Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hra je sice debilní,ale na víkend může zabavit,ale ona stejně vyjde až za pár let.
  • Opět další článek tupého Adama Homoly. Jak může někdo po zhlédnutí jakéhokoliv videa o této hře říct, že jsou v ní souboje uvěřitelné. Já bych doporučil Adamovi dalším stejně vypatlaným, aby se buď odstěhovali z této země (a zvýšilo se průměrné IQ populace) a nebo se vůbec veřejně neprojevovat. Já už se ani nedivím, proč jsou všichni nadšený ze současný debilizace videoher. Bohužel se masové rozšíření her projevilo negativně a to tím, že je většina současných hráčů pouze banda nemyslících primitivů, nicméně bych ale opravdu jejich zástupce nečekal v redakci, která má hry hodnotit.
  • teprva se to chystá do nějakýho early accessu ale zažraní fans už sypou mínusy jak o život :D warband v lepší grafice - máš recht
  • zcela logicky, protože se na něm dělalo o pár let déle, koncept trojky už byl znám během vývoje 2. Což je nějakej rok 99.
  • GTA III, samozřejmě, jde o to, že se potkaly dvě velké městské akce v otevřeném prostředí, ovšem GTA stihlo vyjít o fous dřív.
  • Mafia vyšla v roce 2002, pochybuju, že by Dan Mafii vyvíjel od roku 94/5 jako se vyvíjelo GTA. Máš bujnou fantazii.
  • Jack1947
    Třeba to nějak zlepšily noo, z tho co jsem viděl zatím nic moc.
  • mě se to teda moc nelíbí. ty animace vypadaj nepřirozeně, divně, postavy tam poskakujou jak baletky se sekerou nad hlavou. nevidím tam žádnou hmotnost zbroje, zbraně, váhu vlastního těla. připomíná mi to spíš arkádu typu warband
  • wenceslaus
    Mám v betě přes sto hodin, v Chivalry o dost víc a musím říct, že z boje v Kingdom Come mám teda lepší pocit.
  • wenceslaus
    Nemáš zač...
    Jde mi o to, že není na škodu mít i jiný styl.
    Mě ten v Kingdom Come vyhovuje o dost víc.
    Pořád je to blíž reálnýmu šermu než cokoliv, co se ve hrách vyskytlo (ať už duel nebo vřava). Proto tam dává víc smysl, než arkádová rubačka.
    To by byla hrozná škoda.
  • Fakt? Dík.. Jde o to, že Kingdome Come si na těch reálnejch soubojích postavilo kampaň, piplali se s tim bůhví jak dlouho a výsledek vypadá přinejmenšim divně a nudně. Ke zbytku hry nemam námitky. Tyhle jednodušší souboje prostě vypadají líp a baví víc. Vávra tam má učebnicovej šerm ale reálná situace někde ve vřavě byla stejně řežba hlava nehlava a ne 5 min kroužení kolem sebe a čekání kdo kam píchne. Ideální by bylo zkombinovat tenhle styl boje a zbytek KC.
  • Jack1947
    Prostě i přesto že na to maji "vlastní studio" tak výsledek nikdy nebude reálnej tomu cvo si Vávra myslel z počátku. Bude to historické rpg ale ne simulace boje se zbraní, kde by byla cítit váha zatím to vypadalo jak nějakej nepovedenej systém mlácení Mobu z nějakého online rpg.
  • wenceslaus
    Tak to je pro tebe dobra zpráva že si můžeš místo Kingdom Come koupit Modhau... nebo Chivalry, nebo For Honor a další arkádovky.
  • wenceslaus
    Proč myslíš?
  • Jack1947
    To je ten problém KCD zatím působí že budou rádi když to bude lepší arkáda...
  • Fakt ne ...
  • Cože? tam prohodí kopí kroužkovkou ? No nevim
  • Kdyby takhle vypadaly ty "super" realistické souboje v Kingdome Come, tak jsem 100x radši.
  • preco bez? staci ju obmedzit, spomalit, pridat staminu atd. moznosti je neurekom...

    mna by uz potesilo aby mala postava obidve nohy na zemi ked rozdava udery...
  • A jsme u toho. Bacha ono možná "hyperrealismus" není to o čem byla řeč, ale byla spíše o tom flowu. Kde i elegance má svoje místo. Viz přirovnání k burnoutu přeci dává smysl, ač ten pocit z jízdy je tak dobrý jak málo kde. Pak tady máme určitě standardy doby, např "strafe/strafing movement" což jestli dobře chápu vadí pánům nejvíce. Jenže jak z toho ven? Dovede si představit mp hru (akční) ať už 1th či 3th person bez této pohybove možnosti?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit