Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • asi moc koukas na filmy typu equilibrium

    ve skutecnosti, kdyz jsi proti pocetni prevaze, tak nejsi ve vyhode
  • KCD není špatná hra, líbí se mi. Jen jí nemohu odpustit AI a soubojový systém. First person na lock systém na jednoho, při přesile, kdo to vymyslel? V přesilovce máte šanci jen v těžkém brnění, jinak i v té nejlepší kožené zbroji vykrvácíte a umřete za chvilinku. i když kroužíte, tak jakmile začnete "sekat a bodat" tak v locku jako by stojíte na místě (soustředíte se na toho jednoho) a zbytek vás obkličuje a bodá do zad. No a když chcete couvat, tak vás zastaví třeba houští, první z vás vymlátí energii na obranu a zbytek vás ubodá. Při krvácení v přesile jste v hajzlu, neutečete a ani se neubráníte protože staminy mají více než vy, takže prostě chcípnete. Jediné řešení je opravdu být opancéřovaný jak pro dobývání hradu. Ironicky těžká zbroj znamenala proti lehkooděncům konečnou, zde to pro vás znamená vítězství.
    Bojový systém je tedy ve hře naprostá nevyvážená pitomost a je hloupé že při útěku v lekhé zbroji nemám šanci utéct těžkooděncům nebo že útoku vykrejete o polovinu méně než nepřitel na úbytek staminy a to i na levelu 20. Při boji se vás drží jako klíšťata a comba nemají žádný smysl. Buď se vám nepodaří dodržet rytmus, nebo dříve nepřítel zemře. Taky nesmím zapomenout na smrt po dvou hodinách neuloženého hraní, kdy skokem do svahu jsem se vlastně odrazil a zemřel na následky pádu (perk lehký jako pírko mám). A AI je kapitola sama o sobě. Kumáni čekají v houští až přejdete překážku aby zaútočili, ja omračuji jednoho a ten druhej na to kouká jak puk. V noci v táboře lapků někoho neopatrně zapíchnete, tak se zbytek vzbudí, (vy se mezitím stáhnete do bezpečí). Tak chvilku chodí lapkové kolem tabora a hulákají na vás ať vylezete a bojujete jako chlap. Po 5 minutách jdou zase všichni spát... Zastřelíte zajíce před pocestným a ten se splaší a řve, protože jste pytlák a to je prostě strašný. Vaše bitka s kumány ho ale neděsí.
    KCD je opravdu hezká hra, po grafické stránce lepší průměr, po stránce příběhu to nejsilnější co jsem dlouho nehrál (možná protože zasezeno do reálné podoby). Dokonce i svět až na pozici samotné Sázavy je uvěřitelný. Ale Zaklínač (hlvně trojka) prostě posadil příčku "šermových" RPG tak vysoko, že i tahle hra je pro mě v celku v hodnocení tak 7/10 a uvidíme co Warhorse předvede jako svojí druhou hru. Kdybych měl ale hodnotit podle slibů Vávry vs realitu a cenu hry, dal bych 5/10. Hru dohraju kvůli příběhu, kvůli zbytku si další rozehrání odpustím. A to jsem v seriích gothiců a zaklínačů nahrál snad tisíce hodin do zblbnutí. A osobně si sám sobě nemohu odpustit, že jsem nepočkal na GOG, a šel po fyzickém vlastnictví DVD SP verze, to byla moje obrovská tupost a DRM ochrana Steamu připomenutím toho proč na steamu hry nekupuji. Příště takovou chybu neudělám.
  • Tak to tě neštve save systém, ale technický stav.
  • na eurogameru vyšla recenze, která hru chválí a v závěru konstatuje, že ve hře nejsou barevní lidé a proto ji nemůže doporučit. od čtenářů v diskusi to autor recenze dost schytává.
  • ucho
    jo, lidi si na foru stezuji, ze boje jsou pak moc jednoduchy a at s tim koukaji neco udelat.
  • Mě nejvíc štve to ukládání. Včera jsem hrál cca 2 hodiny a plnil vedlejší quest, sbíral byliny a vykrádal truhly abych měl nějaký peníze a pak najednou hra spadla při utrhnutí kopřivy :-D Dvě hodiny zbytečné hry můžu jet znovu. To fakt naštve.
  • Questy za tebe vyřeší google v řádu několika minut. *1*
  • tak to kazdopadne, jak se panacek naleveluje a posbira perky, vetsina tech drobnych klacku pod nohy temer prestane existovat

    na druhou stranu, je to docela adekvatni ty casovy investici 30 hodin

    nicmene nejakej balanc v patchich jeste ocekavam, pokud nakonec pridaj i ty dlouhy klacky, pak tuplem
  • Po 30 hodinách se ta hardcore obtížnost začne propadat do casulni a je z toho poměrně triviální hra.
  • to je tak akorat, mam podobnej procesor s 1060 a pohoda

    sice ten framerate nekdy docela osciluje, ale nastesti to neni akcni rubacka
  • to se mi jeste nestalo, a ze se mi parkrat stalo, ze uz to vypadalo beznadejne, vzdy jsem nakonec vyjel, dokonce i z mista uprostred krovi, odkud nesel fast travel (evidentne misto ohraniceny "stenama")

    bud se to povede vymanevrovat s konem, nebo sesednou a vyskatat pesky nebo sesednou a zase nasednout, nekdy rozhodoujou opravdu milimetry *1*

    pripadne zkusit pisknout
  • Zatim po 10h bych to videl na 9. Po opraveni bugu jasna 10.
    Po dlouhe dobe poradne RPG.
  • Tilwaen
    Právě s koněm se mi stalo nejvíc game-breaking bugů. To, že někomu chybí hlava, vem čert - ale to, že se s koněm seknu v křoví, vyjet ven nemůžu, slézt dolů nemůžu a rychle cestovat odtud taky nemůžu, jediná možnost je načíst předchozí uloženou pozici před pár desítkami minut, to mi vadilo.
  • kladivo a zatloukat do zeme
  • ale v questbooku si muzes prepinat mapu/text, tam je vetsinou popsany, co mas delat, i kdyz to nectes v tech rozhovorech
  • A co takhle se jednou v zivote neco naucit ?
  • Ja mam pretaktovanou i5 2500k a GTX970 a hraju na high. Propady pod 60FPS jsou jen obcas ve mestech. Nejvetsi propad co si vzpominam tak byl nekde v puli tutorialu v noci v bource na hradu. Od te doby to jedde v pohode.
  • AvP měl omezené ukládání v nastavené dle obtížnosti. Normální měla tuším 3 uložení na misi a dalo se to v nastavení upravit.
  • když se ti chce brečet, tak se vybreč. uleví se ti, joudo
  • Ty jo som zvedavy ci to rozbeham na mojej x rokov starej I5 2500K dufam ze na nejake stredne az vysoke detialy to dam. Kazdopadne stiny dam urcite na medium mozno az minimum kedze to je najvacsi FPS drop...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit