Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 600 let po ME3? To se tam neříká, říká "the path began more than 600 years ago... when able to cross continents...", so roughly 1500. So 2100 is the year ME:A will be, isn't it?
  • "k ní nemuselo vůbec dojít, jelikož byla jediná ta "brána" (nevim už jak se to jmenovalo) v Sol systému někde u Neptuna a jinak se do galaxie prostě v rozumnym čase dostat nedalo, tak stačilo aby se Reapeři rozmístili tam a jakoukoliv přiletivší flotilu rozsekali při vstupu do soustavy,"

    ^ To jste nepochopil, jak technika pohybu ve vesmíru fungovala. Ty Hmotové Vysílače umožňovali téměř okamžitý přesun od "brány" k určité oblasti dopadu (odychylky byly běžné) a pak jste z té oblasti musel ještě doletět (nadsvětelným pohonem) do místa určení a nebo k jinému Vysílači, který vás zase pošle do jiné části galaxie.

    Lodě byly schopné cestovat vesmírem i bez Hmotových Vysílačů, jenom jim to jejich vlastním nadsvětelným pohonem trvalo déle než s Vysílačem. Když Sheppard na konci Mass Effect 2 v DLC Arrival zničil na okraji galaxie jeden vysílač, tak tím získal pouhých pár měsíců (až rok?) než Reapeři doletěli k dalším vysílačům.
  • ale jo, chudý za ty hry nedaj ani korunu a stáhnou si je zadarmo se všemi DLC
  • "Když cestování trvá řadu světelných let"

    Špatně. Světelný rok je jednotka DÉLKY! To je to samé jako říct "cestování trvá hodně kilometrů" !!!
  • v csku to bylo furt

    https://www.youtube.com/watch?v=3avJ6ylbflU

    netcode neni jen zalezitost programatoru (tvurcu), ty to vetsinou zvladnou udelat tak, aby to fungovalo, jenze do toho jeste muze dost zasahovat nastaveni serveru, pripadne i klientu, pokud to jde

    a vysledek je pak mix toho, co se deje na serveru, co se odesila klientum, a co se u klienta dopocitava (interpoluje), a kdyz ti toho server moc neposila, tak se toho vic dopocitava a co vidis je jen priblizne to, co se deje na serveru...

    kdyz si k tomu jeste pridas ping (latenci), tak umirani za zdi neni nic prekvapivyho, tobe se treba zda, ze jsi uz 0,2s za zdi, ale server tu informaci nedostal, tak te pocita a posila strelci jeste pred zdi, pokud to vyhodnoti jako hit, tak ho nezajima, co ty vidis u sebe *5*
  • Snad 7. listopad přinese nějaké odpovědi, jak to vlastně je *4*
  • Já třeba ty hry nedokážu takhle porovnat, protože každý díl má něco do sebe: 1. hlavní příběh (+chlazení zbraní, to bylo fajn), 2. postavy a vedlejší úkoly a 3. systém vývoje postavy a tím pádem akci (více možností vylepšení a jejich kombinace + spousta různých zbraní oproti 2)
  • Jack1947
    Bezesporu- ale například trojka byla celkem těžká ze začátku už na vyšší obtížnost.

    Snad to až moc nezjednodušší.
  • http://cs.masseffect.wikia.com/wiki/%C4%8Casov%C3%BD_p%C5%99ehled
  • Tohle je bohužel jen příklad toho, kdy fanouškovské teorie byly kvalitnější a ve výsledku logičtější, než "realita", kterou nám připravili vývojáři. Jinak jak už několikrát tvůrci řekli - indoktrinační teorie je (bohužel) čistě výmysl fanoušků a neshoduje se se skutečným závěrem trilogie
  • To bude výzva pro ně, aby to stále bylo juicy, když posadí do jiné galaxie. Každopádně když zreciklují pár narážek na starou sérii a ras, tak budou fans happy. Větší challenge je však gameplay. Původní trilogie těžila z toho, že všichni chtěli vědět, jak to dopadle, tohle naporudhé jen těžko zopakují a repetitivní gameplay se snadno provaří.
  • Shepard se narodil 11.4. 2154 a děj prvního Mass Effectu se odehrává v roce 2183 (3.díl končí v 2186)
    Tudíž mu během děje ME trilogie bylo 29-32 let .. tolik k těm tvým 130 letům.
  • Pleteš se, Shepard má na začátku ME 29 let.
  • Nechcu strašit, ale říká že "... budoucnost která začíná o šest set let později oproti místu kde stojíme..." což by dost dobře mohlo znamenat že myslí jak přistání Apollo 11, tak svou vlastní přítomnost. Je to zkrátka příliš dvouznačné na to, abychom si byli jisti - ačkoliv sám se přikláním spíše k tomu že "where we stand" označuje jeho vlastní přítomnost.
  • Jack1947
    Zdá se že ti odlétla reakce do normálního vlákna jakto myslíš

    "
    to bylo vzdy a vsude v akcnich online hrach "

    Chceš snad říct že to je normální ? já se ze žádnou podobnou hrou kde by se umíralo za rohem nezail.
  • Jack1947
    No právě ale když to beru jen z pohledu hry - tak tam je to v zásadě jedno horší to je pro hráče ale snad tam budou nějaké odkazy na minulé ME nebude to jen něco odehrávajicí se v jiné galaxii a s jinými lidmi/mimozemštany ...
  • Pochop, že celý konec na Citadele v závěru ME3 se odehrával jen v Shepardově hlavě. Jaký jsi zvolil konec jen ovlivnilo to, jestli jsi byl indoktrinován nebo ne. Konec ME3 byl naprosto geniální, jen to prostě stále někteří nechápu... *1*
  • A to vůbec nemůžeme přemýšlet nad tím, jak se čas ve vesmíru počítá. Když cestování trvá řadu světelných let...
  • Třeba se poučí a překopají gameplay, aby byl víc i stealth, pro ty kdo mají rádi a mapy, kde bude víc než jedna cesta k cíli... Ta linearita misí původní trilogii ničila. A pestrých úkolů do misí mohou navymýšlet spoustu. Když Blizzard zmákl v SC2:Wings of Liberty takovou pestrou paletu misí v RTSku, tak by Bioware měl přijít i s něčím lepším než shoot them all anebo shoot them až do konce mise :/

    Ani příběh a vizuál už to napočtvrté nespasí.
  • to bude spis netcodem nez samotnym enginem

    to bylo vzdy a vsude v akcnich online hrach

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit