Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • super, těším se, konečně zase slušný pokračování pořádný hry a ne ty blafy, který tu pořád vycházej *14*
  • Děkuji, ale asi mám nějakou programovou chybu ve hře, protože ani takto se to nedaří, zkusím přeinstalovat... *3* *3*
  • Tak nevim jestli se snaží (přiznám se, že ani nevim jestli se tvůrci chlubili nějakou reálností...byli by blázni), ale zasazení do 2.sv.v. tomu asi trochu napomáhá.
    Já kampaň vůbec nehrál abych se přiznal, četl jsem nějaké recenze/názory a usoudil jsem, že by to byla jen ztráta času, a vzhledem k tomu, co píšeš jsem udělal správně...strategie přeci jen neni RPG a příběhová linka není tak podstatná (opět vzpomenu na svoje milované WiC kde mě kampaň bavila + skvělý CGI filmečky tomu dodávaly atmosféru)
  • wenceslaus
    Nevěřím.
  • nechapu, skoncils? sem si myslel...
  • "Nebelwefferech", "katyushi", "oppel" .... že ti není hanba takhle prasit jejich názvy.
  • Pilgrim66
    Tak buď se něco změnilo od vydání nebo nevim, ale mi když jsme s kámošem hráli hned po vydání tak jsme to za Sověty vzdali ze začátku a šli jsme radši za Němce. Německej armor spam, proti předraženejm ruskejm tankum (jedinej využitelnej tank byla T-34 kvuli ram abilite, clovek s ni vyradil panthera).

    Nemluve o Nebelwefferech, ktery byli lepsi nez katyushi a uz vubec nebudu mluvit o Oppel trucich (ty uz prej nejak zkrouhly)
  • wenceslaus
    To ti přeju, ale smát se, to je v tomhle případě trochu dětinský. Proč pořád rozdělovat realističnost a zábavnost? Pro někoho je nerealističnost, neautentičnost a nesmyslnost právě nuda, chápeš?
  • Ano, je to strašná zábava, když ti jeden AT kanon sejme několik tanků, protože hra je nadesignovaná tak, aby proti AT kanonům byla účinná jen pěchota.
  • Keď už utekáš pred tým veľkým nemeckým protiútokom, tak proste vezmi hlavnú postavu a ostatných Tvojich vojakov a bež po tej vyjazdenej ceste k "evakuačnému" bodu (keď stlačíš štandardne "O", tak sa Ti ukáže, kam máš ísť - taký červený krúžok so šípkou) -> tam proste dobehni, potom už AI prevezme kontrolu nad vojakmi a sami utečú preč z mapy a et voilá - misia splnená :)

    P.S. Inak keď dobre rozostavíte svojich vojakov a zamínujete tie tri príjazdové cesty, tak ten protiútok, pred ktorým máte utiecť, sa dá celkom v pohode zastaviť :)
  • wenceslaus
    CoH2 mi vyhovuje v pár věcech jako jsou maličkosti v ovládání (zabírání bodů se už nemusí nakliknout, jednotky umí couvat na rozkaz...) ale přijde mi tragicky nevybalancovaná v MP. Nezažil jsem totiž nováčka, co by vyhrával za Němce.
    Možná se to během hraní zlepší a zkušenější hráči s nima už umí vyhrávat, ale takovej systém mi přijde špatný.
    Navíc mi přijde, že je občas hra spíš jak z Vietnamu, když je tam tolik plamenometů, dopadá zápalný bombardování a všude všechno hoří...
  • Já bych potřeboval poradit: ve třetí misi, po evakuaci továrny, projdu celou misi, zlikviduji Němce a mám vesnici opustit a přidat se k jednotce. Asi tam mám nějaký bug a vesnici opustit se mi prostě nedaří... Dík za radu.
    PS: Přitom to hraju už po druhý...
  • tomocz
    Teď souhlasím i já. Ale na druhou stranu je to arkáda, která se snaží vypadat reálněji než ostatní "arkádové" strategie, takže pak tyhle absurdnosti jak píšeš třeba s tím Tigerem, vyznívají daleko hůř (viz třeba Warhammer 40k, což je v podstatě přeskinované CoH, ale tam to tak rušivě nepůsobí, když mariňák přežije zásah z tanku).

    Já zase nechci na CoH házet jen špínu, jednička mě tenkrát vážně bavila a než jsem objevil Men of War, tak to pro mě byla jedna z nejlepší strategií vůbec. Ale ta dvojka mě vážně zklamala. Kampaň jsem ani nedohrál, protože i po stránce příběhové je to docela paskvil, když v podstatě v každé misi je ukázáno, jaké jsou rusáci sv*ně (proč je to slovo zakázaný? dyť je to zvíře o.O) a že bez náznaku emocí obětovali vlastní vojáky, vypalovali domy s vlastními obyvateli a vůbec je to celé přitažené za vlasy. Nechci zase zabíhat do historie, co všechno z toho je pravda a co ne, ale když je to v úplně každé misi a je ještě vidět, jak je to účelně uděláno, tak to se mi vážně nelíbí.
  • Nejsem zarytej fanda CoH2 )

    Tak určitě máš v mnohých věcech pravdu, já jen reagoval na to, že si kdekdo veme snipu a je z něj sniper.

    Tak MG42 měla taky "nějaký" rozptyl i když v CoH je to dotažený do absurdna ale to mě tam víc se*e že pěchota bez újmy přežije i přímý zásah z Tigra, naštěstí Howitzery tak podhodnocený nejsou, nicméně já nikdy nepodezříval CoH z nějaký snahy simulovat válku...je to docela pěkně vypadající arkáda v kulisách 2.světový...
  • LTM3
    Men of War nesází na realitu, ale spíš debilitu. Hraješ za "velitele", kterej musí všem svým jednotlivým podřízeným dávat rozkazy do nejmenších detailů. Je to nereálný! Když se to hraje stylem komando, tak je to fakt paráda. Na velký bitvy si dám radši CoH 1,2 nebo Wargame.
  • LTM3
    Co si budeme povídat, ten engine na sněhové bouřky by nevyniknul ani v Africe ani na Iwo Jimě *1* Nebo aspoň nevím o tom, že by tam kdy sněžilo *1*
  • tomocz
    Jo jasně, ale pořád je to rozdíl asi jako mezi CoDkem a ARMou. Tam taky můžeš tahat jakej kvér chceš a nikdo se kvůli tomu nerozčiluje, že ve skutečnosti bys s tím trefil leda tak prd baby Jagy. Jistý ústupky jsou vždycky třeba a je mi líto, jestli jsem šlápnul zarytým fanouškům CoH2 na nohu, ale tak to prostě je. Realističnost je tady i v jiných prvcích - funkce pancéřování tanků. Buď prostřelím nebo ne, ale neubere mi to "víc nebo míň" HPček, jako v CoH, ale buď to ten taknk sundá nebo to třeba zničí motor atd a nebo se to prostě odrazí (a zabije vojáka vedle tanku, do kterýho se to odrazilo). Další - když voják dostane headku, tak je na 9% mrtvej a je jedno jestli jí dostal od snipera nebo ze samopalu, a ne jako v CoH2, kde mam MG42 na strategický pozici a je mi úplně k hovnu, protože tam přiběhne 5 ruských cápků, minutu před ním stojí a jednoduše jeho posádku postřílí, protože ten kulomet je za tu minutu neni schopnej sundat, i když dostali milion hitů. Docela by se to dalo srovnovat s realističností WoT a WT, i když jsou to jiné hry, ale v určitých rozdílech je to stejnej případ. A mohl bych pokračovat.
  • No men of war má tiež svoje chyby, napríklad že každý vojak má svoj "aimbot" ktorým je schopný postrieľať samopaľom aj celú divíziu. V CoH sa mi vždy páčilo že tí vojaci sú viac živý, na v bojoch na diaľku to realisticky vyzerá ale máš pravdu že v boji nablízko je to ako keby strieľali slepými.
  • Těžké mi přišlo snad jen ukočírovat vše a ještě jim doplňovat munici a hlídat kam kdo běží pod neskutečnými nápory protivníka, který se generoval po vlnách. Radši jsem měl původní soldiers: heroes of ww2, kde bylo většinou míň panďuláků, takže je šlo celkem dobře ukočírovat, nepřátelé se tolik nerespawnovali a šlo to hrát víc jako commandos.

    Ale nejradši mám Theatre of War pokud chci realistickou ww2, i když tam bych uvítal nějaké muniční vozítko, případně opraváře na pásy - jasně, že ne do bitvy, ale několikrát se mi stalo, že mi někde zůstalo viset pár tanků v úseku, kde už se nebojovalo a po opravě (klidně i pár (desítek) minut) by se potom daly využít jinde. Případně tank stáhnout do týlu na doplnění munice.
    Několikrát jsem se dostal v bitvě do patové situace, že mým tankům i nepřátelským zkrátka došla munice.
  • zkus třeba CoH s blitzkrieg modem nebo Theatre of War a zjistíš, že to takový nesmysl a nuda rozhodně není.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit