Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomasperny

    Jako proč by ne. I když já si stejně pořád myslím, že třeba v rámci přepravy balíků je jednodušší klasická mezinárodní přeprava zásilek než zasílání balíků prostřednictvím vlakových služeb. Zkusil jsem si to jednou a prostě se to moc nevyplatí. Navíc nevím, jestli to dneska už pro běžnou fyzickou osobu je vůbec možné? Vím, že ČD Cargo dělalo nějaké větší změny.

  • Přemýšlím jak levně procestovat evropu vlakem a myslím, že v česku jsou dráhy ještě pořád dost levné a jsem za to moc rád, co jsem se díval na jízdné v dalších zemích, tak je to o poznání dražší, někde je ale ta kvalita zase jinde, rychlovlaky atd.

  • předloni stávala jízdenka Vídeň special třeba z Břeclavi okolo 259kč.Vlaky byly přiměřeně plné.Kdo by si nezajel?Ovšem loni a letos pokračují-stojí už pomalu 600,- kč.Vlaky loni liduprázdné.Protože právě ten Žlutý bus to zajede za podstatně míň. Vrcholem komerčního umu ovšem je že jízdenka z Prahy do Wien je nyní levnější než ta Břeclav - Vídeň.Panečku to jsou manažeři!Nebo tady ten vlak Praha - Graz.Je dojemný.Ale kdo v něm bude jezdit?Spolehlivě a na právě této trase tak cca 3 lidi denně.Maximálně.
  • Nevím kolik to stálo miliard.
    Ale my co jezdíme do práce na Pardubicku jsme zcela šťastní, protože budeme doma velice brzo. Vlak nám odjíždí třeba již v 14:07 a pod.
    Hoši děkujeme.
  • Přesně to se mi taky nelíbí, a nejde jen o hlavní tah, stačí, aby do města jezdily žluté autobusy. Příklad: Praha- Hradec králové 116km 100Kč, na stejné trati Praha- Chlumec nad Cidlinou 89km 128Kč, od polostátního dopravce se jedná o politiku, jako kdyby se paní u pokladny v krámě nejprve zeptala, odkud jste a podle toho naúčtovala cenu rohlíku (jednoho kilometru). A šťouraly předem upozorňuju, že se nejedná o množstevní slevu, cena na kilometr se stoupající vzdáleností sice klesá, ale nemůže se stát aby celková cena za vyšší počet ujetých kilometrů byla nižší, než při kratší cestě (aneb 10 rohlíků 20 kč, 15 rohlíků 10 Kč) P.S. jízdenka Praha - Hradec králové zastávka 119km stojí už "obvyklých" 168 Kč
  • ... píše ti asi proto, že jsi debil, ....
  • Proč píšeš sem o Vrběticích, jsi mimo mísu????????????
  • Ty ČD jsou jedni z největších extra zlodějů. Na hlavním tahu Ostrava-Praha prodávají jízdenky i mezi dílčími zastávkami.Pozor ale vždy TAK aby byli alespoň o 10 kč levnější než konkurence.Pěkný tah-až na to že všude na jiných tratích je tatáž vzdálenost koupená u nich podstatně dražší.Prostě co si ukrojí na hlavním tahu to my ostatní doplatíme mimo něj.Těsně než přišel Student Agency stála Ostrava - Praha zpáteční u ČD okolo 890,- kč.Nebýt soukromníka tak jsme se nedoplatili.A nyní se hnoji z ČD snaží takto podbít konkurenci.Samozřejmě z našich peněz.Není větší špíny!
  • Pindolino tě zaveze víš kam...?
  • Jezdíš pendolinem ?
  • Něco málo k výbuchu muničního skladu: V r. 2006 byly Vrbětice Ministerstvem obrany odebrány Armádě ČR a převedeny pod Vojenský technický ústav s.p., jehož odštěpným závodem je VTÚ výzbroje a munice Slavičín, který byl do r. 2003 samostatnou příspěvkovou organizací MO ČR a nyní je součástí státního podniku.Bochemii to v r. 2009 pronajal Vojenský technický ústav (tehdy PO MO ČR). IMEXu to v r. 2011 pronajal tentýž ústav.Prostory byly dle VTÚ prázdné a zkontrolované, což MUSÍ být součástí přejímací dokumentace.Takže odpovědnostní cesta je jednoduchá: - Kdo byl v r. 2009 a 2011 ministrem obrany?- Kdo za VTÚ podepsal "nájemní" smlouvy, které jsou pro stát tak "výhodné", že to tam ZA SVÉ měl stát zabezpečovat pro SOUKROMÉ subjekty- Jakým schvalovacím procesem tak závažné smlouvy prošly- Jak fungovaly kontrolní mechanismy MO ČR - Zda se vůbec tvrzení právníků těch obskurních firem zakládají na pravdě. Ve společnosti Bochemie, a.s. se vyskytuje synáček nynějšího slovenského prezidenta (od r. 2012) a vlastní ji naprosto anonymní "holandská" firma "BO Chemie B.V.; Amsterdam" (od r. 2008). Přesto je tato společnost státem štědře dotovaná - v letech 2008-2014 obdržela "jen" ze státního rozpočtu 111 300 000.- Kč. Ministry obrany byli: V r. 2006: Karel Kühnl (US) a Jiří Šedivý (ODS)
    V r. 2009: Vlasta Parkanová (KDU-ČSL) a Martin Barták (ODS). V r. 2011: Alexandr Vondra
    Dále pak Petr Nečas a Vlastimil Picek. Ředitelem VTÚ je od září 2012 dosud jakýsi Václav Irovský, který ani nemá VŠ vzdělání. Údajně absolvoval gymnázium a střední průmyslovou školu se zaměřením nainformační technologie.Od ledna 2009 do září 2012 byl ředitelem odštěpného závodu VTÚ LaPVO (Parkanová,Vondra i Nečas mají co vysvětlovat, protože došlo k několikerému porušení platné legislativy ohledně kvalifikace a střetu zájmů)
    Od r. 2005 má registrovánu živnost "ekonomické a účetní poradenství".
    Do r. 2009 vlastnil společnost "VITU commercial & consulting agencys.r.o."
    Od března 2004 do září 2012 byl členem představenstva společnosti "SeaburyCapital, a.s.". Která má - mimochodem - od r. 2006 zastavenou činnost na základě rozhodnutí Živnostenského odboru Úřadu městské části Praha 1 ze dne 23.11.2005, č.j. ŽIO/S/39385/2005/ŠP!!!!! Od ledna 2009 do září 2012 byl ředitelem "LOM Praha, s.p." (Letecké opravny Malešice). A na závěr vzkaz pro madam Bradáčovou - klotové rukávy nasadit a jedu, jedu,jedu. Maji to tady, paninko, tak polopaticky, že žádný vokecávačky nejsou na místě! Nic se nikomu nestane, zase to vyšumí do ztracena. Popřípadě to odskáče někdo, kdo se k tomu přimotal jak slepej k houslím. B-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit