Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proč si ty hosty zvete? Drda si povídá bez zájmu ostatních sám se sebou a neustále je moderátorem offtopic napadán. Volejník, až na Lukáše, nikoho z osazenstva nezajímal.
    Pavel předvádí svou klasickou moderátorskou šmíru. Už chybí jen trumpetka.
    • Cosi
      Čímpak sis tam naklikat ty bodíky?
    • Buď rád, že kluci někoho zvou a mají snahu o to, aby podcast nebyl týden co týden ve stejným složení. Nezapomeň, že to dělají zadarmo a ve svém volném čase, který by jistě dokázali eventuálně lépe využít. Ano, souhlasím, nějaké drobnosti by se jistě daly vytknout, ale to je mi za těchto okolností úplně šumák. Jestli se ti to nelíbí, poslouchej jiné potcasty, na českém internetu jich najdeš víc než dost.
      • 1. podcast za svou historii je většinou týden a týden ve stejném složení
        2. zadarmo to nědělají
        3. tento moderátorský podprůměr se s "klukama" táhne už od hpodu a je opravdu tristní, že po tolika letech nejsou schopni průměrné moderátorské práce. Nikdo nemluví o nějaké super šou, ale když už mám hosta, tak se mu věnuju. Já bejt Drdou, tak se asi po tom cígu nevracím

        Myslím, že by si "kluci" - 30tníci dělající tuto práci cca 10let - přiznat, že jim ty podcasty trošku zasmrádly.
        • Drda je vděčnej, že je v "televizi", ještě aby se nevracel :D
  • klobouk dolu pred trpelivosti Karula. musi bejt asi zvyklej nebo obalenej dobrou naladou bo ja bych ten moderatoruv frnak hore neustal ani z desetiny.
    • 13_11
      Místní diskuze mi začíná připomínat zlaté časy hPodu... což je dobře!
    • Robotron3
      Pavel Dobrovský je jedinej člověk v redakci, který dokáže tu bandu ukočírovat, aby to mělo nějaký smysl a neplácaly se tam uplný nesmysly.
      • souhlasim, ale tento podcast i mne prisel prilis diktativni a misty na ranu
      • Když chci něco vědět tak si to tady na games přečtu, Podcast je tu od toho, aby ty informace podával co nejzábavnější cestou. Kdo chce podcast, kde se retardovaně předčítá to co už je tady napsaný a každej si to může přečíst...
    • Karel sa síce vyjadruje expresivne, ale musím priznať, že dokonca aj ja som si všimol, že moderator nejak moc hodnotil to, čo by popravde nemusel (urážky na osobu by v live prenose byť nemuseli...).
      • smejki
        jaký tam padaly urážky? Poslouchal jsem napůl ucha, tak fakt nevím. Krom teda opakovaného usměrňování, aby tam nebrebentil, když má na palici mikrofon.
    • Wyder
      Jsem rad, ze to ocividne neni jen muj nazor.
    • Ten moderátor v bílém tričku je namachrovaný uniformní frajírek, který je soustředěný na to, aby především všechno a všechny hodnotil a sebe ostentativně vykreslil jako člověka zodpovědného, s nadhledem a vhledem. A ano, sám se dopouštím toho, že ho hodnotím, protože mě prostě normálně lidsky sere.
      • Naprosto souhlasím.... neseděl mi už když jsem ho viděl v tom díle kde byl Karel a bavili se o Diablu 3. ten člověk je nezábavný, atd.... Karel táhne celý tenhle díl.
  • Amylee.Anderson
    Do řeči se neskáče, to jo, ale jinak mi přijde, že Pavel nemá Karla rád.
    • Luke
      Nemá rád? To jsou slabá slova. My se nesnášíme tak, že spolu ani nehrajeme MMORPG!
    • mají rozdílný povahy, Karel je takovej celkem pohodář, ten druhej byl místy arogantní a nesympatický
    • no... a kdo má Karla rád? Když se ten člověk vyjadřuje tak 16 letej smrad? A ty jeho rádoby fory.. viz. představování ... fakt tragédie.
      • Amylee.Anderson
        Zkus ho poslouchat. Když jsem ho slyšela poprvý, tak jsem taky nejdřív říkala, že to je buran, protože za každym slovem řikal "vole" a to já nesnášim.To už ale neříká takovou měrou a za těmi sprostými slovy se neskrývají bláboly.
      • Ty jsi vysokoškolák co.
    • h0p3
      hlavně pár dílů nazpět, Pavel dělá úplně to samý, prostě toho co měl zrovna slovo přehlušil *7*
      • Amylee.Anderson
        No já spíš myslela to, jak Karel někomu skočil do řeči a Pavel ho docela stroze napomenul. To ještě chápu, do řeči se neskáče.
    • Cosi
      Karel se musí držet v mezích!
  • Taky nechapu proc v podcastech neprotezujou vic Olejnika, vzdyt ten clovek mluvil (kdyz ho nechali) velmi vecne a znale skoro o vsem na co prisla rec nebo o cem zacal sam mluvit. Jen ho bohuzel nenechali moc mluvit, coz teda povazuju za moderatorsky fail.

    PS: chapu, ze Lukas sleduje chat a nevnima tolik okoli, ale kdyz uz tam mate hosta/y tak by je mohl alespon nekdo poslouchat, reagovat a ne si furt hrat s tabletem/ntb.
    • smejki
      já furt nějak nechápu, co řešíte. Olejník, když se měl k čemu vyjádřit, tak se vyjádřil. A pěkně. O GW2, které zabralo přes půl podcastu, neřekl skoro nic, protože to nehrál.
      • ty jsi děsnej podkuřovač, když ti pošlu propisku games, necháš toho?
      • Nevim jestli si videl treba pauzu na cigarko, kdyz tam zustal sam Lukas s Honzou a nechali ho konecne nerusene mluvit. To byl sakra rozdil.

        Ale co kaslu na to, jsem rad ze muzu koukat aspon na tohle, jsem vdecnej a necekam zazraky (bez ironie).
    • A navíc je i dost vtipnej.
  • Robotron3
    A ten človíček nalevo od Drdy píše něco na games.cz? Jestli ne, tak ať píše. Vypadá, že má přehled, když se teda zrovna náhodou dostane ke slovu :)
  • Drda vypravi o retezcich v Guild Wars. Pomerne slozite, jak je rychlej. Ale povida o tom, ze kdyz dopadnu jako sedlak u chlumce, tak se navaze dalsi spojitost v progressu - ze se prispusobi. Do toho SKOCI pan moderator Dobrovsky a opta se ho, jestli jsem tedy schopen to nejak ovlivnit. Pane Dobrobsky: prosim Vas sundejte si ten aparat z kolen a poslouchejte ho.
  • za Kupkou si stojí, pojem abstraktní umění vznikl nejspíše proto, že mu nerozumí ani sami tvůrci, tzv. "umělci"
    znal jsem jednu slečnu, která se tomuto stylu trochu věnovala a nepřekvapilo mě když jsem zjistil, že je pečená vařená u nějakého psychologa, zkrátka tito lidé se nevyznají sami v sobě a svou rozpolcenost se snaží vyjadřovat pseudouměním, kolik z vás by mezi těmito malůvkami rozeznalo rukopis dítěte, které rozmaže barvy po plátně a následně se vyvěsí v muzeu vedle ostatních čmáračů ? trochu mi to připomíná díl ze simpsonů Mom and Pop Art, ve kterém Homer zfušuje stavbu zahradního grilu, všechno to rozmlátí, naháže poslepené dohromady na kolečka, která se mu váhou vyvrátí na bok a nakonec s tím skončí na výstavě alternativního umění... nebo zážitek z Listerova výletu do Paříže z Červeného trpaslíka

    zkrátka lidé si z tohoto proudu nedělají srandu pronic za nic... ne snad proto, že bychom byli ignoranti ale z toho důvodu těmto abstraktnostem "rozumí" pouze ti, kteří si MYSLÍ, že tomu rozumí... a to jsou ti Lukášovi erudovaní znalci umění
    • janchor
      Díky za ukázku nemoci "Nerozumím tomu, takže je to blbost". Hroznej mor.

      Mícháš dojmy s pojmy v jednom pytli s nápisem abstrakce, kterej toho ve skutečnosti pojme celkem hodně, od spontánních cákanců po vysoce komplexní struktury, od hovadin po skutečně hodnotný věci (k jejichž dosažení můžou vést všelijaký metody a kontexty). Který to jsou ti nepovím, protože se ve výtvarným umění příliš neorientuju, ale zrovna Kupka je ceněnej nejenom finančně. K těm svejm abstrakcím navíc dospěl skrze nějakej vývoj - to je mimochodem jeden z rozdílů mezi malířem a dítětem, jakkoli si jejich plátna někdo klidně i splete.

      Že jinak umění už nějakej pátek balancuje na hranicích nejenom vkusu je věc druhá a tam právě vstupujou do hry lidi, co se daným oborem dlouhodobě zabývají, co ho studovali a jsou v něm, ano, erudovaní. Tím se liší od nás dvou a jejich názor třeba na toho Kupku má, narozdíl od toho našeho, doložitelnou váhu. Která ti v žádným případě nebere tvý svatý právo říct "to je čmáranice", ale když z něj dál generuješ povšechný soudy, neříkáš nic o Kupkovi, ale jenom a pouze o svý omezenosti.
      • Souhlasím s tím, že odborník pozná rozdíl mezi čmáranicí a abstrakcí. Není ale spíš problém v tom, že se umění uzavírá do sebe a ty "skutečně hodnotný věci" jsou čím dál častějc rozpoznatelný jen pro ty odborníky? Říkám si, jestli to třeba není důsledek toho, že v umění se toho už poměrně dost vynalezlo, použilo, parafrázovalo na všechno způsoby... a že najít něco novýho už je hrozně těžký. Pak vznikají "čmáranice" nebo věci typu "tady na tom místě by znalec očekával A, a já schválně tam dám B, což vytvoří nepravidelnost a tím pádem umělecký dojem", které jsou pro běžnýho člověka už nesrozumitelný. Jako ať si každej tvoří, jak je jemu libo, ale osobně stále dávám přednost esteticky příjemným obrázkům "klasického střihu". Anžto nejsem odborník, tím se můj příspěvek do diskuse vyčerpává. *4*
      • Amylee.Anderson
        Já umění beru ze svého pohledu amaterskýho umělce. Neznám směry, neznám jména, ale už ta díla taky vnímam trochu jinak než ostatní.

        Cákance a geometrický tvary, to pro mě neni umění. K tomu člověk potřebuje jenom plátno a barvičky, k tomu nepotřebuje ani srdce. Za to k těm abstraktním, které jsou nějakou změntí barev mam už jiný přístup. Když se na to podívam, nevidim zhola nic, ale ocením právě tu změť barev - neni nejjednodušší pracovat s barvami, aby to nejak vypadalo. Ale stále je pro mě největším umem zachytit realitu co nejvěrohodněji, protože ačkoliv dneska na to už máme foťáky, kamery a fotošopy pro umělce, to nezvládne jen tak někdo.
        • s-a-b-r-e
          V tom případě nemluvíš o umění, ale o vlastním estetickém citu, neboli vkusu. I ty čmáranice můžou být uměním. To umění, ale nespočívá v tom, že jde o "cákance", které nikdo nikdy neudělal a proto musejí být uctívány. Při sledování takového obrazu se spíš míš pokusit o reverzní rekonstrukci autorovy nálady, nebo vzít v úvahu, že to "umění" je v tomhle případě ta tvorba, kdy umělec ventiluje emoce právě volbami barev a "cákáním" různými směry a silou proti plátnu - uměním je akt vedoucí k výsledku, nikoli poze ten výsledek.
          Osobně se mi to nelíbí, nedal bych si to nad krb, ale k zamyšlení dobré, ne?
        • Cahir
          Problém je, že v současnosti je třeba tomu umění opravdu "rozumět", je třeba vědět, jak ho interpretovat. V opačném případě vzniká rozčarování nad tím, jak někdo může považovat za umění ramínko vyfocené na židli apod...
      • nerozumím tomu a nevěřím, že existuje ultimátní chápání takového "umění"
        jinými slovy pokud by se horda těchto "umělců" nahnala do přednáškového sálu bude si každý mlít o tom svém, aniž by dohromady věděli, o čem je řeč - Karel Čapek tomu říkal mnohost pravd, já tomu říkám banda čmáračů

        pokud někdo dokáže věrně namalovat přírodní jev nebo krajinu (zvlášť olejomalby mám rád), tak to je pro mě umění, ale že si pár pseudouměleckých rádobymalířů rozlije barvy na plátno, rozmaže to jak je ruka svrbí a prezentuje výjev jako obraz boje dobra a zla svého nitra, to má pro mě uměleckou úroveň dětských omalovánek
        • 13_11
          Evidentně se stále najdou jedinci, kteří ještě nepochopili cestu a dobrodružství objevování. Ano, každý může přijít k obrazu a doprostřed namalovat piditečku, protože to už někde viděli. Jenže takhle to nefunguje. Je totiž dost podstatný, kdo s tou tečkou veprostřed prázdnýho obrazu na začátku přišel a jak se k ní dostal. Cesta.

          Dost z vás tu má rádo vynikajícího skladatele Jeremyho Soula. Až budete mít někdy čas a chuť, natáhněte si celou jeho diskografii a projíždějte si ji od samého počátku rok za rokem až k Mists of Pandaria. Pochopíte, o čem píšu. A že vás nezajímá růst umělce? Pak pochopitelně stačí, že jste z jeho několika skladeb úplně paf. Když následně někde náhodou slyšíte něco, co ho výrazně kopíruje (nikoliv cituje!), tak přece víte, že to není ono.

          Je přirozené, že když člověk něčemu „nerozumí“, tak tomu ani moc „nevěří“. Podstatné ale je s tímhle přístupem nezakrnět a rozvíjet sám sebe dál. Schválně: komu se nikdy nestalo, že kdysi nemohl dokoukat nějaký film, dočíst divnou knížku, naprosto nepobral jednu hru, aby se pak po letech shodou okolností a zvláštních náhod dostal k onomu danému dílu a... voilà: „Jak se mi to proboha nemohlo líbit?!“

          Pokud by se horda umělců nahnala do přednáškového sálu, pravděpodobně se mnozí z nich budou znát, budou vzájemně chápat vlastní vývoj a důležitost/nedůležitost toho, co každý z nich tvoří. Každý si sice bude „mlít o tom svém“, ale ti blázni si porozumí, protože v tom prostě jedou všichni spolu. I proto by bylo nejlepší, kdyby třeba takové recenze her dělali tvůrci-vývojáři, kteří se v tom sami pohybují. Jenže to není moc reálné, a tak to posuzování zůstává na bedrech nás, milovníků her :-)
          • s-a-b-r-e
            Tak, tak. Už jsem se bál, že to o tom vývoji tady budu muset napsat já *1* Jen nesouhlasím, aby hry recenzovali samotní tvůrci her. Takové recenze pak snadno sklouznou k argumentaci typu "to já bych udělal jinak..", navíc je recenze, stejně jako hra/film, produktem, který je určen ke konzumaci. Je nejlepší, aby recenzi psal člověk zasvěcený do problematiky výroby, ale aby si zároveň dokázal udržet odstup a taky uměl produkt (hru) zařadit do správného kontextu (aneb jak ty píšeš, aby je psali "molovníci her") *4*
        • Robotron3
          A proč by mělo existovat nějaké ultimátní chápání? Na France Kafku taky nemáš a nikdy nebudeš mít ultimátní chápání jeho díla. To je jen tvůj problém, že se něco snažíš pochopit ultimátně. Tam kde jsou nějaké pocity, se to dá chápat zase jen pocity, a ty přece nejsou ultimátní ;)
        • Dobre. Pre mňa zase nie. A teraz mi skús povedať, že máš pravdu.
        • a je jedno jaké "techniky", "postupy" a kdovíco použili popřípadě jak dlouho plátno patlali, protože ve výsledku to vypadá stále stejně
      • Big_Pete
        lidi co studujou umeni, sou presne lidi co neumi...sorry ale nemuzes bejt odbornik a znalec na umeni, muzes mit najetou maximalne historii, tot vse...a ruku na srdce, "vylit" plechovku barvy na plano, vazne nevyzaduje tolik umu, jako tam doopravdy neco namalovat...
        • janchor
          Aplikuješ tuhle logiku i na další obory lidskýho vědění? Lidi, co studujou jadernou fyziku, mají tak maximálně najetou historii? Kristepane.

          Um i umění jsou relativní. Existuje nádherná klavírní skladba Für Alina, kterou může zahrát v podstatě kdokoli. Kdokoli ji ale nesložil, byl to konkrétní umělec. Kolik umu to obnášelo? Jinej zpívá v jedný svý písničce, že "the trouble with a classicist / he looks at a tree / that's all he sees, he paints a tree" a potom taky "the trouble with an impressionist / he looks at a log / and he doesn't know who he is, standing, staring, at this log", aby to bylo vyvážený. Písnička je to shodou okolností o Warholovi. Oběma vám, pánové, srdečně přeju, ať se vám ty pohledy na svět ještě někdy rozšíří. Nikoli proto, aby se vám nutně zalíbily takový či makový čmáranice, ale abyste si uvědomili, že umění nekončí na špičce vašeho nosu.
          • Big_Pete
            ne neaplikuju, to je snad jasny.stejne tak je jasny, ze se tahle logika MUSI aplikovat na obor jakym je vytvarny umeni.pochopitelne, nemusis mi vysvetlovat, ze v jaderny fyzice,nebo jinejch oborech ji podobny, kde se da vsechno zmerit a vypocitat, je role odborniku nezpochybnitelna.
          • No já bych všechno uměním taky nenazíval. A když ti erudovaní odborníci prohlásí za umělkyni ženskou, co si potravinářskou barvou obarví mlíko, který posléze vypije a o chvíli později vybleje na plátno, tak si o nich taky myslím svý. Já bych si to na zeď teda nedal, to si radši nableju svoje. *3*
          • Muzu se jen zeptat, jakej mas nazor zrovna na toho Warhola?

            Tesim se az poslechnu podcast - bude koukam asi hodne vyzivnej : )
            • janchor
              Co se jeho díla týče, tak vcelku nijakej, už je to dneska přespříliš provařený a stokrát přefiltrovaný. Ale vnímám tu roli, kterou to ve svý době hrálo, a Warhola mám rád za to, čemu věřil a pomáhal. Z podhoubí Factory vyrašila spousta skvělýho, hlavně ex-velvetovští Cale a Reed, jejichž společný album věnovaný právě Andymu - Songs for Drella - je jedno z mejch vůbec nejoblíbenějších (ty trable s klasicisty, co jsem tu citoval, jsou odtamtud).
    • no píšu jak prasisko, vynechávám slova a písmena, nečtu po sobě... ale to je taky tak trochu alternativa ne *14* *15* *15*
  • Bojím se dne kdy se ten Drdův pupek přelije přes hráz jeho kalhot a všechny nás zabije
    • copak vy bydlíte v jeho záplavové zóně ? bojím se jen pomyslet kde !
  • Magister_Peditum
    Tentokrát mi to osekávání Drdy ze strany Dobrovského docela vadilo. Trochu to připomínalo šikanu.
    • Hmm, tentokrát to ještě šlo. Když si tuhle dělali ve veřejném podcastu srandu z toho, kolik má vlastně brad, přišlo mi to hodně za hranicí trapnosti. Jenže - konečným arbitrem je Drda, a ten se zasmál sojčím smíchem a předvedl svoji teď už legendární břišní vlnu. *1* A jestli to nevadí jemu, tak kdo jsme my, abychom se do toho montovali.
      • smejki
        "Když si tuhle dělali ve veřejném podcastu srandu z toho, kolik má vlastně brad"

        to četli otázku z diskuse *3*
        • No a? Viděl jsi to celé?
      • vzdyt on sam je namistrovanej a drzej.
      • Magister_Peditum
        Když mu to nevadí, tak je to jedno. To je fakt.
  • no_matter
    Tak většinou si nechávám FC až na pondělí, ale po tom co jsem tady četl jsem to pustil dřív a musím dát většině vážně zapravdu. Pavel to opravdu nezvládl a ať si o komkoliv (chápej Karlovi) myslí co chce, neměl by to z pozice moderátora dávat nijak najevo. Jestli měl špatnej den nevim, ale vzhledem k tomu, že se choval jak ***** už od začátku, tak tomu asi něco předcházelo a v tu chvíli se měl prohodit s Petrem a nechat moderovat Lukáše, protože tohle byla neskutečná žumpa a vůbec bych se nedivil, kdyby se na vás Karel příště vybodnul, protože i přesto jaký (podle toho co jsem pochytil) je flegmatik, tak byly vážně vidět jeho rozpaky jak se pan Dobrovský chová. Taky moc nechápu, proč vybíráte témata (o hrách), o kterém může mluvit jenom jeden člověk, protože to ostatní ani nehráli a nakonec se tváříte, že vás to děsně se*e. A to vaše věčný čumení do ntb popř. telefonu a naprosté ignorování všeho okolo, je tak děsně odpuzující až příliš nechápu, že má ten "pořad" za sebou skoro 100 dílů a přesto vám není hanba to dělat v takové formě. Pak se vymlouváte na to, že přeci sledujete chat a reagujete tam, ale to mě, jako posluchači vážně moc nepomůže a byl bych radši, kdybych slyšel opravdu smysluplnou debatu a názory všech zúčastněných (pokud k tomu máte co říci, což by jste jako herní novináři asi měli). Doufám, že tam zase příště bude Martin, jeho styl a názor je o několik pater nad vámi všemi (mluvím ke stálým fighterům PGDB).
    • Amen.

      Pokud si ale pamatuju dobře, tak tato situace se opakuje z dob hpodu. Toto moderátorské faux pas se kdysi stalo v hpodu a jako reakce na kritiku v komentářích vznikl "seriózní" hpod, kde Pavel mluvil deme*ntním profesorským hlasem a všechny ostatní komentující prerušoval poznámkou: "Toto je seriózní hpod" - megatrapný.

      Jak myslíte, že dopadne další podcast? Bude "seriózní"?
      • no_matter
        nestojím o seriózní podcast, ale určitá forma úcty a slušného chování vůči hostům by byla namístě. Ze začátku byly ty narážky třeba vtipný a ani Karla to podle mě nějak nerozrušilo, ale tohle už bylo trapný. Takovej Dan Vávra taky asi nemá úplně ideální váhu, ale dělal by si z něj Dobrovský pr*el? Těžko. Je smutné u některých fighterů pozorovat jejich míru arogance a povýšenosti.
        • Cahir
          Přijde mi, že zapomínáte, že kluci se znaj, jsou to kámoši, a proto si k sobě takové chování mohou dovolit. Není to tak, že by Karla viděli podruhé v životě...
          • Amylee.Anderson
            Občas je těžké poznat, co je sranda a co ne. Třeba když Karel někomu řikal "drž hubu", tak to (alespoň na mě) nepůsobilo tak zle, jako když Pavel říkal něco Karlovi. Ale možná je to řim, že jak je Pavel většinou zády, tak mu nevidíme do obličeje a hlas taky nedělá všechno...
            • Problém je, že ten podcast neděláte pro sebe, ale pro lidi, to je gró věci. Vy se u toho bavíte, je to záslužná činnost, ale trocha profesionality by neuškodila, sestupná kvalita je do očí bijící. Takže buď dělejte fight club pro sebe, pak si tam klidně dejte Evu a Vaška, nebo ho dělejte pro lidi, odlehčeně, ale aby to nevypadalo jako besídka chovanců ústavu pro zastydlé puberťáky.
          • no_matter
            Ano, úplně vidím jak se po skončení natáčení chytli Pavel s Karlem za ruce a za zpěvu Lukáše se vydali společně na metro vstříc novým dobrodružstvím. Kamarádi jak z Foglara.
            • sleepless
              Ne, za ruce jsem se s ním chytil já. To, co vypadá nějak v pořadu, je ve skutečnosti úplně jinak. Připomínky k podcastu jsou fajn a jsem za ně rád, nicméně rovnou říkám, že řešit naše vztahy s hosty na základě pořadu, není nejlepší. S Karlem se všichni známe drahně let a fakt to už jde za hranici normálního pracovního kamarádství. Můžeme si tedy dovolit leccos, stejně jako Karel.
            • heavyporn
              Na metro hádám nešli, ale ekvivalentem toho je společná cigareta na balkoně.
        • janchor
          Hele, všimnul sis někdy, jak se Karel obecně projevuje (z posledního dílu doporučuju jako studijní materiál pasáž "drž hubu drž hubu drž hubu")? Občas mu ty smeče vrátit je všechno, jenom ne arogance nebo povýšenost - zvlášť v prostředí kolegiálního špičkování (který chápu, že může navenek působit všelijak).
          • no_matter
            Fajn, podle Tebe byl ten podcast asi vpořádku a vše v mezích "vašeho kolektivu", ale podle mě byl zbytečně vyhrocenej a Pavel už pak vyzníval dost zpruzeně. Což občas vyšperkoval nějakou hrozně chytrou poznámkou vůči Karlovi, kterou nezapoměl podat tónem ve stylu já s Tebou ztrácím čas. Tak to působilo na mě a stojím si za vším co jsem napsal výše.
            • janchor
              Jak to na tebe působilo ti neseberu, jenom konstatuju, že vzhledem k velmi přátelskejm vztahům, který v redakci panujou, byl dojem nějaký vyhrocenosti mylnej.

              Že ale moderátora zprudí, když mu host opakovaně zdrhá od tématu, ruší debatu ostatních, případně na otázku demonstrativně mlčí? Inu, stane se. Karel není žádnej milius (a klopovi výše odpovídám, že to samozřejmě víme a když Karla do podcastu zveme, je nám jasný, co to bude obnášet) a Pavlova trpělivost holt nebyla nekonečná.
          • Chování a vyjadřování Karla Drdy je hodně přes čárů, ale na druhou stranu je to Váš dlouhodobý spolupracovník a Vy jste si ho vybrali.

            Ale zde zmíněná kritika nebyla vůbec o tom, jaký je Drda člověk, ale o úrovni podcastu a moderátora.
      • Wyder
        Snad si podobnou kokotinu tentokrat odpusti. Dobre, ze si to pripomenul.
    • MickeyMutant
      Taky ten podcast prej Karrull vzápětí vobrečel, ale to už pan moderátor zlomyslně vypnul kameru. Jinak na Martinovi se mi líbí, jak vždycky citlivě několik vteřin počká, než začne mluvit, aby někomu náhodou neskočil do řeči.
      • no_matter
        To je pro mě formát, že to vydržel. Já být v jeho pozici tak vpolovině natáčení odcházím a cestou se hodně držím abych panu Dobrovskému jednu nevpálil.
    • Amylee.Anderson
      Tak to GW bylo takový vyjímečný téma bych řekla. Všichni se už dožadovali Karla aby o tom něco řekl - tak řekl. Neni nejideálnější, že byl jediný, kdo k tomu měl co říct, ale hodně lidí to chtělo.
      To privilegium koukání do ntbku bych dala jenom Lukášovi, protože ten se o chat stará vždycky. Jako když všichni z redakce jenom koukají do svého, tak bych jako host nevěděla ani ke komu mluvit, protože mít pocit, že to nikoho kolem nezajímá, tak se na to vybodnu, ale na druhou stranu si myslim, že na sestříhaný zvukový záznam to nemá asi vliv. Já je neposloucham, protože jsem většinou u live vysílání, takže nevim, jak moc tam jsou hlášky typu "já neposlouchal, koukal jsem do chatu"...
      • no_matter
        mě nevadí, že mluvil(i) o GW, ale vadí mi, že neměli žádnou snahu se do debaty zapojit, nebo se ho na něco ptát a nechali to prostě plynout....já tady nechci moc mluvit o "kokurenci" ale v Hpodu, když se vyskytne hra, kterou hrál jenom jeden z nich tak to vypadá ÚPLNĚ jinak, je z toho cítit, že ty lidi to také zajímá...hláška, jak jsi napsala "já neposlouchal, koukal jsem do chatu", tam nezazní, protože oni už ani to neříkají, prostě mlčí
      • MickeyMutant
        Lepší do notebooku než do vany.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit