Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Reakce na Hnisavec:
    O failech DSII by se dala napsat knížka, ale nezmůžeme nic. Ještě že na Bloodborne nemusíme čekat moc dlouho.
  • Hnisavec
    ako ten najskalnejší fanúšik Souls hier som pomerne z DLC sklamaný....zo všetkých troch. Všetko je na jedno brdo a predražené...jedna oblasť, ktorá sa minimálne vetví, často len kopíruje časti z plnej hry, vrátane kompletných bossov ako Smelter Jabba Hut i nepriateľov.

    V podstate obtiažnosť spočíva len v OP nepriateľoch, kde proste pod level 100 si ani neprdnete a i s namaxovanými vecmi, kúzlami je to ťažké a to už je problém...férová obtiažnosť na ktorej podľa mňa Demon i prvá Dark stoja je definitívne preč....

    Bossovia sú fajn, ale je to vždy len obyčajná aréna, kde stojí pandulák a rozdrbe vás..nápaditejší sú len v prvom DLC drak a trio....kde je zase frustrujucá dlhá cesta, pritom inokedy je bonfire na každom rohu. Alanne je asi najťažší boss celkovo zo Soul hier spolu s Ellanou, ale žiaľ funguje iba primitívna taktika ubiť ich hrubou silou a prevahou. Keď si vezmem, že v Demone sa pomaly každý boss dal zabiť i čisto mágom alebo lukostrelcom....tuto nula bodov...

    Je vidno, že DS 2 robil úplne iný tým ako jedničku a ten sa venoval Bloodbornu...z DLC srší len vypočítavosť, nuda, repetitívnosť a snaha vytrieskať ešte korunky zabila tvorivosť a fér dizajn monštier i úrovní....
    • irdzi
      Chmmm ... něco pravdy na tom bude, ale mě přišly ty DLCčka (dohrán Iron a Ivory king) co se leveldesingu týče mnohem lepší než původní hra - tzn stavím je víš než celou dvojku ... některý problémy co dvojka měla zůstaly, něco se vylepšilo ale na DarkSouly1 je to samozřejmě nestačí ... ale já ze stavby těch levelů byl docela potěšenej.
      Kopírování bosáků tam je a v každým DLC je taky cesta k nim docela peklo - inu jsou nepovinní - popravdě ani Blue Smeltera ani 2x Aava jsem nedal a pravděpodobně nedám - ale v podstatě o nic moc ve hře nepřicházím ... takže tad to beru fakt, jako že určeno pro masochisty nebo s lidi šikovnější než jsem já ...
      Na DLCčkách mi spíš vadila slabá provázanost s dějem dvojky, málo NPCček ale jak říkám - celkově mi ty DLCčka přijdou lepší než celá dvojka ...
  • Miserius
    Tak kdo to tu vše mínuskuje? Rád mu pomužu s Gargoylama v DS1 *1* *3*
  • teď jsem z nostalgie kouknul na nějaký video DS1, kde srovnávají DLC s 2 a přestože jsem DS dohrál (teprv nedavno poprvé) a měl jsem pocit, že jsem ho tak nějak prošel křížem křážem, najednou vidím x bossů, lokací, nepřátel, který jsem vůbec nepotkal. Tak o důvod víc se vrátit :) teď jen jestli začít úplně znova a pořádně (což mi vůbec nevadí) a nebo ng+ :)
  • Alucard
    Nejlepší DLC od dob velkého Artoriase(ten je stále neporažen). Spousty střípku do historie světa, potomek Manuse potěší, bossové ti finální jsou těžší než v původní hře a to hlavně Sinh, the Slumbering Dragon a Sir Alonne a i Fume Knight měl zabil aspoň 30krát na NG++, Ivory King víceméně zklamaní, to mě nebavilo, umřel jsem tam asi 150krát, ale především kvůli farmaření duší na set. DLC přináší jedny z nejhezčích setů, co jsem měl v jakékoliv hře vidět a to Raime Set a Ivory King Set. Finální odměná za trilogii je opravdu velká. Graficky je na tom nejlépe Crown of Old Iron King s GEM + Gedosato opravdu radost pohledět a ta velká pec - perfektní. Level Desing taky nejlépe pro Iron King a hudba taktéž.
    • Malleth
      Podle mě by neměli do lore DS1 vůbec štourat a už vůbec by se neměli odvolávat na Manuse, když nedokážou vytvořit bosse, kterej by mu sahal alespoň po kotníky.
      • Alucard
        blbost, celá dvojka je vlastně postavena na smrti Manuse a spousty bossů jsou jeho potomci viz jasní jako Nashandra či nejasní jako Darklurker. Navíc Manus on nebyl zas tak moc těžký, když sis dobře odhadl tu jeho rychlost.
        • občas i ted vynechává na klávesnici jedno piseno tak se radsi do diskuse o tohle bossovi pouštět nebudu :X
          • Chápu to správně, že dvojka je postavená na smrti (m)anuse? :D:D
      • Miserius
        Vždyť se do toho moc nešťouraj... Prostě Manus zničen a z kousků jeho duše "vznikly" slečny *2* , každá ovlivněná tim jaká část jeho duše to byla
    • Miserius
      Artorias is the man! Moje nejoblibenejsi Dark Souls postava!
      Božsky zpracovanej jeho příběh https://www.youtube.com/watch?v=tAeCwNgHR0k
    • Sinh je směšně lehký a stejně tak Sir Eloun...to Elana je pořádný zabírák..ale proč? Protože v tom souboji nepřišli na nic lepšího než že jí dají schopnost si vyvolat Veldstata...ale i tak je po pár pokusech souboj směšně lehký na NG a NG+ (další už asi budou výzva). Fume Knight s tím souhlasím je to zmetek..ale ta jeho druhá fáze je taky easytakže stačí přijít na souboj v přilbě Veldstata a jsi v klidu. Ivory king zajmavá mechanika ale souboj nuda..držet se po pravé straně a nemůže tě trefit.
      Z armorů je ten Raimeho opravdu pěkný, Ivory ještě nemám (jsme líný na něj farmařit). Beztak vše strčí do kapsy Sir Onion set a Bone Fist :)
      S hudbou jsem spokojený v celé hře.
      Oproti Artorias DLC je to ale slabý čajíček...
      • Alucard
        Je to čajíček a přijdeš tam s helmou Veldstata. To je opravdu noob style. Já to na NG++ porazil v Heide set a long sword a Drangleic shield, takže to opravdu čajíček není, drak mě zabil asi na dvě rány, poraženo vše bez pomocí hráču či ingame pomocníku.
        • Něják nechápu ten noob style? Ne že by ta jeho první fáze byla hustá. O summonech se tu nemusíme bavit. Všechny bossy jsem porazil s bone fist a catarina helmou a nohama a solo na NG++. Ano je to nuda..Výzva byli možná první dva fighty než příjdeš na moveset..
          • Alucard
            Co tak si přečíst co píšeš? Sám jsi napsal, že stačí mít helmu Veldstata, takže jednoznačně jsi ho tak porazil, čili si hru ulehčuješ, takže ti tvůj skill nevěřím..
            • Ty si trouba...nemusíš věřit..svůj sklil dokazuju na yt svými videi...
              Nakonec za pár dnů budeš mít i možnost sledovat SL1 Fume knight fight pro tebe "regulérním způsobem " (jako bych ho nikdy nedělal, například v bone fist buildu).
              Ty jen neumíš pochopit, že pro někoho to takový masakr být nemusí..
  • Malleth
    Všechny tři dlc stojí za zahrání. Je v nich mnohem lepší level design, než v základní hře a několik super nápadů a překvapení.
    Základní nepřátelé jsou ale v podstatě stejný ve všech třech. O něco větší humanoidi s vysokou poise, který je opruz zabíjet. Bossové jsou taky převážně humanoidi a recykláty.

    Hlavně tomu ale pořád chybí duch prvních Dark Souls. Pořád se moc soustředí na challenge, až do takový míry, že tím totálně pokonili možná nejlepší část celých DSII, závěrečnou optional lokaci v Crown of Ivory king. Za to by nový direktoři zasloužili bitchslap.
    • Miserius
      Outskirts je ujetý... Pidi lokace s naprosto OP koněma a kam jdeš vidíš jen tak jednou za minutu *1* Prvních pár průchodu jsem se bavil, pak mě to přešlo...
      Mimochodem pro mě asi nejlepší moment posledního dlc bylo strčení do koule sněhu ktera sjela z kopce a narostla do naprosto obrich tvaru a opravila most *1* *7*
      • Malleth
        Právě že hledat cestu v tý vánici mohl bejt úplnej highlight série, kdyby na tebe do nekonečna neútočili ty koně a hlavně kdyby si tu část nemusel procházet 20x protože chcípneš u nejvíc cheap bosse z celý hry. Po druhým pokusu sem resignoval.

        Ta sněhová koule mi přišla trochu "over the top" ale bylo to vtipný
    • Kozy
      Tady mi oproti OIK přišel ten challege fajn, to spíš ti kočičky na konci mě naštvali. Jinak tohle dlc přišlo nejlepší zároveň ale taky nejlehčí plus super bossové, za mě spokojenost.
    • Malleth
      Musim ale ještě pochválit hudbu u prvního bosse v Crown of Ivory King. První track z DSII, kterej mi nesplynul s ostatníma
      a dá se poslouchat i samostatně.
  • DS u mě představuje výzvu. Uz jednička me posadila na zadek a rekl jsem si ,,konecne pořádna HRA !,, Zážitek ve virtualnim světě ;)
  • yenda1
    Poslední DLC (snad).Správný čas k nákupu (kompletní) hry.
    • Kozy
      Kdoví, četl jsem zvěsti o eventech a nějakym dlc příští rok ale nemám to potvrzený.
  • Jsme zvědav kdy se tu objeví triple gay jak je ta hra boží. *1*
  • Hnisavec
    v podstate mi ani nevadí až tak, že DS2 "zbastardelo" do podoby WRPG pre každého...fast travel, bonfire na každom kroku, všetko sa rieši hrubou silou, hm...zle som použil dušu bossa, neva dám bonfire ascetic atď....ale strašne tam chýba tá variabilita súbojov a zbraní/lootu....celú hru som v podstate prešiel v brnení, čo je hneď za druhým bossom a maceou/ fire longswordom, čo človek nájde prvú hodinu alebo dve v hre...čo je ozaj zlé, predsa len DS bolo vždy i o výnimočnom loote....v Demone to bolo ad absurdum,,,daktoré veci padli po 100 hodinách hrania/grindu na 4 prejdení hrou, či z absolútne OP Black Phantomov, ktorý sa dali poraziť iba naozaj rozmýšlaním a vybratím správnej taktitky pred bojom...ale o to viac si to človek cenil....v Dark Souls boli tiež niektoré veci unikátne....také tŕňové brnenie mnoho hráčov doteraz netuší, že v hre je alebo Queelag Fury Sword ktorý sa viazal na zjedené humanity a tiež veľa skvelých vecí padlo až ďalšími prejdeniami....v DS2 nie je žiadna motivácia, všetko padne každému....crafting je úplne pre debilkov, sprasený a takmer nulový...vylepšovanie zbraní úplne primitívne a z duší bossov dostane mimo Crystal Souls Spea iba úplne klasické veci, z ktorých žiadna nie je ničím vynímočná a len kopíruje mechaniku z prvého Dark Souls (meč viazaný na duše). Pyromancia je úplne mizerná, pritom firestorm bol vždy to najsilnejšie z kúziel, ktoré všetko zdevatostovalo...budem ozaj rád ak táto séria nebude už pokračovať, lebo sa evidentne vyčerpala a varí už len z vody a predošlej slávy, ktorú ma ale na svedomí človek, ktorý už z DS2 nemá nič spoločné... *16* *11*
    • kennyB
      Tak špatná 2 zase není. Nevím, kolikrát jsi jí dohrál, ale NG mi přišlo jen jako takové tréninkové kolo před dalším průchodem. A právě v těch jsou nové zbraně a armory, které nepadají tak často, jak by si hráč přál...
    • Zase tak zlé to není...i v demon souls můžeš se spoustou věcí "vyčůrat" tím myslím i black fantomy..co naopak je lepší je výběr zbraní, který je dle mého ze všech dílů nejširší..a i v DS2 jsou itemy které mají skryté atributy nebo získávají sílu pomocí držených soulů / NG cyklů.
      Ale ano..DS2 je jiná hra než kterou fandové chtěli...ale pořád je zábavná a má výzvy...navíc je tak težká jak si jí uděláš když do hry vneseš různá pravidla..to je stejné jako v DS1
      Akorát DLC se dost vyvezli mimo koleje a působí velmi nekonzistentně a pokud třeba hru dojíždíš na určitém SL a proplouváš v pohodě, v DLC můžeš tvrdě narazit..je to jak umělá bariéra..."ne tady pomůže jen vyšší SL takže se vrať a lvluj". To se my nelíbí

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit