Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MalyZeli
    Hodinka pryc, zajima me o kolik delsi bude cela kampan..
    • Veskoslav
      13+, má být delší než u posledního Wolfa.
      • MalyZeli
        to je porad dost smesny
        • Veskoslav
          Vážně? Za kolik hodin si myslíš, že se dal projet Doom I a II? A Dooma 3 mám za 11,5 hodiny například dojetou. Tady my zase přijde, že někdo očekává 30+ *7*
  • vypadá to jak docela průměrná střílečka, nemá to žádnou extra atmosféru, vypadá to monotonně.
    Takový Dead Space je taky 3D střílečka, akorát navíc k tomu je parádní sci-fi survival horor s hodně zajímavým příběhem a totální atmoférou.

    Za zahrání to asi stát bude, ale počítám že kampaň bude tak na 10 hodin (jak je u stříleček zvykem), takže za 50 euro se to fakt nevyplatí. Možná někdy za 5 let si to zahraju.
    • maros.goc
      Dead Space má s Doomom spoločné asi toľko ako Mário a GTA
      • opuštěná vesmírná stanice, kde vládnout vesmírní nemrtví? Minimálně tohle mají společné...
        • Veskoslav
          Ne, v Doomovi rozhodně nevládnout nemrtví *7*
  • TheGGG
    jen běhání a střílení, docela nuda, žádné napětí nebo nečekaná situace... zlatý CoD...
    • GG zacinas byt docela nuda, mas porad ty stejny hlasky jako pred rokem a pul.


      (ne ze bych s tebou nesouhlasil, novej doom vypada desne)
      • TheGGG
        ale já se tě nesnažím pobavit kiddo... já si to CoD fakt radši zahraji, než hrát toto... a ano, v CoD se pořád něco děje, každou chvíli nějaká momentka nebo epický script, tady jen kosíš brokovnicí nabíhající hordy trapně nadizajnovaných nepřátel...
        • V CoD se pořád něco děje, ale od mozku hráče to nevyžaduje žádnou odezvu... *15*
          • TheGGG
            no a? ty hraješ hry aby sis nějak dokazoval inteligenci? Já to nemám za potřebí, u hry si chci dát pauzu a užít si něco epického... BTW: že u toho dooma musíš ale myslet...
        • Veskoslav
          Epický skript? Poslední CoD už je nějaký ten pátek venku. Zbytek jsou neskutečné srágory s proměnlivou úrovní. Kdy přijde mizerný MW II, aby ho vystřídal, nadprůměrný BO II, aby přišel katastrofální Ghost, průměrný AW a naprosto tragický BO III. Zbytek nemá ani cenu rozebírat. Myslel jsem, že jsi se trochu "uklidnil", ale zdá se, že opět jedeš ve vyjetých Cod atd. sračkách.
          • TheGGG
            myslím, že tobě je h*vno po tom co hraji a co ne... CoD mě zatím bavil každý díl a MWII považuji za jednu z top FPS co kdy vyšla... rozhodně lepší než nudné blbosti ala quake doom half life a další...
  • Asi tady v diskusi půjdu proti proudu, ale mě se to líbí. HC sci-fi prostředí mi sedí, podle předpokladů to bude řežba. Vypnu si všechny ty fatality, blikátka a nesmysly, nastavím na nightmare a budu z toho mít parádní survival. O atmosféru nemám obavy, všechny ukázky jsou někde ve studiu kde do toho kecají tři lidi, tak jaká pak atmosféra. Večer se sluchátkama to bude jiná. MP mě sice nijak nenadhl, ale Doom si nekupuju kvůli MP. Mě se D3+RoE líbílo moc a tohle je trochu podobné. Prostě si užít zábavu.
    • To je sice hezký, ale myslím (doufám), že tady budeš mít na Nightmare docela makačku, narozdíl od D3,
  • kubi-wan
    Onehdá byl v Levelu článek o FPS žánru (na nějž si dnes hodně lidí stěžuje, že "už to neni ono"). Nevim teď, kdo ho psal, ale v podstatě se snažil dnešní střílečky obhájit. Že narozdíl od devadesátkových klasik nejde jen o sbírání klíčů, sřílení potvor a backtracking, ale FPSek je mnohem víc typů - lineární naskriptovaný koridory, otevřený světy, roguelike, s rpg prvkama, kooperativní atd. Takže si vlastně oproti pomyslným "zlatým časům" máme z čeho vybírat.
    Jo, to je sice hezký, ale všem těmhle novodobejm "odrůdám" her chybí jedna věc, kterou já při hraní střílečky považuju za stěžejní - kvalitní level-design. Já chci, aby mě samotná úroveň bavila - vidět, že nad ní někdo přemejšlel a nenaházel za sebe jen pár chodbiček a arén. Jako střílení může bejt sebelepší, ale jak mě nebaví stavba levelu samotná, je zle.

    A musim říct, že v novym DooMovi mě takhle od pohledu level-design zatim baví hodně.
    • Máš recht.
  • Motorovka na vzacne články? Nuda, myslel jsem ze to bude jako ve starém Doomu tzn. sranda zbraň s neomezeným palivem..
    • No to prave nuda nie je, pretoze takto ma ta pila takticky vyznam. V starych doomoch sice bola neobmedzena, ale tak ako aj v novom si mohol pilit jedneho nepriatela naraz a nejaky cas to trvalo. Tuto je to akurat zabalene to peknej animacie, kde ho rozne rozpilis. Teraz neviem, ci v novom doomovi mas docasnu nesmrtelnost pri pileni, tak ako pri glory killoch, ale ak by to malo byt podla stareho s neobmadzenym palivom, potom na vyssych obtiaznostiach by si si asi moc dlho nepozil, keby si chcel vsetkych pilit, pretoze pocas toho by ta dali velmi rychlo dole.
      Tuto mas moznost ju vyuzit takticky a napriklad ked mas plne palivo, dat dole za 2 sekundy hell barona a zaroven z neho ziskas velky drop health/armor/ammo.
      Teraz som hral dooma a zas taka hrozna sranda to s tou pilou nie je, hlavne na vysokej obtiaznosti si nedovolis pobehovat s pilou, velmi rychlo skoncis pri vacsom pocte nepriatelov, ovela efektivnejsie ich je vystrielat
    • Veskoslav
      No na druhou stranu ji bylo dost těžké najít, pokud jsi nevěděl, kde a kdy.
      • Ve dvojce byla za rohem asi po 5 vteřinách hry... *1*
        • Veskoslav
          Ano, pro ty, co věděli, že tam je. Nováček to těžko našel. Ve Wolfovi taky doteď vím, kde je v prní úrovni samopal.
  • docela se mě to líbí až na tu RPG složku.. to je vopruz.. to snad není pravda.. řešit v doomovi nějaký upgrady.. kde to jsme? :(
  • o vizualizaci a sprzněnosti Doom 3 si říkejte co chcete, alě něco hezkého taky přece jen do série přinesl, ikdyž to byly drobnosti. Hell Knightové se mi teda líbí tak jak jsou ve trojce a nyní v rebootu, ti kozlové z Doom I a II mně přišli až moc vtipní na to že to má být démonická řezničina :D A taky se mi tam líbilo to jak ti démoni vypadali syrověji na Marsu, zatím co v Pekle měli tu takovou krvavější démonickou paletu barev a trochu mi to u DOOM rebootu chybí, ikdyž je to detail :D ale dodalo by to na lore hry a pocitu že teď jste na jejich půdě a teď teprve uvidíte co jsou ve skutečnosti zač.
  • Ale jako dá se to. Není to Brutal Doom, ale už to trochu nabírá grády. Věřim, že s vypnutím všech těch kosmetických blbůstek, na vyšší obtížnost a s rozumným ovladačem (=myší) to bude mít Doomu blízko. Určitě víc, než Doom 3. Každopádně je tam editor, což může být do budoucna hodně velký plus (podobně jako u TES).
  • oVer9000
    To hrajou na PS4 Neo? Nebo proč se to hejbe tak rychle? :)
    • Nope, jak Xbox One, tak PS4 verze by měly běžet v 1080p@60 fps. Je to ale znát na kvalitě grafiky, hlavně u glory kills, kde ubrali na množství detailů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit