Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dont feed this Troll please.
  • Já tedy nevím jak moc jsi Dark Souls hrál, ale řekl bych že škála kouzel je hodně velká :). Klasická kouzla (rozdělená na obyčejná a crystalized), Zázraky, Pyromancie, Prastará kouzla z Ollociale, Temná magie a pak další unikátní kouzla poplatná jen příslušným cechům (Blade of Darkmoon, Blesková kouzla, Gravelordská kouzla atp.). Opravdového mága tam uděláš bez problémů, jen s ním zpočátku nemůžeš hrát jak bývá zvykem u jiných RPG kde od začátku mág vrhá jedno kouzlo za druhým, tady bych to přirovnal k Dračímu Doupěti atp., ze začátku máš kouzel málo a tak občas někoho musíš vzít po kebuli kovanou holí :D. Pořádný kouzelnický masakr si užiješ až při několikátém průchodu hrou, kdy řádně natuníš statistiky a posbíráš si arzenál kouzel :).
  • Díky za objasnění :)
  • Obecně hry s předplatitelským modelem nebudou vyžadovat službu PS+, pouze PSN účet.
  • Nevěděl by někdo jak to bude s MMO hrami typu Elder Scrolls Online konkrétně na PS4, jestli se bude platit měsíčně za účet ke hře + ještě měsíční předplatné PSN+? Přijde mi to jako docela zhovadilost abych mohl hrát platit 2 různé služby :) ... Ptám se jen tak dopředu, neboť PS4 ještě nemám, nejméně rok to nemá cenu. Her je na to zatím málo a většina vychází stále i na PS3, blbiny jako Killzone shadowfall mne to koupit nedonutí ... možná až něco jako Deep Down, pokud se to podaří ... jinak si ten rok vystačím s Dark Souls 2 na PS3 :D.
  • Očividně jsi nehrál současnou verzi FF XIV na PS3 - počítá se s osmi tlačítky (up, down, left, right, křížek, kolečko, čtverec a trojúhelník), modifikovatelnými pomocí L2/R2 (takže jako kdyby jsi měl 16 tlačítek) a máš k dispozici 8 setů, které přepínáš pomocí R1+těch osmi tlačítek. Ve výsledku máš k dispozici 128 tlačítek, jen se musíš naučit správně přepínat sety. A to není tak velký problém, pokud si skilly na tlačítka namapuješ inteligentně.
  • Nechápu, jak někdo může psát o MMO, kde člověk "jen stál na místě a mačkal skilly". Který konkrétně máš na mysli? Já takové nehrál. I ve WoW se musíš hýbat.

    Jinak ano, o MMO ve stylu mount and blade boje mám taky velký zájem.
  • Tak zrovna v dragon's dogma mi to prislo omezene, archer magic ma naprosto uzasne skilly s lukem, nic takoveho jsem nikdy nevidel, naprosta fantazie, to je hra desetileti, ale ze jsem mohl mit soucasne jen tri z tech skillu pro luk, to me opravdu mrzelo.
  • Tak ty jsi psal o deseti, slo by i vic a té neberu v uvahu touchpad a gesta. A taky MMO je siroky pojem, mohou vypadat a hrat sé ruzne, mene nekdy znamena váce a MMO ve stylu dark souls nebo dragons dogma by me osobne lakal velmi.
  • moc se teším na everquest, nejake hratelne mmo tu chybí, tes mmo bude blbost. sice o teto hre nic nevim ale jak se nad ni karel drda rozplyval, tak tomu verim
  • wowko je opačný extrém v tom špatném slova smyslu, tam je tolik skillu že mi dochazeji tlacitka a to mam ješte herní myš.
  • Muj pvp holy paladin ve WoW pouzival pres 30 skillu/tlacitek (a to nepocitam makra) a kazdej jednotlivej skill mohl cloveku v urcite situaci zachranit zadek. Nehral sem podobne vychytany mmorpgčko... *14*
  • Me osobne gamepad nevyhovuje proto si ho ani nechci koupit a nerad bych s nim byl nucen hrat nejake MMO :). Kazdopadne nejsem proti, aby se vytvoril nejaky novy ovladac a samozrejme nad ztvarnenim ve hre je potreba se zamyslet. Dragon dogma jsem nehral, takze tam nemohu slouzit z hlediska skillu hrdiny..

    Co se tyce machani mecem, ano dalo by se na gamepad pouzit stejne tak na klavesnici, ale uz jsem nezminim moznosti, ktere bezne v sermirstvi nejsou a presto se v RPG hrach pouzivaji. Kdyz zajdu k LoL a mrknu na garena jak pouzije skill a hodi mec na hrdinu z vrchu. Skill kdy hunter mel v ruce sekyrku a vystrelil pet projektilu, ktere se k nemu pak vratili (GW2). To jsou skilly uz vicemene nerealny, ale na tom je stavena fantasy kolikrat.. a neda se to jen tak lehce naznacit kombinaci tlacitek. Leda rici, tohle tlacitko udela toto.

    Jinak ja nechci nic zjednodusovat spis mit k dispozici moznosti, ktere se ve spouste her ztraci. Guild Wars 2 to proste prehnali, jako i nektere dalsi a stejny pocit mam i z ESO. Everquest je otazkou, zda na tom nebude podobne... Will see.. *1*
  • ta PC verze urcite no a na nextgen konzolich hraci vice oceni socialni funkce *1* *3*
  • Malleth
    To co píšeš by šlo na gamepadu udělat v pohodě. Směry útoku a hluboký nápřahy můžeš dělat na pravým analogu (jako třeba MGS2 a možná i v Kingdom Come). Úhyby a kryty nejsou nic novýho.
    Krom toho kouzelník šel v Dragons Dogma udělat úplně perfektní, stejně tak lučištník
    Není třeba nic zjednodušovat, jen dobře navrhnout, zefektivnit.
  • Ano, bohuzel se mi zdaji zjednodusene. Hra prakticky nema kouzelnika jako takoveho, ano muze vykouzlit nejake to kouzlo, ale uz nemas takovou skalu kouzel a variaci. Uz i ten skyrim, ma moznost si vybrat z velke nabidky kouzel a to je dost osekany oproti morrowindu.
    Nechci kritizovat Dark Souls, to ani napad. Proste tak byl vytvoren, ale u MMO si predstavuju mit na vyber, jakym zpusobem danou postavu hrat, chci mit moznost volby, nemit v ruce jednu zbran, ktera me definuje zpusob souboje (tedy jako v GW2 pouze pouziti 5 zpusobu s danou zbrani, nebo Dark Souls pouze normal a heavy utok). Rad se rozhodnu, ze bych chtel delat ruzne variace s mecem. Predstav si jen jake jsou moznosti uhybu, utoku s mecem (utok na plocho, ze strany, z hora, seknuti, ukryt na stranach, za zady zvednuti nad hlavu aj.)

    Samozrejme to muzes vsechno zjednodusit klidne do jednoho nebo dvou tlacitek, ale moc moznosti na ovladani to skutecne neda :) V tomhle smeru se charakterizuji jako narocny hrac, i kdyz vim, ze s pribyvajicimi lety myvam problemy to vsechno zvladat, ale necekam, ze to bude snadne..
  • walltar
    Abych se přiznal, tak mě tyhle MMO, kde člověk stojí na místě a kliká skill za skillem nudili už v době, kdy začali. Takže jsem za akční MMO vděčný. Radši bych MMO, která se chová jako Mount & Blade, které žádné skilly nemělo, než MMO, kde máš 30 skillů na hotbaru a jinak stojíš na místě a vlastně ani moc nehraješ.

    Takže já v gamepadu nevidím vůbec problém ... i když ho asi nikdy nebudu používat, protože mě jako ovládací schéma nevyhovuje.
  • Malleth
    Pokud uděláš stadartní MMORPG ve stylu wow a dáš tam jen pět skillů, tak je jasný že to bude stát za ho*no.
    Ten systém ale můžou navrhnout úplně jinak. Co kdyby se ta hra ovládala jako Dragons Dogma, nebo Dark Souls? Nebo ti tyhle hry přijdou taky zjednodušený?
  • bobsh
    Za výhru bych považoval spíš MMO, kde nepotřebuješ 15 speciálních skillů na to, aby to byla dobrá a komplexní hra.
  • Mno a hral jsi nekdy MMO pouze s deseti? Nepocitam dnesni MMO jako GW2, nebo ESO, ale treba SWTOR,WoW, Ragnarok, Lineage, LotRO a dalsi.. tam ti tezko stacilo 10 skillu.

    Soucasna generace MMO udela 5 skillu pro zbran a 5 skillu mimo a tim mysli, ze je vsechno v pohode. Nepocitam do toho moznosti maker, zmenu zbrane, vyuzivani vedlejsich itemu (pochoden, jidlo, mount, poty aj.)

    10 tlacitek pro ovladani vseho se me zda opravdu hodne malo, pokud nechcete danou hru opravdu zjednodusit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit