Přejít na výpis diskuzí
Opuštěné virtuální světy připomínají pomíjivost online her
17.7.2016 | Ladislav Loukota
67 příspěvků
-
Super clanek! Vic takovych prosim...pro lidi pisici ze clanek nema smysl....ma! Herni historie uz je natolik pokrocila ze uz muzeme vnimat a diskutovat o jinych nahledech na hry a kulturni fenomeny ktere hry vytvari...strucne receno: uz nemusime psat jen clanky typu: BOMBA GRAFIKA U NOVY STRILECKY nebo MEGA BRUTALNI FINISHERY V TYHLE AKCNI PECCE...
-
Archivovat davno vycpele nefunkcni digitalni smeti to je to same jako archivovat tuny odpadku vsak nasledujici generace to muzou prozkoumavat a zjistovat co vsechno jsme vytvorili... *11* dmnc
-
Ten článek je naprosto zbytečný. Co tím chtěl autor říct???
-
U online her je z pohledu českého hráče ještě jeden problém.
Jestli chce hrát na ofic serverech nějakou populární MMORPG hru, tak není pořádně kde. Nejlepší komunita, aktivita apod je na "domácích" serverech. Tedy většinou v USA. Tam máte ale velký ping a časový posun.
No a pro evropu udělají jeden nebo dva. Ale tak, že to platí i pro Rusko a pak tam máte vyloženě odpad z východu. Nemyslím to jako urážku ale jako fakt. Kdo někdo hrál na ofic serveru a zkusil si USA vs eu server tak to viděl co to je za "lidi".
to je pak volba. Nejhorší je, že když náhodou je nějaký server pro východ a zejména Rusko, tak se stejně hrnou na německé a stejně to tam vypadalo, jako na sjezdu komunistické strany a samej podvodník. A na US se hraje obtížně :( Pořád sice lepší jak čínská armáda makrovacích robotů, kteří vše promění na černých trh ale stejně. Strašný. -
Hele ve wowku sem hrál jenom arény. Corrupted blood... ? Díky
-
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Corrupted_Blood_incident
nemáš zač
-
-
vsechny zminene tituly jsou na umreni zcela zaslouzene.. nejvice me vadi SWG a WAR.. bohuzel oba dva se zarizli sami.. u SWG combat update a u WAR LoD.. bohuzel producenti a vyvojari dost casto odstreli hru sami.. divim se ze jeste ESO funguje.. asi ho drzi konzolisti..
-
RIP Darkspore ... singleplayer online-only hra ... škoda že EA nevydali offline verzi .. vim že to nebylo nic úžasnýho ale nic strašnýho taky ne
-
ja si raz za cas zapnem
https://www.returnofreckoning.com/index.php
komunita je tam velka, ako za starych dobrych casoch :) -
-
Tehda jsem přestal hrát když udělali pro všechny stejnou startovní lokaci..
-
bohuzel je to vcetne LoD ktere hru pohrbilo..
-
-
Jakmile se držitelé práv na online hru rozhodnou definitivně vypnout servery a hru tedy zabít, měla by být automaticky licence k dispozici všem zdarma včetně všech zdrojových kódů, nebo by mělo být jinak zajištěno, aby se tyto hry zachránily a byly přístupné pro další generace. Je velká škoda, že mnoho her prostě zmizí jen tak. Přecijenom je to také odkaz naší civilizace a stojí za to ho chránit. Samozřejmě není nutné uchovávat všechny hry světa, ale ty důležitější určitě.
-
-
Zacneme od konce... co je a neni dulezite rozhodne kdo? A zbytek prispevku, ac mysleny castecne totozne s mym nazorem je bohuzel neproveditelny. Resp. proc bych daval vsanc sve zdrojaky "svetu"? Ze se hra nepovedla, nebo prestala byt vydelecna neznamena, ze by mela byt zadarmo.
-
-
Je ale strašná škoda, že jsou tyhle hry prostě opuštěny a navěčnost ztraceny.
-
Ačkoliv je ono rozhodnutí na autorovi (respektive držiteli vlastnických práv), měli by si uvědomit, že zdrojáky si do hrobu nevezmou. Co mi už k ničemu není nemám problém dát dále ostatním.
-
he is not very smart
-
-
-
Wurm Online měl vždy malou komunitu a hrál se vždy tak, že se spustil nový svět, tam se nastěhovali hráči, postavili si sídla a pak se zase odstěhovali do jiného světa a tam začali znovu stavět a tak pořád dokola. Není se tedy čemu divit, když nový hráč při průchodem světa naráží na mnoho ruin.
Pokud vím, Wurm má stále dost aktivní komunitu a navíc vyšla relativně nedávno i jeho single player verze, která je k dispozici na Steamu. Na hře se dále pracuje. Je to tedy sice majoritou zapomenutá hra, ale taková byla vždy a komunitu má poměrně stabilní, řekl bych.
MMO verze Wurm Online je free to play. Je to ale poměrně dost hardcore hra a taková byla vždy a vždy taková bude, proto není pro drtivnou většinu hráčů zajímavá. V tom byl také mj. spor mezi vývojáři Wurmu - Notch chtěl méně hardcore hru, ale druhý vývojář trval na maximálním hardcore pojetí, tak se tito vývojáři rozešli... a z Notche se pak stal autor minecraftu (který vychází z Wurmu) a miliardář. *4* -
-
moc dlouhy prispevek, nečetl jsem to
-
-
moc krátký příspěvek, nečetl jsem ho
-
-