Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kubi-wan
    Vždycky nemůžu z toho, jak všichni ty hry předváděj na PCčku a pak řikaj, že udělat PC verzi je hroznej problém *2*
    • no vono taky bude neco jinyho spustit nejakou verzi hry na predvadecim stroji nez pak zajistit funkcnost na celym spektru konfiguraci u lidi doma
    • Oprávněně se bojí toho že by to 70% lidí (teda vlastně pcčkářů) upirátilo a zbytek by si to od těch co to stáhly pučil.
      • x_ander
        A odkaz na nějakou relevatní statistiku těch 70% by nebyl?
  • Přesně tohle je typ traileru, který mě dokáže ihned přesvědčit o koupi, ani nepotřebuju vidět přímo ukázku ze hry. Kojima toho ukázal hodně a přitom tak málo. Ale jelikož už jsem o koupi rozhodnutý od doby, kdy GZ/TPP/MGS5 oznámil tím patnácti minutovým videem, tak není třeba více trailerů/gameplayů. PS: práce s kamerou je úchvatná.
    • Tak to ses idealni zakaznik, pokud te dokaze bit sebe lepe udelanej cinematic trailer presvedcit o koupi *1* .
      Nescetne krat se mi stalo, ze me trailer at uz na hru nebo film hodne natesil, aby pak vysledny produkt za moc nestal.
  • vokr.cz
    Vím, že tahle branže je těžká, ale tady někdo nedělá cool prodejní věc, ale HRU! Chápete to? HRU, tohle dneska dělá málokdo, tak si toho prosím važme a zapomeňte na slovo iso!
    • Tohle dělá málokdo... ne ne tohle nedělá nikdo jenom money money money. Tohle dělá pouze Kojima productions.
      • vokr.cz
        Tak to prr, je hodně firem, které dělají hry od srdce a ne jen přes účetnictví. Třeba zmíněný CD Projekt, to je ukázka lidské píle a milování své práce. Illusion Softworks taky dělali hry na koleni, až se to trošku bohužel zvrtlo s Mafií 2. Ale díky tomu je tady Warhorse! Kteří pokračují v české tradici. Bohemia Interactive to natřela Codemasters i přes to že měli původní licenci. Nebudeme mluvit o Valve, to je zbytečné. Co třeba Massive Entertainment? World in Conflict hodně lidí nedokázalo ocenit, tak to bohužel brzy utichlo. Nebo kdysi DICE? Lidi je zbožňovali a tedka? Řeší dětskými komenty, že to je jako COD, že ta grafika má takové a takové chyby, ale co děláte omg, dyť to je špička ve svém žánru a neumíte je podpořit. Oproti COD, které běží na doladěném quake3 enginu? Pak se lidi diví, že díky jejich podnětům mutuje trh na takový hnus jako je dojení značek. Kdyby neexistovaly slova jako cool a swag, tak je tady konečně klid a nebo nějaký hardcore u kterého lidi můžou rozvíjet své schopnosti něco dohrát... a vývojáři něco dělat roky, aby to stálo za to. Pak to skončí třeba špatně jako Rage nebo to dopadne tak, že vydají pár prototypů na odzkoušení enginů a třeba až třetí díl stojí za to. Ale tak to chodí, když v tomhle trhu není jistota.
      • CD Projekt *3*
        • Lukyz
          CDP jsou fajn, ale co se týče podání a výpravě příběhu tak jsou za Kojimou hooodně daleko. Každopádně je to taky tím, že každý na to jde úplně jinak, ale Kojimovo megalomanství je prostě jeho osobní značka *3*
    • Marquis
      Mno... nezapomeňme, že je to MGS, takže to bude stejnou měrou hra jako film... a možná i audio drama...:))
      A to celé doplněné hodně ujetýma Kojimovskýma dialogama...:)

      Přesně to, co u MGS milujeme...:)
  • Lukyz
    Tohle je srdcervoucí *13* Strašně mě mrzí, že zanevřeli na PC. MGS 1 jsme prošel snad 10x, dvojku cca 5x, ale k 3 a 4 jsem se díky jejich absenci na PC nedostal. U MGS se mi poprvé v živote stalo, že mi u hry ukápla slza - při rozhovoru mezi Snakem a Otaconem když zabil Sniper Wolf *14* Ale kupovat kvůli tomu konzoli? Ach jo *13*

    "I'm no hero... Never was" - SS
    • Lukyz
      Nemůžu si pomoc, ale i po těch letech mě to stále bere...
      http://alturl.com/s34ye
    • ZvacA
      Tady mě k tomu napadá poznámka a zároveň nepochopení, jak někomu u her ukápne slza, tedy za předpokladu, že to není ženská a taky bez toho, abych zpochybňoval kvality podání Metal Gearu, kde koneckonců závěrečný filosofování nad vším a všemi ke konci MGS4 mělo něco do sebe. Člověk samozřejmě danou scénu - i víc srdcervoucí- vnímá, ale aby u ní kapal slzy, to určitě ne. Je to to samý, jak když čtu komentáře k Brothes in arms, kde většina komentujících se chlubí tím, jak jim tekly potoky ze závěrečných scén. Vážne? U válečné hry? A vůbec u jakékoliv hry? To nedokázal ani přímo sentimentální Heavy Rain. Buď u někoho velká přecitlivělost a nebo jsem chladnej jak šutr, tak nevím. :D
      • Jednak existuje nadsázka a vcelku běžný "až mi ukápla slza", ale taky každý tyhle scény zpracovává a vnímá jinak. Já jsem hodně velká citlivka a tohle se mnou prostě hýbe. A je jedno, jestli je to ve hře, ve filmu, v knize, někdo mi něco říká, něco o někom čtu, obrázek, fotka... Když jsem se díval na film Hotel Rwanda, tak jsem u něj beze srandy půlku probrečel a druhou půlku byl rozčílený. Nebo u takový ptákoviny jako Hunger Games (kniha) jsem si málem poplakal, když mi bylo hrozně moc líto jedný postavičky *13* Co se týče videoher, tak mě dokázaly skutečně dojmout až i k těm slzám jen MGS hry, Portal a Half-Life 2 (tady třeba i prostředí a zvolená hudba).
        A občas stačí i jen ta hudba - vždy si rád zavzpomínám na Arnhem v MoH: Frontline

        Jinak brothers in arms jsem moc neprožíval, protože mi neuvěřitelně vadily vizuálně odpudivé postavy *15* A současné válečné hry jsou hrozný blbosti. *11*
      • Napadá mě souvislost s jedním dílem přátel, kdy Chandler nedokázal plakat. *1*
      • fizola
        Tak ako dobry film ale bo kniha aj hra ťa môže rozplakať/rozzuriť/rozveseliť. Ja som napriklad celkom plakal na konci Mafie (paradoxne viac pri smrti Sama ako Tommyho)
        • ZvacA
          Třeba to rozveselení a rozzuření se mi zdá u her i přirozenější a častější forma než naopak přímo valit slzný potoky a ne že by se tomu záměrně bránilo, jen to nikdy tak nezafungovalo do takových plačivých stavů. Třeba zmíňka pláče u závěru Mafie mě taky překvapuje. Na hráče samozřejmě dolehne fakt celého dějiství i ten odkaz celého konce, ale k nějakému výraznějšímu vybouření emocí to nevedlo. Jak jsem řekl, není to o tom, že by se to nevnímalo, třeba nutno říct, že právě například v posledním Metal gearu, kdy se člověk dostával z jednotlivých akcí zpět k Otaconovi, kde se konfrontoval s ještě naivní Sunny, která se pokoušela oboum zavděčit a urobit fakt dobrý vajíčka a pokud si to člověk dal dohromady, uvědomil si tu absurdnost celého konfliktu a Snakův dosavadní osud a nejen jeho, tak to samozřejmě nějak zapůsobilo a nahrávalo Kojimově práci a celkové atmosféře hry. Nicméně nikdy to nevedlo k slzám, takže musím přiznat - na jednu stranu mě trochu zaráží, že se tak u řady her údajně někomu stává, ale na tu druhou celkově samozřejmě nechci popírat, že by nemohlo. :)
    • před lety jsem kvuli této sérii konzole pořídil za peníze z brigády, ale nelituju ničeho :) současně je mi opravdu srdečně líto lidí co mají o hru zájem ale ani po letech nevýjde přepracovaná na PC... po těch 8 letech by tu trojku aspon na PC udělat měli si myslím,...
  • Snake? Snake?! SNAAAAAAAAAAKEEE?!?!!!!
  • SnakePlisken
    Shut up and take my money!
  • Prezentace na PC? Docela mě to pobavilo *1*
  • MrSanta
    Ten zafačovanej je pěknej parchant. Místo aby ho odvezl na kolečkovém křesle, nebo ho aspoň vzal pod křídlem, tak ho tam nechá plazit se po studené chodbě.
    V první chvíli jsem si myslel, že se vrací Snake Plissken *1*
  • Vypadá to fakt excelentně ,závidím konzolákům .
  • proč mi přijde 5minutová ukázka lepší jak tucet vydaných her za poslední 2-3 roky
    • aaaaaaaaaaahh.... to je metal gear, to se vlastně nedá srovnávat s ničím co vychází

      chtělo by to les enfants terribles udělat s kojimou, jelikož 1 "HRA" za pět let je málo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit