Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kubi-wan
    takový m*dky nehraju.
  • Jack1947
    Do Minulosti?, to by museli slevit z přehnaných nároků nejdříve... tedy vybodnout se na epizodické vydání. Nebo to aspon zkrouhnout na více dílů za sebou ono ty díly to je tak hrozné slovo koláč bude na několik kousků - hry budou rozděleny na díly *7* nakonec se toho chytí activšnz, obrosoft a jiné vydají to taky ty své nádherné nové díly na díly.
  • utíkej na ten minecraft a už tu neblinkej
  • Pane Kremsere, Absolution byl brak. Brak s vysokým rozpočtem.

    Blood Money je v TOP 3, ne-li na samotném vrcholu toho, co série doposud předvědla.

    Návrat ke kořenům je to nejlepší, co může Hitman udělat, aby získal zpět svoji identitu. Úplně stačí, když moderní technologie Eidos využije k tomu, aby nabídl expanzivní úrovně, lepší AI a trošku vyleštěnou grafiku. Nikdo nestojí o to, aby znova vynalezli kolo.

    Pokud má někdo z designérů potřebu udělat hru plnou nesmyslů jako je instinct a jeptišky v latexu s raketometama, může tím jít mrvit jinou herní značku.
  • Ristoro
    Souhlas. Líbil se mi i Absolution, navzdory vybočení z klasického gameplaye. A věřím, že tento díl dá dohromady ty nejlepší věci právě z Blood Money a Absolution a bude to bomba. Betu jsem bohužel nehrál.
  • no ja absolutně zastávám názor že Absolution byl nejlepší Hitman
  • No ja osobne zastavam nazor ze blood money byl nejlepsi hitman...
  • Nemohli by přece zobrazit černýho homosexuála jako nájemnýho vraha. Ještě by to chtělo z něj udělat agenta greenpeace nebo tak něco.
  • Série by snesla restart, příštího Agenta 48 by měl představovat vlasatý černošský homosexuál
  • Hitmana mám rad... Betu jsem nehrál, počkám si až na hotové dílo. Ale věřím že unesený z toho nebudu. Nejlepší díl Silent Assassin, potom už to šlo pomalu dolů...
  • Blood money je dodneška můj nejoblíbenější díl (hrál jsem všechny), takže pro mě je to dobrá zpráva. OT: všiml jsem si, že autor recenzuje hodně tituly na Wii U, bude recenze na Xenoblade chronicles X?
  • kubi-wan
    Ne, to vážně nemám... jen řikám, že mě šedivá sterilní grafika nebaví. Nebaví mě se na ni koukat, nebaví mě dělat z ní screenshoty...
    Když se podíváš třeba na na Hitman: Contracts, ta uměla skvěle navodit hutnou atmosféru putování nájemnýho zabijáka, přestože to nehýřilo barvama... tadyto je prostě jen... nudně šedivý, nic víc...
  • To je ojebávka to je hrozný.. proč proboha po těch letech nepřidají nové možnosti jako postřelit někoho do nohy on začne řvát aby mu ěnkdo přiběhl na pomoc a toho se dá pak využít nebo jen někoho poranit když se člověk dobře trefí... zrovna hitman disponuje tolika možnostma jak hru udělal totááálně awesome .. že nehcápu co ten co šéfuje gameplayu jako vyvádí.. takováá možnost promeškanáá .. prootže je jasný že hra se od bety už výrazně gameplayově nezmění.
  • Celkově hra připomíná právě díl Blood Money. Podle mě to není ideální....tak, nabuduce ten clanok moze autor rovno zmazat.
  • Kamil.Zatlouikal
    Vypadá to dobře. Grafiku raději sterilní a šedivou, než nějakou přeplácanou... Svět taky není kdovíjak barevný. A k tématu nájemného zabijáka se to hodí. Ale ty máš asi raději Minecraft a tak...
  • Nevydava to ubisoft? Lebo prve videa vyzerali dobre a toto je downgrade
  • Dobre ze si prestal citat. Sa tam navaza do blood money a vraj mu vyhovoval absolution a toto je krok spat. Neuveritelne. Taki ludia kvoli ktorym sa vyvoj nielenze zastavil ale este ide aj naspat skutocne existuju a dokonca pisu o hrach. Nastastie kremsera na tomto webe uz nikto neberie vazne
  • maros.goc
    "Celkově hra připomíná právě díl Blood Money. Podle mě to není ideální,...." ...prestal som čítať
  • N0isy
    Betu jsem hrál a docela to šlo. Hra proběhla hrozným zjednodušením. Dříve jste prozkoumávali objekt, zkoušeli různé kombinace, jak použít různé předměty, jak hlavní cíl vlastně zabít a zde vždy najdete nějakou příležitost - "Opportunity", která vás vede co, kde, jak vzít, zmáčknout atd. To snad ale bude na vyšší obtížnost vypnuté společně s Instinktem, který vám ukáže všechny postavy přes zdi nebo auto-save vždy po 3 minutách do 6-8 slotů, takže máte spoustu možností, jak se zachránit.

    Dále bych uvítal vylepšení menu a celkového UI, které je hrozně zasekané a celkově působí zastarale svým vzhledem. Nesmím také zapomenout na inventář, kde se vám objevují jen bílé ikony místo realného 3D modelu jako u předchozích her. Je to přeci jen beta, tak se snad tyhle věci ještě dopiluji, ale už moc nedoufám, protože vydání je za dveřmi. To by tak bylo vše. Jinak jsem rád, že se celkově zpracováním vrátili ke kořenům a je to, když zavřu obě oči, přeci jen i zábavné, ale na Blood Money to nemá. Cest, jak se do objektu dostat je spousta + jak zlikvidovat cíl též, ale chce to, aby to člověk sám experimentováním našel a ne, že se ukážou body, kam jít. V tom vždy bylo Hitmanovské kouzlo, protože člověk vždy sám vymyslel, jak cíl zabije.
  • TrentReznor
    Mě osobně se víc líbil druhej díl jak Hitman:BM. V SA mise byly o dost nápaditější hratelnost těžší a celkově to působilo lepším dojmem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit