Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ruthan
    Snad to bude aspon tak dobry jako Dark Messiah of MandM, o podobnou hru se autori snazi minimalne od dob Hexena I, problem je proste smerovani uderu a ovladani, ja si myslim, ze tohle bez headtrackingu (to tam se divam a tam kde sekam je nezavisle..) asi nikdy kdovijak fungovat nebude.
  • Jack1947
    To už radši Lichdom tohle zavání těžkopádností AI což je na škodu a navíc staré.
  • Jediná věc, co bych tomu vážně vytknul je to, že rány zbraní, jak nepřátel, tak hráče, by mohly mít větší dopad. Třeba, kdyby ten Blinded přerazil dřevěný sloupy, když už do nich sekl obří sekerou nebo kdyby Hircus po závěrečné ráně palicí schytal nějaké viditelné poškození (rozdrcený hrudník, uražená ruka, cokoliv). Celkově by ten boj mohl být plynulejší a epičtější, ale to taky záleží na tom, jak to člověk hraje. A snad to nebude jenom takováhle dungová záležitost a budou tam místy vážně zajímavé výhledy aspoň jak v Dark Souls, když už je to laděný takhle temně. Každopádně ještě určitě omrknu pár dalších videí, než si na to udělám názor.
  • jindra.veliky
    vypada to hodne dobre, do toho pujdu
  • Opět další diskuse na games a opět další kupa negativních sra*ek. To snad není pravda co se tady schází za lidi. Nevím jestli je to českou povahou nebo jestli je to prostě náhoda a chodí tady z 95% jen kre*éni. Už tu chodím X let a bez ohledu na to o jaký článek nebo o jakou hru se jedná, drtivá většina komentářů jsou vždy jen nadávky na hru nebo autora článku, pořád si všichni jen stěžují a sypou ze sebe jeden negativní kec za druhým. *6* Prostě neskutečné.
    • Ty komunista STBAK na vsetko budeme hovorit ze je super, adekvatne hodnotit pripadne budeme trusit informacie ako si ty prajes pripadne spravme vsetci v tvojom mene nabozenstvo a co tak nepicovat a pridat hodnotnu informaciu, ty k r e t e n ! ktory len poukazuje ze vsetko je na p i c u aj diskusia . Co si vlastne povedal keketko ? Flame ? nie ty si len poukazal ze tebe sa to tu nepaci . *12* na co si potom reagoval? Boze teba stretnem tak ta zbijem aj tvoje tlste brucho
      • Jack1947
        Hochu, brzdi trochu nebo bude zle *13*
        • Co bude zle ? reagoval som na savegera tak sa do toho nemiesaj *12*
          • Jack1947
            Multinicker? aa svješuji ocas mezi nohy a odcházím do ustraní.
    • TheGGG
      Už delší domu říkám, že 90% zdejších diskutérů je banda unuděných důchodců, co umí jen brblat.
    • Ano, už delší dobu si říkám, že kdyby se zdejší osazenstvo spojilo a založilo studio.
      Musela by z toho vzejít naprosto dokonalá hra:) *9*
      • Myslíš takový all-star team? Měli by vstoupit raději do politiky. *15*
      • Daikatana 2? :D
        • oprava Daikatana 4ever :D
      • tomu sa nadava crowdfunding, a o nejaky ten mesiac zistim, ci funguje - vid wastelands 2
        • crowdfunding je jen financování...
    • Inquisitor
      Ono to bude tim, že kritizovat umí každý.
      • Ať se kam chci podívám, většina kritiky je věcná, reagující na materiály, které nám jsou v současné chvíli k dispozici. Tudíž netuším, co Váš kolega, kterému přitakáváte, vlastně od diskuze očekává? 600 příspěvků typu: "jo, je to fakt super hra"?

        A že kritizovat dovede každý? Omyl, věcná kritika jest uměním nemnoha.
        • Inquisitor
          Hezky jsi to otočil. Já nemám s věcnou kritikou problém. Nechci 600 příspěvků "je to super hra" ale ani nechci 600 příspěvků "to je ale 3,14čovina". To je s extrému do extrému.
          • Kolik tady takových příspěvků je? Já nevidím ani jeden.
            • Inquisitor
              Ok já jsem diskuzi nečetl, jenom jsem reagoval na post. Ale zase na druhou stranu se musí říct, že je to většinou jenom prázdný hate.
      • ono to bude tym, ze vydavatelia chcu nase peniaze, takze mame pravo to kritizovat
        • Inquisitor
          Ano, ale ne nesmyslně všechno a bez kousku objektivity.
          • preco nie, lebo neznesies iny nazor na nieco co sa ti paci?
            aka objektivita, ja kritizujem subjektivne, z mojho pohladu
            • to ale vylucuje tvoj prvy post *4*
            • Inquisitor
              Ne nemám s kritikou problém a už vůbec ne u věcí který se mi líbí. Z toho už jsem vyrostl :)
  • Nevypadá to špatně, ale dal bych tomu ještě čas a doufám že to ještě zlepší. každopádně ten "těžkopádný" soubojový systém bude na nejtěžší obtížnosti zábava *1*
  • To ty zbraně tahá z klobouku? Kdy už tvůrci napříč žánry pochopí že změna zbraně neprobíhá mávnutím kouzelného proutku. Co se pokusit aspoň lehce předstírat nějaký úkon který by výměnu jednotlivých zbraní provázel?! Tohle zhmotňování je fakt směšný.
    • Johnny
      neřeš pýýčoviny. *7*
  • ripoff TES bez všho dobrýho na TES? uvidíme..
  • Že by konečně hra kde můžu zmrd*m sekat hlavy? *16*
    • Chivalry neznáš ? *14*
  • Lotr
    Prvních pár minut a už to nevypadá tak dobře jak na papíře.
    Tohle je čistě subjektivní tak to tak berte.

    Nesnáším HPčkový systém. Roky čekám na hru kde praštím kostíka obří palicí a on se rozpadne. Hru kde meč (luk) vs kostlivec bude asi stejně smysluplné řešení jako házet bobky na slona.
    Hru kde jediný špatně blokovaný úder končí ztrátou hráčovy hlavy či paže (nohy atd. hej fantasy řešení se vždy najde)
    Prostě něco na hraně reálnosti. Bez HP systému se slušným damage modelem.
    Prostě tahle hra mi z tohoto úhlu pohledu přijde směšná. I na poměry konzoloviny bez pořádné grafiky.
    TES bez epičnosti.
    Někdo by vývojářům mohl říct že skutečně "strašidelné" hry spočívají ve hře stínů a světla....tohle je prostě šeď - nuda.
    Ale kdo ví? Třeba překvapí.
    • Zkus Die by the sword.
      • Lotr
        To už jsem zkoušel když to vyšlo. Nostalgie krásná ale dnes bych si to už asi ani nezahrál. Nen íto hra ke které se člověk nějak často vrací
    • nevím, no .. jsou přece HP systémy, kde ukazatel zdraví ti slouží opravdu jen jako ukazatel zdraví a v praxi to pak může vypadat klidně tak, že tě někdo sekne po hlavě a ,,přijdeš o všechny HP naráz".

      Třeba Mount&Blade Warband *2* - není to sice v základu fantasy, ale slušný damage model to má.. a když zvýšíš obtížnost na normální, tak pak sakra záleží na tom, jak se kryješ.. *3*
    • Jestli nesnášíš hry, které (ne)mají věci, které si napsal, tak si asi moc nezahraješ, co?

      HPčkový systém - Ano, naletí na tebe boss, nebo drak, jednou ho pleskneš přes držku a konec. Moc jak zábava to nezní.
      Luk na kostlivce - Ano, dávalo by to smysl, ale chudák ten, který předtím celou hru skilluje luk a naráz má projít sklep plný kostlivců.
      Ztráty končetin - Jo, realistické by to bylo, ale jakmile by na tebe naběhli víc jak (včetně) 2 nepřátelé, tak bys skončil jak Černý Rytíř z Monty Pythonů během 20 vteřin. Zábava to není, a zas až tak realistické ani ne, protože brnění.
      • ,,HPčkový systém - Ano, naletí na tebe boss, nebo drak, jednou ho pleskneš přes držku a konec. Moc jak zábava to nezní. "

        spíš obráceně *1* - hráč se nehne z místa, protože do něj jednou šťouchne drak a rázem má polámaný žebra, vnitřní krvácení, potrhaný orgány, zpřerážený hnáty, ...a loaduje a loaduje

        hp systém je v pohodě ;-)

        ....narozdíl třeba od tý regenerace, co je teď všude
      • Lotr
        Trefils. Moc už nehraju. Jen to co vypadá zajímavě po příběhové stránce.

        Jo mluvím o hře na hranici realitě a drak padne po jedný ráně palicí. Logika šla do postele? Ne na draka bys potřeboval balistu. Protože ho nějakou kudličkou rozhodně neupižláš.
        Jo mluvím o hře na hranici reality a lučištník prostě neumí sebrat klacek protože s ním okolo sebe máchat asi bude tak složitý že odborník na balistiku šípů a někdo kdo natáhne dlouhý luk nemá ani páru jak se máchá klackem.
        Hele slyšel jsi někdy o středověku? Taky tam občas došlo k amputaci pomocí toho přerostlýho nože kterýmu se nadává meč. A já ti nevím čéče ale zas na denním pořádku to nebylo. Docela dost těch v kovových trenclích kterým se říkalo rytíři nebo tak nějak mělo všechny hnáty.
        • stacilo by, keby na sipy mali kostlivci 90% resistanciu, a palcaty by davali 20-30% bonusovy damage, a drak...toho by si bezne nemal sancu killnut, mozno pomocou prostredia(ako napr. Wulfgar zabil toho ladoveho draka v Icewind dale knihe)
        • Řešíš, jestli by jsi mohl kostlivci ublížit lukem a šípem, ale neuvědomuješ si, že kdyby hra stála na základu reálných mechanismů, tak by se ten kostlivec bez svalů a šlach ani nepohnul.
          • Magie, ne?
            • Ne, taková magie v mém pohádkovém světě není.
            • It's not a bug, it's a kind of magic.
            • Tak v tom případě, může i magie zafungovat jako ochrana kostlivce před obří palicí a naopak šíp může mít díky magii plošný účinek a zabít kostlivce. Mindfuck!
        • Pro tip: draci jsou jen v pohádkách.
          • Lotr
            Fakt
            Mluvím o fantasy hře
            • Johnny
              Musíš si vybrat jestli realitu nebo fantasy. Pač reálné fantasy neexistuje... proto je to Fantasy! *15* *15* *1*
            • realisticky fantasy hre?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit