Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Herně za moc nestála? Já se u ní tehdy bavil velice dobře a je to jedna z mála her, kterou jsem dohrál až do konce, protože mě neomrzela.
    • Cosi
      Přesně tak.
  • taky se ohrazuji vůči výroku "herně za moc nestála", stála naopak za hodně, a vzpomenu si na ni i dnes, takže nejen ve své době..
  • "herně za moc nestála" hm... V tý době unikátní grafika a nápad s komixovým podáním, jako střílečka srovnatelný s čímkoliv ce v té době patřilo ke špičce a navíc to bylo dlohý jak dneska dvě hry dohromady...
    • Presne tak,hra to byla velmi povedena a pokud dalsi hra pujde v podobnych stopach a nesveze se na "moderni" cod vlne,tak budu urcite netrpelive ocekavat.
  • No konečně, bylo na čase... jediným problémem XIII bylo na jednu stranu zhuštění děje a na druhou zase jeho nastavení. Ale jinak pro fanouška komiksu, který každopádně doporučuju, výborná záležitost. Z tý komoxový serie se dá vytřískat určitě hodně, příběhový základ je to hodně kvalitní. A říct o hře s metascore 72/100 že za moc nestála? *1*
  • Pokud mne paměť nešálí, tak hra měla jakýs otevřený konec, stal se nějaký podraz, ne? Mám totiž dojem, že jsem pár let čekal na pokračování a nikde nic. Každopádně hra to bylo dobrá, určitě stála za dost.
    • Hra měla konec ve stylu Mobiovy pásky, takže uzavřená byla - svým způsobem. Jinak mě taky docela bavila.
    • jj, odhaloval jsi tam ty očíslovaný lidi...bylo jich 20 a během hry si odhalil jenom asi 8 lidí. a na konci napsali To be continued...
      • Cosi
        odhalil jsi tak polovinu, zbytek umřel v tom tajném kostele a poslední číslo bylo právě na konci.
  • RakeW
    Moje tipy: Nebude to pokračování první herní třináctky a nebude to FPS (iOS zařízení...), maximálně rail shooter, ale spíš bych to viděl na nějakou side-scrolling střílečku. Koneckonců skákačka XIII pro mobily (hrál jsem jen java verzi, nevím, jestli byla i jiná) patřila ve svém žánru k tomu nejlepčímu.

    Nejsou to žádné světoborné prognózy, jen jsem ale chtěl vyvést z omylu místní diskutující, kteří se těší na další díl :). Ale třeba se pletu...
  • pan sefredaktor si mohol odpustit vyrok "herne za moc nestala".....bola to velmi dobra hra, ci uz herne, pribehovo, spracovanim a aj dlzkou, pamatam ze som pouzival kusu a vrhacie noze, pripominalo mi to No one lives forever a dobre som sa pri tom bavil
  • jedna z mojich srdcoviek, roky som čakal na pokračovanie tak snáď sa aj dočkám :)
  • Ethy
    JO!!!! Konečně. Ta hra neměla chybu, bavila mě neskutečně moc ve svý době :). To mi připomíná, že si to musím zase zahrát až se vrátím dom :). Nevíte jestli to pofrčí pod Win7 ?
    • pojde bez problémov, sám som si ju nedávno znovu zahral :)
    • minimálně verze z GOG.com v pohodě :D
    • No nevidím jediný důvod proč by to pod sedmičkama nejelo.
  • To autor článku hovoří o hře z vlastní zkušenosti nebo opisuje to co píše kritika?Tato hra byla herně pervektní ve všech směrech akorát jak tu již bylo zmíněno systém ukládání nebyl ten nejlepší co tu hru mohlo vyzdvihnout do výšin.Pokračování této hry jsem zavrhl už před 6 lety a ted z čista jasna pokračování pravda asi nemůžem čekat zázraky ale pokud by hra přiho navazovla na jedničku byl bych nadšen.
    • sleepless
      Z kombinace vlastni zkusenosti (prevazne) a zkusenosti nekolika kolegu (mirna podpera) v dobe vydani. Kazdy to ma trosku jinak. Po pocatecnim obdivu k rade hezkych vizualnich napadu (PiP apod.) do me naplno uderil herni stereotyp. Ale mozna to bylo dano tim, ze u me ani trosku nezafungoval pribeh (komiks jsem znal pred hrou, ale libila se mi jen kresba), takze motivace byla razem mensi. Presto se ve me dodnes drzi silny dojem, ze herne to proste byl ve sve dobe prumer. Dohral jsem se zatnutym zubem...
      • cece, jakej stereotyp? co to melou? ta hra byla zcela libova... kdyz si dal clovek zalezet, mohl to prochazet jako tichoslapek, kdo chtel kosil to ve velkym. Super hak na splhani a slanovani, kuse, noze, odklizeni nepratel, uprk z vezeni, zachranovani a eskorta... paradni grafika, flashbackovy sceny s fajn atmoskou (celkove paradni atmoska po celou dobu hrani), obstojny pribeh (zamerne nepisu nejlepsi nebo strhujici), ruzna prostredi, agentskej feeling... a zaverecnej boss - mongoose - teda, nez jsem si ho podal, zestarl jsem o deset let, 50x loadoval, proklinal tvurce a tak vseobecne zuril... ale kdyz ho clovek sejmul, mel pocit extra cupr blazenosti a nepriteli vzdal patricny hold. Jo, jeden se musel snazit, nez tuhle hru dohral a hral ji 15 hodin a dyl, ale stalo mu to za to, chtel se dostat az na konec, pak si vitezoslavne zapalil speka a rekl si jo, zivot je fajn... Ve zkratce, XIII byla vazne paradni hra *5*
      • USER47
        Souhlasím, žádnej zázrak to nikdy nebyl a kdyby to nebylo celshade, tak po tom dneska ani pes neštěkne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit