Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • S tou nostalgií bych si dovolil nesouhlasit :-) Ale i tak - Demon a Dark Souls jsou na ni příliš mladé :-)

    Se zbytkem souhlas :-) Ještě bych dodal Arcanum.
  • S tímhle bohužel nejde nesouhlasit. Bylo by super mít nějakej chytrej a povedenej trailer, ale to se dneska v mainstreamu nenosí. Potřebuješ materiál, kterej lidi donutí řvát COOL, MASO, HUSTÝ a tak...nic moc promyšlenýho, ještě by to nepochopili...
  • del0
    "Říkej si tomu klidně CRPG, já tomu říkám smradlavá nostalgie."

    Nostalgie se týká minulosti, něčeho, co skončilo. RPG žánr nikdy neskončil, což si ty samozřejmě neuvědomuješ, protože považuješ mlátičky typu DS a DD s cool animacema za nástupce RPG. Přitom je to úplně jiný žánr. *15*

    "Jen kolik DD má soubojových animaci..."

    Zato PoE nebo i starý BG si vytře s DD co se týče možností vývoje postavy, jedna z nejdůležitějších věcí v RPG, takže bye trotlíku. Klidně si běž leštit tu 80kovou mlátičku (hlavně když je exkluzivní od Soníka, že?), ale přestaň míchat hrušky s jabkama, vypadáš jako mimoň, co si právě zahulil extra třídu. *15*
  • del0
    "Dragon Dogma...."

    Myslíš tu mlátičku, co má 78 na slavnym Metacriticu? *15* Asi by si měl dostávat víc prášků, sonylízači, jelikož:

    a) pleteš herní žánry dohromady
    b) argumentuješ animacema, který vůbec nemaj žádnou souvislost s tím, jestli je hra kvalitní RPG
    c) používáš slova, kterým nerozumíš (nostalgie)

    Chápu, že máš problém hrát party based taktickou hru, kde je třeba myslet a číst, když si zvyklý na mlátičky s páčkovačem s jednou postavou nebo AI parťákama za zadkem, ale není třeba kvůli tomu hned trolovat a neobratně se do hry navážet argumentama o animacích. Jen dokazuješ svojí (nejen herní) nevyzrálost. *15*
  • Když oni trailery asi uměj líp než pak ty hry :D Ne že by byl HR špatný, ale po nadšených recenzích jsem čekal trochu víc. Čekal jsem něco jako Vampire:Bloodlines a bohužel se nedočkal. :(
  • já to právě hraju jenom stealthově. mě nevadí, že tam je možnost to hrát jinak, jen jsem byl znepokojen vyzněním toho tuctovýho traileru, kde je fakt jen totální AC rubačka a ze stealthu tam je 0.
  • To jsem tu psal na začátku, ale byl jsem nemilosrdně umínuskován *15*
  • obadva mate pravdu
  • Firingo
    Spíš doufejme že ne *1*
  • Firingo
    souhlasím s mattos ČR je patří v počtu cizinců v zemi mezi poslední v Evropě fakt nechápu co všichni jančí a baští ty žvásty z médií *7*
  • myslíš, jak se o sebe opečovávájí ty dvě zvířatka? Takže Adam by měl nosit toho sověta na rukách a nosit mu ovoce. Jaká brilantní myšlenka.
  • arkáda? *15* dobře ty...
  • nightborne
    OMFG co třeba první tři minuty Oriho? Úvodní scéna druhých Creedů? Chápej, nějakej pocit lze přece vybudit atmosférou, celkovým vyzněním, vynucovat si zrychlený tep prezentací super efektních poprav davu nepřátel mi přijde prostě laciný. Ale tak, jak se říká, let's agree to disagree =).
  • HR byla ale ultimátní - lineární a trapně jednoduchá konzolová arkáda...
    Ježiš, jak já bych nadával...
    Ďakujem za rozhovor...
  • už je načase aby někdo založil pražský ghetto pro augy, nejlépe na žižkově
  • :-*
  • tak rubačka no. Viš co je na té hře nejhorší? Že na minimapě jsou desítky monster naprosto nelogicky rozložené a ty je rubeš a rubeš s combatem, který nemá animace *15* *15* *15* Herní Revoluce. Říkej si tomu klidně CRPG, já tomu říkám smradlavá nostalgie... Když porovnám hratelnost např. Dragon Dogma s tímhle šuntem, tak se nemůže přestat smát. Jen kolik DD má soubojových animaci a tenhle šunt má jednu animaci pro všechny classy... *11*
  • del0
    PoE mlátička? Hmm, nope. To sis asi spletl s Bloodborne. PoE je RPG. Teď šupej zpátky na pokoj, sestřička ti nese prášek. Až se uklidníš, tak si zkus něco přečíst o významu slova "fakt" a nauč se to slovo používat. Trolování v diskuzích ti totiž už moc nejde.
  • Máš samosebou pravdu, ale je potřeba si uvědomit, že videoherní trailer je žánr s poměrně specifickými konvencemi, mentalitou i publikem. Další věc je, že hráčská komunita je obecně (považována za) dost konzervativní. Takže myslím, že v Eidosu prostě nechtějí plivat proti větru a že ten důraz na efekt nevypovídá o tom, jaký styl vývojáři preferují, jako spíš o jejich představě, co hráči očekávají od upoutávkového videa.
    Btw, nijak bych se nedivil, kdyby o podobě traileru rozhodovali lidi, kteří s vývojem té hry samotné nemají nic společného.
  • Je taky vtipný, že se podobná diskuze odvíjí zrovna pod ikonou kyberpunkového žánru, pro který je jedno z nejtypyčtějších témat oslabování tradičních států na úkor nadnárodních korporací. Ale běda aby to všechno nebylo akurátně český :o)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit