kamion jede po silnici jede 1.2.3.třídy a vyhýbá se mýtnému jak je zde uváděno tak s určitostí tento kamion řídí zaměstnanec a má trasu naplánovanou(nařízenou) zaměstnavatelem určitě by tento řidič jel po dálnici a necápal by se po okreskách .....
      • Vemte si podobně smýšlející lidi a běžte zablokovat dálnice.
        Nějakými žbrbly na internetu nic nezměníte.
    • Trošku si nastudujte jak se to dělá třeba ve Švýcarsku nebo ve Švédsku. Tranzitní kamion musí na železnici a ostatní podle vzdálenosti také.Jede-li do poloviny země se zbožím-na železnici. Tak se šetří silnice,životní prostředí a dráha má práci. A že nevedou k supermarketu koleje??? Asi jste v životě neviděl kontejner. Ten umí přepravit zboží lodí,vlakem i autem. Kamion je podle vás nástrojem našeho pohodlí??? To jste vyčetl v komiksech???
      • Tady není švýcarsko.
        Kontejner jsem už viděl, avšak nevšiml jsem si, že by byl samohybný.
        Také jsem si všiml, kde jsou umístěná nádraží.
        Zatím co dnes se doprava snaží městům vyhýbat, takhle by musel k nádražím, někde až do center měst.
        Práce pro ČD? Dobrý vtip.
        Kolika lidem by tohle dalo práci?
        Kolika lidem by tohle vzalo práci?
        Kolik by se ušetřilo pohonných hmot, kolik by stát nevybral na mýtném, na dph, na spotřební dani?
        Prosím Vás zkuste se nad tím opravdu zamyslet z globálního hlediska.
        Jak jsem již napsal, ono nějaké pseudoeko fráze se snadno říkají, jenže má to zase nějaká ale, která když se nepřemýšlí nejsou vidět
        • Hele blasiusi, Ty musíš být už dle toho tvého priezviska úplnej dacan. Takového blba ab\y jeden pohledal. Škoda času ti zde odpovídat. jenom zde pořád nepruť s tím tvým zakrnělým slepičím mozečkem.
  • Přesně tak, jak to bylo dole napsáno. Mýtné pro kamiony ale na všechny silnice. A nejvíce si hlídat ony poláky, turky a t.d. a tvrdě je stíhat. Stejně největší paseku na ničení povrchu maj ty "kamionový vlaky na silnicích". A tam každopádně nepatří. Na to máme koleje.......
    • Souhlas - nejen podle emisí, což je asi zájem EU, ale i podle míry ničení povrchů by se mělo vybírat. Nejtěžším kamionům bych zvedl ceny na úroveň sousedů, Německa a Rakouska. Ostatní (převážně lehčí, vnitrostátní) bych příliš poplatky nezatěžoval.
  • Naše policie si kamionů nevšímá a ty si na dálnicích dělají co chtějí a mnoho z nich se chová tak jako by jim patřila celá dálnice, zejména když se vzájemně předjíždí. *16* *12* *12* *12*
    • Ano tento nešvar vidím skoro každý den.
  • Už teď spousta kamionů se vyhýbá placení mýta tím, že jezdí vedlejšími silnicemi nižších tříd a tak ucpávají a devastují vesnice a malá města, která nemají obchvaty. Řešení je jedině platba na VŠECH silnicích pro vozidla nad 3,5 tuny. Třeba by to donutilo dopravce zvažovat dopravu po železnici či po vodě!
    • Naprostý souhlas,To co předvádí na úzkých silnicích II.a III.třídy to je hrůza,ale naše policie není vidět o D1 ani nemluvím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit