Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jsem za LoL rád. Alespoň je v DOTĚ méně dětí.
    • velmi trapná poznámka
    • Přesně! Have a coockie
  • Takto bulvární článek jsem na games.cz již dlouho nečetl. Autor značně zkresluje a přehání ohledně důvodů vedoucím k úbytku aktivních hráčů. Hraju LoL už 4 roky, tak snad trochu rozumím dění kolem hry.
    Reddit je kapitolou sama pro sebe. Stejně jako u ostatních fór, lidé co jsou s něčím nespokojení budou vždy postovat a ti, která daná věc nezajímá nebo proti ní nemají výhrady se nevyjadřují
    Myslím si, že většina dlouholetých hráčů, která má ráda ranked čast hry, je hlavně rozladěná z pomalého (v horizontu roků) přidávání jimi žádaných features jako jsou replay system, voice chat, sandbox mode, nový klient, champion reworks... a ty stávající jsou provedeny dost polovičatě. Tutoriály by rozhodně zasloužily obměnu a třeba by se tak snížil počet nováčků, co se nechají odradit hned na začátku.
    DynamicQ rozhodně nekazí herní zážitek. Možnost vybrat si před zápasem až dvě role zlepšuje komunikaci, tím že odpadá dohadování se s dalšími čtyřmi hráči v champion selectu o tom, kdo bude na jaké pozici. Pokud člověk v rankedu čelí 5 man premade group tak je tomu jedině v případě, že i on hraje v pěti, což se mi zdá fér. Problém s čekací dobou, nevybalancovaným matchmakingem a premade group vs 5 solo players je jenom ve vysokých divizích ( horních 5%) a na serverech s malou hráčskou základnou. Na optimalizaci systému pro high elo se pracuje i když to trvá již dlouhou dobu. Drtivé většiny hráčů se ale nedostatky DynamicQ netýkají.

    Ohledně zmiňovaných kauz:
    Tyler1 nebyl na lol žádné neviňátko ale troll, který se lidem záměrně snažil prohrát hry, když byl s něčím nespokojený a ještě za to bral na twitchi po určitou dobu peníze. Je pochopitelné, že riot nechce svojí hru spojovat s lidmi jeho charakteru a udělil mu permaban.
    Co se týká vyloučení teamu LA Renegades z účasti na riotem pořádaných či podporovaných soutěžích/turnajích, tak riot uvedl dostatečné důvody k tomuto kroku ( neoprávněný podíl Chrise Badawiho v teamu a zdraví ohrožující prostředí v gaming house) , ale důkazy nezveřejnil. Team se ale může bránit u civilního soudu, pokud se tak rozhodne učinit. Domnívám se však, že označit jako důvod vyloučení LA Renegades odmítnutí shoutcastera Monteho a ostatních freelancerů účastnit se riotem pořádaného MSI kvůli nízkým cenám ve smlouvách za jejich služby je velká konspirační teorie.

    Společně s dalšími lidmi v diskusi sdílím názor, že za možným úbytkem hráčů stojí především věk hry, kdy většina lidí zkrátka nedokáže vydržet u tohoto typu her déle než několik let spojený s pomalým přidáváním neplaceného obsahu. Konkurence v podobě Overwatche nepředstavuje dle mého vzhledem k odlišnosti her problém.
    • LOL hraju 2 roky
      *Toxicita* problém není, tlačítko Mute/Player funguje dobře
      *Reworky* Riot se snaží, aby hra nezevšedněla. Osobně se domnívám, že cesta postupných reworků je to nejmenší zlo ze všech těch špatných možností.

      *Dynamic queue* - tady nemohu souhlasit!
      1. Champion select - ano, ohledně dohadování pozic se situace sice opravdu zlepšila, ale champion select mi přijde nedodělaný - nechci mít možnost si vybrat jen 2 role. Chci si vybrat 3-4. A chci mít rovnocenou šanci, že některá z nich bude vybrána. Zkuste si zvolit na kteroukoliv pozici support. Máte 96% šanci, že půjdete právě support. Vyberte Mid, Top, Jungli na pozici 1 a máte zhruba 60%, že půjdete právě tuto pozici. To co ve skutečnosti chci je, doplnit team na pozici, kde ho nejvíce páli bota a kterou já zvládám. Champion select je sice v rozvoji, ale Riot naznačil směr, kterým se vydal a ten dle mého názoru není v souladu s tím, co je potřeba. Přesto ty změny hodnotím velmi pozitivně.

      2. Matchmaking - tady si dovolím hluboce nesouhlasit z autorem Nursi. Dynamic Queue pravděpodobně hodnotí z pohledu hráče vysokého ELO (Gold/Platina+). Nutno hned na začátek podotknout, že asi nejsem tím nejlepším hráčem, protože mé zápasy se odehrávají na rozhraní těch dobrých a špatných hráčů Silrver/Gold (vyjimečně Platina). A dovolím si tvrdit, že Dynamic Queue mi herní zážitek zkazila. Podstatně více než dříve se účastním her, kde v teamu je jeden výrazně horší hráč (má méně odehráno). Tento hráč celému teamu podřízne větev i když v něm jsou třeba další dva výrazně lepší hráči než v enemy teamu. Nechápu, jak si někdo může myslet, že může fungovat do distribuce hráču 2000+ wins vložit hráče 100 wins (a myslím tím začátečníka - ne smurfa). A samozřejmě Wins není jediný ukazatel. Dále to jsou hráči co mají mnoho nahráno a jsou Bronz. O rank samozřejmě nejde, ale o hráče, co ve hře evidentně podnikají rozhodnutí, které vedou k celkové prohře zápasu- na pingy nereagují. Z mého pohledu je celá myšlenka tohoto nového sestavování spoluhráčů narušena velkou barierou mezi hráčem "nezkušeným" a "zkušeným". U zkušenějších hráčů není ten rozdíl už tak obrovský.

      Sice tyto nedostatky odpadají při hraní v teamu, ale jsem pracující člověk a mám děti. Nemohu se podřizovat hraní více lidí. Přijdu a 99.9% her odehraju v groupě do 3 osob a z toho 75% úplně sám. Jak riot sám uvádí average win rate 43%. A nutno podotknout, že by mě opravdu zajímal Win rate 1 person only. To Riot šibalsky skrývá do statistiky 1-3 man group. Závěrem - win rate klesá a přesto, že je ve hře spousta pozitivních změn, tak celková nálada upadá - ono taky.. kdo by chtěl hrát, když už předem ví, že víc než v půlce zápasů prohraje.
      • Jack1947
        Lepší v půlce než na konci lol, jinak chápu - prostě to dalo tady psát člověku co se evidentně moc nevyzná no.
    • Můžeš nějak rozvést ty důvody pro vyloučení LA Renegades. Konkrétně ten o "zdraví ohrožující prostředí v gaming house"? Já sem LoL nikdy nehrál a ani to nemám v plánu. Ale ten důvod se zdravím se mi zdá víc než zajímavý. Jak může vyloučení jednoho týmu změnit (předpokládám) budovu ze stavu, který zdraví ohrožuje na takovou, která ho neohrožuje by mě velmi zajímalo.
      • No to je jednoduché, v té budově byl azbest, tak ji asanovali. Nebo tak nějak *3*
        Ovšem, a na to je třeba vždy poukázat, za azbest v budově nemůžou nájemníci, ale stavitel! *1*
        • Jack1947
          Jo ale když o tom nájemník vía nic nedělá s tím tak je to jeho problém ne?
      • Zdraví ohrožující prostředí jako důvod pro vyloučení LA Renegades byl ten nejspornější. Riot se ve verdiktu opíral o svědectví anonyma uvnitř gaming house a konkrétní informaci jakým způsobem bylo prostředí závadné riot veřejně neuvedl. O to víc bylo tohle obvinění zarážející, když většina hráčů LoL teamu (kromě Remi) uvedla, že nikdy nebyla vystavena žádnému nebezpečí v gaming house. K tomu byl team nařčen z nedodržování smluv - platů a provizí z nich vyplývajících.

        Hra ale patří riotu a ten má absolutní rozhodovací pravomoc, ledaže by se LA Renegades chtěli zaplést do soudní tahanice o náhradu škody před civilním soudem.

        odkaz na rozhodnutí riotu: http://www.lolesports.com/en_US/articles/competitive-ruling-renegades-and-tdk
        • Aha dík za info. *4*
      • Jack1947
        Vyloučily nějakej tým protože jim nedostatečně platily a měli špatné pracovní poměry. Či jak.
  • Ano necekane po velkem boomu, prichazí i to, že lidé odcházejí jak nečekané.
    Já jsem hrál LOL hoodně dlouho a odešel sem z duvodu, že za
    1. Nemám už cas hrát hodinu jen kvuli tomu abyhc byl n*sranej že sem prohrál
    2. Jeden jedinej mod s jednou mapou ? Jako vazne ? Aram nepocitam, dominion zrusili.
    3. Jo trollove a toxicky hracove to je fakt silenost ale s tim nikdo nic neudelá za to riot nemuže.
    4. Už me to po tech spuste her proste prestalo bavit. A urcite nebudu sám tak nevim co se tady autor clanku snaží rict že ta hra umíra a lidi odcházejí to je prece naprosto jasné že se snad musí stát. nemohou do nekonecna jen nabirat nove hrace :D

    A to že tamhle ten dostal ban nakej slavnej typek a tenhle v LCS protože tamto.....atd atd. To normálního hráče vubec nezajímá prece a urcite to nebude ten duvod proc lidi odcházejí každymu je to u ..
    • JohnyTheZik
      Milion+ lidi na redditu, ktery tyhle veci regulerne resej, vnimaj i Riot dramata a kvuli dynamic queue preslo spoustu lidi na dotu, takze clanek je rozhodne spot on a neni to jen kvuli tomu, ze tobe se to omrzelo. -.-
  • Každá hra se omrzí. Po 8 tisících zápasech, si prostě řeknete dost.
    • Až na CS:GO
      To jsou lidi schopni hrát celé dny jen proto že potom mají nepatrnou šanci na dobrou odměnu :-)
      • To stačí ve středu
  • Tak ono obrovska koncentrace d*ebilu a rusaku je poznavaci znameni vsech F2P her
    • KrPa
      To tezko, tady maji vlastni server
  • úplně ten samý problém máte tady v diskuzích. Někoho zabanujete za neškodný příspěvek, a jiného, registrovaného a protekčního, necháte urážet a nadávat druhým a je nepostižitelný. Příklady tu jmenovat nebudu, ale mám na mysli konkrétní věci.
    • Ja to nejsem, ja mam ban kazdou chvili !
  • Tak moc to opravovali, až to rozbili. Dát do hry plné pubertálních děcek práskačský systém na základě kterého se banuje je opravdu hloupý nápad. Dota 2 má tohle mnohem volnější, nebanuje a neříká lidem kdy s kým a jak mají hrát, nechá hráče, ať si sami vyberou, trolly to stejně časem odfiltruje. Dokonce obsahuje i takové relaxační prvky, jako je necenzurovaný region chat, kde můžete nadávat lidem do kokotu od rána do večera když vás to baví, nebo report systém který sice nic nedělá, ale uleví duši si na to aspoň kliknout (něco jako "nahlásit" tady na games :)). A když se najde nějaký otrapa ve hře, mute a jede se dál
    • restore
      Skusenosti ale ukazuju, ze trollov to neodfiltruje nikdy. V platine a vyssie je to celkom vpohode a len malokedy clovek narazi na realneho trolla. Ale tam dolu, kde je vacsina populacie je to peklo.
      A uprimne, nieje lepsi pocit ako ked hra vyhodi hlasku, ze niekto koho som reportol dostal prave trest :D
  • toxický hráč. To je tak blbý název *15*
    • Tak nemuže tam napsat z*sraný v*jebaný k*kot co nic neumí a jen nadává :D
      • To by bylo lepší.

        Ale i slušně a česky to jde napsat. Toxický....To je opravdu název jak poleno.
        • Tak jak bys to teda napsal slusne cesky ? :)
          • taky jsem nad tim premysel .. zrejme se napred ujala "toxicita" jako pojmenovani jevu a pak z toho odvozeny hrac/ka.

            Co treba prudil nebo votrava?
            • Jack1947
              Kazič id1ot kret3n a imbecil těch pojmenovaní je všude spousta stačí si vybrat *3*
            • ted mi neslo "reagovat" pouze "nahlasit".

              No prave, smesny. Osobne a obecne s anglicismy problem nemam. Jazyk je ziva vec. I v Ústavu pro jazyk šéský s tim nekteri problem nemaj. V UK udajne ani nemaj takovy ustav. Holt, nekdo ma rad vdolky a nekdo sni i donut a je mu to fuk ;)

              Ano neprizpusobivy je vyraz ktery vystihuje urcity typ chovani. Nicmene, a dle meho, toxicita je pojem sirsi. Nejen, ze nekdo je neprizpusobivy, ale zejmena ze jeho/jeji chovani negativne ovlivnuje ostatni v danem prostredi.

              ---
              edit: jen to tu upravim .. no vidis, kazic. Kazisveta zname jiz ted nevim z jake princezny :) Kazivsi hraci lol
            • Ted me napadlo jedno hezke slovo co radí pouzivaji media v urcitych mensinach :D
              nepřizpůsobiví hráč :D Docela to i sedí podle mě :)
            • Tak teda prudil nebo votrava je fakt hodnee smesný :D To je teda toxicita 1000x lepsí :D
  • Nehraji žádné moba hry, ale hodně mých přátel hraje možná až moc. Hlavně Dotu a nikdy jsem od nich neslyšel takové nebo podobné stížnosti. Report systém v Dotě je asi stejně velký trenažér vzteklosti jako v CSGO, ale v CSGO se s tím postupně snaží něco dělat (ow, prime).
  • No a... je to problém? Vždyť MOB jsou tři pr... kopy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit