Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • da se to pouzit uplne vsude
    http://www.tu.no/tutv/forsvar/2014/05/05/norwegian-army-driving-armoured-vehicle-using-oculus-rift
    http://www.transporter3d.com/index.php?pageid=1
    http://www.youtube.com/watch?v=D47MAQ9U6qE&list=PLJ5UcZKLb6CcEx1Pbh8YMdnJggoFQ2wxc
    https://www.indiegogo.com/projects/3d-webcam

    nejak ta cesta k tem holografickym mistnostem ala Star Trek musi zacit
  • čekal bych podobný osud jako u 3D televizí, na vyzkoušení a wow efekt super, ale zkuste si na tom hrát pravidelně čtyři pět hodin denně
  • Kam se ztratil Palmer Luckey?
  • Nevím jak Vy, ale pokud to bude za "rozumnou" cenu, tak si to koupím *13*
  • Měl jsem první verzi, a dělalo se mi z toho taky blbě.
    Ale postupně jsem si zvykl, a hrával jsem s tím Battlefield. Po oznámení dvojky jsem to prodal a čekám na dvojku. Použitelná byla už jednička. Na dvojku se fakt těším!
    Ještě to budou chvíli ladit a pak to bude bomba.
  • MickeyMutant
    Zdá se, že si moc nevěří. Nebo je jen výjimečně upřímnej.
    • walltar
      Nikdo kdo se o to zajímá nemůže věřit, že s prvním modelem udělají nějakou úžasnou díru do světa. To se ví už dávno. Bude to celkem drahé, zezačátku na to bude minimum obsahu, bude to nevyzkoušená technologie pro lidi co mají nabušené PC.

      To ti celkem napoví, že asi nějak moc kusů neprodají ... Já si myslím, že i ten milion kusů je celkem optimistický. Ale ono jde o to to dostat mezi lidi. Aby se na to ten obsah začal dělat. Aby si to mělo chuť koupit víc lidí.

      Ale dokud to zůstane spíš náročná hračka pro lidi co mají místo PC urychlovač odběru elektřiny, tak díru do světa neudělají. Ale i OVR má plány podobné jako Sony ... který musel dát svému headsetu další HW aby netrpěl až tak nedostatečným výkonem konzole. A něco podobného bude dělat i OVR. A to si myslím, že bude CV2. Něco co pojede i na slabším HW.
      • MickeyMutant
        Máš pravdu, přesto se mi zdá, že prohlásit "The goal is to set expectations low, get the enthusiasts and early adopters to get into the space, get their feedback, get developers making really great content..." je až trochu moc skromné. Představoval bych si, že na tohle jsou právě ty roky s prototypy a development kity. Chápu, že to je běh na delší trať, ale napsat už před jeho startem "The goal is to set expectations low" je zvláštní.
        • Spíš si myslím, že tím chtěl naznačit, že pokud díky facebooku budou moc nasadit nižší cenu, tak se jim to samozřejmě bude i hůře vracet, ikdyby prodali těch 1 000 000 ks. Cíle fb budou zřejmě v úplně jiných číslech. Takže teoreticky i velká skupina hráčů by mohla být pořád jen low expectations a pravej rachot přijde, až na Riftu budou koukat fotříci na fotbal atd.. :)
        • walltar
          Dev kit byl vždycky spíš jen pro vývojáře, aby mohli vyvíjet alespoň něco dopředu ... Jak se začal DK2 prodávat, tak bylo řečeno aby si ho normální zákazníci nekupovali, ale počkali na CV1. To že to nemůžem vydržet už je naše chyba. *1*
      • Však stačí poslouchat rozhovory, je to přesně jak píšeš. Důležitý je to vůbec dostat mezi zabedněný lidi, co nemají žádnou představivost :)
        • Ja mam predstavivost celkem slusnou - bude to vysavat vsechna data co mas na PC a posilat je fuckbooku. Musel bych bejt magor abych si neco takovyho porizoval.
          • illumináti už dávno všechna tvoje data mají neboj.
  • ales.kriz
    No když jsme to testovali tak většině lidí z toho bylo špatně po pár minutách...takže tohle bude hlavní problém který budou muset řešit, jinak třeba také ETS2 s helmou může být paráda.
    • wenceslaus
      Podle všeho s tím druhá verze dev kitu zdaleka takový problém nemá... ale uvidíme.
      Doufám, že se mi ji podaří někde vyzkoušet.
  • Jack1947
    A hle, to brzo si od toho nic moc neslibují přitom by to mohlo být celkem nadějné... nová virtuální realita kdo by chtěl pak ještě zůstávat v té nudné 2-D... Kdo ?
  • Sice to chlapcum z Oculusu moc preju, ale obavam se, ze valny uspech to mit nebude. Vemte si jak dopadly 3d televize a nVidiacky brejle... a to k nim neni potreba pitlik na zvraceni. Me osobne se 3d moc libi, a s klesajici cenou 3d monitoru to toho brzo pujdu. Ale Rift si opravdu neporidim. Nejvetsi problem podle me je ten, ze bryle naprosto zatemnuji jakykoliv pohled ven do skutecneho sveta, coz je jako cist knizku v autobuse MHD, kdyz sedite v protismeru jizdy... za par minut je vam spatne na nekolik hodin. Spoustu lidi rika, ze si zvyknete... nemyslim si, ze budete mit po 5 minutach chut to zkouset znovu. Ve vyjmecnych pripadech se nasli lidi, kterym z toho nic nebylo... cca 3 z 10. To neni moc dobre skore. Co se tyce Facebooku, ktery zrovna moc nemusim, nerozumim proc do toho sli. Chapu ze maji penize a potrebuji je nekam investovat, ani je nepodezrivam, ze by chteli ukrast uzivatelum data z komplu... (ty uz davno maji ;-D) ...jen me to prijde zvlastni, kazdy kdo si da tuhle skladacku dohromady tusi, ze z toho penize zrovna 3x nevyzaruji... kde je ten hacek?!
    • walltar
      Tak tvrdí se, že FB do toho dal peníze po tom, co Zukenbergovi v OVR ukázali jejich VR room ... Zařízení, které je skoro dokonalé v navožení pocitu, že jsi ve hře.

      Je to nějaký speciální VR prototyp, který je připojený k obrovskému počítači.

      A s tím, že by jen 3 z deseti nebylo špatně si nemyslím že to bude tak drastické ... čtení knížky za jízdy v autobuse je celkem běžná věc. Určitě se z toho 7 z 10 lidí nedělá špatně tak, že by nemohli dál číst.
      • Tak to je pak jina, jestli v tom vidi nejakou komplexni super technologii, tak to asi smysl ma. Kdyz mas na takove hracky patenty a licence, muze to prinest pekny balik.

        Ti 3 z 10 je nase vlastni skore. Ja myslim, ze dokud sami neodzkousite, tak neuverite... u me to bylo opravdu rychle. Po 5 minutach HL2 me bylo 2 hodiny pekne blbe. Nechtelo se mi zvracet, ale strasne me bolela hlava a nebyl jsem sam.
  • Prepacte ale ten Vas clanok je totalny zmetok. Viac veci tam vyznelo inak, alebo minimalne nepresne, oproti originalu. Napriklad ze odkupenie a peniaze z FB nebudu mat vpliv na produkt. Oni sa vyjadrili ze pravdepodobne nebudu mat vpliv na technologiu (akrurat ze umoznia znizit cenu prvej komercnej verzie) ale naopak uz teraz, vdaka peniazom, najimaju spicky pomali skoro z kazdej vecsej spolocnosti. Tak isto vdaka peniazom maju urcite viac casu a mensi stres na expedimentovanie a vyvoj. Co sa inak tyka toho na prvy pohlad stale pomaleho nastupu, proste VR je stale dost zlozita oblast a stale je kopec veci nevyriesenych. Odporucam si pozriet prezentaciu Toma Forsytha z GDC. Tam prave hovoril kolko maju este problemov a ze prave nech aj ostatny vyvojari, skusaju a nech sa snazia veci riesit. Napriklad tam vravel, o takej na prvy pohlad beznej veci ako je nastupovanie do auta. Z hladiska pohybu je to velmi komplexny pohyb hlavy a tela, ako sa clovek zohyba a velmi blbo sa to simuluje (clove moze skoncit s kybolm pri hlave) ale paradoxne fadeout pred autom a fadein ked uz clovek sedi v aute, znasa hlava celkom dobre.A nastupovanie do vozidiel je pomali v kazdej druhej FPS. Len to su veci ktore sa nedaju vyriesit za mesiac.
    • walltar
      Jestli si sledoval co psali lidi po odkoupení OVR Facebookem ... tak jde spíš o negativní dopad. Jako přidání nějaké nutnosti se přihlásit na facebook a podobně. Že víc peněz pro společnost je lepší, to asi pochopil každý.
      • Ako tiez niesom z toho nadseny ale zatial je to len nervozita ludi a ich negativny postoj "co by mohlo byt", nez reakcia na nejaku aktualnu zmenu alebo stav. Zatial teda ziadne prihlasovanie na fb , aspon pri dk2 nehrozi. Ono celkovo, z uzivatelskeho hladiska, monentalne fb nema ani nejak moznost sa moc montovat do OculusRiftu, kedze ani moc aplikacii k tomu neni. Oculus zatial dodoava okuliare a ovladace a to je vsetko. Jediny , relativne negativny dopad, z pohladu konkurencnych firiem je ze Oculus "vyzobava" kvalitnych ludi lebo ma na to zdroje a aktualne aj atmosferu ze sa tam rodi nieco nove,zlomove,velke co ludi laka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit