Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MickeyMutant
    Za Rusko plánuje Wargaming pokrýt prakticky celou flotilu kromě třídy Mistral, na kterou se nepodařilo zajistit licenci.
    • : ))
  • "Graficky pokulhává" Co taky po WG chcete, jejich největší trh je Rusko, kde průměrné PC je něco jako barevná kalkulačka.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Samozřejmě, že se jedná o hyperbolu pro nechápavé.
    • Hyperbolu ... to je vůl, kaviárové tousty
      • Co? Nechápeš jednoduchý pojem?
  • Zayl
    Tak pokud chcete zabít dvě, tři odpoledne tak to není špatné. Mě bohužel rozmazlil model poškození a balistika z WarThunderu a tak mě ty HP bary zrovna moc neberou. Taky toho contentu zas tolik není, jak bylo zmíněno, ale tak je to beta. Myslím, že wargaming má šanci vytvořit solidně úspěšnou hru, hlavně teda proto, že tímhle tempem budou lodě ve WarThunderu tak za pět let.
    • Podle me by to slo udelat tak jako tanky. Akorat problem je se spottem, dohledem, protoze by lode bylo videt na xy km.
      • V cem je problem? Jestli ma mapa strelim 100km ... tak proste nad 25km neuvidis nic. Nekde mezi 5-25km uvidis postupne kour/kominy ... celou lod proste klasickej horizont. Ty mapy v tomhle jsou presne stejne velky jako pro tanky (= cca 1x1 km) .... jen to ukazuje nesmyslny cisla vzdalenosti. Porovnej to na lodni delky a podivej se, kolik je uvadenej rozmer ty lode ... a dojde ti, jaky kraviny ti ten zamerovac ukazuje.
        • 1) kouř je viditelný i za horizont (i když v tu chvíli není možné vést palbu dokud loď ještě neměla radar)
          2) horizont není pevný, liší se podle výšky na které je pozorovatel, takže jiný horizont je u hladiny, jiný je na torpédoborci a jiný na bitevní lodi... na bitevních lodích to pro info bylo kolem 23km z pozice pozorovatelny...
          3) cca od šestého tieru by již plavidla měla disponovat radarem tedy horizont tak trochu ztrácí smysl, protože střelecké radary umožňují palbu i za horizont... a stejně tak v tu chvíli se nemusí teoreticky řešit spot a v daném dosahu radaru by měla loď vidět vše plavidla i letadla...
          • 1) palbu vest muzes a bezne se vedla, potrebujes k tomu samo dalsi lod v pozici navodciho/pozorovatele, nebo alespon znat typ cile - pak se da spousta veci dopocitat.
            2) Jenze WG nejakej horizont vubec nebere v potaz a klidne ti tvrdi, ze ta lod je 30km daleko, presto, ze bys ji prakticky nevidel. I kdyby byl nastavenej fixne, je to porad lepsi nez nic.
            3) radar za horizont nevidi, on jaksi tu hladinu morskou neprosviti, proto nejakym rizenim osudu ponorky nepouzivaji radar, ale sonar. Radar je dobrej proto, ze vidi cile i ve spatnym pocasi, a u modernejsich kocabek se da pouzivat v siti, vcetne umisteni na letadla ... ostatne, i ze sonarovy ozvy se da urcit casto i konkretni lod i na 30+km. Radar pak predevsim umoznuje odhalit maly cile - jako treba periskopy ponorek. Jenze to bysme nesmeli bejt u wg.

            ...
            polib si cenzore
    • Kr.Pa
      Nebo lodě nebudou vůbec, nejde to udělat moc realisticky.
      • De to udelat stejne jako sou ve wt tanky = kdyz prostrelis trup po carou ponoru, lod zacne nabirat vodu, dal se pocitat preliti prepazek, da se likvidovat jednotlivy casti lode/vyzbroje .... a ne jebly HP.

        Tohle bude presne stejny jako vsechno od WG => kazdej mesic 10 novejch kocabek, jedna jako druha, kazdej mesic se jich 5 nerfne a 5 buffne a tak porad dokola.
        • Tilwaen
          Nechci mluvit za Kr.Pu, ale nejspíš to myslel tak, že pro "realismus" bys musel střílet na stěží viditelné lodě na horizontu, ne pár kilometrů od Tebe.
          • Dokonce i za horizontem :)
            • Tilwaen
              To jo. Byla by z toho určitě hodně zábavná hra :-)
  • Shenkster
    Vím o té hře jen minimum a už mě štve...kdykoliv si chci na mobilu na YT pustit nějaké video, vyskočí na mě nepřeskočitelná reklama na WoWarships. Jestli tohle má nalákat lidi ke hraní, tak mě to příjde spíš jako otravování (nucení).
    • Máte štěstí, já YT sledoval celý víkend a nevyskočila na mě ani jedna reklama na WoWs i když je pravda, že reklam na mě vyskočila hromada... *3*
      Ale jinak souhlasím s tím, že opakovaně to sledovat tak to bude spíše otravovat...
      • na mě taky ne, protože mám rozum a mám zaplý AdBlock, ale zato jsem viděl 2x v televizi a na pár lavičkach, tomu neutečeš
    • Ty reklamy na tebe skacou proto, ze tu hru porad vyhledavas ve vyhledavacich a YT.
      • ja tuším jen jednou vyhledal World of tanks a odvtedy mi porad skače reklama, co s tím? *9*
    • Vojta_Ilavsky
      Na mě teda nevyskočila reklama na YT už pěkných pár let, ani na mobilu.
      Ale souhlasím, cpou to všude jak kdyby to byl Travian.
  • Počkám na variantu of Gaijinu, hry od WG mě svým zaměřením na ultra casual hráče a ždímání cashe z ovcí nikdy moc neoslovily
    • A nehratelne maskarady od Gajinu je opravdova alternativa pro znalce. Nenech se vysmat.
      • Pokud ti přijdou nehratelné, bude zjevně problém někde mezi monitorem a židlí. Ona třeba letadla v simulator modu nejsou zrovna jednoduchá a je to hodně o skillu, ne každý na to holt má *13* T6F
        • Kdyz hrajes ruskou vetev tak jasne hra je urcite zabava kdyz anihilujes vsechno v odsahu.

          A btw ten tvuj bajnej simulator hraje tak 1% hracu. 99% hraje arkadovej mod na kterej gajin z vysoka kasle a tak to i vypada. Nehratelna hovadina. A tyhle kecy v kazdem clanku od hry wargamingu jak je gajin supr lepsi, zaplaceny brigadnici nic vic.
          • jak řikám, když na to nemáš, hraj arkádu, na WT je super, že si můžeš vybrat, jestli chceš hrát casual arkádu (i ta je ale dle mého názoru kilometry napřed od WoT) a nebo Simulator battles, kdežto ve WoT máš bohužel jen tu arkádu, která je navíc ještě pay2win a dost nepovedená, takže další bod pro Gaijin.. ohledně toho 1%, máš nějaké statistiky, nebo si to jen taháš z prstu? protože tankové simulator battles rozhodně s počtem hráčů problém nemají, spíš mi přijde, že jsi tu hru skoro ani nehrál a jen hatuješ, ale moc ti to nejde *3*
            • A ty si fanboy bez schopnosti si udelat nazor. WT je totalni joke. Tecka.
            • Na kilometry.LOL. Ve WT je dobry akorat RB jak odebrali ty ikony nepratelskych tanku z minimapy. Ale bohuzel bez AB by ty RB nebyly a stejne ani SB. SB letadel je jenom pro joysticky a nejaky ten Trackir. Jinak to nema moc smysl hrat. SB tanku je bez spratelenych ikonek na minimape o nicem. Nikdo nevi kde ma spojence.
              AB tanku je slatanina letadel a tanku, kde cloveku litaji bomby na hlavu. Ohromna zabava pro tanky.
              Zatimco v RB se 152mm delem musis dobre mirit, v AB staci stat nekde vzadu a rozdavat rany pres zamerovaci krizek pres stromy a kere.
        • Magister_Peditum
          O skillu to je, když náhodou nejsou ve hře sovětská letadla nebo tanky.
          • možná kdyby si hrál ve WT clanové války, tak by si věděl že nejpoužívanější jsou americké a německé jednotky
            • Takže obyčajný hráč ktorý si to zapne len po večeroch má proste smolu?
  • Popravdě mě Warships velice mile překvapili. Dokonce jsem kvůli nim na Warthunder už pár týdnů nesáhl. Je to pěkná oddychovka a náhodou je to graficky docela pěkné. Opět jsme u klasického sporu gradické orgie ale nudná a prázdná hratelnost nebo průměrná grafika ale dobrá kvalita a hratelnost.
    • smejki
      odkdy jsou tyhle aspekty v opozici?
    • Mluvit o nudne a prazdne hratelnosti u hry, ktera je zalozena na opakovani toho samyho grindu porad dokola a umele zpomalovana proto, aby donutila lidi zaplatit mi prijde trochu zvlastni. *15*
      • A vidíš, já hraju WarThunder už přes 2 roky a nikdy jsem jim nezaplatil ani korunu. A ano hraješ "neustále to samé" ale stejně jako Battlefield nebo jiné akční online hra je vlastně bitva pokaždé jiné. Může se stát že se naháníte 15 minut po mapě a taky může být během 5 minut vymalováno. Dokonce bych i tvrdil, že tahle hra je zatím ze všech her od wargamingu nejvyrovnanější a nejzajímavější. Každá loď má nějakou roli a i nízké tiery si můžou zahrát proti vysokým tierům anižby byli potravou pro děla.
        • WT je taky dobra hra. Jsou tam taky problemy ale je to jinaci jako WoT a je to jen dobre.
          Hlavne RB.
  • Grafická stránka hry mi přijde naprosto v pořádku. Bitvy trvající půl hodiny? Autor hrál asi jinou hru, nebo jsem promeškal příležitost hrát bitvy delší jak 15 minut. Od toho mám v přístavu víc lodí, stačí točit max. 3. Chyby jsou ve vyváženosti některých lodí (což u bety není divu), v automatickém vyhýbání ostrovů a nepřesné plavbě po waipointech. Hodně zatím chybí týmové hraní (mimo divizí), a propojení klanů s WoT.
    • Tilwaen
      Automatické vyhýbání se ostrovům jde vypnout (Settings → Collision Avoidance System → Off). S tímto bazmekem zapnutým se nedá hrát, aniž by Ti ruply nervy.
  • hra ma velmi chytila a je to konecne nieco ine a originalne... a celkom rychlo sa leveluje na vyssie Tiers
  • Otřesné preview...Autor neřekl o hře prakticky nic. Evidentně odehrál hodinku, dvě, z menu zjistil, že jsou "jen" dvě větve, takže je obsahu málo a aby se neřeklo, přihodil ještě pindy o grafice.
  • Matchmaking je někdy celkem k smíchu když sem s bitevní lodí na 3. úrovní s dostřelem 9km bojoval proti bitevní lodí na 7. úrovni s dostřelem 15km, ale nejhorší je rozdíl mezi letadlovými loděmi. Pokud má nepřítel vyšší tier jednoduše Vás převálcuje s pomocí více letek nebo lepších letadel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit