-
Dodělaná zdaleka není. Správně by měla být v betě dle mého názoru. Navíc nemá cenu 40€ za kterou to prodávají na Steamu... Lodě jsou všech frakcí na jedno brdo. Jen s vyšší třídou lodí se zvětšuje model lodi.
-
Celkem hodně zabugovaná hra a nevybalancovaná.
-
Me to pripada jako kopie Star Trek: Starfleet command s vice lodmi
-
Tady ovšem nepřejímáš pravidla světa, ale stylizované stolní hry, to je jako pozastavat se nad logikou člověče nezlob se
-
si robite prcu s tou reklamou, nie?? Vypnem si AdBlock ked ste tak vyplakavali a teraz sa mi zobrazi nejaka retardovana rodina na celu obrazovku a neda sa to ani zavriet.. stale sa zobrazuje znova (tipujem ze zdovodu mouse over baner) *16* *16* *16* *16* *16* *16* *16* *16*
-
Rychlost svetla je nedosazitelna, ale v prijmeme-li pravidla tohoto sveta, kdy vsechny lode vyjdavsi z warpu na danem miste maji nejakou nenulovou pocatecni rychlost, tak budto touto rychlosti pokracuji po bojisti, nebo maji motory a diky nim zrychluji bez omezeni stale dal a dal a lisi se jen zrychleni, nikoli maximalka.
-
Tohle uz nemusi nijak dopadat, uz to dopadlo a dopadlo to dobre. Hra je hotova a tak jak je je dobra. Cokoliv navic bude jen bonus.
-
Určitě bych to nekupoval. Ta hra je od Tindalos Interactive, který mají na kontě dvě hry (Stellar Impact 37%, Etherium 40%) obě dvě hry předčasně opustili a zustali nedodělané, naslibovali hory doly i s horníkama a skutek utek. Vážně bych se divil kdyby tohle dopadlo jinak. Já osobně bych jim nedal ani korunu.
-
ja tu recenzi nečetl to tam vážne píše jako zápor? a co by pak chtel v te hre delat
-
Nesouhlasím s názorem že schopnosti hráč musel pracně naklikávat během boje např vypouštění torpéd. Všechny schopnosti jdou nastavit na auto pravým tlačítkem myši. U torpéd to bylo ošemetné ale byla šance i že se loď automaticky trefila docela velká. Za celou kampaň jsem nepoužil zpomalení času. Nebylo potřeba a navíc nesnáším.*16* Kampaň mě bavila jediné co jsem neměl rád byli generické mise získej data.
-
"Jsou boje real-time? Jsou. Je to strategie? Je. Tedy je to (překvapivě) - rts"
Doporučuju nastudovat základní rozdíly mezi taktikou a strategií. -
Totálně pos::: hra to není, ale nejlepší Fallout od druhého dílu taky né. Lepší než 3 uritě, ale na New Vegas se to nechytá, i když samozřejmě záleží na tom, co od Falloutu čekáš.
-
Aspoň jsi jedinej, kterej měl koule něco napsat, byť ubohost na druhou, a neklikáš jako i*iot na čudlík.:D
-
Nebo přinesl konstruktivní kritiku a hlupák se vysmívá... Prober se...
-
Tady dneska někomu došly tampony v nejméně vhodnou chvíli.
-
Dow 2 kampan opravdu neni rts a dalo by se diskutovat jestli je rts i multiplayer.
-
Nebylo by super mit strategii jako homeworld v 3d a meli by jste tam takovehle lode? Ze battleship by tam mel taky podobne aktivni ability.
-
Nejak jsem nepochopil na co se ptas. Je to 2d (lodemi muzes pohybovat jen po dvou osach). 3d vesmir v homeworldu byl sice fajn ale nejaka zasadni pridana hodnota pro hratelnost z toho nebyla.
Co myslis omezeni max rychlosti? Nektere lode se pohybuji rychleji jine pomaleji, to chces aby se pohybovali rychlosti svetla? -
neznám W40K universe a ani se s ním nehodlám seznamovat, ale můj názor: tato hra vychází z deskové hry, kde pohybuješ namalovanýma plastovýma figurkama po 2D mapě. Takže i tato hra je 2D, proto jsou ty lodě ploché a orientované jen v rovině.
Diskutovat tady o relativitě asi nemá smysl. Nejspíš ale ve W40K mají umělou gravitaci, jinak by ty lodě byly válcově symetrické a gravitace by se vyráběla pomocí rotace. -
Vypada to krasne, ale muze mi nekdo vysvetlit, proc maji ty lode "dno" vsechny stejnym smerem? Podle screenshotu to vypada, ze jsou to defacto atmosfericke vzducholode - nektera vys, nektera niz, ale stejne orientovany. Neni mozno zautocit at uz celni, nebo bocni strelbou na "dno" lode?
A nerikejte mi, ze je tam mor vsech vesmirnych her - omezena maximalni rychlost lodi a stihacek? To uz je k placi. A ted nemyslim omezeni relativitou.