Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Backol som to bez vahania , za tych 160 hodin cistej zabavy u DOS to bola povinnost.
  • natahovana ani nebyla, ale kdyz clovek chodil kam nema, tak se dost natahla *1*

    (muj prvni pruchod trval dyl jak dalsi dva dohromady)
  • tohle nejsou pokemoni? Dyť to tak vypadá
  • mazej si hrát pokemony a neotravuj v diskuzi která tě nezajímá
  • Co jsem slyšel, tak Dan Bárta taky ne a přesto vyvíjí hry. *3*
  • del0
    Neverwinter Nights měl prestižní class Pale Master, což byl prakticky undead.
  • Ostava mi len dufat :D
  • DOS bylo natahované. Ve své podstatě to byla krátká hra, alespoň příběhově, ale natahovaná tím, že mapa byla vyplněná spoustou soubojů. Nejnudnější mapa byla ta v tom sněhu, už si nepamatuju jak se jmenovala. Taky jsem končil někde na 60-ti hodinách, 40 by bylo bývalo stačilo.
    PoE má pro mně lepší atmosféru, je temnější, je rozhodně mnohem líp napsané, má pěkné popisy u všech věcí, lokací, má lepší companiony. Neříkám že DOS byla špatná hra, ale po 40-ti hodinách mně přestávala bavit a musel jsem se do ní nutit, a to vždycky pokazí konečný dojem.
  • ou...vydání
  • no tak kvůli tě dětinskosti jsem jedničku pořádně nehrál, v případě hry za mrtváky by to snad mohlo být jiné. Do vidání budu rád naivní.
  • lol *15* Dvinity a Lovecraft. Tady se vždy skvěle pobavím...
  • hmm...to zní dobře, jako povídka od Lovercrafta.
  • Kingdoms of Amalur: Reckoning

    tam to smrti zacinalo *5*
  • Veskoslav
    A nějaká hra, co by byla klasické RPG a nebyla stará 10 let? Navíc HoMaM neberu jako klasické RPG. Nemrtvého hrdinu jako samostnou rasu, která by měla své +-, to dlouho nebylo v žádné hře. A Dark Soul? "Nemrtvý", co sbírá duše. To taky neberu. A Warcraft 3 je strategie, Wowko MMORPG. To by jsi tam mohl dát i Dotu, protože tam hraješ za nemrtvé:) Klasické RPG jako Divinity prostě dlouho nemělo herní postavu nemrtvého.
  • Morraw
    Ty furt jedeš to samé dokola *1* 4 mapy možná byly, ty hlavní, ale hra měla spousty velkých podlokací. Kobky, jeskyně, doly aj. Změna počasí na různých částech mapy navíc napomáhala dotvářet tvář zdánlivě jednotné lokace. Jen ta první mapa mi zabrala 50h.
    Když to srovnám s PoE, tak sice mělo více map/obrazovek, ale třeba ty spojovací lokace mezi městy byly poloprázdné s málo obsahem a vesměs dost podobné. PoE jsem dohrál za zhruba polovinu času co D:OS.
  • del0
    Planescape, HoMaM, Warcraft 3? *1*
  • walltar
    Vidíš, Dark Souls jsem nikdy nehrál... Ale ten hlavní hrdina vypadá celkem masitě.
  • v Dark Souls je na tom vystavěna lore. Undead pilgrimage a jeho osudovost...
  • přece tvoje dobře známe Dark Souls, které jsi pokořil na Xboxu *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit