Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jsem zvedav, jestli teto hre take bude snizeno hodnoceni za to, ze neni inovativni.
    • Blizzard/Activison je snad jedíná firma, která si ty recenze z nějákeho záhadného důvodu nemusí uplácet, takže ne, Diablo III dostane 11/10.
    • Hodnoceni hry: Blizzard/10
    • Myslím, že Blizzardu je totálně ukradené, jaký ta hra bude mít hodnocení. Viz Diablo 2...
    • Ringwraith
      Dobrá otázka.

      Celkem o tom povhybuju.
    • Danny_TheSavior_Vavra
      Samozřejmě, že bude, vše je již dávno umluveno s Bethesdou a Bioware. Desítku měl Skyrim, devítku SW:TOR, takže Diablo 3 přinejlepším 8... Je to velmi nemilé.
      • diablo.. nemůže mít 8..
        • Ringwraith
          Já myslím, že klidně může, když podle všech zpráv jen opakuje staré principy a navíc je zjednodušuje.

          Ale máš pravdu, 8 mít nebude...
          • Danny_TheSavior_Vavra
            No uvidíme, doufám ve vyšší hodnocení (a tedy naplnění toho, co se od hry očekává).

            Offtopic - Jak to vlastně vypadá s TERA, ten druhý článek dojmů definitivně nebude?
            • Ringwraith
              Hmmm - další pravdivá poznámka.

              Diablo 3 se bude prodávat čísla nečísla.
            • lugal, přesně tak. Každý další díl TES byl víc a víc zjednodušenej, nic inovativního a přesto dostával lepší a lepší hodnocení. Jediný, co bylo zklepšený, tak grafika. Tohle mi nějak hlava nebere. Každopádně sem si jistý tím, že Blizzard nepotřebuje, aby na mě na každé herní site (a snad i neherní) vyskakovalo "Most epic game 10/10" - PC Gamer, "Total Gaming Experience 10/10" - BlahBlah, jako u Skyrimu, aby se ta hra prodala...
            • Ringwraith
              Offtopic - Já už nic dalšího psát nebudu.
              Mohla by vyjít ještě druhá půlka prvního článku, kterou jsem odeslal ještě před vydáním první půlky, ale to je v rukou redakce. A nedivil bych se, kdyby s TERou už nechtěli nic mít, po tom jakej čurbes byl v diskuzích.

              Ontopic - No záleží kdo co očekává. Ten, kdo neočekává revoluci asi nebude zklamán, jak tento článek naznačuje. Pak vyvstává otázka jak hru ale vhodně číselně ohodnotit.
            • Keď si dobre pamätám, d1 malo svojho času v score 8/10, multi potom 9/10.

              Inak Skyrim je skvelý príklad opakovania starých herných princípov (snáď od dôb areny) a ich zjednodušovania a dostal 10/10.
  • 100 ludi 100 chuti ale IMO radsej budem hrat nie extra inovativnu hru, ktora bude vyladena do dokonalosti ( a presne tak D3 vypada ) nez nejaky inovativny paskvil..

    Na D3 sa tesim ako male dieta ! :D
    • +1. Protože Mass Effect a Skyrim jsou tak inovativní hry... lol. :)
  • ja bych si troufnul rict, ze DII melo hodne propracovany vyvoj postavy a prave proto ho nekteri lide hraji jeste v dnesni dobe. v DIII je vaha presunuta na predmety (RMAH) a kombinaci skillu a jen cas ukaze zda se vyrovna svemu predchudci
  • Danny_TheSavior_Vavra
    Bude to pecka, přátelé!
    • Oooo prcinqvóooo ! Mě je to nesympaické už od pohledu :).
  • tak nějak nesdílím nadšení po odehrání pár hodin v betě :-( prostě tomu něco chybí (a v tuhle chvíli zrovna nemyslím offline mód).
  • zoom tam je, takovej ultra az k hrdinovi, nedoporucuju to no, jen vychytavam autorovi chybky :D
  • já nejsem hater, ale docela mě začínají štvát články tomuto podobné ( nic neříkající-"je to cooooooooool" ) a nepřipadají vám ty souboje jak nějaká japonská bojovka?
    • Bohužel, ale připadají:-(
  • Preco Diablo nie COD? Padla tu velmi hanliva no na prvy pohlad celkom opravnena myslienka a spolu s nou sa vinie otazka preco by mala mat hra vysoke ohodnotenie ked vobec nieje inovativna? Podla mojeho nazoru je COD lacina defka ktora sa okrem grafickeho spracovania nicim ale absolutne nicim nelisi od dooma a to myslim naprosto vazne.Po doomovi tu bolo dalsich vela jeho klonov stavajucich na tych istych prvkoch a na pomyselnom trone FPS sa vystriedalo viac jeho klonov to co predviedol cod bola svojim sposobom dobra praca jednoducha kopia zasadena do aktualne velmi pritazliveho kabatu.Je diablo rovnaky alebo aspom podobny pripad? Je. Ano je ale na uplne inom poli ktory zdaleka nieje historicky pretazeny KVALITOU podobnimi titulmi a v tom je podstatny rozdiel.Domnivam sa ze urobit kvlaitne hack and slasch rpg je daleko narocnejsie ako kvalitnu fps.Je totizto zalozena na daleko sofistikovanejsich systemoch.A ako dokaz si staci spomenut kolko titulov dosiahlo kvalitu diabla a kolky sa o nu pokusali? Moj osobny nazor je ze konkurencia nebola shcopna prist ani len zo zaujmavym stromom skillov.Proste nic 0.A to je dovod preco sa aj 30 rocny otcovia ako ja tesia na dalsie pokracovanie.Lebo trh je na tomto poli absolutne vyprahly.Serie pes na raznu inovaciu pre mna je dolezite ci budu nosne prvky hry opat vyvazene a dotiahnute k dokonalosti tak ako to uz diablo predviedlo v minulosti.Inovacia bude pre mna prioritna vtedy ak sa presitim titulov ktore aspom napodobnia kvalitu diabla.Kvalit codu som uz bol presiteny pri hre dark forces.Myslim ze tu podstatny rozdiel je.
    • Minimálne Titan Quest bol dôstojným súperom pre D2 a v mnohých smeroch ho aj prekonal. Mimochodom mal oveľa zaujímavejší skill tree ako d2 a aj oveľa väčšie množstvo hrateľných "buildov."
      • Titan quest byl slabsi... bavil me sice vic jak scared ale mel dost nevyvazene skilly, drop uplne o nicem a vic jak jednou maximalne dvakrat se projet rozhodne nedal o prekonani diabla 2 nemuze byt ani rec u jen proto ze po znechucenem zahozeni titan questu do kouta jsem dostal chut na diablo a znovu ho parkrat dohral :D
      • kostejnesmrtelny
        Postavitelných buildů? Rozhodně.
        Skutečně hratelných buildů? Divil bych se...
        • Hratelných buildů bylo dost, samozřejmě v závěru se stejně každý soustředí na co nejvyšší dps, takže pak pro každou classu možná 2-3
          • Hrateľných bolo v tq viac ako v d2. A v d2 to bolo tiež tak, že nakoniec si človek aj tak vybral ten najsilnejší build aký bol v patchi k dispozícii (pamätám si dobu, keď každý paladin bol hammerdin).
            • Mně kolikrát v podobných hrách ani nevadí omezený počet buildů, hlavně prostě jeden z těch dostupných musí být takový, aby mi sedl stylem hraní. Víc nežádám.
      • vzpomenes si na jmena bossu z titan questu ?? ja treba ne a to jsem ho 2x dohral, ani si nevzpomenu na jmeno toho zaverecneho...ale diabla, mephista a baala zna proste kazdy.
        • Spomeniem si na všetkých, bez problémov. A 2x dohral? D1 som dohral možno 300x, d2 asi 500x, tq asi rovnako.
        • Diablo má extrémně jednoduchá jména. Kdo by si pamatoval názvy jako Phaedrus, Megalesios nebo Aktaios, že?
          • To bol aj jeden z dôvodov, prečo tq nebol až taký úspešný (okrem toho, že za ním nestálo meno ako blizzard) - antické a orientálne prostredie si nezískalo až toľko ľudí ako "temný gotický stredovek" d2.
            • Priznám sa, že aj mne.

              Ono to po x generických "dark gothic middleages" rpg prišlo ako príjemné osvieženie a ukázalo, že aj antické a orientálne prostredie má čo ponúknuť.
            • A to je škoda, protože mi to přišlo mnohem přitažlivější :) . I když tedy antickým krátkým zbraním moc nefandím.
        • Mephista a Baala zná každý hráč stejně asi tak jako Háda, Charona, Telkina, Typhoona nebo hydru z Titan Questu. Takže asi tak *3*
          • no to si prave nemyslim ani nahodou
            • Každý milovník hack & slash her většinou tyhle tituly hraje mimo jiné kvůli tomu, že prostě miluje farmení equipu a tak se někteří bosové chodí zabíjet neustále dokola, dokud z něj nepadne to, co člověk potřebuje.
              Podle mě hlavně díky tomu pak mají lidé v hlavě zažitá jména těch bosů. Zatímco Mephisto a Baal jsou pak jména známá celkově i širší veřejnosti jako klasičtí představitelé pekla v mnoha kulturách, tudíž na ně člověk narazí více. Jména bosů z TQ jsou spojeny spíše s řeckou mytologií, která je prostě spoustě lidem cizí (Charona snad ale zná každý).
              Já D2 dohrál 2x a nepamatoval jsem si ani toho Baala, DS2 (4x) jsem měl hodně rád, ale pamatuji si jen Valdise. TQ jsem dojel 6x a farmili jsme s kamarády titána a Háda až nám z toho šla hlava kolem. Jak říká Aoyagi, jména z TQ jsou také hůře zapamatovatelná. Jen tak mimochodem, vzpomeneš si na nějakého jiného bose z D2 krom těch posledních? Pochybuju *3*
      • Ano TQ bol dostojim nastupcom ale isto neprekonal D.Strom skilov bol slaby bolo tam x skillov ktore sluzili len ako nutne zlo nato aby sa clovek presekal ku kuzlam vyssie.To sa ti v opacovanom D2 stat nemohlo a vacsie mnozsto hratelnych buildov? Bavime sa o tej istej hre?
        • V Diable 2 to bolo oveľa horšie, kým v patchi 1.xx neprišli synergie, ktoré zázračne zachránili desiatky skillov, ktoré boli inak nepoužiteľné a fakticky na smiech. A kedže vtedy neexistoval "respec," tak ich nikto nikdy ani nepoužíval.

          V TQ boli aj low level skilly konkurencieschopné - len si zober onslaught, ternion, batter, sleep, ice shard apod.

          Kombinácií skill stromov v TQ bolo oveľa viac ako buildov v d2 a takmer každý z nich bol hrateľný aj v legendary obtiažnosti - čo sa o mnohých buildoch v d2 hell povedať nedá (hlavne o tých, čo nemali dostupné elementálne/magické damage).
    • Situacia s COD je to iste nevidis??????Diablo je takisto len stara vec v novom kabatiku vylestena a vymakavana doaleluja.(Starcraft 2 takisto)
      Blizzard ma kapacity a ludi na to aby prisli s niecim novym a dobrym ale eknomovia, managery vidia len cisla. Nakoniec ich prestii niekto kto bude mat kus odvahy a urcite aj stastia.
      • blizz ma tych ludi a preto vyraba inovatyvne znacky a celkom prirodzene sa potom drzi stylu ktory im pridelili.Ich znacky nemaju v hrackom svete obdobu narozdiel od inych znaciek spominanych v tychto vlaknach
      • Alebo "nepreští" - lebo v žánri akčných hack and slash rpg zákazníci po nových super cool inováciách netúžia ani zďaleka tak, ako po dobrej hrateľnosti.
        • Takze budeme dookola mastit Diablo?dokupovat dlc, o 15rokov slintat nad Diablo IV pretože je to "presne to same ty brdo" akurat zamestna o procesor viac a bude v nablyskanej ruzovej, jeeeeeeeeej
          • Áno, len to bude natívne vo virtuálnej realite a ovládané biofeedbackom.
      • Veskoslav
        Ale proboha mi nechceme inovace! Kdyby zprznili Sc II vevíře inovací, myslíš, že by ji tolik lidí hrálo? Hráje se proto, protože nabídla přsně to, co se od hry očekávalo. A to samé v případě Diablo, kde je ale těch inovací podstatně více a mění některé věci, na které člověk může být zvyklý z předchozíh dílů. Ale srovnání Diabla a CoD je naprosto mimo. CoD je pouhopouhá sračka, kdy příběh MW I až MW III místo do jedné hr rozdělili do 3. her v obtížnosti pro cvičené opice a délkou doby kratší než vyučování prvňáčka.
        • COD je multiplayerová hra založená na silné komunitě, stejně jako ta SC "sra*ka", co tu vyzdvihuješ :)
          • Veskoslav
            CoD MW III hraje někdo po netu? To hrají zoufalci. Hraje se MF I, CoD II. A SC není Sc, SC neznám. CoD má silnou komunitů akorát tupců, kteří vyhazují prachy např za nějaký CoD Elite, kdy slovo "DLC" znamená dvě mapy a tři stromy do dvou map. Když budu chtít hrát MP, zahraji si Bf3 a to nejenom díky lepší hratelnosti, grafice a nabídce map. Ale i díky tomu, že servry jsou chráněné proti hakrům, narozdíl od pitomého CoD, kde potkat děcko, co nemá Wh a podobné s*ačky je nadlidský výkon.
            • Můžu se zeptat, jak dlouho jsi hrál MW online? Jen pro představu, abych věděl, kolik toho máš nahraného, že máš tak detailní informace. Jinak, nazývat hráče zoufalcem jen díky inklinování k jiné hře je, minimálně, slabost úsudku.
    • Ti někdo musel hodně hnout žlučí :) Vyrobit kvalitní hru je kumšt, ať se jedná o cokoli, to mi věř. FPS má svoje, Diablo má svoje. Já jen narážím na to, že nejde o inovativnost, spíš o zvuk značky, jak často toho využívám, jak se na mě dívá komunita.
      A že vznikají petice proti změně Diabla, tomu rozumím, protože koncept hry byl správný, jasně cílený. Někdo totiž potřebuje k potěšení 40hodin tupého bušení do myšítka proti stále nabíhajícím potvorám s IQ tykve, někdo 40hodin tupé střelby do enemíků s IQ tykve.
      • "Vyrobit kvalitní hru je kumšt, ať se jedná o cokoli" Ja snad niekde tvrdim opak?
        • No tvrdíš, že vyrobit Diablo je těžší jak MW. Každý má něco, každý je složitý v něčem jiném... Někde je peklo level design (multiplayerové mapy, které udrží hráče), někde je peklo game design (vymyslet rubačku která udrží hráče), někde je problém s velikostí prostředí a variabilitou, někde s kvantama high-poly textur. Nevybereš si.
          • Spravne bavime sa o tom co je zlozitejsie.Ten narocny lv. design je tak narocny ze ho dokzau zosmolit kazdy rok + nove skiny zbrani ktora sa jedna chova ako druha je podla vas narocne ako spravit 5 rozdielnych postav kazda s inym stylom hrania a maju byt este aj vyvazene s neviem kolko druhmi zbrani ktore maju padny vplyv na styl hrania? Akosi my stale chyba podporny argument vo vasej teorii ktory by aj odrazal realitu.Vid absencia podobne kvalitnych titulov ako je diablo.Kdezto titulov ako COD je nespocetne vela vlastne tu uz boli davno pred nim.
            • jasne a v blizarde im platia malo preto im to trva tak dlho. Profiku.
            • Ty budeš profík :) Zkus si zjistit platy level designerů z IW a pochopíš, proč jich dělají tolik a tak rychle, bude se ti točit hlava.
      • Veskoslav
        Tak kvalitních FPS je třeba poslední Deus Ex, Metro 2033 (po vydání všech patchů:-D), Stalker. CoD je už jenom nastavovaná sr*čka ehm pračka na prachy. Nenabízí novou grafiku již od roku 2008, nenabízí nic nového již od roku 2008, nepřinesla žádnou změnu v příběhu, kdy hrdinní Američané vždy zvítězí (když mi zabili Ghosta ve MW II, tak jsem byl nasraný, proč mi pozabíjeli britské, speciální jednotky a ne nějaké tupce od Amíků)
  • Ve vice lidech by me to mozna chvili bavilo, ale jinak jsem na to asi uz moc starej pes.
  • Zoomovat tam jde, jen se o musí umět ;-) Kdo hledá, najde...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit