Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Souhlas, vypadá to skvěle. Vážně jsem se bál, jak ta hra bude vypadat, když přešli na Free2Play ale tenhle trailer mě uklidnil, takhle nějak jsem si nástupce představoval.
    • Já jsem byl překvapen grafikou a pohyby mechů, vypadá to dobře, ještě si počkat na F2P model, jsetli to nepokaká a snad i věci ve hře budou vyvážené, to chce pořád čekat
    • Mě to připadá trochu nudný. při chůzi se třepe kabina, ale zaměřovač vůbec. Já sem hrál jen Mechy 3 a to jen demo, ale pamatuju se, že jedna salva raket dokázala slušně znepříjemnit život, něco to poškodilo, ať už nějaký zbraně nebo třeba nohu a pak se robot blbě hýbal. tady stáli dva roboti naproti sobě a stříleli o sto šest
      • No hurá, někdo se ozval :) . Absence otřesů by se ještě dala svést na ranější verzi hry, ale třeba že pro míření se hýbe celý trup/kokpit, to je celkem trapné.
        • VonHayek
          Vím, že srovnávat fikci s realitou může být dvousečné - ale co takové stabilizační mechanismy u tanků? Zaměřovaní resp. hlaveň.
          Možná se autoři v tomto inspirovali a jen to přenesli na jiné stroje, což mi přijde jako celkem logická úvaha...
          • Sice netuším jak to funguje, ale určitě nebude technologie z co nejplacatějšího vehyklu použitelná na něco tak vysokého na nohách a navíc často s dvěma pohybově nezávislými a ozbrojenými končetinami. *4*
            • Možná to někomu ušlo, ale otřesy jsou pro mě žádaný efekt, nehledě na realitu. Je sice hezké, že něco může mít stabilizátory, že s tím nehne ani 155mm projektil, ale to zrovna moc nepomáhá ve vžití se do hry.
            • Mechwarrior_bw
              CainPullo@tiscali.cz: no, ono s trochou nadsádzky by ich bolo možné použiť a ich životnosť by sa rozhodne nerátala na sekundy. Ber to ako nejakú vojnovú loď, ktorá je pomalá ale zranitelná. Na druhej strane má zabezpečenú ochranu pomocou povedzme lietadlovej lode ktorá je v dosahu, má protiraketovú ochranu, je chránená aj nejakým tým vulkánom :) Jednoducho so správnou podporou a vlastnou ochranou by mohol byť na bojisku pomerne účinný.

              Ale samozrejme je to nezmysel a pôjde sa cestou miniaturizácie. V poslednej dobe ma zaujali quadcoptery, ktoré je možné vyrábať vo velkom, sú malé, nenápadné, dostanú sa prakticky všade, sú mimoriadne obratné, mohli by niesť nie len kamerové systémy ale i výbušniny a napokon i zbrane...
            • Když už chceme debatovat o realitě , tak základní problém je v tom , že i kdybychom měli všechny potřebné technologie , tak takový kolos na bojiště nikdo soudný stejně nepustí .... protože finance a levnější hordy námezních žoldáků na ulicích či jiné levné a účinné technologie . A Wanzery nebo Mechové měly být v podstatě jen tanky s větší průchodností terénem .
              Tanky dnes především slouží jako rychlé a mobilní opěrné body pěchoty , obzvláštˇv otevřeném terénu . Strategickou roli ztrácí tam , kde nemohou využít své mobility a stávají se lehkým terčem .
              Pokud jde o možnost poskytnout dělostřeleckou podporu , nepotřebujete ji mít nutně ve frontové linii . Zákopové války v džungli se moc nevedou a poziční výhodu dnes získá útočící armáda pomocí letectva nebo dělostřelectva vzdáleného desítky kilometrů od cíle útoku . Tank na nohou je v reálu zbytečný .
            • Tak s tím bych nesouhlasil. Nevidim jedinej důvod, proč by ta technologie nešla použít na různé stroje. Když stabilizační mechanizmus dokáže v dnešní době stabilizovat dělo u tanku jedoucího 60 Km/h a ve skoku......a jedná se vlastně o budoucnost. Pokud v tý době dokážou vyřešit rovnováhu několika tunového robota za běhu a střelby, tak stabilizace kanónu je už prkotina:).
  • juhu, nice!
  • jj nevypada to zle a aby sme zdvihli zaujema motivaci, rad bych se kouknul na ten prastary film z 90tych - 80tych let o robotech jak se tam nakladaji navzajem. Pamatuji si jen zasnezene plaane a opravdu velkee roboty. Nevite nekdo jak se ten film jmenuje?
    • Diky moc, to bude ono. Roboticka klasika vsech klasik :)
    • Jo jo, to je Robot Jox. Svého času můj nejoblíbenější film. Nebyl pro mě problém ho shlédnout 2x denně každý den. *14*
      • jj to už je ale let
    • robot jox? http://www.youtube.com/watch?v=vUxDmKFCD2o
  • Blue.Shark
    Tak tohle mi podstatně zvedlo náladu :)
  • Tahle hra ma potencial me zase jednou na dlouho prikovat k PC :-).
  • Mechwarrior_bw
    nevyzerá to najhoršie ale doslova hlúpo pôsobia keci pána Bullocka že na TOTO ľudia čakajú viac ako dekádu... ľudia nečakajú na mulťák pretože ten už veselo funguje v podobe LL ( http://goo.gl/2BkF2 ) ale na SINGLE-player pokračovanie na ktoré zatial nikdo nemá gule.

    Ukážka je v rámci free2play projektu OK ale neviem čo by fanúšikov série prinútilo vybrať si práve Onlive na úkor LL alebo nebodaj prejsť na Onlive. A rád by som videl ukážku bez hudby ktorá prekričala všetky zvuky.
    • Hele, vzdyt na tom neni ani poznat, ze to jsou kracejici obludy.
    • LL je jen taková zkriplená náhrada. Spíš mi to připomíná Hawken než MW(3).
      • Mechwarrior_bw
        oproti mw3 je skriplené všetko *3* som zvedavý ako dĺho ešte budeme čakať na jeho plnohodnotné pokračovanie :(
  • Trochu divný zaměřování,....pamatuji si u mech3 kdy se zaměřovalo pohybem miší/pohybem rukou mecha přes celé zorné pole kokpitu, ale tady to vypada jak když je zaměřovadlo stále uprostřed a hejbat se musí celim mechem..... snad to vychytaj...
    • nie je to celkom tak. Toto sledujem už od začiatku a veľmi sa na to teším. Na stránke www.mwomercs.com sú okrem iného popísané aj základné mechanizmy hry a jedným z nich je aj zameriavanie. Malo by prebiehať tak, že zameriavací kríž a kruh sú na sebe pomerne nezávislé, pretože kríž predstavuje ramená - schopné pohybovať sa rýchlejšie ako trup, preto sa pri pohybe myšou ako prvý na miesto zamerania presunie práve kríž (ramená) a kruh (trup) za ním "dobieha" s oneskorením. Príde mi to celkom logické pretože už som si aj skúšal urobiť nejaký 3D model a "narigovať" ho a je fakt, že pri tom dizajne mechov aký je použitý, nie je možné pohybovať ramenami v tako rozsahu aby pokryl tak široký uhol.
  • Grafika je bez debat lepsi nez u LL ale stejne jsem prekvapenej jak spatne vypadaj nektery particle efekty, no treba to jeste vylepsej... Prijde mi ze v LL je tak dobrej pocit nekoho dostat uz jen proto jak podle me skvelej vybuch a zvuk to udela (a ted nemyslim jen ten nejvetsi vybuch). Mno ale mozna jsem proste jen hnidopich.
    • Takovy blbosti resit u her, jako by na tom zalezelo. V prvni rade stoji hratelnost, az ta bude ok, at se nekdo nimra treba v grafice, ale hry stoji primarne na hratelnosti. Nicmene se bouhuzel kvuli lidem jako ty prodavaji spis podle grafiky. Za dusledky tohoto si mohou hraci sami.
    • kdybych chtěl hrát hry, u kterých budu zažívat grafický orgie, pořídil bych si BF3. Já chci ale hru, která bude DOBRÁ po herní stránce. Tohle vypadá zajímavě. Už by to po UT a BF2 chtělo nějakou zajímavou online FPS
      • Tak to bych mezi f2p nehledal *3*
  • ou tohle je hra na kterou se tenhle rok tesim nejvic proste bomba je malo her z mechy nebo spis malo kvalitnich her z mechy
  • Tož vypadá to dobře:-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit