Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hetero Habilis:
    ano máš pravdu, rock poslouchá kde kdo.. bezpáteřní humus. (argumentovat ACDC či aerosmith nemá cenu - své kvality bezpochyby mají..)
  • tak jsem dva
  • "Vás už taky dostali" :D Něříkam že je to špatny do BF3 se to třeba hodi. Říkam že se to nehodí mixovat ani z ukazkou hry ktera je zasazena do minulosti :)) Predstav si že by v traileru na Cossacks byl dubstep :D
  • Já to taky nikdy nepochopil. Jako jasně, že to tam ničemu tak moc nevadí, ale sakra, proč? Proč to prostě nemůže skočit rovnou do menu??
  • no ja poslouchám metal musís mně uražet jenom proto že nejdu s hlavním proudem fakt prostě kdo poslouchá neco jiniho je"luzr neni in atd ? se to do nás ty volovony snazite tlacit ? asi protože ten rock a metal fakt o necem jsou a ty pisnicky mají smysl a neodvadějí pozornost od problemu korupce atd což prostě ti nahoře chcou ze stejneho ti politici pdoporujou cig***
  • Ten pohyb(animace) lidí zatím nic moc teda. Zrovna u takové hry by to mělo vypadat lépe. Jinak jak už tady někdo psal konzolovost je tam hodně znát.
  • Tak to neni duvod, aby sis tu hru nezahral, ne ? V ty hre to nebude *2*
  • hezky se na to kouká ale děsi mne konzolovost
  • Jo máš recht... měli nás tu nechat ať se tu pomlátíme sami.Ono už by se to nějak vyřešilo.
  • Nevím, kolik lidí by se dodívalo na video, ve kterém by hrála dechovka.
  • Tak promin... ja vim ze za to nemuzou tvurci ale kdyz clovek kouka jak podrezavaj nacka a k tomu woble woble tak mi to proste prislo takovy do usi bijici.
  • Mechwarrior_bw
    v matematike je to konkáva, z definície slova konvexní = vypuklý je to konvexná trajektória :) Samozrejme pozerať sa na to dá z rôzneho pohľadu.
  • Právě že konkávní. Vždyť přece v takovém zobrazení ideální balistické křivky s rostoucí vzdáleností derivace dráhy letu podle vzdálenosti od ústí hlavně dále klesá, neboli druhá derivace je záporná, neboli dráha je konkávní. Teda pokud bokorysem oba myslíme pravoúhlou projekci do roviny definované normálou na zemský povrch a osou hlavně, se stupnicí orientovanou ve směru normály na povrch, takže směr nahoru znamená růst stupnice. *1*
  • Jedničku hrajeme online dodnes,spíš tak relaxačně 1 za týden.Je to spíš už nostalgie, prootže grafika se od roku 2005 "trošku" posunula *1* Ale jestli někdo vydává dvojku a z druhý světový,tak by měl alespon používat autentické věci viz zaměřovací kříž. Mít na Mosinu optiku z Berrety ,která tehdy ani nebyla, je trapný. Je to asi jako kdyby v kovbojce jezdili v BMW X7. Myslím, že ta hra bude stát za ho... a ty intra s lítacíma vnitřnostma a rentgeny na rozštípaný čelisti a další kosti je už trošku úchylný.
  • Shenkster
    Mě trochu morbidnosti nevadí :)... spíš naopak
  • Kinet1c
    ale ved ta hudba nie je v hre, iba vo videu, co je na tom zle, v hre si myslim dubstep nenajdes, ziadny, vobec, nikdy
  • Mechwarrior_bw
    Hetero Habilis:
    - pozor, ja som nikde nepísal, že vždy klesá voči ose hlavne. Hlaveň pri výstrele vždy kmitá, preto sú hlavne vyrábané tak aby bol uzol kmitania na ústí hlavne a vtedy kmitanie prakticky nemá vplyv na projektil. V prípade, že je hlaven vyrobená chybne, má poškodené ústie alebo inú odchylku, tak to či v momente opustenia ústia bude projektil voči ose hlavne klesať alebo stúpať je doslova otázkou lotérie. Ale vzhľadom na to, že gravitačná sila pôsobí iba jedným smerom tak zo štatistického hľadiska projektil väčšinou klesá (voči ose) ako stúpa v prvýchj chvílach keď projektil opúšta hlaveň. S narastajúcou vzdialenosťou (niekolko m) táto pravdepodobnosť prudko stúpa na istotu.

    - a to že sa pokles v počiatočných fázach zanedbáva je logické, keďže sa jedna o drop niekolko tisícin milimetra na prvý meter.
  • ad 2) Projektil klesá okamžitě v ideálním případě. Ale balistici zanedbávají pokles v počátečních fázích, protože během té doby dojde k mnohem větším odchylkám v důsledku jiných sil. V kontrastu s tím v průběhu letu příchází moment přechodu na podzvukovou rychlost, kdy kulka teprve začne markantně klesat a tento efekt výrazně převáží všechny ostatní.
    A kvůli aerodynamice a silám způsobeným rotací Země nejde obecně říct, že kulka nikdy nestoupá.
  • Mechwarrior_bw
    - v bokorysnej projekcii má projektil predsa vždy konvexnú trajektóriu :)
    - s tebou kludne áno ale radšej nie na tomto fóre.
  • calwin
    prinútilo ma to si niečo prečítať viac o tejto problematike... a neostáva mi nič iné iba rezignovať... ano máš pravdu tlmiče len veľmi občasne spomalujú rýchlosť guľky...

    Fuck this battlefield :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit