Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rejsek
    Hlavně ať je tam zas koho š*kat. Transgalaktického interraciálního pseudoporna nemáme my herní ouchyláci nikdy dost !!!
    • Pravdu díš! Kašlu na záchranu galaxie, deflorace sexy mimozemšťanek, to je oč tu běží.
      • Mass Effect má záchranu galaxie? Já myslel, že je to jen dating sim ve vesmíru.
    • Koukám že ti chybí ke štěstí opravdu málo
  • Neodehrává se to 600 po konci ME3, ale 600 let po prvním přistání na Měsíci.
    • zdroj? ..všude píšou to co je zde v článku
      • Take si myslim, ze se to bude odehravat 600 let od pristani na mesici. Nebot ve videu mluvi o budoucnoti, ktera zacala pred 600 lety na miste kde nyni stoji. A jelikoz stoji pred modulem z pristani na mesici tak si myslim, ze odkazuji na to.
  • Pro redakci: nadpis máte zřejmě špatně. Jak již bylo zmíněno níže, v traileru se jasně říká, že budoucnost začala před šesti sty lety na místě, kde stojí - stojí před lunárním modulem na Měsíci (1969). To znamená, že děj by se měl odehrávat v roce 2569. První díl se odehrává v roce 2183. Jestli dobře počítám, tak je to 386 po prvním díle. Připočtěte 2 roky, kdy dávali Sheparda dohromady a něco málo za třetí díl a máme tu číslo zhruba 390. To je velký rozdíl!
    • Nechcu strašit, ale říká že "... budoucnost která začíná o šest set let později oproti místu kde stojíme..." což by dost dobře mohlo znamenat že myslí jak přistání Apollo 11, tak svou vlastní přítomnost. Je to zkrátka příliš dvouznačné na to, abychom si byli jisti - ačkoliv sám se přikláním spíše k tomu že "where we stand" označuje jeho vlastní přítomnost.
      • Snad 7. listopad přinese nějaké odpovědi, jak to vlastně je *4*
    • Nepočítám dobře, je to asi 383 let po třetím díle. Kupodivu pěkné číslo *4*
      • Všimni si, že se jedná o prvočíslo.
        • Nad tím jsem se vůbec nepozastavil. Máš pravdu. Otázka je, jestli to číslo 383 má hlubší význam, nebo jsem to jen špatně spočítal *15*
  • Zajimalo by me, po jakem konci. Cervenem, modrem, nebo zelenem?
    • A to víš, že tam je i čtvrtý konec?
      • Tak to by už byl úplný konec a žádná andromeda by nebyla. :)
    • Žádným. Do Andromedy odletí ješťe před ME3.
    • Všech
  • Snad to ta nova hyperkorektni hipsterska bioware sebranka totalne nedomrvi. Jejich posledni hry plne rasove-genderove-politicky vyvazeneho pribehu, ktere spis pripominaly projekt nejake nevladni organizace nebo katedry romistiky/etnologie/gender studies z filosoficke fakulty, byly k uzoufani nudne a trapne (DE, ME)
    • Oprava: DA - Dragon Age. Haha aktualni captcha kod - M31 (astronomove pochopi..)
  • TheGGG
    těším se hlavně na companiony, humor a dobré dialogy, o tom hry od bioware hlavně jsou...
    • No...vzhledem k sestupný tendenci serie doufám že se s něčim vytasej...takovýmu garrusovi nebo mordinovi nějakej vega nesahal ani po kotníky, z trojky si jinak nikoho novýho nepamatuju, krom teplýho mekanika
      • já to mám u ME naopak. trojka nejlepší - super příběh podložený stísněným, melancholickým pocitem zániku, smíchaný s všudypřítomnou naléhavostí a potřebou svět zachránit, super návraty kolegů, příběhové linie tali, mordina a garruse mě přivedly k slzám. konec neřeším. jedničku jsem naopak trávil těžce, ale výtečná je určitě. pro mě je to komplexně super trilogie. vytvořit kvalitní trilogii vůbec není lehké. z andromedy mám obavy, ale snad vyberou z předchůdců jen to nejlepší.
        • Což o to...atmosféru zmaru, tali i mordina jsem si užil ale celkový dojem prostě po divném konci letěl dolů...zvlášť když to člověk srovná s suicide mission koncem dvojky...trojka je rozhodně dobrá, ale jsou tam věci které člověk nemůže ignorovat, například deus ex machina fináního boje o zemi, konečná bitva, kdy se skrz tři díly (a obzvlášť ve trojce když si čteš válečný reporty ohledně Turianů třeba) dočítáš o bitvách a o tom, jak kdo kde použil strategii aby se nakonec největší flotila v glaxii, namíchaná do jednoho celku pustila proti masivní převaze...celej ten plán byl vlastně jenom o tom obětovat jediný flotily co galaxie měla aby se Shepy mohl dostat na zemi...pak si člověk vzpomene na vesmírnou bitvu z konce jedničky a prostě, nví co si mám myslet
          • K té bitvě z trojky - Narozdíl od jedničky dostávali všichni od Smrťáků na zadel a všichni věděli že dřív nebo později budou stejně poraženy a možná jediný klíč ke spáse ležel na Zemi, resp. v Londýně.
            Jenže to pak nedopadlo, stejně tak procitl Morpheus v Matrixu 2 :D
            • "k ní nemuselo vůbec dojít, jelikož byla jediná ta "brána" (nevim už jak se to jmenovalo) v Sol systému někde u Neptuna a jinak se do galaxie prostě v rozumnym čase dostat nedalo, tak stačilo aby se Reapeři rozmístili tam a jakoukoliv přiletivší flotilu rozsekali při vstupu do soustavy,"

              ^ To jste nepochopil, jak technika pohybu ve vesmíru fungovala. Ty Hmotové Vysílače umožňovali téměř okamžitý přesun od "brány" k určité oblasti dopadu (odychylky byly běžné) a pak jste z té oblasti musel ještě doletět (nadsvětelným pohonem) do místa určení a nebo k jinému Vysílači, který vás zase pošle do jiné části galaxie.

              Lodě byly schopné cestovat vesmírem i bez Hmotových Vysílačů, jenom jim to jejich vlastním nadsvětelným pohonem trvalo déle než s Vysílačem. Když Sheppard na konci Mass Effect 2 v DLC Arrival zničil na okraji galaxie jeden vysílač, tak tím získal pouhých pár měsíců (až rok?) než Reapeři doletěli k dalším vysílačům.
            • Já ale nerozporuju nutnost té bitvy...byl to last stand, ale toho provedení, kde se setkaly dvě flotily namixovaný pátý přes devátý a začly po sobě pálit, tam už chybělo jen taranování...a nejhorší je fakt, že k ní nemuselo vůbec dojít, jelikož byla jediná ta "brána" (nevim už jak se to jmenovalo) v Sol systému někde u Neptuna a jinak se do galaxie prostě v rozumnym čase dostat nedalo, tak stačilo aby se Reapeři rozmístili tam a jakoukoliv přiletivší flotilu rozsekali při vstupu do soustavy, Reapeři rozhodně nebyli v situaci aby byli "zakopaný" u Země a jelikož existovali miliony let a "integrovali" (aka sežrali, ano...to je pravý význam integrace) tisíce, néli statisíce inteligentních ras tak by jim taková začátecnická taktika neměla uniknout, prostě lemplovství toho konce v takový sáze je na kriminál
          • přesně. Mass Effect 3 nebyla špatná v průběhu hraní, ale celý ten konec to pohnojil. Doslova scénaristický odpad o kterém by se dalo říct "napsali ho scénaristi poslední epizody Ztracených!"
            • To nemůžu porovnat, jelikož jsem ve ztracených viděl scénáristický odpad po první sérii kdy bylo zřejmý, že jedinou scénaristickou pointou je to zamíchat tak...aby to vypadalo hrozně chytře
      • TheGGG
        sestupná? No me2 byl nejlepší, ale to je jedno. Jedinej dobrej novej companion v ME3 byl javik, jinak tam byly hlavně postavy z minulých díů: liara, garrus, Kaiden/ashley, edi, tali,
        • Jo Javik...jak jsem mohl zapomenou...moje herní ztělesnění
  • "Pauza šesti století zařídí, že jediné bytosti, které by si mohly „staré časy“ pamatovat, budou někteří obstarožnější jednotlivci z řad asari nebo kroganů."

    No ja nevim, ale me by treba vubec neprekvapilo, kdyby se ve scifi hre objevil nejakej druh kryospanku. I kdyz osobne nemam vubec problem hrat uplne novej pribeh bez puvodnich postav.
  • jsem zvědav jestli každou z těch hvězd budeme moci navštívit
    https://www.youtube.com/watch?v=udAL48P5NJU
  • Pro mě bude zajímavý MP. Na mé vlastní překvapení si stále rád zahraju HORDE mód. A tentokrát tvůrci slíbili komplexnější mapy více druhů úkolů a dokonce bude moci hráč přecházející SP zadat pro skupinu MP hráčů roli na přezkoumání, obsazení určité lokality. Uvidíme, zda a jak to tam bude implementováno a jaká bude motivace hráčů používat tuto možnost. Pokud to bude příliš lineární a hráčům se nebude chtít hru znovu procházet, těchto druhů misí bude asi ubývat.
    • Tak Bioware řeklo, že vylepší multiplayer??! Nemusím vám snad připomínat, že Bioware "řeklo", že Mass Effect 3 bude mít epický konec v kterém bude záležet na vašich jednotlivých rozhodnutím v příběhu ("every decision will matter") !!
      • Samozřejmě že to nebudu kupovat, dokud si nepřečtu hodnocení finálního produktu. Přijde mi ale reálnější že Bioware rozšíří možnosti MP, jako že přidá tak komplexní věc jako jsou rozhodnutí ovlivňující děj. Při tom MP je to čistě technická věc bez nutnosti větvení děje, logické návaznosti atd.
        Dosud to tam byl MP jen dodatečně dolepený, tak je důvod věřit, že už mají za ta léta co ME3 běží informace a zkušenosti, aby to bylo vylepšeno. Server / game list s aktuálně běžícími hrami by byl dobrý start.
        Ještě více by mě potěšilo, kdyby to neběželo jen pod Origin-em, ale to je asi tak reálné, jak to "every decision will matter" :)
  • Snad to bude víc jako 1 a 2 ale od EA vůbec nic nečekám takže to může jen překvapit.
    • Třeba se poučí a překopají gameplay, aby byl víc i stealth, pro ty kdo mají rádi a mapy, kde bude víc než jedna cesta k cíli... Ta linearita misí původní trilogii ničila. A pestrých úkolů do misí mohou navymýšlet spoustu. Když Blizzard zmákl v SC2:Wings of Liberty takovou pestrou paletu misí v RTSku, tak by Bioware měl přijít i s něčím lepším než shoot them all anebo shoot them až do konce mise :/

      Ani příběh a vizuál už to napočtvrté nespasí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit