Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jégle, víš jaký je rozdíl mezi novinářem a tasemnicí? 

    Žádný: oba jsou v prdeli a pořád jen čekají, až jim vyjde článek.

    • Pavel.Jegl

      Děkuji za vaši analýzu. Nepamatuji se však na okamžik, kdy jsme se, pane Vašku, dohodli na tykání.

      Ale se zveřejňováním svých článků jsem spokojen, a nejen na tomto webu. Píšu na víc webů a také do printu, poptávka převyšuje nabídku, takže na nějaké čekání nemám čas.

      Příště pište k obsahu - viz první pravidlo diskusí.

      • Díky Pavlíku za reakci a nemám chuť tebe nijak urážet nebo ponižovat a přeji hodně zdaru k tvé ušlechtilé práci. 

        a) omlouvám se, ale je lepší říkat " tyvole než vyvole" a to jsem tu napsal slušně. Právě proto, že se snažíš psát o všem možném a výsledek je o ničem, jsem pojal tohle přirovnání. Je pravda, že se dnes každý živí jak umí, ale občas by se mohl podívat i sám sobě do očí. Bulvární pisálek to nikdy nepochopí a stále věřím, že ty takový nejsi a máš na víc. 

        b) Peroutka, Čapek, Kisch a mnoho dalších autorů se dostalo do podvědomí veřejnosti především tím, že psali pravdu a mělo to váhu i logiku. Tvůj článek o železnici mi připomíná adepta do hvězdné pěchoty, proto ta reakce. 

        c) k pravidlům diskusí : sám tomu nevěříš. Pokud chceš psát o železnici, kup si lístek a projeď se Evropou na týden - dva a pak to srovnávej s naší republikou. Nejde mi o přesnost, čistotu a navazování spojů, to víme všichni kolik let jsme za opicemi, ale napiš článek na téma jak mafie hospodaří s penězi daňových poplatníků. Ono to s tím velice souvisí a tam je zakopaný pes. 

        Držím ti palce a buď zdráv. 

        Václav  

  • Ty peníze nakonec dostanou železnice, když vezou více lidí nemají skoro žádné náklady navíc. A dotace tak jako tak skončí v jejich pokladně. Tak proč by se za ty prachy nemohli svést důchodci.(mne se slevy netýkají)  Navíc zde platí, kdo vozí ten dostane.

  • Investovat? Vypráskat manažery.Kde berou tyto vyžírky tu drzost se samozvaně nazývat "narodní přepravce"? Okradají lidi, kde mohou. Ničeho se člověk u nich nedočká. Když upozorníte na nějaký nešvar, který vás finančně  poškodil - odpoví vám univerzální všeználek z centrály.Balast, balast co sedí na ústředí.

  • KIMCID

    Milé ministerstvo dopravy. čtěte a plačte.

    https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_A1_(Chorvatsko)

  • Na bezpečnost? Všichni vědí, že by to skončilo klasicky Bezpečnost by se nijak nezvýšila. Zato llobisté, tak zvaní podnikatelé či spíše podnikavci, státní úředníci by na tom parazitovali a zvýšili si už tak mastné výdělky. (Ono se postačí podívat na ono nové vybírání mýta. Ani tam to není stát a jeho občané kdo na tom vydělává). Takhle alespoň část těch potřebných (studenti a důchodci) si trochu polepší. Tak jim to nezáviďte.

  • Slevy pro vybrané privilegované skupiny osob jsou ve své podstatě nesmyslné a ve svých důsledcích kontraproduktivní, každý rok je tak na škůdcovskou činnost vydáváno několik miliard, aby mezi lidmi byla podporována zlá krev, závist a protidemokratické nálady.
    • Vážený. Privilegované skupiny jsou dnes zcela jinde, než ony se slevou v dopravě. Mezi státním ouřednictvem, dnešními velkopodnikavci,  (hlavně těch co jsou přissátí na státní zakázky), a t.d. Dnes to nikdo neřekne, ale máme tu vpodstatě kastovní system ne nepodobný tomu starému indickému. To ani za totáče nebylo. Tam byla úzká banda "vyvolených" a ti ostatní. Ale dnes?

  • Jégl,ty jsi opravdu chudák.

  • Příčinou asi nebudou slevy, ale lajdácká práce...

  • sleva na železnici ,pro lidi ožebračené tímto zrůdným režimem nemá nic společného s nehodami , k nehodám dochází díky tomu ,že české železnice byly rozkouskovány a zbavují se neustále zaměstnanců, byla rozděleny na čd CARGO nákladní dopravu, čd osobní dopravu, potom tam nalezli na hlavní tratě soukromí dopravci LEO, a Jančura , ........státní dotace soukromým podnikatelským zlodějům jsou absolutní zvrácenost, ale hlavně dříve jeden celek, jezdil na jedněch kolejích ....dnes jsou tam čtyři obří firmy,...každá má své zaměstnance, ředitele , manažery a všichni na jedněch kolejích .........to je magazmatek způsobený privatizací železnic, řešení?zákaz soukromých firem a máte klid 

    • Ano, soudruhu, režim je zrůdný, protože těm rudým bestiím říkal nejsme jako oni!" místo aby je zavřel do pracovních táborů a přinutil je k otrocké práci tak jako to dělali oni. 😠

      • Inu zase nějaký postkomunista se ozval. Ty dnešní "ekonomické provozy" jsou snad něco jiného? Na té otrocké práci byla jen hrstka disidentů a zlodějů. A ony rudé bestie a jejich potomci se dnes rychle přeorientovaly na t.zv. "nový právní demokratický system", který se skutečnou demokracií toho nemá moc společného. .

  • Peníze na slevu mohly být rozumněji využity.
    • to jistě třeba na nákup  pěti raketometů z usa, nebo na poslání dalších pěti vojáků čr do iráku , možná na zvýšení odměn manažerů čr, kritizuješ to jediné co pro ožebračené lidi tento zrůdný asociální režim udělal z aposledních 30let 

      • Před 30 léty jsme jezdili v špinavých a zastaralých vlacích a autobusech. Kdo tvrdí opak tak žil asi jinde a nebo se narodil po roce 1989, a nebo je to kovaný komunista a tomu se nyní nelíbí vůbec nic.  

        • Dnešní dráhy jistě nejsou bez potíží, ale musím souhlasit s tím, že bychom si měli vzpomenout jak vypadalo cestování "kdysi." Dnes je to o mnoho kulturnější - i když ne bez problémů.

          Ale proč se tady všichni točí na věcech z před 50 lety? Dívejme se trochu dopředu. Tam asi budeme žít nakonec všichni. 

        • mun.go

          "v špinavých a zastaralých vlacích a autobusech" ... ale jezdily skoro všude, a co je podstatné, stejně rychle jako dnes.

          Nebo se snad jízdní doby nějak zkrátily?

          • ... podstatně!

            • Máte pravdu. Na některých úsecích železnice se jízdní časy zkrátily, na naprosté většině tratí nikoliv. Zatím nikdo nevyčíslil, kolik miliard korun stála 1 ubraná minuta jízdní doby na úseku Praha - Bohumín. Dokázal byste to vy?

              Příklad z praxe: Jezdím v létě na Landštejn, používám železnici na úseku Jihlava - Slavonice čistě z nostalgie, autobus je pohodlnější a rychlejší. Jízdní doba je od okamžiku zprovoznění železnice stejná.

              (Do Jihlavy jezdím samozřejmě osobním automobilem, je to dvakrát rychlejší než autobusem a třikrát rychlejší než vlakem.)


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit