Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A proc by ne.. Pokud jsem si vsim je to jedna z mala super rpg... A nechci vědět, co by se stalo, kdyby to dali nějakejm "investorum", který by si zas diktovali nesmysly a pak by to dopadlo, jako sacred 3
    • Ve skutecnosti je to prumerna hra, ktera ziskala vehlas predevsim dobre nacasovanym prodejem v dobe tezkeho rpg sucha a nedotazeneho coopu (ale byl tam). Osobne by me zajimalo, kolik z tech lidi co to tak vyhlasuji to ve skutecnosti dohralo az do konce. Jakoby hra nevedela, cim chce byt, tak se to nejak zmixovalo a nic z hrani nakonec nevycnivalo. Velky minus pro me celkove text, ktery byl slabe napsan a nevyvazena obtiznost.
      Tvurci samotni to pak priznali, kdyz uz meli penize v kapse, ze hra byla vlastne jen takovej nedodelek. Pokud dvojka bude vypadat stejne jak tvrdi, tak za me urcite ne.
      • madPav3L
        "Průměrná hra" která mě zabavila na 160 hodin, doufám, že dvojka bude stejně tak "průměrná" a moje prachy jsou jejich.
        I když to není úplně nejlepší hra, pořád je to lepší jak 95% rádoby AAA her co vychází.
        • nadprůmerná je jen v combatu, ve všem ostatní je průmerná až podprůmerná...
      • ja som to dohral a velmi ma to bavilo, uz dlho som nehral taku hru pri ktorej som vedel presediet hodiny vkuse a bavit sa. ja uz som starsi rocnik tak asi som zvyknuty na ine hry
        • No ja jsem taky starsi rocnik, ale odehral uz jsem dost rpg na to, aby me tahle hra nicim neuchvatila ani v coopu s kamaradem.
        • no jo ty ročníky 95 jsou zvykelé na jiné hry *15*
      • dohral jsem to dokonce a souhlas že je to průměrná (možná trochu nadprůměrná) hra.
        Co bylo super byly souboje. Co super nebylo? Strašně natahovaná délka hry v malém světě (pouhé 4 mapy), nudit mne to začalo asi od druhé mapy a pak už jsem se musel k dohrání nutit. Příběh nic extra. Dialogy a lore nic extra. Naprosto nezvládnutý inventář, kdy člověk sbíral spoustu haraburdí. Nelogické hádanky v podobě pixel-huntingu, kdy stačilo přehlédnout drobné tlačítko od tajných dveří někde ve sklepě a člověk se zasekl.
        • Meli se drzet stylu Divine Divinity. To byla sveho casu bomba, ktera bohuzel zapadla v konkurenci a nedocenila se.
          • Pethulla
            Vždyť Divine Divinity , Beyond Divinity i Divinity II byly rubanice. Sice se tvářily jako něco víc, ale jakmile jsi vylez z města/hradu /vesnice, tak to byla klikačka - což ovšem neznamená, že by to byly špatné hry, právě naopak, jen v každé z nich bylo co zlepšit.
            Takové DD třeba mělo naprosto příšernou závěrečnou část, která mě doteďka odrazuje od toho abych si dal repete.
            • Presne tak - radsi dobre udelanou a tezkou rubanici nez kotel gulase, tvarici se jako svickova.
  • vonTossis
    A já se těším velmi. Jednička je v mé topce za uplynulý rok. A ačkoliv ve druhé polovině hra trošičku ztrácela dech, pořád to byla hodně dobrá zábava. Navíc druhá polovina začínala u mě někdy po 60-80 hodinách. Takže se není ani proč zlobit s takovou trvanlivostí.
  • Proč, když byla hra úspěšná, znovu lezou na KS? *16*
    • Ty jsi asi necetl zadne post-mortem od Divinity Sin,ze?Nebo letos na GDC meli prednasku o tom,jak se vsude zadluzili a malem je DS polozilo (Martin Bach na ni asi byl za Games),ikdyz asi neco malo vydelali na Dragon Commander.Takze me to ani nerekvapuje,ze jdou zase na KS. Stejne jak vime,tak zadna vetsi hra se neda udelat je za penize z KS.Jde jenom o zjisteni zajmu (pro dalsi investory) a vybudovani komunity.
      • Lukyz
        Máš pravdu, úplně jsem na to zapomněl. No tak jim přeju hodně zdaru do dalšího kola *4*
    • Lukyz
      Zajímavá otázka, buď se jin nechce do rizika nebo neměli až takové zisky.
      Na druhou stranu, proč KS nevyužít? Dopředu uvidí, zda je o další díl vůbec zájem a to bez rizika.
    • A proč by nemohli, máte něco proti kick?
      • Mám něco proti tomu, že používají fanoušky jako investora, když mají vlastní finance.
        • Ja nemam nic proti tomu ak si za 20Eur mozem na KS "predobjednat" digitalnu verziu ktora bude potom na Steame stat 40 v den vydania. Ak to bude na takej urovni ako DS1 tak im urcite rad prispejem, kedze DS1 som na KS vynechal :(
          • a druha vec je ta ze pri zasponzorovani vyssiej sumy dostanes nejake veci co sa uz nebudu dat v buducnosti kpuit (mozno priamo na ich webe) zalezi kolko im chces prispiet
  • Jak bylo Divinity II: Ego Draconis dobré a zábavné, tak Original Sin byl špatný a nezabavný. Škoda že uspěla ta horší hra...
    • a já shledám vás nezábavným
      • pan lol ma tak trochu pravdu, Lariani zacli delat regulerni 3D hru a skoncily zase u izometrie, i podle me to je krok zpet. Taky spis cekam na bombastickou hru z pohledu co mělo Ego Draconis. Oznameni Divinity 2 je pro me spis zklamanim, cekal jsem Divine Divinity 3, ale zrejme na to potrebujou ještě vic penez takze bude další levoboček. Vincke kdesi prohlásil ze jeho cilem je udelat nejlepší rpg které kdy kdo udelal, a podle me tim spis myslel Divinity 3.
        • Divine Divinity 1 a 2 jsou isometricke click festy s pribehem, jakych je zde plno. Ego Draconis byl click fest z vlastniho pohledu. Jedinym cim, se tyto hry lisily od ostatnich clickfestu byl zajimavy pribeh. Docela mi unika, proc ses tesil na Divine Divinity 3 (kdyz prvni 2 dily byly ISO), kdyz opevujes Ego Draconis a kritizujes Original Sin za jeho izometrii. Original Sin je pres celou radu chyb zabavna hra, ktera si pokracovani zaslouzi a vybralo se na ni dost a zaroven tato hra dost vydelala, tak neni duvod, proc z techto vydelanych penez podporovat dalsi clickfest.
          • Achjo, a debill je tu:)
            hral jsme všechny jejich hry, netřeba poucovat. Když vyslo D2 mel jsem za to ze budou v tomhle trendu pokracovat. Duvod existence Original Sin je nedostatek penez, hra to je bezva, o tom jsem ale vůbec nemluvil.

            Divinity 2 v době svojeho vydani, mělo krasnou grafiku a plno originálních prvku (promena v draka, cteni myslenek, kouzelnicka vez, posilani dobrodruhu na vypravy aby donesli loot atd) Samozrejme pokud hraje hru někdo dneska uz mu to tak neprijde, protože podobných napadu od te doby bylo spousta. Netvrdim ze Lariani s tim prisli jako první, ale v te době to rozhodne u rpg obvykle nebylo.
            První Divinity byla genialni v tom s jakou samozrejmosti dokazali zkombinovat v te době dve velmi popularni rpg, Diablo a Baldurs Gate. Bohuzel tuhle genialnost v te době lidi moc neocenily, protože to nebylo DaD a pro diablo hrace tam bylo zase moc textu. Lariani mají zablesky geniality ale jak jsme psal, nemaj na to peníze.
            • jste jak maly deti, přitom oba moc dobře vite jak jsem to myslel. Ale aby měli vase dusicky pokoj a měli jste klidny spanek a mohli si mnout ruce , tak ano myslel jsme Divinity:Original Sin 2. Doufam ze uz ted date pokoj *3* *7*
            • Nemusis se tak tvrde kritizovat, kdyz napises nejakou reakci. Pokud jsi to nepochopil, tak obdobne jako o koment Pethully vyse jsem si utahoval z Tveho vyjadreni bys chtel Divine Divinity 3, kdyz jsi to nasledne poprel. Mel jsi napsat, ze bys chtel Divinity 3 - nasledovnika Ego Draconis.
        • Pethulla
          rýp rýp, Divinity 2 už dávno vyšlo (Ego Draconis, Dragon Knight Saga, Developers Cut) /konec rýpání.

          Pokud teda fakt chce udělat nejlepší RPG, tak má před sebou ještě zatraceně dlouhou cestu.
          • o cestu nejde, jde o peníze. Když jsem videl co všechno měli v planu (a měli to skoro hotove) dat do Divinity 2: Ego Draconis, tak me jakekoliv pochybnosti o tom ze by tenhle clovek nedokazal udelat naprosto spickovy rpg hned presly. Bohuzel v te době se museli ridit tim co chtěl vydavatel, a prednost dostala x360 verze, takze z puvodnich planu se do Ego Draconis dostala sotva polovina. Lariani jsou hodne talentovany studio, jen na ty napady nemaj prachy:)
            • Pethulla
              Tak já zas tak dobře informovaný nejsem, vím jen, že původně měl v Divinity 2 být zakomponovaný taky Dragon Commander. Ale to nic nemění na mojem názoru, že i kdyby ty prachy měli, tak by se stejně mezi tu (podle mě) absolutní špičku nepropracovali. Že by z toho vznikla "jen" hodně dobrá hra.
  • Dufam ze nic lebo minule tam liezli s tym ze vopred vedeli ze vybrana suma nezaplati poriadne vyvoj hry, vydali nedorobok a po prehlaseni ze hra bola komercne udpesna tam lezu zobrat zas. Taketo praktiky si nic nezadaju s EA a im podobnymi fiskusmi a hochstaplermi
    • Marně se snažím porozumět tvému primitivnímu dialektu. Nebylo by pro tebe lepší dorozumívat se za pomocí mlaskání a klapání?
    • DeDy
      Hnisavec > Plácáš tady hovadinky.
      • má naprostou pravdu.
        • A v cem ma pan Hnisavec pravdu? Bud prosim konkretnejsi a osvetli nam myslenkove pochody Vaseho druhu.
    • ty ses taky nedorobok prosim te, ty nedorobku
  • Další isometrická Divinity? Velké zklamání... těšil jsem se na pokračování Ego Draconis...
  • up_er
    yes!!!!!
  • Morraw
    Joooo! To je pecka. Ale tak co, já jsem fanouškem jejich her. Každopádně doufám, ze tentokrát se rozjedou ještě více a podaří se jim do hry dostat vše co chcou. Samozřejmě si můžete myslet co chcete, ale Originál Sin ukázal, jak se mají dělat oldschool RPG v moderní době. Což ukazují i všechna ocenění. Jen velka škoda, že hudbu už nebude skládat Kirill.
    • Infatnilní humor, infantilní příběh, infatilně přišerná stylizace, infantilní dialogy. Ale hlavně že je to oldschool a můžou machrovat jako nehraji oldschool pecky. Enjoy. Nezapomeň je podpořit...
  • Jednička je přesný úkaz hry pro zastydlé nerdy. Ten humor a stylizace= nerdismus... To mně nikdo nevymluví. A že to uspělo u hloupějších hráčů bez vkusu jako Keyz, Samuel, Del0 je přesně ten důkaz, co potřebuji.
    • Kdyz me nazve hloupejsim hracem individuum typu LOL, ktery souhlasne hyka s individuii typu Hnisavec, TheGGG nebo Rhulad, tak se jedna o jedno z nejvyssich vyznamenani, ktere clovek muze obdrzet. Jinak mameluku, ja jsem na Divinity kritizoval celou radu veci - crafting, generovani veci v truhlach, odflaknute dialogy, naplacanost na mape a nektere chyby v soubojich, ale presto vsechno je Divinity OS docela dobra hra na tu kvalitu v RPG, ktera je dnes.
      • to jsem rád, že jsem ti zlepšil den. Všechno o čem píšeš, se dá přežít, ale že to vypadá, když se poník vyblije na trávu a příběh je na úrovni slabikáře, to už je na popřemýšlení, co se vlasně líbí těm současným hráčům. Mají aspoň trochu vkusu, táži se já???
        • Hele Joudo, kdyz hrajes DS1 na PC bez modu, tak to vypada jako by se nekdo vyzvracel na monitor. Odporne textury s nizkym rozlisenim. Postavy dokazou mluvit jako po lobotimii mozku a celkove texty nepresahuji 200 normostran. Pribeh je vystrizeny, jak z beckoveho romanu. Na netu pulhodinova videa funiku, kteri plesaji nad 8 vetami napsanymi na 2 zbranich a diskuji nad tim, jestli houno je zelene nebo oranzove s puntiky. Takze maji dnesni hraci trochu vkusu, tazi se ja? A nekteri mameluci tomu rikaji famozni hra.
          • del0
            Tady bohužel musím souhlasit s lolíkem. Proč se bavíš o mlátičce u článku o RPG. *1*
          • proč se tu bavíš o jiné hře. Bavím se tu o téhle infantilnosti... Jinak ano, Dark Souls je hra pro lidi se vskusem, to je věc, která ti evidentně chybí.
  • Corvus
    JOOOO! ! ! Jasný příspěvek na sběratelskou edici! *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit