Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Super článek, rozumnej. Nechápu ty lidi tady, co čekali? Úplné představení při prvním odkrytí teď v únoru? Čekali, že je zvednou ze židle? :-) Trochu soudnosti, nebyla to velkolepá prezentace, ale byla v pohodě a Sony udělala první dobré vykročení, ostatně, to se píše i v článku.
  • boze tady je zas spousta chtraku *1*
    Ja jsem taky PCckar (xko nebo psko, uz doma par mesicu nemam... - dle meho trochu pretahly zivotnost).. ale nejak nevidim duvod proc tu hatovat konzole, prijde mi to jako ubohost (a ze se tu najde spousta takovych lidi.
    Nekomu sedi jedno a nekomu zas druhe.. jestli vam vadi ze si na xku nepustite photoshop, tak si xko nekoupite... jestli vam na kompu vadi to ze furt musite neco resit (aktualizace, antivir, prohlizec, ovladace atp.) tak si koupite xko.. ale ani jedno z toho neni duvod nadavat na druhy.. obzvlast kdyz ma xko forzu (to je paradni hra)... rikat o xku/ps ze brzdi vyvoj mi taky prijde lehce omezene (nebejt jich, mozna polovinu her na kompu nemate - protoze co si budem povidat, taky vsechno nemam origo), ja se na novou ps4 tesim uz jen z duvodu ze se zvedne kvalita soucasnych PC her.. a posune se to zas na trochu jinou metu
    ---
    zkuste se obcas zamyslet *11*
    • Ackoliv jsou uvahy typu "kdyby bla bla" uplne zbytecne a nic nerikajici, tak kdyby zde nebyly konzole, jak si napsal, tak bude vetsina lidi hrat nejspise na PC a z toho duvodu je vyrok " polovinu her na kompu nemate" uplne mimo.
      Ale jak sem napsal, podobne uvazovani nikam nevede, protoze nic neni tak jednoduche.
      Stejne tak hloupe jsou zase opacne tvrzeni typu "konzole brzdi vyvoj" apod.
      Jinak ale s tebou vicemene souhlasim, tohle pomerovani pindiku mezi fanatiky jednotlivych platforem jsou vetsinou usmevne a zbytecne. *3*
      • japonci by vas poslali do prrrrrr.jiny kraj jiny mrav.tam maj radsi konzole.tam vznikli.tam jim pc nevnutite.Ale zajmalo by me co by pc scene vzkazali japonci.
      • Konzole ke hrani privedlo mnoho hracu, takze bez konzoli by nekteri hrat ani nezacali. Mnohem vyznamnejsi fakt je, ze na pc je obrovska mira piratstvi (protoze je to snadne), takze by to pro herni prumysl znamenalo citelny ubytek financi. Ztrata by mohla byt v pohodepres 50 % a to znamena, ze na polovinu her by nebyly penize.
        • Takovehle radoby fundovane predstavy, jak by to bylo kdyby.... me vzdy dokazi pobavit. Do vyvoje na trhu a vyvoje spolecnosti zasahuje tolik promennych, ze tvrdit temer s jistotou jak by to bylo, kdyby ... je vazne usmevne.
          Nekdy je docela problem odhadnout vyvoj dopredu i v pomerne kratkem casovem horizontu, natoz pak odhadovat "alternativni kurz historie", kdyby to nebo tamto. Vazne si pobavil. *1*
          • Na druhou stranu, nekterá varovali pred hitlerem, jini pred komunisty a bohuzel je nikdo neposlouchal. Precti si treba krasny fejeton od Capka "Proc nemohu byt komunistou", podivej se, kdy ho napsal a srovnej s jejich chovanim v padesatych a pozdejsich letech. Vyvoj jde odhadovat. Energetika se planuje na 40 let predem, uz ted se realne planuje, co bude v roce 2050 a podle toho se provadeji investice. Takze jde uvazovat a spekulovat i o tom, co by bylo kdyby. Ja s tim tematem neprisel, ale je-li nadhozeno, tak poskytuji sice velmi obecnou, ale zato velmi pravdepodobnou odpoved. Rozhodne neni pravda, ze se nic predvidat neda. Ono tedy kdyby konzole nebyly, tak by v prvni rade vznikly, to je v podstate nevyhnutelny proces, ale kdyz by nejakym rázenim osudu nebyly a byl bys s hranim odkazany na pc, tak vzhledem k situaci na pc a na konzolich se da dobre predvidat, k cemu by to spelo.
            • Ale muzu, protoze ji odhaduji velmi obecne. Ohaduji o neco mensi pocet hracu, coz je realny odhad, protoze konzole proste par jedincu k hrani privedly a predevsim odhaduji stejnou miru piratstvi na pc, protoze ta je na konzolich nezavisla a i u jinych otevrenych platforem, jako je android, se vyskytuje ve stejne mire. Takze je to rovnez velmi realny predpoklad. A z techto dvou realnych predpokladu jsem ucinil zaver. Dal jsem uz nespekuloval, prestoze jsem mohl. Napriklad je pravdepodébne, ze vetsina prebehliku by mohla preferovat slabsi pc, s cimz by museli pocitat vyvojari, takze vyvoj her na pc by to stejne moc neurychlilo. Ale tohle uz neni tak pravdepodobne, proto jsem od toho upustil a zustal jen u tech hodne pravdepodobnych predpokladu.
            • Jeste doplnim: Samozrejme, ze vse se da do urcite miry odhadnout, ale obcas dojde k urcitym udalostem, ktere clovek proste predvidat nemuze a to muze v konecnem dusledku s odhadovanym vyvojem znacne zamavat.
              Stejne tak se meni ruzne trendy a co plati dnes, muze zitra byt uplne mimo, kdyz to prezenu. A to muze byt obcas tezke odhadnout.
              Pro priklady clovek nemusi jit daleko. Napriklad Balmeruv vysmech Applu s jeho iphonem s tim, ze to nemuze nikdy uspet, zname "640kb ought to be enough for anybody." a podobnych prikladu by se jiste dalo najit spousty.
              Ted uz opravdu posledni prispevek *15* .
            • "tak vzhledem k situaci na pc a na konzolich se da dobre predvidat, k cemu by to spelo."
              Nemuzes brat v potaz soucasnou situaci na pc a konzolich a na zaklade toho soudit, jak by vypadala situace, kdyby z nejakeho duvodu konzole nikdy nevznikly, protoze situace na herni scene a na pc by nejspis vypadala velmi odlisne.
              A vazne musim obdivovat tvou nemalou sebeduveru v odhadovani, jak by se herni trh formoval, kdyby konzole opravdu nespatrili svetlo sveta.
              Nemluve o tom, ze tebou zminovana varovani pred Hitlerem, komunisty atd(tedy odhad budouviho vyvoje) je neco uplne jineho, nez odhadovat jakym smerem by se historie ubirala, kdyby se neco zmenilo.
              A skutecnost, ze se dopredu planuje (bez toho by to prece ani neslo) jeste neznamena, ze jsou vzdy odhady a prognozy korektni.
              Kazdopadne je tohle uz dost OT imho, takze tohle je muj posledni prispevek na toto tema. *3*
    • Tohle tady jen tak nekomu nevysvetlis. Uz proto, ze spousta lidi zna konzole jen z obrazku a jejich predstavy jsou dost falesne.
      • Ze to rika zrovna nekdo, kdo patri zase na tu druhou stranu barikady fanatiku PC vs. konzole *1*
        • To jsi na omylu, ja hraji i na pc, znam jeho prednosti i slabiny a razim nazor, ze kazde ma sve plus a nejlepsi je mit pc i konzoli. To ze to vypafa, ze jsem na strane konzoli je proto, ze ze strany pc hracu je tady daleko vice fanatismu a hlouposti. Nikdo treba netvrdi, ze konzole ve vsem nahradi pc, kdyby jo, tak se proti tomu pístavám stejne, jako proti opacnemu nazoru.
    • Paulcz
      Varuješ před chytráky a napíšeš snůšku blbostí a předsudků :) Gratuluju :)
      • a co z toho je blbost? *4*
  • ucho
    no já myslím, že článek vystihuje prakticky vše. viděl bych to stejně. dobré shrnutí a prakticky není třeba dodávat víc. s tou cenou to bude zajímavé. s výrobními kapacitami rovněž. celkem by mě zajímalo, jak by to dopadlo, kdyby z launche udělali něco exkluzivního a tento rok by byla konzole hodně předražená (nadšenci by nepochybně kupovali) a na určité datum by oznámili slevu. na výrobu by tak v úvodu nemusel být velký nápor a vydělali by na tom. otázka je, jak by tento přístup přijala veřejnost a jestli by společnosti neuškodily pomluvy o předraženosti od lidí, kteří by nevěděli o plánovaném brzkém zlevnění...
  • Keyz
    Jestli bude jednoduší dělat porty z konzole na PC pak to potěší.Doufám,že již nebudou takové problémy s optimalizací a hnusnýma texturama méně významných objektů atd...
    Tak jak to bude s optimalizací na jednotlivé výrobce.To,že tam bude AMD asi nemá vliv.Stejně jako věta, že hra běží nejlépe na Intelu je na prd když to pak dle grafů běží všude stejně.Většinou.
    Otázka je jak to ovlivní port ovládání?
    To asi záleží na tom jak se tomu kdo věnuje. Hovadské ovládání některých her na PC nová konzole sama o sobě asi neřeší.Přesněji nebude řešit.
  • Mislím si že hry na ps4 nebudou o grafice jako hry s ps2 na ps3. Ale o otevřenosti hry a co tam pude dělat.crysis3 je už dneska na pc na hodně dobrý grafický urovni.Já mám raději otevřené hry,kde si můžu sednout do auta a projíždět se u krajině.Než koridoroví střílečky.
    • kickasl
      ja mam taky nejdradsi otevrene hry, ale kazdemu vyhovuje neco jineho, ne kazdy ma tolik casu, presto myslim ze single by nemel mit trvanlivost 5 hodin za takove penize
    • kazdyho nebavi bloudit 100h po nakym priblblim svete!zahraju uncharted a jdu do posilky.a ne hopsat na koni 40min z mista A do mista B.
    • snivaj dalej, velke spolocnosti radsej vydaju za 50e hru, ktoru hrac prejde za 5-10h, ako hru ktoru by hral 40-200h...a 3x hadaj preco *3*
      • ucho
        protože většina pracujících má málo času a nevydrží u hry tak dlouho. raději sáhnou po té kratší hře s intenzivnějším zážitkem. jinými slovy takovou hru si koupí víc lidí... uhodl jsem?
        • ciastocne, vysvetli potom milionovy predaj mmo
          • ucho
            no to je naprosto jiná kategorie. takový virtuální chat ve světě hry, taková ta socializace, o kterou se pokouší facebook ve svých hrách... MMO je většinou práce na full time, takže ti lidé prostě jiné hry moc nehrají. a jestli ano, tak už MMO berou jako oddychovku k zabíjení času. svou cílovku si to najde.
  • ringmancz
    socializace na konzolích mě taky moc nezajímá, ale měli by udělat přehlednější a plynulejší PSN
  • Keyz
    A co na to Karel Drda? *5*
  • Nemůžu si pomoct, ale už delší dobu pozoruji, že se s panem Smutným neshodnu takřka v ničem. Nechápu, jak někdo může volat po kompletním přepracování DualShocku, který je prověřeny léty používání. Snad by pan Smutný nechtěl ten bumerang, jenž jsme měli kdysi dostat při představení PS3. Je dobře, že nov ovladač prošel jen menší změnou, ikdyž moc nechápu zrušení tradičních tlačítek start a select.
    Zároveň nechápu, jak někdo může poukazovat na to, že měla Vita slabší tituly při vstupu na trh. Je sice pravda, že hry nejsou až taková sláva, když se ale podívám na konkurenční 3DS, tak tam to bylo znatelně horší. Také se mi hodně líbí streamovaní her do Vity, které by pan Smutný údajně nevyužíval. To může snad říct jen někdo, kdo bydlí doma sám, tolikrát se mi totiž stane, že někdo příjde k televizi a prostě mi mou hru "přepne". Streamování do Vity je tedy ideálním řešením. Cena konzole mi také nepříjde nijak přehnaná a pokud se bude pohybovat okolo 10 - 12 tisíc, tak to bude skvělé, v poměru cena výkon to tož překoná jakékoliv PC a o hraní na tabletu snad dnes nikdo nestojí. *1*
    • Overwatch
      Že je něco prověřeno lety ještě neznamená, že to je výborné. Gamepad k Xboxu 360 dokázal, že jde spousta věcí (páčky, triggery, dpad, tvar...) udělat o dost líp, než model, který Sony za tři generace konzolí prakticky nezměnila.
      • ucho
        subjektivní názor. mně se například dualshock drží lépe... takže s tím, že jde spousta věcí udělat líp, bych byl opatrný... jdou udělat jinak a někomu to může vyhovovat víc, proč ne. to nutně neznamená, že je to obecně lepší...
        • ales.smutny
          Já myslím, že tam jsou dvě věci.
          První je ergonomie - ta je podle mě vysloveně subjektivní záležitostí. Sice skoro všichni z mého okolí preferujou X360 gamepad, ale stejně tak si umím představit, že někomu sedne prostě Dualshock, protože má jinou ruku, úchop, styl pohybu při hraní atd.

          Druhou jsou podle mě faktické chyby designu - oblé kloboučky analogů a obrácené tvary triggerů. Co vím, zpocený prst a nebo i nezpocený klouže nejednomu hráči bez ohledu na tvar ruky. Analogy jsou na to líp s ostřejší hranou a triggery podle mne, když mají tvar spouště, ne obráceně (i když hry na PS3 málokdy kvůli tomu využívají triggery jako tlačítko pro střelbu). Prostě jeden tvar má z principu fyziky tendenci klouzat a druhý držet i při větším pohybu :)
          • Hodne dulezite je i co se hraje. U strilecky primarne drzim palci analogy pro chuzi a rozhlizeni a ukazovacky R1/L1 pro strelbu (ale obdobne treba i v Gran Turismo nebo Dead Nation). A v tomto rezimu nemam pochopeni pro asymetricke rozmisteni analogu. U her kde se pouziva jen jeden analog a akcni tlacitka, a druhy analog ma vedlejsi funkci, treba uskoky v God of War (a asi vetsina isometrickych akcnich her) bude vic vyhovovat spise to asymetricke rozlozeni.


            Konvexni kloboucky mi vyhovuji vice, zkousel jsem i konkavni a ty mi prisly v nekterych situacich nepohodlne. U trigeru souhlasim, obraceny tvar by jim prospel, ale toho lze snadno dosahnout i u dualshocku.
        • Overwatch
          Samozřejmě že to je subjektivní názor, každému vyhovuje něco trochu jiného, ale tohle se prostě Microsoftu povedlo a přitom si na tom ovladači "dovolil" udělat proti zavedenému Dualshocku hodně změn.
      • Dpad a asymetricke rozmisteni prvku je na xbox gamepadu o dost horsi.
    • ales.smutny
      Dualshock je pro mne prostě nepříliš pohodlný, ve srovnání s X360 natolik výrazně, že radši hru na X360 než PS3 právě kvůli ergonomii. O tom, jak prověřený design to je poukazuje, že každý koho znám si pořizuje alespoň ty 3rd party "real triggery". Že někomu Dualshock sedne - prosím, ale ať mě nenutí abych křeči v prackách a klouzání analogů říkal "a tak to má být, to je designově správně, to se mi líbí, je to tradice" :)

      "nechápu, jak někdo může poukazovat na to, že měla Vita slabší tituly při vstupu na trh. Je sice pravda, že hry nejsou až taková sláva..." - Neodpověděl jste si sám? PS Vita měla naprosto mizerný start. Ten handheld mám a ještě půlroku po launchi byl člověk odkázaný na ty samé tituly, které by nebyly jen tablet/ mobilními hříčkami. S Uncharted, Unit 13 a Raymanem to fakt utáhnout nejde. Některé žánry mají jednoho nebo žádného zástupce, ve srovnání s PSP katastrofa. A nebýt toho, že jdou PS One klasiky, tak už skoro nemám důvod, proč po Vitě sahat (na rozdíl od Japonců, kteří mají mnohem lepší nabídku).

      Ad streamování - Já se s manželkou vždy dohodnu na využití televize, nemáme bitvy o ovladač :) A upřímně, opravdu nemám zájem hrát vizuálně výrazné tituly jako Killzone nebo Watch Dogs na pěkném, ale stále malém displayi Vity s absencí triggerů... Někoho to třeba láká, proti gustu...

      "o hraní na tabletu snad dnes nikdo nestojí" - A proto je to nejrychleji rostoucí odvětví herního byznysu a spousta studií jde radši tam... Kéž by o něj nikdo nestál.
      • Vidíte, mi naopak Dualshock 3 takřka vyhovuje a právě naopak nehraji moc na Xboxu 360 kvůli controlleru, který mi prostě do rukou tak dobře nesedne, nehledě na to, že má slabší vibrace. Lidé často poukazují na to, že kdo má větší ruce, tak se mu bude lépe hrát s xboxovým ovladačem, já větší ruce mám a je to rávě naopak, ale rozumím tomu, že vám to třeba nevyhovuje, ikdyž to po dlouholetých osobních zkušenostech nechápu, proto mi nedochází proč chcete výraznou proměnu Dualshocku. Analogové páčky se tvarově upravily a triggery (které mi trochu vadí jako jediné) taky. Zároveň je ovladač trochu mohutnější, takže lépe sedne právě uživatelům, kteří mají větší ruce (mimo mě). Zajímalo by mě tedy, jak byste si tuto "výraznou proměnu" představoval.

        Co se Vity týče, tak jste mě asi pořádně nepochopil, já poukazuju na to, že jste vy napsal, že měla Vita málo her při svém vstupu na trh. Tohle rozohdně není pravda. Více her než Vita měla při vstupu na trh pouze PS2, takže ohánět se tím, že měla Vita málo Launchových titulu, které by mohly být ještě neoriginální a nudné, je zcestné. To, že na Vitu vychází v poslední době méně her, je ovšem pravda. Situace by se ovšem měla v tomto roce zlepšit, rozhodně ani teď bych ale Vitu neoznačil za katastrofu, ikdyž to není sporťák, jak komentáře nademnou poznamenávají.

        Co se streamování týče, tak to stále považují za dobré řešení. Představte si, že jednou budete mít s manželkou tři nebo více dětí a tak se kvůli vašim ratolestem k televizi takřka nedostanete a nebo ještě hůře, sotva začnete hrát, tak právě začně nový díl Digimona a vy, jako milující otec samozřejmě dětem své místo přepustíte. Právě v těchto situacích příjde streamování her vhod. Navíc by nebyl problém namapovat triggery například na zadní dotykovou plochu, jako je to možné například u her z PS1. Není to ideální, ale řešení to je.

        A nakonec k tabletům. Je pravda, že jsou chytré telefony a tablety nejrychleji se rozvíjejícím segmentem spotřební elektroniky a stále více se prodávají. Lidé si ovem určitě nekupují tablet primárně na hraní, to je pouze přidružená funkce a ne jako u konzole. A co si budeme nalhávat, spostu uživatelů Androidu hraje na těchto zařízeních jenom proto, že na ně jdou lehce hry pirátit. A ano, pořád si stojím za tím, že žádný hráč o hraní na tabletu nestojí. Proto mí žádný iPac 5 a ani Nexus 8 jako konkurence pro PS4 nepříjde.
        • To hrani ps3 her na vite opravdu neni dobre. A s tema detma to ani neni o tom, ze se moc koukaji na televizi, to jim nedovoluji, ale ze vetsina her se pred nimi ani hrat neda, takze hrat je mozno az v pozdnich hodinach. Take to resim Vitou, ale lepsi je zahrat si nejakou nativni hru, u ktere neni problem nekompatibilni ovladani.
    • dualshock je šílenost, která se na hraní vůbec nehodí
    • Souhlas, ja jsem s DualShockem 3 velmi spokojen, jedinou slabinou jsou L2/R2, coz ale slo snadno resit nastavci za par korun. Takze jsem spokojen, ze se az tak moc nemenil a ty L2/R2 jsou opraveny a prhybaji se na druhou stranu, aby neklouzaly.

      Vita ma dobre hry, ma jich dost a mela jich dost od zacatku, ale games.cz je obecne vuci Vite neprejicne. Zrejme nema v redakci zadneho uzivatele, takze redakce podleha medialnimu obrazu, ktery ma Vita horsi, nez jaka je skutecnost.

      Co se tyce streamovani PS4 her do Vity, to rovnez povazuji za hloupost. Je to dobre videt na tech par PS3 hrach, ktere to podporuji. Absence L2/R2 a L3/R3 je citelny problem a Vita neni ani tak pohodlna, jako gamepad. A vyhody PS Vity zase PS3 hry neumi vyuzit. Lepsim resenim v tomto smeru je mit dva televizory.
    • Tak ja osobne s tim ovladacem souhlasim, me osobne ten ovladac nikdy poradne nevyhovoval a ten xboxovej je pro me osobne uplne nekde jinde. Xbox ovladac mi naprosto vyhovuje, zatimco dualshock(jakakoliv verze) me proste nikdy uplne do ruk nepadl.
      Takze jak muzes videt, sto lidi - sto chuti. *3*
    • ucho
      je to jeho názor, můžeš s ním souhlasit nebo nesouhlasit. ale nechápat, že má někdo jiný názor než ty, je zvláštní :)
    • Spades
      Dualshock je zlo, a měli by ho přepracovat do ergonomičtější formy. Navíc tenhle model vypadá hodně těžký. Klasické tlačítka start a select? WTF? Vždyť je to úplně jedno...

      Vita měla hodně slabé tituly... To že jsou na 3DS horší, neznamená, že ty na Vita byly dobré. To je jako říct, že Škodovka je dobrý sporťák, protože je rychlejší jak žigulík...

      Streamování her do Vita je věc osobní preference. Já bych tež nedokázal hrát PS3 hru na tak malém displayi. Když se chce někdo dívat, vypnu hru a du dělat něco jiného.
      • Clovece ty vubec nevis co pises nebo tomu nerozumis.
        Zjistit si neco hrach na 3DS .
        • Spades
          Cemu nerozumim? Mym osobnim nazorum?
          Co bych si mel zjistit o 3DS hrach... launch tituly byly sracky, to je fakt.
          • asi ani nema cenu dal neco spat opravdu ne . s ignorantem se clovek co ? bb
  • Happy_Hippo
    Mno ja som z Ps4ky pomerne nadseny. Co viac si zelat? Vykonovo to skok nebude, to cakal kazdy, ale tie hry vyzeraju krasne, a ich graficka podoba sa ako je to zvykom v priebehu rokov este zlepsi, takze po stranke vykonu si urcite nestazujem, naopak, 8GB rychlych DDR5 je vyborne prekvapenia ktore snad dava tusit viac open world hier, a celkovo viac vsetkeho na ploche :), komplikovanejsiu AI, logiku a neviem coho vsetkeho :)...

    A aj ked sa nad tou konferenciou zamyslim, tak okrem nudnych kecov tam boli hlavne ukazky z "NORMALNYCH" hier, a nie z kinect sra***iek. Proste konferencia zamerana na hry, HW podarena konzolka, funkcie ala stremovanim do VITY perfektna vec ked ma niekto VITU(tu si zobrali to najlepsie z WiiU)... Dalej dementovali zvesti o always on-line DRM celej konzoly :), tak isto ani bazarovky nezrusili, a tiez som cakal to "developers developers developers" :)). Cize u mna maximalna spokojnost.

    Akurad tie socialne funkcie ma netankuju... a ani bundlovanie s "Kinectom" ma netesi.

    Celkovo sa mi Ps4 konferencia pacila vazne hodne, a teraz zalezi uz len na cene. Ja ratam stale tych 499,- eur. Co je podla mna na to co predstavili taka akurad cena. Teraz sa uz zase tesim co predstavi MS s Xkom, ale prisaam vacku ze ked tam uvidim viac ako 1 Kinect hru tak si asi hodim maslu :D
  • Prednasku nehodnotim, protoze tu jsem nevidel. Hodnotim jeji vysledky, tedy poskytnute informace. A s temi jsem velmi spokojen, Sony me v naprosto nicem nezklamala. Naopak ukazala, ze je schopna sebereflexe, uvedomit si, co udelala spatne a nabrat spravny smer.

    Prechod na x86 architekturu je pro vyvojare vynikajici tah. Drive to imho nebylo mozne, protoze x86 architektura byla neefektivni co se tyce spotreby (odpadniho tepla) na dosazeny vykon. Tohle se nastesti v poslednich letech zmenilo ve snaze dostat x86 na tablety, ultrabooky a podobne a umoznilo to pouzit x86 i na konzoliskrze architekturu Jaguar. Nicmene je potreba si uvedomit, ze je to nizkovykonova platforma, ktera se svym vykonem nemuze rovnat standardnimu desktopovemu procesoru. Tento krok schvaluji i kdyz prinesl ztratu kompatibility s PS3 hrami.

    Predstavene "doplnkove" sluzby a vlastnosti se mi libi a povazuji je za uzitecne a prinosne. Zvlaste bych ocenil sleep rezim a specialni hw podporu pro nizkospotrebni stahovani behem spanku konzole a delani screenshotu + gameplay videi bez vlivu na herni vykon. Kdo se nekdy pokousel tohle delat pomoci frapsu, tak vi, ze i na PC je to problem. Integraci se socialnimi sitemi me osobne nezajimaji, ale verim, ze pro radu uzivatelu socialnich siti to bude znamenat prinos.

    Zmeny ktere se tykaji gamepadu se mi libi i kdyz me mrzi, ze zmizelo jedno funkcni tlacitko. Preci jen jak select tak start melo ve hrach rozumne vyuziti a ted jsou sloucena dohromady. Ale dotykovy displej je pravdepodobne bude umet adekvatne nahradit, takze ve vysledku neocekavam zmenu k horsimu. Vitam zpresneni pohyboveho ovladani a doufam ze bude vyuzito pro "gyroskopicke" mireni tak, jak ho predstavil Uncharted na PS Vite. TIm by se presnost a citlivost mireni velmi priblizila te, kterou zname z PC.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit