Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Čaute borci, neviete pls či s tym Nehrim na Oblivion funguje čeština ??
    Diky
  • Tak jako nevim,Po skvělém Oblivionu přišel F3, o kterem pres vsechnu kritiku bych rekl, ze byl slusny dil i kdyz mel sve mouchy.Pote Bethesda prisla se Skyrimem a at se na me nikdo nezlobi po tom navalu desitkovych hodnoceni, nedosahoval kvalit Oblivionu.Oblivion byl po vsech strankach lepsi.
    Hlavne sem nepobral jak mi kdyz jsem sef nejake guildy davat ukoly koho a kde mam zabit treba.To tak jako bezne rikaji podrizeni svemu sefovi co ma delat.Psat vsechno nebudu to by bylo na dlouho.

    Nakonec prijdou s F4 6let po F3 a zase jde kvalita dolu.Tak napriklad prekvapive opet pote co se stanete "sefem" institutu dostavate ukoly.Ty stejne porad dokola.Asi jako kdyz dve npc u frakce BoS dava porad dokola tytez ukoly i v lokacich kde ste byli.
    A to si pak clovek rekne..Ty vole to je jako vsechno co udelali za tech 6 let.? Nic vic vymyslet nedokazali.Urcite bych dokazal vypichnout i ty lepsi prvky ale neprebijou ty zaporne.
    Faktem je ze jejich hry resp. jejich kvalita ma sestupnou tendenci.
    • Čoveče nemůžu souhlasit. Skyrim měl svoje mouchy ale proti Oblivionu to byl krok vpřed. Level scalling už měl hlavu a patu (v Oblivionu to byl úplný extrém) a protivníky všech úrovní jsi potkával celou hru (levelování mělo smysl). RPG systém doznal změn, že nešel expoitovat (v Oblivionu jsi mohl mít používané schopnosti na stovce a být pořád lvl 1 což v kombinaci s level scallingem byl dost rozbitý mechanismus). Dialogy měly lepší zpracování (hlavně už se někde do dialogu zapojavala okolní NPC což působilo jako fajn změna). Svět byl taky propracovanější. Skoro každý dungeon obsahoval něco, co v ostaatních nebylo (nějaký unikátní puzzel, unikátní sochu, unikátní centrální místnost, unikátní script,...). V Oblivionu bylo všechno jen ze základních kostek a pořád stejné. Takže ve výsledku jako celek mi Skyrim přišel jako mnohem promyšlenější hra.
    • Institut byl nepovinnej. Kdykoli jsi z nej mohl vystoupit.
  • Nj..Elder scrolls, to lidem neda spat, diskuze vzdy plno prispevku, kazdej k tomu ma co rict...pozorne to sledujte, hlavne ti mladsi, at vite jak vznikaji herni legendy.
  • Super
  • este menej rpg, este viac arkada
    tešte sa deti :)
  • Naštěstí bude brzo dovařenej Nehrim a Skywind už snad taky spěje k závěru.
    • Inquisitor
      Já právě, už tak rok přemýšlim, jestli si znovu zahrát Morrowind, nebo si počkat na Skywind. Ale abych právě nečekal ještě pět let :)
    • No, nic ve zlém, ale tyhle předělávky spějou k závěru už druhým nebo třetím rokem.. *1*
      • Nehrim bol na Oblivion a je vonku uz sest rokov, asi myslel Enderal a ten je planovany na 1.7.
        • Jojo myslel jsem Enderal.
          Nehrim teda podle mě byl lepší než Oblivion, ale v obou jsem strávil stovky hodin a bylo to super.
          Německá verze Enderalu by měla vyjít začátkem července tak doufám že EN bude brzo následovat.
        • Nehrim byl super,snad lepší než oblivion samotný.Jestli Enderal bude ještě lepší tak si beru dovolenou *14* *1*
      • Co Tamriel Rebuild? Ten už je hotovej? :-D
        Vždycky mám dojem, že tyhle mody jsou zajímavé v době ohlášení. Ale bohužel buď nedospějí do cíle. A nebo po takové době, že už jsou pro většinu hráčů stejně úplně pasé. Protože to běží na čtyři generace starém enginu a lidi už slintají nad ohlášenou předělávkou na novějším enginu :-D
  • No taka jemna predikcia. Bethesda nikdy nebola moc technologicka firma. Ich prvy, mozno nie uplne prvy ale rozhodne prvy znamy engine, bol Xngine a teda moc ho nevychytali. Terminator Futre Shock aj Skynet boli pecky, ale technicky mali kopec problemov, vypadavanie z levelov, zasekavanie atd. Ostatne aj TES Daggerfall bol na nom postaveny a totalne zabugovany. Nasledoval Morrowind, tam uz pouzili kupenu technologiu Gamebrio ktore ale tiez nedokazaly dostat do plne funkcneho stavu. Oblivion tvrdili ze je novy engine ale rozhodne to vyzeralo skor ako iteracia na modifikovanom Gamebriu z Morrowindu. Podobne aj Fallout 3 a NV. Asi az Skyrim a F4 maju zasadne prekopany engine ale odhadujem ze aj tak tam bude nejaky zaklad este z Morrowindu.
    No a vzhladom na nedavno vydane a ohlasene hry od Bethesdy, ta zacina celkom slusne vyuzivat nakupeny potencial iDsoftu cez ich idTech6 alebo skor Void engine (ono podla ich tvrdeni toho uz moc s povodnymi idTech enginmy spolocne nema, na druhu stranu stale je to technologia od idSoftu). Odhadujem ze idSoft im bude vytvarat technologie ktore budu pouzivat dalsie studia, to sa vlastne uz aj deje a nedivil by som sa keby tie reci Todda boli prave o tom ze dalsia generacia TESu pobezi prave na niecom od iDSoftu len to chce este vyvoj (comu sa ani nedivim ked FPSka ako Doom zabera 40GB. TES by zaberal 100-140GB? to by uz asi nezhltol ani MS/Sony/Valve-Steam).
    • stary terminatori mozná meli par technickejch problemu, zaroven to ale byly hry který posouvali grafiku a hratelnost uplne jinam a o roky dál, mouse look, full 3d, vzasade prvni 3d strilecky moderniho typu - takže esi tomuhle rikas "nevychytaný"... pak nejaky kecy o daggeru, pochybuju zes to nekdy hral natoz pak dohral. Ja to dohral v pohode, na to jak obri hra to byla a jak komplexni, a ze to bylo pred 20 lety, tak opravdu v klidu kámo. Pak nejaky bláboly o morrowindu a nefunkcnim stavu - jasny, az nato ze je to doted legendary RPG. Jo engine vyvíjej dál a dál, nedelaj novej engine na kazdou novou hru, zajímavej "postřeh". Pak jen kupa spekulaci... příspěvek vo ničem kámo.
      • no tak s tim enginem Terminatora to take neni uplne presne. full 3D rozhodne nebyl, ve hre bylo pouzitych spritu vice nez dost, at uz se jednalo o nepritele, mrtvoly, krabice s munici, ploty apod. V tomto smeru byl na stejne urovni jako Doom. Mouse look nabidl jako prvni, nicmene nedokonalost enginu se projevila v pripade rozhlizeni po vertikalni ose. Kdyz jsi se otacel doprava doleva, tak vse bylo ok, nicmene pohledy nahoru ci dolu obraz divne protahly a pravy uhel najednou pravym uhlem jiz nebyl. Quake 1 byl mnohem technologicky dale, ten podobnyma neduhama netrpel a sprity mel pouzity pouze v jednom levelu 4. epizody. A pokud se budeme bavit o totalne full 3D hre, tak tou byl Quake 2, ktery mel polygonove dokonce i exploze.
      • Terminator bol a je jedna z najatmosferickejsich a pre mna aj najlepsich FPS. Stale hovorim a dufam ze Bethesda sa ho znovu chyti a mohli by to dat prave iDsoftu. Na to by som sa fakt tesil ako na ziadnu hru uz dlho. Ale to nic nemeni na fakte ze Xngine bol sice revolucny ale zabugovany. Skynet vysiel ako samostatna hra aj ked to povodne bolo planovane ako datadisk ale zasa MP bolo v mnohych veciach revolucne. Napriklad v jednej mape mohli hraci behat, jazdit v jeepe alebo lietat v HKcku. Toto mal na pc tusim az UT 2003/2004? Ale zasa aj ked papierovo Skynet podporoval hru az 8 hracov uz pri 4 to padalo. A Daggerfall sa vo vydanej verzii bez patchu nedal dohrat (minimalne v niektorych momentoch).Zas to nemeni nic na fakte ze Daggerfal spolu s Falloutami 1/2 su asi najlepsie RPG, ale po technickej stranke Bethesda to proste nedokaze. Morrowind bol oproti Daggerfallu dost vyrazny posun ale tak isto mal docela dost bugov.
        No zato ten tvoj prispevok "kamo" stoji fakt za vela, ziadne info len drsne tvariaci sa blb.
        • Battlefield byl drive - 2002. Ale mozna by se neco naslo.
      • Daggerfall byl pro mě úplný zjevení. Mělo to pár desítek mega (bez animaček) a rozsahem to bylo...monstrozní a dungeony byly obrovský že jsme je dělali i několik dní. Člověk se pak cejtil úplně jinak když po dvou dnech s postavou konečně vylezl na denní světlo. Doteď si pamatuju zvuk otevření dveří v dungu.
  • mikezz
    TES a Fallout od Bethesdy sú bezkonkurenčné série, majú svoje chyby ale na rozdiel od milión ďalších tuctových AAA titulov ide o nadpriemerné záležitosti. Nepoznám lepšie svety, do ktorých sa dá tak hlboko a intenzívne ponoriť a odniesť si z nich vlastný zážitok. Môj názor.
    • TES:Skyrim je poněkud nedodělaný... třeba občanská válka. Kupa kódu v souborech, který ale nevyužili. Nakonec ji udělali 'statickou', i když měli připravený základ pro dynamickou. To za ně museli dokončit modeři...
      • vis kolik veci se ze vsech her nakonec vyhodi, tady zustaly soubory s kodem kterej si muzes precist, bo hra je open, a tak to vidíš, to je jedinej rozdíl...
    • No moc nemínusuj prde, Bethesda má s Falloutem společné jen to, že znásilnila a zprznila tuto perfektní značku, kterou vymysleli jiní.
      • Jojo *15* vy co mínusujete nevíte, o jaké dva skvosty a skvělé hry jste kvůli svému mládí a hlouposti přišli.
    • Co to zase žvaníš proboha? Jakej Fallout od Bethesdy? Kriste pane ...
    • Fallout od Bethesdy (tedy 3 a 4) že jsou bezkonkurenční série? Pane, jste nemocný..
      • chápeš význam slova "bezkonkurenční"?
      • Proč? Vždyť jsou to naprosto super hry. A opravdu pořádnou konkurenci nemají.
        Znáš nějaké jiné open world sci-fi RPG s takovou svobodou, možnosti a v případě F4 i nelineárnosti ohledně konce příběhu? Schválně kolik jich dokážeš třeba za posedních deset let napočítat? Jsou to prostě hry s takovým rozsahem, že si na to nikdo jiný skoro netroufám. (konkurují tomuakorát jiné Bethesdí hry, Zaklínač a Dragon Age 3 - ale ty jsou fantasy)
        • To ze se na konci hry objevi jiny message box a titulek je nelinearnost? *15*
  • JezboX
    Morrowind dohrán 2x. Pecka. Oblivion dohrán ale už to takovej zázrak nebyl. Skyrim odehráno 70h a z toho většina toulání po světě. Mimo docela pěkného světa je to úplná blbost. Questy a dialogy psali asi v pátek večer než šli domů. Je to tupý, jednoduchý, předvídatelný, sterilní. Nuda. No prostě Bethesda.
    • Tak si asi taky trochu klesnul, když si u té tupé, jednoduché, předvídatelné a sterilní nudy vydržel 70h. Obyčejně u hry která mě nebaví a přijde mi hloupá či jednoduchá nevydržím dýl jak dvě hodiny.
      • JezboX
        Ok kecal jsem. Kouknul jsem na Steam a je to 62 hodin. Z toho jsem pár hodin jel příběhovou linii pak pár bočních questů a tak polovina času bylo jen brouzdání po světě a prolejzání dungů. Za tu dobu, si myslím, jsem si udělal obrázek o hře kterou hraju. Prostě jsem ji jednou vypnul a už jsem ji nechtěl znova zapnout. Přesně z důvodů který jsem napsal nahoře. To samotný prolejzání světa k tomu nestačilo.
  • kkING
    takze budeme muset cekat az vydaji strilecku shirt guy a hororovou adventuru s jecici divkou? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit