Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dialogy a souboje jako ve stolním RPG. Jinak ty šipky u kraje obrazovky jsou docela dobrá věc.
  • Tyranny jsem ještě nehrál (a vlastně ani Pillars, jsa čerstvým otcem), ale vždycky jsem měl pocit, že v klasických rpg nad souboji a dialogy zdaleka, zdaleka převládá čekání na to, až družina někam dojde. (Střídané zoufáním nad tím, že zrovna glass canon obchází skálu / budovu / propast / jezero / cokoliv opačnou stranou a nevyhnutelně narazí na tlupu goblinů právě v okamžiku, kdy si toho všimnete...)

    Na druhou stranu, vedle velkolepých (západních) "roleplayů" přelomu devadesátek a nového tisíciletí každá další hra tiše bledne závistí a sedí v koutě na hrachu. Ale jo, dialogy a souboje...

    jsou nenahraditelné *3*
  • souboju a dialogu je tam tolik, ze ikdyz tam jsou i ostatni veci, tak ti to porad bude pripadat jako stridani souboju a dialogu
  • Fordzy
    Si přečti všechny knížky ve Skyrimu a pak mluv něco o grafomanii. :D Právě v Obsidianu pracují ti nejlepší scénáristé z herní branže a ví jak se mají psát kvalitní dialogy. Ale tobě asi více vyhovuje styl ala Fallout 4. *6*
  • Však Bob je maximálně tak d*ment.
  • Tak jsem to dohrál. Kratší hra, ale je super. Bavila mě trochu víc než Pillars of Eternity, ale ve článku se píše, že jste poskokem zla a bla bla bla. Ale experimentálně jsem zkusil se dát na stranu dobra a porazit zlo, u kterého začínate a kupodivu to šlo, fakt jsem čuměl.
  • Morraw
    Jestli tě zajímá více před koupí, tak doporučuji pročíst blog https://blog.tyrannygame.com/. Jsou tam vysvětleny základní koncepty hry.
  • Díky. Nerad bych rozehrával hru, kde je jedinou náplní střídání soubojů a rozhovorů.
  • Morraw
    Řadový voják by měl menší vliv na svět kolem sebe. V podstatě by jen musel plnit příkazy Fatebindera nebo Archona.
  • Morraw
    Jo je tam jakési vylepšování věží (Spires), co ti dají bonusy. Podobně jako PoE. Taky tam je určitá forma dobývání. Hlavní předností je dělani rozhodnutí, které ovlivňují dění ve hře.
  • tak to nejsi fanoušek rpg
  • proč to neudelali 3d jako Diablo 3? aha nízkonakladova rychle hotová hra. tak když je to 2d a vyvíjeli to pár mesícu melo by se to logicky prodávat za poloviční cenu...
    Jinak na hrách od obsidianu mi vadí grafomanie (tuny zbytečného textu). A to jsem fanoušek rpg. Hrál jsem fallout 2 i Morrowind a nepamatuju si že bych si pripadal že čtu knihu... *7*
  • Co všechno hra nabízí, kromě soubojů a dialogů? Nějaký propracovaný crafting, správu vlastního sídla a jeho obranu nebo něco podobného? Pokud jsem to v článku přehlédl, tak se omlouvám.
  • Myslíš Alpha Protocol nebo New Vegas? Warpstone dělá s mozkem hrozný věci *3*
  • to je inac dobra pripomienka, tiez som PoE asi 4x zacinal, kvoli patchom
  • ked chces hrat za jednu postavu, hraj Elder scrolls, Witcher, Dead Space, a milion dalsich arkad

    Obsidian robi hry kde manazujes partie,, co je na tom nepochopitelne?
  • Graficka stylizace predevsim postav je pro me zklamanim. Dale protezovani hrani za partu mi vadi, jeliko jsem chtel hrat pouze s jednou postavou. Pribeh dobry, ale role me postavy v nem mi nesedi. Chtel jsem byt jen radovy vojak. Bohuzel to nejde, musite byt vudce. Rozvoj postavy mi prijde zjednoduseny (pravdepodobne zpusobeno rychlym vyvojem hry).
  • kulhy_parici_spici
    Prvně musím dohrát PoE s datadiskama, jinak bych musel dělat dřepy za nákup. ;)
  • Morraw
    Já to lehce rozehraju a pak asi možná počkám a zjístím si, jestli tam nejsou nějaké větší bugy. U PoE jsem po 40h začínal znova a ještě čekal na asi třetí patch.
  • nieje zatial co dodat, dostanem sa k tomu az cez vikend

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit