Přejít na výpis diskuzí
Remasterovaná verze Fahrenheit by měla vyjít už na konci ledna
26.1.2015 | Aleš Smutný
39 příspěvků
-
jsem to onehda hral spolecne s partnerkou a kdyz doslo na pamatnou soulozici scenu, tak jsem se u toho tak smal, ze jsem nebyl schopen patricne mackat tlacitka, vysledkem cehoz byla predcasna ejakulace a partnerky sucha poznamka: "uplne jako ty..."
*15* -
-
Vždycky když vidím příspěvek od tebe, čtu si ho v hlavě tím Cardovo hlasem. Prostě nemůžu jinak.
-
A co na to Carl? *2*
-
-
*15*
-
-
-
Začátek a cca první polovina hry vynikající, druhá - sci-fi - polovina hry bohužel strašná.
-
-
Hmm, já jsem to tehdy nedohrál a navíc jsem si stáhl save. I tak jsem to nedohrál... možná bych to poté mohl napravit.
-
Tjn, u finálního souboje sem si říkal, jestli sem si nevědomky nevzal LSD a teď mi to teprve najíždí *3*
-
-
Je pravda, že mimo grafického remasteringu by mohli hře připravit jiný konec, který by byl na úrovni zbytku hry.
-
Pěkná hra. Jenom škoda, že ten zprasenej konec remaster nenapraví.
-
jinak docela solidne jsem se navztekal u pasaze, kdy po byte lital nabitek... i kdyz jsem mackal tlacitka spravne a v dobrej moment, pocitac to nejak nezaznamenaval nebo nevim... opakoval jsem to asi 20x
-
-
20x? :D Já k tomu po 50 pokusech na pomoc povolal bráchu, a když ani to nešlo, tak jsem se nasral a mačkal všechny tlačítka dohromady a hle, fungovalo to *1*
-
-
lidi si konecne uvedomili, ze hry co ted vychazeji stoji za Pana Hankeyho...a zacinaji se delat remaky a remastery starych dobrych her, což je dobre *4*
-
fahrenheit byl peckovej, nedávno jsem to z nostalgie znova dohrál a bavil mě pořád ;) lehce zklamání z konce, ale hd verzi určo přidám do knihovny i teď ;) žádnej problém se "stealth" pasážema si nepamatuju a qte no problema.
-
Konečně to budu mít na steamu!! Dohrál jsem to přesně 11x na PS2 a 2x na PC :D A ted si to dám tedy i v HD - velice me potěšili
-
Radšej by som konečne videl Heavy Rain na PC.
-
-
Heavy Rain je bombastická adventura a je velká škoda, že na PC ještě nevyšla.
-
-
Nevýjde pročv škoda, hráči na pc o interaktivní QTE přeci nestojí.
-
-
Heavy Rain není jen o QTE. A jak ukazuje úspěch her od Telltale, o internatkivní filmy v dobrém slova smyslu je i na PC zájem.
-
-
Vždyt já vím ale vykládej to hráčům nebo spíč tady nna games *7*
-
-
-
-
-
Fahrenheit byla skvělá adventura. Ta filmovost byla tehdy poměrně originální. Jenže nten neuvěřitelně zkopaný konec... Strašně na tom bylo vidět, že tvůrcům došly prachy a musí to vydat co nejdřív.
-
-
Fahrenheit byla skvělá adventura zabita Quickem Timem Eventem. Bylo to použité v naprosto nevhodných chvílích - rozhovor v márnici (to by mě zajímalo, kterého chytráka napadlo místo poslouchání rozhovoru mačkat čudle), a pak to umístění těch ikon - tam vznikl takový nechtěný DoF - člověk čuměl na ty blikající světýlka místo na scénu (a že na tu dobu ty akční scény byly udělané fakt dobře).
Kromě toho i ten příběh šel od desíti ne k pěti, ale hluboko do záporných hodnot. Tam, kde ze začátku jeden zkoušel kolika způsoby jde daná část vyřešit (známá scéna z bufetu), tam od půlky uvažoval, jestli si z něho vývojáři nedělají řiť. -
Mně to připadalo naopak. Na začátku psaní scénáře málo fetu, ke konci scénáře hodně fetu.
-
-
Když to člověk bere takhle :-D
-
-