Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Haha, jestli tohle je průměrné PC, tak Zaklínače 3 rozjedete i na podprůměru...
  • Naroky sou totalni blbost jako vzdy. Posledni dobou se proste traduje RADSI napsat CO NEJVETSI NAROKY nez pak poslouchat lidi ktery maj totalne zaplneny PC blbostma ze nemaj dost RAM. NEBO ZE JIM TO NEBEZI.

    Pokud mate cistej pocitac tak naroky sou /2 nebo dokonce /4

    Takovej SW battle front HLASIL MIN 8 G RAM a doporucenych 16G ... NO a v realite HRA BERE 1.5

    Proste v dobe kdy kazdy blb ma PC a v tom PC 50 viru a 100 procesu na pozadi musej vyrobci psat prehnany cisla aby si nikdo neztezoval....

    Ja osobne si myslim ze PC by pulka lidi vubec nemela mit....
    • Tak jasne, nejlepsi je napsat 8GB ram, u 32bit appky, ktera si vic nez 2 neveme.
    • a to uz ta hloupejsi pulka lidi pc nema, ted jeste odfiltrovat tu dalsi pulku z pulky a bude to ok
  • Prej minimum i5 *1* *1* *1* ten engine bude rad, kdyz zvladne vubec ty 4 jadra *2*
    • Právě proto potřebuje veliký výkon na jádro v čemž Intel exceluje. Na AMD to zase nepojede, ach jo.
    • Keyz
      *15* Přesně.

      To jsem zvědav co z toho vyleze.
  • žvásty tyhle požadavky, rozebírat detailně to ani nemá cenu, realita bude opět zcela jinde, prostě uvidíme až to vyjde
  • No ja mam asi dva tydny zpet nove postavene PC - i5 6660k +msi r9 380 a samozrejme jsem se hned vrhnul na Fallouta 3 (poprve). Bohuzel po 22 hodinach hrani na to uz vubec nemam chut. Ta hra je strasne genericka, nudna, monotoni a repetitivni. Jelikoz F4 dela opet Bethesda, ktera dela vsechny sve hry stejnym zpusobem, bude to stejne jak Morrowind, Oblivion, Skyrim a Fallout 3. Ze k tomu pridali Minecraft me u Falloutu opravdu nezajima, ja sandbox ve svete Falloutu nepotrebuji. Bethesda neumi delat pribehy, ktere zaujmou a Fallout 4 kupovat urcite nebudu do te doby, nez to vyzkousim piratske. F3 kupovat byl taky omyl.

    Morrowind a Skyrim me sice bavily, jenze do toho jsem sel s tim, ze to je zkratka hriste pro hrdiny a nic vic. U Falloutu mi to nestaci.
    • morrowind a oblivion byly dobre hry. pak se tam vymenilo vedeni tímu
      • Howard vede tym od Morrowindu a najdes ho i daggerfallu, takze se nemenilo nic.
        • pochybuju že howard keca do detailu hry, možna tak delal drive ale ted už to asi nedela. na to tam maji pozici vedouciho vyvoje, vedouciho dizajnera atd.
    • Morrowind je zatím jediná opravdu dobrá TES hra (ty první dvě před Morrowindem jsem nehrál) a struktura toho příběhu byla dost zajímavá i ten svět - v centru vulkán, proroctví temných elfů atd
      To ostatní je přesně jak píšeš "strasne genericka, nudna, monotoni a repetitivni" zábava. A nejhorší je, že jde od 10-ti k 5-ti

      Morrowind > Oblivion > Fallout 3 > Skyrim > Fallout 4 ?? > Argonia ??
      • Morrowind byl pro me ze vsech TES her nejhorsi...sel proti predchozim hram serie. Snazil se pusobit jako klasicke RPG. Proto se asi tolika lidem libi. Po Arene a Daggerfallu jsem koukal jako blazen co to provedli, myslim, ze jsem ho snad ani nedohral. Oblivion i Skyrim se jeste bohuzel porad drzi pri zemi, ale urcity pokrok a vyvoj smerem k prvnim dilum serie tam je.
  • Mám 5 let starý poč - Athlon II X4, 4 GB Ram, ATI 5700 a tituly jako Skyrim, Crysis, Mass Effect3, GTA IV, Fallout 3 jsem hrál na Full HD, takže pokud bych si na F4 s timhle neměl škrtnout tak to si radši nechám zajít chuť. Tomu neříkám rozumný HW nároky.
    • Sorry, ale tohle byl srot uz pred 5 rokama.
      • Uznavam, ze to nebylo zadny delo ani pred tema 5 rokama, spis mainstream, ale na vyse uvedeny hry se to rozhodne nezadychalo. Ale dávat víc jak 15-20K za PC jsou podle me vyhozeny prachy :-) Protože 5 let stará sestava za 30K na tom dnes není o moc líp
  • Meznia
    Mně přijde přestřelená hlavně ta i7 v doporučený konfiguraci vzhledem k těm ostatním komponentům. V nejbližší době jdu do kompletního upgradu a o i7 jsem výhledově vůbec neuvažoval, pokud se budu chtít vejít do 40 a nevyhodit 2-3 tisíce zbytečně. Názor někoho, kdo tomu rozumí?
    • Pokud máš PC jen na hry, tak je i7 zbytečnost. Raději ty peníze vraž do výkonnější VGA, nebo si zvyš komfort investicí do kvalitních perifierí, monitoru nebo většího SSD.
    • zkus treba pctunning.cz
  • Bethesda určitě zase použije svůj osvědčený recept na hry - obří svět, krásná grafika, ale ten svět bude nezajímavý, hlavní linie i vedlejší questy budou nezajímavé, bude tam nějaká otravná varianta level-scalingu (nejabsurdnější to bylo v Oblivion, kde vám nuzák bandita chtěl oloupit o 10 zlatých a přitom běhal v obsidiánovém brnění za mega).

    Nejlepší bude počkat tak 2-3 roky, než komunita opraví bugy, udělá mody a celkově tu hru dodělá. Ovšem s nuzným příběhem to stejně nehne.
    • Taky mám obavy.. Tak snad se nesplní.
    • Jo ono je daleko vetsi zabava zachranovat po 150te chudaka elfa před ozralama jako v Pillars a k tomu cist odusevnele plakaty textu od nejakeho grafomana co se moc koukal na hru o truny a pana prstenu
      *7*
      • vidíš, ty si alespoň pamatuješ, že jsi zahraňoval Alotha před bandity (ve skutečnosti to ale nebyl Aloth, ale někdo jiný). Já si z Oblivionu ani Skyrimu nepamatuju quest vůbec žádný, protože mi pro svou nezajímavost ani neuvízly v paměti. Vím že jsem tam běhal od otazníku na mapě k otazníku na mapě, NCP řekly pár nezajímavých vět ve smyslu, dones tamto, zabij tamtoho atd. a tím to končilo. Bethesda umí udělat grafiku jako nikdo, jen by měla najmout někoho, kdo umí vymýšlet příběhy a umí psát dialogy. Skloubit Bethesdu s Pillars a byla by to dokonalá hra
        • Meznia
          Osobně preferuju hry s propracovanym příběhem, ale zrovna z her od Bethesdy si pamatuju spoustu věcí, který se mi přihodili "náhodou". Např. ve Falloutu 3, když jsem vylezl z metra a ocit jsem se pod křížovou palbou Regulátorů. Byl to fakt zážitek a v izometrickejch původních hrách se mi nic takovýho logicky nestalo. Ale souhlasim, že by to chtělo lepší scénář a hlavně víc nekorektnosti z jedničky a dvojky, i když o tom si v dnešní době asi můžeme nechat zdát.
        • TES hry mají vyborne ukoly, clovek co tvrdi ze ne to bud poradne nehral nebo to nepochopil. Ja ty hry hral stovky hodin a proste vim svoje a nema smysl me presvedcovat o opaku, a kazdeho kdo tvrdi co ty mam za ignoranta který vi houby z octem. *3*
          • jojo
            https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/a1/f3/94/a1f394392fe4961fcbfab909e30b74d9.jpg
            • A co se ti na tom nezda? vazne si myslis ze kdybys nekde na venkove vlezl babe do kurniku a zabil ji tam slepice ze ji to bude jedno..pravdepodobne by si stravil noc nekde na fizlarne:) A tak nejak kdyby si zabil třeba vzteklého medvěda v lese bylo by to babe vicemene jedno :)
        • ve skyrimu ani oblivionu nebyly na mape zadne otazniky
  • konečně lepší video než to co ukazovali na Gamescomu... musim říct, že se mi to docela libí, grafika sice zádnej zázrak, textury vyblitý... ale vzhledem k novým možnostem co půjde ve hře dělat, to vlastně ani nevadí... dokonce bych řekl že to je lepší, než kdyby to bylo jen jako trojka s lepší grafikou...

    každopádně mi tam strašně chybí coop... sakra ve více lidech by to bylo naprosto božííí... :)
  • Drizzt, otazniky (a pozor..dokonce i vykricnik)jsou ve wowku..to si trosku pletes *1*
    jinak co se ukolu tyka..nebyli nejake svetoborne ale par zapamatovatelnych tam bylo (napr. chlapek v obrazu:))
    • Oblivion obsahoval dost vela netradicnych questov. Skoda ze v temnejsom Skyrime nic podobne nie je.
      • oblivion i skyrim mel slaby questy, pamatuju si jen vyraznej na mastera thief guildy v oblivionu, ten me bavil
        • Tak teba asi nebavi styl questov v elder scrolls. To je zase ina tema. S tym ale vyvojari nic nespravia.
          • v tech poslednich dvou prave jakejkoliv styl chybel, vrchol byl ve skyrimu, kde slo zaroven bejt master ve vsech guildach zaroven
            • To bolo mozne aj v Oblivione. Styl je len vecou nazoru. Stare rpg su dnes takmer nepredajne.
      • ale jo, taky jich tam par bylo, akorat je tam takove kvantum ostatnich, ze ty originalni a zajimave v tom mnozstvi zaniknou, pripadne na ne clovek ani nenarazi
    • OK, chlápka v obraze si pamatuju, dokonce i to město, ve kterém to bylo (nevím jak se jmenovalo). Z Oblivionu si ještě pamatuju ty pekelné brány, kterých člověk musel projít 10 a jedna byla k nerozeznání od druhé
      • Stacilo zavriet 3 brany.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit