Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • maros.goc
    ta hra davno mala byt na GOG a Steame
    • Na Steame by mohla byt za takých 19,99 Eur, ako je u nich dost obvykle za 20 rocne hry.
      • Asi im je to jedno. To nie oni si zalozili zivnost na obchodovani s abandonware.
      • pokud jsem si hru už v minulosti jednou koupil, nevidím problém v tom si její digitální verzi stáhnout, ostatně, za produkt jsem již jednou zaplatil, tak co
    • Souhlas. Ted by na to dokonce byla spravna doba. Tahove indie hry jsou ted v kurzu a po strategiich je nouze. Podle me by to vydelalo dost slusne a u indie tvurcu by to pomohlo k inspiraci, protoze hra je sama o sobe unikatni zalezitost a jak vypada jednoduse, tak je propracovana.
    • KrPa
      je tam uz 3 roky na comunity wishlistu ale dost blbe se komunikuje se studiem, ktere zaniklo a kdo vi kdo ma prava na hru
  • Do dnes nejlepší SlovenskoČeská strategie! i po 20 letech!, díky kluci - věčná škoda, že pod tlakem reality vám už došlo upřímné nadšení, které Spellcross jednoznačně měl. Jak píše předřečník, na světě jste jen jednou a jestli si vás někdo za něco bude pamatovat, je to Spellcross.

    Zahraniční společnosti co nemají práva na své světy dnes tato omezení snadno obchází jiným názvem a lehkou změnou příběhu, když je jiný zdroják, zvuky i grafika nemá majitel práv co napadnout. Viz Torment: Tides of Numenera

    V druhý díl už roky nedoufám, ale absence modovatelnosti jak naznačujete, byla doslova fatální chyba, věřím totiž, že s ní by hra dnes i v zahraničí žila 100x víc, třeba jako Conflict Freespace.
    • Skvelej komentar a 100% souhlas! Super interview... kde jsou ty zlaty 90vadesatky...
  • Trochu škoda že podobní lidé končí někde v Bohemce "u pásu". Chápu že asi mají rodiny a potřebují pravidelný a jistý příjem, přesto dneska v době kickstarteru a early accesu to už zase takový risk není vytvářet vlastní hru doma na koleně. Nikdo neříká že by museli vytvořit Spellcross 2, tvůrci Armikrog taky celkem šikovně obešli absenci práv na Neverhood (i když u nich ten výsledek dopadl katastrofálně). Chci prostě jen říct, že člověk má omezený čas na téhle planetě a i když práce u Bohemky může kariérně naplňovat, asi to nebude nic ve srovnání s prací na VLASTNÍ hře :). Je to hrozně poznat, to je mimochodem asi jediná věc která definuje skutečnou kvalitu výsledného díla - ten DŮVOD, proč to ten člověk nebo lidi dělali. Tohle jediné nejde nijak zfalšovat nebo okecat nebo něčím nahradit...
    • Právě, pro vývojáře to není takový risk. Ten se přesouvá na důvěřivé backery. Zatím jen minimum projektů bylo dotaženo zdárně do konce a neskočili buďto fiaskem nebo v lepším případě v šedi průměru.
    • Já si koneckonců myslím , že by dnes tvůrci tu hru na motivy Spellcross zvládli udělat i po večerech na koleni - však od tahovky ani dnes nikdo neočekává topmoderni grafiku a i skromnější tituly mají úspěch - viz Battle Brothers.
  • Operation Flashpoint, Original War, Posel Smrti1 a Spellcross.. pre mna su to rovnake herne LEGENDY ako terajsi Zaklinac. Mali by sa udrziavat nazive aby sli bez bugov pod novymi os, lebo toto je nasa domaca zlata klasika
    • Vsechny ty hry pod win7 funguji v poradku, nevim jak na 10
    • KrPa
      ja teda radeji poldu nez posla ale zbytek souhlas
  • Sakra, to intro... Nehrál jsem tuhle hru tolik let a přesto stačilo slyšet pískání vysílačky, bušení srdce a přerývaný dech a už mi v hlavě zněla věta: "Přišlo to náhle a nečekaně..."

    Perfektní vzpomínky. U téhle krutě těžké hry jsem strávil část dětství :-)
  • Sr_Lobo
    Doted je pro me operace flashpoint na stejne urovni jako spellcross - diky moc kluci! Udeljte remaster a muzu umrit stastnej ;)
  • Ja mám strašne rád túto 2D grafiku starých stratégii...
  • Veliká škoda, že takovýhle hry už dnes nikdo nedělá. Není jiná volba, než si chodit "hrát" na střelnici.
  • Zmiňuje sice staré smlouvy ale původní SCi už dnes dávno neexistuje, a i když po všech různých mergerech by ty práva někde mohla být, pochybuju že by se dnes zajímali o nějaký Spellcross. Navíc už to je letos 20 let takže i trademark na název by dnes mohl být volný pokud si to původní vydavatel nehlídá.
  • Hrál jsem to asi před půl rokem a bavil jsem se u toho jako když jsem byl malej. Snad se brzo objeví v retru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit