Přejít na výpis diskuzí
Neal Stephenson chce vyrobit dokonalý šermířský simulátor
11.6.2012 | Aleš Smutný
28 příspěvků
-
Narážka na HL3 :3 (nekažte mi iluze)
-
všichni, kdo nemají perception na nule
-
Kdo si ve videu všimnul v kovárně zarostlého Gabea Newella, co třikrát bouchne kladivem do rozpracovaného páčidla a řekne: "tyhle věci potřebují čas"?
-
Skvela hra. Pamatuju si, ze se tam dalo nepriteli useknout ruku, nohu nebo dokonce i hlavu.
-
Navic jeste dodal "These things - they take time." :)
-
No napad dobry, ale zatim mame neprokonatelny M&B...
-
Die by the Sword .. hur hur
-
konečně! *5*
-
KONEČNĚ!!! Konečně někoho napadlo do hry vnést potěšení z boje. Už žádné tři typy seků, se kterými šermíř projde celou hru, např. Skyrim *1*
-
Těšim se na to uvidím jak se popere s německou školou :)
Byl bych radši kdyby tam dal italskou nebo francouzkou (kord,fleret) v tom vidim zajímavější zpracovaní...ale každopádně těšim se na to, jak se s tím ten borec pohraje :) -
doufám že bude hodně modů
-
Video parádní. Vypadá to na nadšence, a to je vždycky dobře. Konečně snad někdo zpracuje souboje pořádně. *3*
-
Hezký, jsem zvědavej, co z toho vytřískaj. Ale lehkej úsměv na tváři si nemůžu odpustit. *1*
-
Jako bývalí šermíř, které něco málo zažil, musím říci, že jsem přímo blahem nadšení a těším se, jak to vše dopadne! Rád bych si zahrál hru ve které bych konečně mohl bojovat, jako tomu bylo ve skutečnosti. Jestli se bojový systém povede, aby byl věrný svým předlohám a také po stránce ovládání, byl alespoň dobře ovládatelný, tak tu máme velice zajímavou hru a zbytek toho "masa" se dodělá později. Hráče určitě chytne perfektní bojový sytém a poté záleží na fantazie vývojářů, jestli udělají otevřený svět, či areny v podobě dobývání hradů, atd. Jestli udělají města, ve kterých se bude moci nakupovat nová výzbroj, ale hlavně se musí povést opravdový bojový systém ! Který chytne hráče a nepustí. Podle mě hry se neprodává jen nejlepší grafika, nejúžasnější příběh, ale i zábava ! A já pevně doufám, že se tato hra povede. Moc s těším na šermířské bitky :)
Váš Werdes, alias Werde -
Já si teda next-gen nepředstavu tak, že budu jak pako skákat a máchat před obrazovkou, na to už sem hold asi starej, línej nebo nevim. Nikdy mi to nepřišlo jako zábava na dýl než hodinku a to max ještě při nějaké sešlosti známých při nočním dýchánku :-). Zajímavá a kvalitní grafika, dobrý zvuky, pořádná fyzika, nějaká ta lepší AI a pokud se tohle všechno pěkně propojí s něčím, co není k vidění v každé druhe hře, to je pro mě next-gen (hloupé slovo). Například ve své době Half-Life 2, FEAR 1, STALKER, Metro 2033 to byly svým způsobem "ty next-geny", i když v každé se nějaké ty mouchy najdou, že.
-
Tý jo, ten člověk by si mohl jenom nasadit špičatý černý klobouk a jako by z oka vypadl Terrymu Pratchettovi.
Jinak - jak to bývá: nápad ohromný, využitelnost velice nejistá. -
Problém s uchycením je důsledek nízké variability těch zařízení. Dle mého na tom model meče, který zvládne vidět Kinect/IR tracker/Move nic nemění.
-
*1* To bude zajímavé. A nápad hrát CoD s mečem taky dobré!
-
Vsimli ste si ze do pacidla prastil celkem 3x? =) to neni nahoda...
-
Tomuhle fandim. Vetsina spolecnosti za next-gen vydava jen porad dokonalejsi grafiku ( nic proti tomu ) . V oblasti ovladani se obcas objevi nejaky pokusy delat to jinak nez doted, ale zatim se poradne nic neuchytilo ( bylo tu ovladani hlasem v rts, pokusy s cinectem, wiimotem, move ) Doufam, ze to dotahnou do konce a nastane doba, kdy uz se nebudou jen mackat tlacitka na klavesnici/mysi/gamepadu.