Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mirrors Edge for the win. Naprosto inovativni hra s prekrasnou grafikou a EA ji hned pohřbí. Fuckin EA.
  • vlastik.plaminek
    Dave: To sice jo, ale když už něco dělám, tak to snad udělám pořádně. Já se v ME boji taky snažím vyhýbat, ale někdy se prostě nepovede, ale jak jsem psal výš. Když už tam ta možnost je, tak ať je udělaná pořádně.
  • Ach jo to jsou zase EA kecy jak na vydání nový značky musí být novej nextgen. Kdyby se ti pitomci zamysleli a uvědomili si co za pitomosti s kratkou herni dobou ( zdravim specops se sice slušnym příběhem ale s 5ti hodinovou hrací dobou prodávanej za plnou cenu ) nebo příběhem o ničem vydavaj tak by si možná taky uvědomili proč hráči odmítaj za takový škváry vyhazovat peníze. Ale hlavně že to má super grafiku. Mno jo kluci je krize a holt už nebudete moct dělat co chcete protože lidi už si hodně rozmyslí kterou hru si koupí.
  • No jo, jenomze nekupovat znamena nemit co hrat. Nebo piratit. To prvni podstoupit nehodlam (jo, sem nolifer a kazdymu je potom houno) a u toho druheho se poradaji hony na carodejnice jen se otom nekdo zmini. Ale aspon mi ten clanek pripomnel, ze jsem si chtel zas zahrat Mirror's Edge *1*
  • DangerousDave
    tak sa mi to páči :-) a máš splnené všetky time trials ?
  • DangerousDave
    vlastik: práveže boj je väčšinová záležitosť :) a práve preto je dobre že bol v ME odsunutý na druhú kolaj a bol v podstate ibá núdzovou alternatívou pre tých ktorí ešte nemajú dostatočný skill aby preleteli úrovňou plynulo a bez chýb.
  • Hry jsou zabavne, jak jen vyvojarum technika dovoli. Vzhledem k tomu, ze technicka stranka her se az na vyjimky zasekla nekde u prvniho crysis v roce 2007, nelze cekat zadny prevrat v hratelnosti. Samozrejme, ze i cernobily tetris muze byt zabava, ale hratelnost "matrixu" bude vzdycky vyssi. Uz jen proto, ze si v nem ten tetris muzes zahrat (receno s nadsazkou) *3*
  • Výtka? Fakt? Asi jsem nějakej divnej, ale mě ty souboje přišli naprosto OK, nebyly nějak těžký a bylo to dobrý zpestření mezi vším tím skákáním. Akorát to komplikovaný kombo kdy se rozeběhneš po stěně, odrazíš a kopneš maníka do hlavy mi nešlo, použil jsem ho snad dvakrát za hru. *2*
  • já souhlasim s Davem, proč musíme střílet a bojovat v každý hře?
  • vlastik.plaminek
    Nech si zahrá nejakú FPSku? Bullshit. Pokud je v té hře možnost bojovat, tak ať je to udělané pořádně. Výmluvy na to, že boj je menšinová záležitost si můžou strčit tam, kam slunce nesvítí.
  • mám koupeno hned dvakrát a koupil bych znovu, ale něco mi říká, že EA na tohle sere.
  • DangerousDave
    ja som práve rád, že to nebol nejaký mainstreamový hit, to iba ukazuje, že na tej hre asi naozaj niečo bude. Ako píšeš, je to unikát, je krásne štylizovaná, je náročná ale férová a keď hráč nadobudne potrebný skill a hru začne prechádzať plynulo a využívať náročné skratky (ktorých sú stovky a i také s akými vývojári vôbec nerátali) tak potom je to jeden atmosférický "flow" ktorý v hrách nemá obdoby.
  • DangerousDave
    nech si zahrá nejakú FPSku ... je ich tu milión.
  • Khanemis
    Na Mirror's Edge není podle mě vůbec nic špatného, poprvé jsem se k ní dostal teprve před několika měsíci, čímžpádem jsem se vyhnul jak všemu hypu tak oslnění technologií, a musím říct, že je to naprosto perfektní hra. Je jiná a chce to si na její styl zvyknout, ale je prostě výborná. Je to unikát, který se hned tak nevidí. Ani ty tolik proklínané boje mi vůbec nevadily, nebylo to na nich postavené a pokud člověk chtěl, mohl se jim zcela vyhnout (a když ne, tak si jednoduše postřílel nepřátele a byl klid). Dokonce i ty animačky se mi líbily, byly jednoduché, ale patřilo to ke stylizaci hry. A právě ta stylizace ME je prostě úžasná, vzhled hry, přístup k dokonale čisté antiutopii, kde stále svítí slunce a vše je nablýskané (a jak z reklamy na Apple produkty), je jedinečný umělecký zážitek. Mirror's Edge má, narozdíl od naprosté většiny her nejen z posledních let, srdce a myšlenku. A nejen to, ještě se ke všemu skvěle hraje. Kolik titulů si může dovolit říct to samé?

    Tolik k vlastnímu názoru. Ale je jasné, že prodejně to taková bomba asi nebyla.
  • A co když se někdo těm soubojům vyhýbat nechce? *4*
  • PS3Hrac
    no právě přijde 10 letý kluk s mamkou do obchodu a protože mu poradili kamarádi totálně primitivní hru dělanou ''For Kids'' tak to chci chci chci a toho panáčka taky a potom to takhle dopadá. *15*
  • deridon
    no u her si nejsem tak jistý, tohle co je dnes v herním průmyslu, žačalo tak okolo roku 2006/2007.. prostě to byl rozmach a začaly v tom být strašné peníze a už to nebylo pro užší publikum.. začal to být prostě business
  • Odjakživa bylo na světě vždycky více průměrných, nenáročných lidí dávajících na první dojem, než těch vynikajících, náročnějších, přemýšlivějších. Nic se tedy v tomhle ohledu ve společnosti nezměnilo.
  • Přesně tak, kdyby to lidi nekupovali, nezbylo by jim nic jiného, než se pořádně snažit. Jenže naše společnost je čím dál tim víc konzumní a řídíme se hlavně tim pozlátkem... :/
  • Pouze a jenom zákazník dává, či nedává důvod se namáhat. To "ani" tam nepatří.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit