Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nebude, je to port z next gen konzole, a tím jsou možnosti hry jasně dané. Rád bych se pletl, ale nedělám si iluze.
  • 2Corwin8: No jo, ale stejně tak v DX 2 když střílíš z ... čehokoli silného tak ti to sežere všechnu munici a pak nemáš čím naládovat ty "Slabší" zbraně. Čili totéž. To je to, k čemu se snažím dopsat. A jo, New Vegas BYL geniální a to všeobecně nemám rád hry od Obsidianu :D
  • No, trailer byl bezkonkurenční doufejme, že na tom podobně bude i hra
  • Já osobně jsem do DX1 byl tak zapálenej. Že jsem hru dohrál za všechny 3 konce, už jen pro to, abych věděl jak to dopadlo.
  • to Fenixp:
    svoboda? nikoliv, pouze neomezené možnosti bez zodpovědnosti a vývoje, to je velký rozdíl. DX ti dával na výběr, s tím že za něj neseš zodpovědnost- i v případě munice. Nikdo ti nebránil po všem, co se hýbe, střelit GEPkou, ale to by ti náboje rychle došli, a pokud bys neměl skill v pistoli a měl náboje jen do ní, tak třeba proti Comando vojákům nemáš nárok... Atd, výběr toho, čím budu střílet, přizpůsobení taktiky...o tom je ta svoboda, ne o tom, že kdykoliv můžu střílet z čehokoliv, protože munice je univerzální. Specializace, výběr, následky, to jsou základní atributy, které musí každá svobodná volba mít, a DX se podle toho řídí, v první dílu. Druhý díl, jako hru ho nekritizuju, je rozhodně pořád nadprůměrnou hrou a slušným DX, v tomto směru jednoznačně pochybil- ne proto, že jde o změnu, ale proto že jde o změnu k horšímu.

    Fallout jsem hrál, dohrál i miloval a přesto mi New Vegas (narozdíl od trojky) příjde geniální (mám asi i slabost pro hry od Obsidianu) a rozhodně mi přijde víc "Fallout" než Invisible war "Deus Ex"
  • No mě se univerzální munice nelíbí proto, protože je to blbost a je to zjednodušení jenom, kvůli konzolím, aby hra nemusela mít inventář. Hráč je pak ošizený o to přemýšlení a rozhodování s čím se potáhne a co nechá ležet. Přece náboje do devítky nebudu posléze rvát i do bazuky, to dá rozum ne?
  • Po tom, co jsem hrál dvojku, mi v jedničce chyběla ta svoboda ve výběru zbraně na danou situaci, protože mi bylo líto, že jsem munici do ní nevzal, páč jsem ji nechtěl škudlit. A chyběla mi ta svoboda v přizpůsobování se nastálým situacím, kdy jsem si mohl vybrat kterýkoli nástroj na její vyřešení, ač jsem toho později mohl litovat a kvůli nedostatku munice mohla nastat perná situace. (pravda to sice není, oba systémy se mi líbí, ale doufám, že chápeš, co se tady snažím naznačit. Je to odlišný přístup k problému. Nic víc. Žádnou svobodu ti to nebere, jen ubírá na jedné straně a přidává na druhé)

    Obvykle lidi nesnáší univerzální munici protože je to změna, a změna je automaticky špatná. Tentýž důvod proč někteří pořád nadávají i na Fallout: New Vegas, což je pro mě naprosto nepochopitelné. Jo, Deus Ex 2 byla horší hra, o tom žádná. Menší svoboda rozhodování, ne tak propracované následky a tak dále... Ale byla to hra nadprůměrná a ačkoli se svému slavnému "tatínkovi" rovnat v žádném případě nemohla, pořád mu svou kvalitou dělala čest. Já nevím jak ty nebo kdokoli jiný, kdo furt brojí proti DX2, ale po perfektní jedničce jsem nikdy nečekal, že by dvojka byla stejně dobrá. Tak jsem jí prostě dal šanci, snížil očekávání na minimum a najednou se na mě vynořila velmi slušná dávka Deus Ex zábavy, kterou jsem se nesnažil za každou cenu odsuzovat.
  • warhammer *2*
  • Urug
    Nemůžu si pomoct, prostě se na to nejde netěšit. Možnosti jsou jenom dvě:
    1)hra roku
    2)cokoli jiného
  • KIMCID
    ááá kde je starej dobrej System Shock....
  • Dvojka bola cela zla v porovnani s jednickou. Strielanie bolo naprd, rozhovory boly nudne, nulova motivacia to dokoncit, hlavna postava uplne jebnuta. Prislo mi to cele hrozne mrtve, bez zivota. Hral som to len preto lebo to malo v nazve deus ex, tak som tomu chcel dat sancu. Kebyze hra nenesie nazov jednicky, tak by bola pre mna priemerna. Ak bude trojka tak dobra ako ju ospevuju PR, tak si kupim originalku po dlhej dobe :)
  • reaguji spíše na tvůj názor níže, ale ten už nelze dál větvit...
    Univerzální munice, ač je to divné, ubírá kouzlu DX víc, než trapák v hlavní roli, ztísněné prostory a všechno ostatní (hra inventář má, sice trapný, ale má). Je kouzelné, že si celou hru šetřím fosforové náboje do raketometu a pak je ani nestihnu použít, prostě chci mít tu možnost. Ne mít jeden ukazatel nábojů... DX je o možnosti- možnosti udělat i chybu v tom, že vyplácám určitý druh munice, že zbytečně syslím jiný druh munice, kterou nakonec nemám ani na co vystřelit a podobně.
    Univerzální munice, byť vysvětlená, do hratelnosti DX nepatří. DX měl a má být vždy hrou, i ve svých třeba negativních ohledech, složitou, kde je možné udělat chybu, kde je možné udělat něco extrémně dobrého, mít dobrý pocit nebo naopak být rozhořčen.

    Na DX mi paradoxně vadil nejvíce moment, kdy svoboda byla hodně velká, ale utnutá v tom nejhorším možném bodě- kdy se člověk mohl rozhodnout (a to jen člověk myslící vlastním mozkem, ne následující rozkaz utéct oknem), zda zachrání Paula nebo ne. Ten úžasný pocit, kdy jsem vystřílel (a při opakovaných použitích i díky podminování celého hotelu) zástup agentů i vojáků a prchnul jsem až do další lokace, byl neuvěřitelný. Tam proti mě stála armáda (ne neporazitelná), ale bohužel tak kde jsem před pár hodinami volně procházel, byly zábrany a ten plechovej parchant nešel zabít. To mě zamrzelo. A jak jsem to řešil při opakovaném hraní? Zůstal jsem v hotelu a nechal se odprásknout bez ztráty munice a času? Ne, šel jsem opět dál a do toho nesmrtelnýho hajzla jsem nasypal všechno, co jsem u sebe měl (než mě zabil), abych měl alespoň dobrý pocit. Hráč DX je tak nakažen svobodnou volbou, že si ji užije alespoň imaginárně. :-D A zpět k tématu: univerzální munice tohle neumožňuje, je to chybný mechanismus, byť druhý díl DX je stále nadprůměrnou hrou, která však nutně trpí srovnáním s hrou ze všech nejlepší.
  • jediná rozumná volba. :-D ne, taky jsem se přidal k AI, ale dnes bych možná už volil spíš Tonga. :-) Jinak tu už dávno je doba, kdy je věda největším náboženstvím, které začíná být podobně bezohledné a do sebe zahleděné jako náboženství minulosti (i současnosti). Je to smutné, ale víc než o pomoc jde o hrozbu, ale vědci nejsou ve většině případů zase takovými intrikány, aby chtěli ovládnout svět, to ho spíše nebo s přičiněním nějakého politika omylem zničí, takže by se lidé měli začít starat o svět kolem, aby jednou nedostali Šedou smrt... :-)
  • Proč je něco, co je v rámci herního světa vysvětlené, hrozná kravina? To je pak v rámci The Elder Scrolls her pěkná ptákovina, že tam jsou kouzla. A jak můžou vesmírné lodě fungovat na principu GENETICKÉ MUTACE!? Copak jsou všichni co dělali Genesis Rising ÚPLNÍ BLÁZNI!?
  • A někdo má rád oboje. *3*
  • Pokud se nestane něco hroznýho (WW3), tak já nepochybuju o tom, že se člověk začne augmentovat a to v řádu pár desítek let...resp. Nejspíš se toho všichni co to tu čteme dožijem.
  • Někdo má rád fantasy, někdo zase sci-fi.
  • Nic ale nemění fakt, že je to hrozná kravina, univerzální munice :-D A neudělat ve hře takového typu inventář je podle mého názoru pěkný nedodělek a byť ta hra mohla být sebevíc kvalitní, tak se rozhodně neměla pyšnit jménem od boha :-)
  • KronosDeret
    Trefa :)
  • 2 je rozhodně nadprůměrná hra i když zdaleka nedosahuje kvalit svého předchudce jenže DX 1 se vryla do srdcí mnoha lidí dost na to aby byli nasraný za každou změnu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit