Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • aaa Bakalasoft strikes again.. and again.. and again.... Jumbo do Ulu taky nenacpete :-D ...
  • reklama na warhorse? *7*
  • Jack1947
    Dobrá hra se zaplatí sama a bez marketingu/pr keců všecko jde... pokud marketing tak minimální a né jak např u WD a jak to taky dopadlo hrozně. Navzdory takže lepší je marketingu kor u nových značek co nejmín.
  • A to nemluvim o zacinajicim kickstarter projektu, ne ktery se vymezujes.
  • Bez dobreho marketingu nedostanes hru na 50 svetovych hernich webu a nebude zajem o jeji videa.
  • Že? Je to fascinující a je toho tam spousta. Způsob, jak zabít hodiny a hodiny času a ještě si rozšířit přehled o lidské blbosti :D
  • Mato1987
    Skvelé :D
  • Pebble není videoherní projekt.
  • Ouya si pytala v kampani $950,000 a ziskala $8,596,474.
    Najuspesnejsi projekt, o ktorom sa pise v clanku nie je Ouya, ale Pebble (a vacsina ludi, ktori si Pebble kupili to, pokial viem, nelutuju).
  • A pročpak bys psal sprostá slova? Já mám o maxe upřímnou starost, jestli se nezacyklil v nekonečné smyčce.
  • Kolikrát bude chtít. Kolikrát má lepší / hodnotnější příspěvky, než ty. Napsal bych sprostý slovo, ale dostal bych ban.
  • Mato1987
    Hmm prezrel som si diskusie, ale dozvedel som sa len približné informácie, že to preložili na koniec roka 2014. Tak mi neostáva nič iné len čakať.
  • Je to tak, úplně původně to byl červenec 2014, ale je možný že to v nějakym updatu posunuli. Kouknul bych na jejich FB nebo v těch diskuzích pro bakery na KS tam o tom určitě bude nějaká zmínka když trocha pohledáš.
  • GlaDOS
    Pokud svoji hru dostaneš na 50 světových herních serverů a budou z ní dělat videa let's playeři, pak jsi pravděpodobně pro marketing něco udělal, nebo ne? Jen bych dodal, že větší špičky prodejnosti nevznikají recenzí na herním webu, nýbrž tím, že se ti nějaký větší Youtuber o hře zmíní.
    Jinak to video, na co jsem odkázal, je přesně o tom. Kvalitní prezentační materiály, mít přehlednou stránku pro hru, dělat devblogy, kontaktovat servery, vypouštět pravidelně informace o své hře, to mi připadá jako marketing.
  • Mato1987
    keď je tu diskusia o kickstartery, nevie niekto ako je to s armikrog.? chodia mi nejaké pravidelné updaty o projekte na mail, ale nikde som nezachytil plánovaný dátum vydania, niečo sa mi marí že to mal byť práve júl 2014 ale nikde nedokážem nájsť oficiálne potvrdenie
  • Otázka je, jaký náklady ta hra bude mít na vývoj. Pokud milion dolarů, tak asi v pohodě, protože ty recenze taky dobře fungujou jako marketing. Pokud by ale stála 100 milonů, tak si to bez intenzivního marketingu nikdo nemůže dovolit riskovat.
  • "Torment a Deus nemeli zadnej marketing protože v te době ho nemela skoro zadna hra, a bylo to normalni."

    Samozřejmě, že hry marketing měly, jenom ty si žil v ČR, nevěděl si, co je internet a reklamy na hry v TV tady byly 20 let za opicema (čti: za USA/Japonskem). Jinak nemá asi smysl tady debatovat nad marketingem, jeho účel je jasný. Tenhle článek je ale o KS a tam marketing moc nepotřebujou (stačí ten, který jim zajistí média). Hlavně na něj ani nemají peníze, když vybírají na vývoj hry.
  • Já ale nikoho nenavádim, přesto se mě chytáš jak houno košile. Nejsi trošku trolík?
  • Oukej takže pokud bude hra recenzovaná na 50ti světových herních serverech a všude dostane hodnocení 10/10 nebo 5/5, budou na ní vycházet desítky oslavných letsplay videí, tvrdíš, že se hra bez marketingu neprodá? Tedy že si nenajde cestu k zákazníkovi/k hráči?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit