Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • super, těším se, konečně zase slušný pokračování pořádný hry a ne ty blafy, který tu pořád vycházej *14*
  • nechapu, skoncils? sem si myslel...
    • wenceslaus
      Nevěřím.
  • wenceslaus
    CoH2 mi vyhovuje v pár věcech jako jsou maličkosti v ovládání (zabírání bodů se už nemusí nakliknout, jednotky umí couvat na rozkaz...) ale přijde mi tragicky nevybalancovaná v MP. Nezažil jsem totiž nováčka, co by vyhrával za Němce.
    Možná se to během hraní zlepší a zkušenější hráči s nima už umí vyhrávat, ale takovej systém mi přijde špatný.
    Navíc mi přijde, že je občas hra spíš jak z Vietnamu, když je tam tolik plamenometů, dopadá zápalný bombardování a všude všechno hoří...
    • Pilgrim66
      Tak buď se něco změnilo od vydání nebo nevim, ale mi když jsme s kámošem hráli hned po vydání tak jsme to za Sověty vzdali ze začátku a šli jsme radši za Němce. Německej armor spam, proti předraženejm ruskejm tankum (jedinej využitelnej tank byla T-34 kvuli ram abilite, clovek s ni vyradil panthera).

      Nemluve o Nebelwefferech, ktery byli lepsi nez katyushi a uz vubec nebudu mluvit o Oppel trucich (ty uz prej nejak zkrouhly)
      • "Nebelwefferech", "katyushi", "oppel" .... že ti není hanba takhle prasit jejich názvy.
  • Nechapu proc takovej hejt porad, jednicka byla srdcovka dvojku jsem koupil před par dny a nemuzu si stěžovat je to dost zamerene na singl hrani a to me vyhovuje presne pro me. Jo a jinak hraju na max nastaveni grafiky a vubec nemam problém s fps jenom občas ale to nic není tech par vteřinek ani nepoznam, za me super hra a spokojenost. A ta vase realicnost jak by jste si prali no tomu se radsi smeju, radsi zabavnost nez furt stavet jednotky protože kazda kulka by nekoho sundala uplnej nesmysl. Jestli někdo hraje klidne zahraju nicka mam stejnej GL
    • wenceslaus
      To ti přeju, ale smát se, to je v tomhle případě trochu dětinský. Proč pořád rozdělovat realističnost a zábavnost? Pro někoho je nerealističnost, neautentičnost a nesmyslnost právě nuda, chápeš?
    • Ano, je to strašná zábava, když ti jeden AT kanon sejme několik tanků, protože hra je nadesignovaná tak, aby proti AT kanonům byla účinná jen pěchota.
    • zkus třeba CoH s blitzkrieg modem nebo Theatre of War a zjistíš, že to takový nesmysl a nuda rozhodně není.
  • Teda.... osobně jsem čekal větší originalitu, jako třeba Britové X Afrikacorps, nebo Amíci X Japonci, obojí samozřejmě ve svém prostředí. Takhle nevynikne ten jejich engine, který tak chtěli na sněhové bouřky
    • LTM3
      Co si budeme povídat, ten engine na sněhové bouřky by nevyniknul ani v Africe ani na Iwo Jimě *1* Nebo aspoň nevím o tom, že by tam kdy sněžilo *1*
    • XXDarthVaderXX
      Při momentálním stavu, kdy hru trochu(prostě hodně) podělali při posledním návalu patchů, tak o nějaké bouři nemá cenu raději ani mluvit. Afrika...ok, ale co si bude zatím člověk nalhávat? CoH je spíše takové only Evropa. Když už, tak bych se nebránil Japončíkům no a nakonec klidně i posunu do jiné doby...třeba takový Vietnam nebo něco takového. Nakonec už je tak trochu blbost situace, kdy spolu v jednom týmu bude CCCP a USA. Teď ta představa, že po zasněžené mapě bude běhat Afrika Korps nebo Sověti v beranici po Libyjské poušti.
  • Jednička výborná, po dvojce jsem se vrátil k Sudden Striku *1*
  • calwin
    velmi ma mrzí že neostali pri company of heroes online... systém kariet a prinajmenšom normálny multiplayer s kvalitnými servermi bol pre mňa ako hráča dobrý... na jednotke multiplayer nehorázne trpel... desync, lag, hráči, lobby... a pritom to bola hra ako stvorená na poriadne bitvy...

    do toho company of heroes 2 s novými mechanikami už nestačí lebo pokazili to čo bolo na jednotke zábavné.
    • XXDarthVaderXX
      U dvojky je to o zvyku. S Online máš pravdu...návar k původnímu MP u jedničky mi přišel jako šlápnutí do ho*na.
  • tomocz
    Odehrál jsem asi 6 hodin a nějak mě to oproti jedničce nebavilo. Ostatně pokud dostanu chuť na WW2 strategii, tak vždycky raději sáhnu po Men of War, která je daleko realističtější (žádný že stojím s partou vojáčků 2 metry před MG42 a ten neni schopnej je postřílet).
    • Já bych potřeboval poradit: ve třetí misi, po evakuaci továrny, projdu celou misi, zlikviduji Němce a mám vesnici opustit a přidat se k jednotce. Asi tam mám nějaký bug a vesnici opustit se mi prostě nedaří... Dík za radu.
      PS: Přitom to hraju už po druhý...
      • Keď už utekáš pred tým veľkým nemeckým protiútokom, tak proste vezmi hlavnú postavu a ostatných Tvojich vojakov a bež po tej vyjazdenej ceste k "evakuačnému" bodu (keď stlačíš štandardne "O", tak sa Ti ukáže, kam máš ísť - taký červený krúžok so šípkou) -> tam proste dobehni, potom už AI prevezme kontrolu nad vojakmi a sami utečú preč z mapy a et voilá - misia splnená :)

        P.S. Inak keď dobre rozostavíte svojich vojakov a zamínujete tie tri príjazdové cesty, tak ten protiútok, pred ktorým máte utiecť, sa dá celkom v pohode zastaviť :)
        • Děkuji, ale asi mám nějakou programovou chybu ve hře, protože ani takto se to nedaří, zkusím přeinstalovat... *3* *3*
    • No men of war má tiež svoje chyby, napríklad že každý vojak má svoj "aimbot" ktorým je schopný postrieľať samopaľom aj celú divíziu. V CoH sa mi vždy páčilo že tí vojaci sú viac živý, na v bojoch na diaľku to realisticky vyzerá ale máš pravdu že v boji nablízko je to ako keby strieľali slepými.
    • XXDarthVaderXX
      Řeknu to takhle...jak u jedničky, tak u dvojky jsem strávil několik stovek hodin(řekněme, že docela dost) a máš možná pravdu, ale jak už jsem ti odpověděl níže...zase Men of War, proboha chlape, ta hra je úplně, ale úplně jiná(řekněme z 95%).

      Jak už jsem napsal tady někde u čtenářské recenze(možná ne, to fakt už nevím), jak byla výborná CoH 1ka co se týče SP, tak nějakou chvíli zase stál MP za velký ehm ehm(byla to hrůza...kdo vstoupil do vlaku později, udělal snad jedině dobře)...chyb jak máku, ale jednička byla dřív.

      U dvojky se to povedlo v opačném gardu...SP stojí za velký ehm ehm, ale MP se povedl a jediné co momentálně kazí můj dojem ze hry, je fakt, že se snaží asi trochu zavděčit hráčům z CoH 1. Bohužel se asi zklamu, ale ať CoH 1 fans zůstanou tam kde jsou. Nevím v které hře jsem natrefil na takovou várku podvodníků(cheatování, rozuměj) než u CoH 1...kdyby to alespoň pánové a dámy prováděli trochu skrytě, ale ono to bylo vysloveně okatě. Což se u dvojky snad až tak neděje. K jádru pudla, kde je teď největší průšvih u dvojky? Když už se to povedlo tak nějak vybalancovat a vše co k tomu patří, tak tam hodí nějaké battle servery, což je na jednu stranu hezké, na druhou stranu? Raději bez komentáře. To že momentálně ze stabilních 30 fps na plnou palbu a to i při bitvě, při opravdu masiní řežbě 4 v 4 to nešlo pod 20 fps(vynechám zimní město 17, které někdo zapoměl otestovat...v pozdější fázi slide-show mapa ač člověk chce nebo nechce(a lepší HW vám stejně nepomůže). Snaha hru odladit aby se to lépe hýbalo? Hmmm taková snaha byla snad i u jedničky a dopadlo to úplně stejně...místo lepší stability atd. To šlo ještě víc do kopru, ale u dvojky to Relic dotáhl až k takové dokonalosti, že se k tomu snad dá napsat jediné...ACH JO! Dvojka je stejně fajn jako jednička, ale Relic? To jsou největší kopyta na patch(ování) co herní svět zažil. Když je už hra dolazená k bezchybnému hraní, tak jí zabijeme battle server(ama), odladíme engine(spíše po*ěláme). Nakonec přeci vždy musí člověk pochopit, že když se i tak neodladěná, zabugovaná beta verze dala hrát na plné detaily a hrálo se to v pohodě, tak to by v tom nebyl Relic, aby několika updaty hru pro mě osobně totálně zabil(aby nepomohlo ani nastavení na minimální detaily...stroj jinak dává hru s přehledem), kdy to s klidem spadne k 10 fps, je něco špatně(Rome II mi momentálně přijde jako nejlépe odlazená hra co se týče náročnosti...když jí srovnám z CoH II a znova...battle server(y)...to je prostě zvěrstvo. Jestli nějakého vývojáře, někdy napadne dát k nějaké hře něco na tento způsob, tak ať to PROBOHA NEDĚLÁ!!!
      PS: Chápu, že vydělávat se musí a snad i překousnu ty DLCčka(což mi ani tak nevadí), ale co už nepřekousnu je nával debilů(nováčci mi nevadí)...ovšem stačí potkat někoho jako toto
      http://steamcommunity.com/profiles/76561198028326338/ a člověk nemá chuť hru ani dohrát. To že ban nikdy nedostane(no proč by taky jo...přece si zaplatil, ale hlavně že kazí hru...to přeci nevadí)...s*ali na to i u jedničky tak na to se*ou i u dvojky.
      Jo takový Steam je na jednu stranu fajn, na druhou stranu neochota někoho zabanovat... Tak je bohužel špatná. Zkazí li vám někdo náladu v CoH 2, čekáže, že u jiné hry vás takové štěstí nepotká. Napoleon TW... než abych prohrál, hodím na tebe drop hack! Čáry, máry fuk a pár sekund před koncem ti to shodím. Bohužel dokud nezačne Valve těmto lidem banovat přístup do MP a online hraní, bude to špatné a časem možná horší. A on má vlastně Steam nějakej anticheat(kterej je stejně na ho*no, jako starý, známý Punkbuster...buď to nedělá nic nebo to nakonec zabanuje někoho, kdo cheat v životě nepoužil...jo Punkbuster, to byla třída). No raději se nebudu rozčilovat :-) Snad jen dodám, že CoH 2 je zaměřená hlavně na MP, tak že MG42 zase takové terno není... Ono to nakonec ani nevadí, protože se alespoň neděje lameřina, která byla u jedničky(britskej bunkr spam, honem poslat hordu machine moulů, spam pánu s titulem Ing...hráči za Wehr jistě ví o čem mluvím a další a další a další a další příšernosti).
    • realističnejsi možna ale ne hratelnejší a zábavnejší
      • tomocz
        ta hratelnost a zábavnost už právě vyplývá z tý realističnosti. Když si vezmu snipera a ručně dávám headshoty nebo si vezmu tank, naláduju průbojný a sundám nepřátelskej tank skrz barák o.O Nemluvě o tom managemntu inventáře - když potřebuju snipera tak si ho nekoupím, ale prostě vezmu samopalníka a dám mu snipu, nebo raketomet, nebo kulomet, nebo samopal...
        • Jasně...protože běžnej samopalník měl určitě sniperovskej výcvik, (ne, fakt to neni tak jednouchý z těch zbraní střílet...z žádný to neni jako ve hrách .))) to je fakt realita, že když si kdejaký pěšák vezme sniperovku, je z něj druhý Simo Häyhä
          • tomocz
            Jo jasně, ale pořád je to rozdíl asi jako mezi CoDkem a ARMou. Tam taky můžeš tahat jakej kvér chceš a nikdo se kvůli tomu nerozčiluje, že ve skutečnosti bys s tím trefil leda tak prd baby Jagy. Jistý ústupky jsou vždycky třeba a je mi líto, jestli jsem šlápnul zarytým fanouškům CoH2 na nohu, ale tak to prostě je. Realističnost je tady i v jiných prvcích - funkce pancéřování tanků. Buď prostřelím nebo ne, ale neubere mi to "víc nebo míň" HPček, jako v CoH, ale buď to ten taknk sundá nebo to třeba zničí motor atd a nebo se to prostě odrazí (a zabije vojáka vedle tanku, do kterýho se to odrazilo). Další - když voják dostane headku, tak je na 9% mrtvej a je jedno jestli jí dostal od snipera nebo ze samopalu, a ne jako v CoH2, kde mam MG42 na strategický pozici a je mi úplně k hovnu, protože tam přiběhne 5 ruských cápků, minutu před ním stojí a jednoduše jeho posádku postřílí, protože ten kulomet je za tu minutu neni schopnej sundat, i když dostali milion hitů. Docela by se to dalo srovnovat s realističností WoT a WT, i když jsou to jiné hry, ale v určitých rozdílech je to stejnej případ. A mohl bych pokračovat.
            • Tak nevim jestli se snaží (přiznám se, že ani nevim jestli se tvůrci chlubili nějakou reálností...byli by blázni), ale zasazení do 2.sv.v. tomu asi trochu napomáhá.
              Já kampaň vůbec nehrál abych se přiznal, četl jsem nějaké recenze/názory a usoudil jsem, že by to byla jen ztráta času, a vzhledem k tomu, co píšeš jsem udělal správně...strategie přeci jen neni RPG a příběhová linka není tak podstatná (opět vzpomenu na svoje milované WiC kde mě kampaň bavila + skvělý CGI filmečky tomu dodávaly atmosféru)
            • tomocz
              Teď souhlasím i já. Ale na druhou stranu je to arkáda, která se snaží vypadat reálněji než ostatní "arkádové" strategie, takže pak tyhle absurdnosti jak píšeš třeba s tím Tigerem, vyznívají daleko hůř (viz třeba Warhammer 40k, což je v podstatě přeskinované CoH, ale tam to tak rušivě nepůsobí, když mariňák přežije zásah z tanku).

              Já zase nechci na CoH házet jen špínu, jednička mě tenkrát vážně bavila a než jsem objevil Men of War, tak to pro mě byla jedna z nejlepší strategií vůbec. Ale ta dvojka mě vážně zklamala. Kampaň jsem ani nedohrál, protože i po stránce příběhové je to docela paskvil, když v podstatě v každé misi je ukázáno, jaké jsou rusáci sv*ně (proč je to slovo zakázaný? dyť je to zvíře o.O) a že bez náznaku emocí obětovali vlastní vojáky, vypalovali domy s vlastními obyvateli a vůbec je to celé přitažené za vlasy. Nechci zase zabíhat do historie, co všechno z toho je pravda a co ne, ale když je to v úplně každé misi a je ještě vidět, jak je to účelně uděláno, tak to se mi vážně nelíbí.
            • Nejsem zarytej fanda CoH2 )

              Tak určitě máš v mnohých věcech pravdu, já jen reagoval na to, že si kdekdo veme snipu a je z něj sniper.

              Tak MG42 měla taky "nějaký" rozptyl i když v CoH je to dotažený do absurdna ale to mě tam víc se*e že pěchota bez újmy přežije i přímý zásah z Tigra, naštěstí Howitzery tak podhodnocený nejsou, nicméně já nikdy nepodezříval CoH z nějaký snahy simulovat válku...je to docela pěkně vypadající arkáda v kulisách 2.světový...
        • managment inventara bol mozno zabavny ked velim v singl. malej jednotke ako napr. v Ret Tides a nie pri masovych bitkach sa musim o kazdeho vojaka starat ako o slecnu
        • XXDarthVaderXX
          Hrál jsem obě hry a teda s realitou to nemá ani v jednom případě nic společného :-) Tyhle hry jsou v jednom stejné(zasazení do nějaké doby), ale jinak naprosto odlišné. To je jak srovnávat Starcraft s Warhammer(em)
    • Man of War je pro mě v tomhle oboru opravdu nejtěžší strategie. Sázka na realitu se tam opravdu vyplatila *3*
      • LTM3
        Men of War nesází na realitu, ale spíš debilitu. Hraješ za "velitele", kterej musí všem svým jednotlivým podřízeným dávat rozkazy do nejmenších detailů. Je to nereálný! Když se to hraje stylem komando, tak je to fakt paráda. Na velký bitvy si dám radši CoH 1,2 nebo Wargame.
      • XXDarthVaderXX
        Asi se zklamu, ale zase tak hrozný(těžký) to teda nebylo :-)
        • Těžké mi přišlo snad jen ukočírovat vše a ještě jim doplňovat munici a hlídat kam kdo běží pod neskutečnými nápory protivníka, který se generoval po vlnách. Radši jsem měl původní soldiers: heroes of ww2, kde bylo většinou míň panďuláků, takže je šlo celkem dobře ukočírovat, nepřátelé se tolik nerespawnovali a šlo to hrát víc jako commandos.

          Ale nejradši mám Theatre of War pokud chci realistickou ww2, i když tam bych uvítal nějaké muniční vozítko, případně opraváře na pásy - jasně, že ne do bitvy, ale několikrát se mi stalo, že mi někde zůstalo viset pár tanků v úseku, kde už se nebojovalo a po opravě (klidně i pár (desítek) minut) by se potom daly využít jinde. Případně tank stáhnout do týlu na doplnění munice.
          Několikrát jsem se dostal v bitvě do patové situace, že mým tankům i nepřátelským zkrátka došla munice.
    • Jednička je výborná s Blitzkrieg modem, tomu ten COH2 paskvil nesahá ani po kotníky.
  • to bude zasa balancovania, trochu mi ale US-ZSSR po jednom boku nepasuje, ved sa skoro ani vojna neskoncila uz bolo medzi nimi napatie, uz vidim ako bude nad Stalingradom Airborne vyskakovat *2*
  • A kde jsou Briti s jejich automobily? Stejně tu sérii už nemohou více zkazit, tak proč je nepřidat :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit