Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    Kdo si toho všiml, že se přešlo na "jiný" engine? Nikdo:) Rozdíl mezi 2.5 a 2.6 nebyl z pohledu zpracování naprosto žádný, takže pokud je pro ně jak finančně, tak z pohledu bezpečnosti lepší mít engine od Amazonu, není důvod být i nadále na čistém CryEnginu od CryTeku.
  • A zase mi to nedá. No Man Sky versus SC. Žánr spacesim je prý mrtvý a důkazem budiž neúspěch NMS a podobných her, kterých se za posledních pár let vyrojilo jak hub po dešti. Proč asi? Fakta. Do roku 2012 se nikdo o space sim nepokoušel. Dosavadní stálicí byli RPG hry z vesmíru X + semtam něco jako MMORPG EVE. V roce 2012 odstartoval SC KickStarter kampaň. Byl to fenomenální úspěch. Během kampaně nejvíc vybraných peněz v historii. A najednou se, v následujících měsících jako z čistého nebe, začali objevovat další vývojaři s úžasnými nápady na vesmírné simulátory všeho druhu. NMS, Elite, Kerbal, Space Engeneers aj. Najednou byl vesmír v kurzu. Všichni slibovali úžasné zážitky do roka, do dvou let. No a tady máte ten výsledek. Všechny ty hry jsou víceméně hříčky, které dohromady moc nenabízí. Proč? Protože šustili penízky, protože se chtěl někdo vézt na vlně zájmu SC kampaně. Za dva roky ale nevyrobíte hru, která dobře vypadá, funguje a má nadupaný obsah. Nakonec se ukazuje, že hry bez příběhu jsou jak jídlo bez soli a všechny ty super obrovské sandboxy nikoho nebaví. Jasně, SC bude i sandbox, ale né pustý. Naopak, cílem CIG je mít vesmír plný příběhů a vlastní mytologie. Sami na tom usilovně pracují i vydávanými povídkami, loreguidem atp. K vytvoření kvalitního obsahu je ale potřeba čas. CIG má posun ve vydání, ale není to dramatické. A nebude to dramatické ani když to budou 3 roky skluzu. Dle informací, kterých se mi dostává to ale nehrozí. Hlavní kampaň S42 bude ještě letos. Ptáte se proč? Protože sám Roberts avizoval, že assety, animace i další obsah pro S42 je hotov. Nyní vše ládují do enginu a testují. A proč nám nic neukáží? Zaponeňte slovo "nic". CIG ukazuje každý měsíc dost věcí (kdo sleduje, ví). Jako důkaz stačí obsah jejich webu. Nezapomínejme, že StarCitizen jsou dvě složky - Squadron 42 a Persistent Universe. To první bude, to druhé bude postupně. A je jasné proč. Singleplayer neřeší kolize a problémy spojené se hrou více hráčů. Hráč SP je vždy a pouze na jednom místě. Pouze on a nikdo jiný. Na S42 pracuje plnohodnotný tým lidí, který řeší pouze design, enviro, assety a ládování do enginu. To jsou oni. https://cloudimperiumgames.com/media/k0nf5her9y0qzr/heading/UK.jpg Věřte nebo ne, jen tato divize je větší než většina vývojářských studií po světě. Veškeré ostatní věci, jako herní subsystémy, mají jako benefit z ostatních poboček.
    No a proč jsme z S42 ještě nic neviděli? Kolik jste toho viděli, a kdy, z DOOMa? Část herní mapy měsíc před vydáním? Půl roku předtím intro + nějaký screen. Co chcete? Vidět všechno a připravit se o překvapení? Z SC jsem viděl toto: design, mechaniky, fungující mapu, fungující letový model, asi 30 lodí, 2 lokace, 2 stanice, hangáry, planety, vozidla. Kurňa, to je víc, než jsem kdy v alfě hry viděl. Vlastně pardon. Já viděl vždy jen betu nějaké hry. Takže PU je v alfě a S42 finišuje. Kdy uvidíme kus hry z S42? Nevím, pár týdnů před vydáním? Asi jo, stejně jako u 90% her.
    • ,,Za dva roky ale nevyrobíte hru, která dobře vypadá, funguje a má nadupaný obsah"

      Za dva roky to sice de hur, nicmene za dobu co vznika SC uz by ty hry co fungujou a maj nadupanej obsah byly minimalne 2.
      • V takovým vizuálu těžko.

        Diablo 3 dělali 4 roky...

        Ale tak je jasný, že když si zvyklý na hry typu Uncharted, který dohraješ za 2-3 dny - tam to asi není problém spíchnout za 1-2 roky. *1*
      • Za 4 a pul roku tezko pokud tvoris novy koncept. Pokud vyrabis klasiku, 10x overenou s profouklou technologii tak mozna. Vim, ze zijes v domneni, ze SC vznika od r. 2010. Ne, uz kampan zacala teprve v rijnu 2012. Samotne prace zacaly spis v roce 2013. Projdi si archivy CIG, wikipedii a zapoj selsky rozum. Diky PS: Kdyz je to vsechno takova legrace, co trvalo Blizzardu 12 let na Starcraftu II, na kterem zacali prakticky hned po vydani jednicky. Oznamili ho roku 2007 a vysel 2010. Co asi delali tech 9 let na "pitome" strategii? Podle tvych meritek to jsou uplny lamy, protoze nevyrobi stragu za 4 roky.
  • Blue.Shark
    Tak a teď jen netrpelivě čekat na "xy", až přijde a po dvousté šedesáté prvé oznámí, že došly prachy a nic nefunguje.
  • se trochu bojim angazovanosti amazonu. Amazon zkousel snad vse co mohl na hernim poli (od nove herni platformy az po stream jako Gaikai) a zatim to vse vysumelo do ztracena a nikdo to ani nezaregistroval...
  • Je to závod s časem. Co vyjde dříve? Kingdom Come nebo Star Citizen? Divím se, že se toho už dávno nechytla nějaká sázková kancelář. *1*
    • To by nebyla moc dobrá sázka, asi to vyhraje Kingdom Come, protože vývoj jejich hry je ve fázi, kdy by to snad mohli do 2 let dodělat.

      Zatímco Star Citizen je v nekonečné pasti slibování dalšího obsahu (aby vytáhli z backerů další peníze) přitom to nemohou zvládnout, když ještě nedokázali dodělat původní naslibovaný obsah...
      • Blue.Shark
        No...Star Citizen už nic nového neslibuje. A obě hry jsou rozsahem dost zásadně jinde.
        • Neslibuje a navzdory tomu přidávají další a další nesmysly o které se nikdo neprosil. Je to něco jako ,,Dobrý den, ano máte pravdu naše hra se se sice o 2 roky zpozdí ale jako náhradu vám tam přidáme 10 nových mimozemských ras" Roberts za bouřlivého potlesku a dalších miliardách v kapsách opouští sál. /O 2 roky později/ ,,Tak jsme se tu zase sešli hra sice opět dlouho nevyjde ale jako kompenzaci vám přidáme farmu poníků" následuje další bouřlivý potlesk. Toto se opakuje ještě tak 6x a při posledním rozhovoru kdy se novinář Robertse zeptá a ,,jak po takovém manipulování s vaší hráčkou základnou spíte?" ,,No přece na hromadě peněz HAhahahaaaahahaaaa" následuje ďábelský smích. Konec.
          • Ofi web sice nectu ale novy obsah oznamoval asi pred 3 tydny eurogamer, takze pokud veris tomu ze mas pravdu jenom ty a vsichni ostatni se muzou militak tak potom lzou oni, ja jak jsem nakoupil tak prodavam tak se prosim zdrz komentaru ze tady buduji nejake vymyslene kauzi, nikdy nepisu nic co by se nekde neobjevilo.
            • Blue.Shark
              Není nic lehčího, než se přestat ohánět prázdnými slovy a článek najít a postnout ho sem, ať se podíváme na nějakou tu typickou Robertsovinu. Jinak samozřejmě platí, že herní média přebírají zprávy z oficiální stránky; ostatní jsou maximálně rozhovory nebo shrnutí - kouzlo otevřeného vývoje je také v maximální přístupnosti k informacím u zdroje.
            • Ze by byl eurogamer duveryhodny jako tvoje sousedka, to je sice dost pravdepodobne ale konkretne u star citizen je vsechno tak sledovane a proflaknute ze bych si tomu dobolil verit konkretneji ti muzu rict ze ta informace se tykala noveho obsahu na jiz oznameny obsah obsahu, neco v tom smyslu klasicka Robertsovina typu misto aby jsme udelali dokonale to co tam ted mame tak to budeme do nekonecna rozsirovat konkretneji uz ti to z pameti nereknu.
            • Blue.Shark
              Víš, to, že si neověřuješ informace, není něco, čím by ses měl chlubit. To je to samé, jako kdybych ti tvrdil, že stoprocentně vyjde Half-Life 3, protože mi to říkala sousedka a ta přece musí mít pravdu - taky jsem to nekde slyšel, ale stoprocentně je to kravina. Vznik dezinformace v praxi.

              Pokud jde o nový obsah, velmi pravděpodobně to byla zmínka o nově nasazené verzi 2.6, do které přibyl FPS modul Star Marine. To nicméně není featura, kterou by si vycucali z prstu. V plánu je od 26.9. 2013, jak jsem se dočetl ve stretch goalech. Jestli chceš informace téměř od zdroje, skoč třeba k Walltarovi na stránku, a najdeš tam aktuality jen s mírným zpožděním a dokonce v češtině.
          • Blue.Shark
            Moc hezký příběh. Ale když vynecháš sarkasmus a informace nezakládající se na pravdě, dojdeš zhruba k tomu, co píše Walltar.
            • Blue.Shark
              V předchozím příspěvku tvrdíš, že stále přibývají plány v rámci obsahu a tak to ve skutečnosti není. Čili se tvé informace nezakládají na pravdě nebo vědomě lžeš. Nikdo neřekl nic o ohromném obsahu, protože ten nás teprve čeká - vždyť hra nemá odladěné základní mechaniky a je v alfě. Po hrubých pracích bude obsah při třistačlenném týmu přibývat tak, že si budeme držet klobouky.
            • Zajimave jak pises ze moje informace se nezakladaji na pravde ale prikyvujes nekomu kdo napise ze do hry pridali planety, pritom jsem logoval ani ne pred tydnem a zadne fungujici planety tam nebyly. Libi se me jak si k tomu kazdej fanboy prida to svoje a presvedcuje sam sebe jak uz tam je spousta obsahu vcetne planet, vsadim se ze ty zrovna konkretne neopusted devkit jeste dlouho.
          • walltar
            No kromě nových lodí, které nějak moc nehýbou s dobou vydání, toho moc nepřidali.

            Za minulý rok nepřidali žádnou neplánovanou featuru do hry.

            Před tím, max planety, ale u přidání planet bylo celkem logické a zajímalo by mě kdo by byl proti tomu.
          • A pak ses probudil...
    • a budou ve Star Citizen děti? a psi? a medvěd? *1*
      • Tilwaen
        Zapomínáš na kadiboudy.
        • walltar
          Kadiboudy už jsou... většinou kombinované se sprchou.
          • Tilwaen
            V tom případě se není čeho bát *4*
          • Uzavřený okruh, jo? *4*
  • vsadim sa ze starcitizen bude mit ingame banery a bilbordy navazane na realne sluzby a produkny prodavane na amazon.com, naprikald budete v nakem meste a na zdi tam bude neco co si budete moct koupit primo ingame, obchudky prodejcu realneho zbozi atd.

    vyvratte to
    • To ze koupis engine neznamena, ze musis mit jejich reklamu a obchodni modely od nich... leda by se sloucili s amazonem a tehdy bych to mozna chapal. Ale tohle je ciste prodej licence enginu...
      • žádnej engine nekupovali...
    • Blue.Shark
      Tomu se říká argumentační faul. Za naší sluneční soustavou žijí jednonozí sloni, kteří se prostorem pohybují pomocí robotizovaného chobotu. Vyvrať mi to podloženými informacemi *3*

      Zatím se ale to, co tvrdíš, neděje a nevidím důvod, proč by tomu tak mělo být. Něco takového je pravděpodobné u free to play modelu, který Star Citizen nevyužívá.
      • Domněnka lze jednoduše vyvrátit akademickou skepsí = dokud neprokážeš existenci/funkčnost, platí opak.
        • Blue.Shark
          Důraz na neznalost naprosto přesně sedí.
          • Nevím, kdo to dělal, ale tenhle konkrétní případ je děravý.

            a) "Žádné dítě si na mě u rodičů zatím nestěžovalo, bránila se ježibaba".

            Tohle je spíš tzv. anecdotal evidence, neboli logický klam založený na induktivní logice - snaha vyvozovat objektivní pravdu na základě malého množství vzorků / omezené zkušenosti.

            b) Text v závorce (případně je nepravdivé, protože dosud nebylo potvrzené)

            Je to přesně obráceně, viz můj předchozí post. Nepravda, nefunkčnost nebo neexistence se nemusí prokazovat, protože je základním stavem, dokud se neprokáže opak. To je základ vědeckého myšlení.
    • Že by si takhle trapně zabili hru, na který dělají roky? To si nemyslím. Chris by u lidí skončil.
      • A proč by mi to v té hře mělo vadit a omezoat mě v hraní. Ať to tam klidně je. Nic kupovat nemusím.
    • Nechce se mi...
  • to jim došlo brzo, že cryengine není vhodný pro ten typ hry, který dělají, ale co peněz mají dost vyvíjet můžou dalších pět let
    • walltar
      Lumberyard je CryEngine... Jen má lepší nástroje pro práci s cloudem a pro streamování přímo ze hry.

      To že netcode CryEnginu není vhodný pro tento typ hry jim došlo už o dost dřív... ale původně měla hra fungovat úplně jinak (dost podobně, jako E:D, která měla při spuštění malé instance pro 30 hráčů) Takže by to nebyl až takový problém.

      Jakmile se tohle zavrhlo (ještě někdy před vydáním AC) tak začali pracovat na novém Netkódu, který hra používá dneska. Osobně si myslím, že tenhle netkód budou používat i dál, jen do něj zapracují nástroje, které jim dává lumberyard. Uvidíme co se dozvíme s 3.0... Pokud tam nebude refaktor netkódu, který tam měl být, tak bych řekl, že budou pracovat na něčem úplně jiném. Možná na něčem co je v lumberyardu.
    • Proč by jako nebyl vhodný? Hlavně i Lumberyard je v podstatě CryEngine, tudíž vůbec nedává smysl, že by jim “to došlo brzo“...
    • jn, došlo jim to pozdě (obzvlášť, když už před 3 leti někteří vývojáři hlásili, že CryEngine 3 není ideální pro MMO hru).

      Navíc je tu problém, že "nový" Lumberyard není zase o moc lepší. Furt je to postavené na stejném základě, takže si moc nepomohli.
      • Typické šíření desinformací hatetrolly. Že je to postavené na stejném základě je nicneříkající blábol. Faktem je, že Lumberyard je SILNĚ překopaný CE a z původního enginu zbylo jen minimum. Doporučuju se dovzdělat. Samozřejmě je jasné, že i kdyby tam byl jen jeden řádek kódu, tak se budeš pořád hádat jak id*ot o tom, že to má stejný základ.

        Jó, kdo chce psa bít... ale tak, karavana jede dál... *15*
  • ..zvetšuje relativně, asi jako když ti někdo dodává na sklad obyčejný cihly, ale ty bys chtěl postavit dům.
    • Možnost plynule přistát na planetě, fps boj, vozidla, nový mise - to jsou ve space simu obyčejný cihly, ok. *15*
      • Omyl.
        "Možnost plynule přistát na planetě, fps boj, vozidla, nový mise" jsou jenom SLIBY za které lidi platí. Reálně z nich ještě nejsou ani ty cihly, z kterých by se ta hra už dala stavět.

        Jenom jeden malý příklad: Star Citizen měl mít cca stovku systému se svými planetami, ale zatím světlo světa spatřil jenom JEDEN jediný systém s JEDNOU planetou. Takže bavit se o přistávání na "těch všech" planetách je opravdu komické.
        (Možná tak za dalších 6-7 let by to mohlo i vyjít, pokud vývoj půjde jako po másle...)
        • maji vsechno, planety i mise..jen necekej ze ty jako obycejny divak k tomu budes mit pristup pred tim, nez sami uznaji za vhodne
          • "maji vsechno, planety i mise....jen necekej ze ty jako obycejny divak k tomu budes mit pristup pred tim, nez sami uznaji za vhodne"

            Aha, takže celý vesmír ve Star Citizen je vlastně už dávno hotový, ale Chris Roboberts ho nevypustí ven, protože na to ještě nejsme "připraveni" :D

            Ale jako fakt, to si děláte srandu? Četl jste vůbec někdy oficiální status projektu?? A ne jenom oficiální marketingové kecy, občas si přečtěte i nějaké články lidí, kteří mluvili z lidma z vývoje SC, jak se věci ve skutečnosti mají.
            "Universe" je teprve někde ve fázi "design" !!! Což znamená, že v reálu ještě na tom pořádně ani nezačali makat (jinak by tam bylo třeba "production" jako je "first-person shooter")
            • samozrejme na PU jeste ani nezacali poradne makat, sice tam muzes litat, bojovat, plnit jednoduche mise, nakupovat, opravovat...ale to je asi jen nejaky prelud, protoze podle zaruceych informaci zadny SC neexistuje a nemaji vubec nic hotove a vsechno jsou jen sliby :)
            • já si nic nepletu. Já od začátku mluvím o Star Citizen! Tady máš status projektu:
              https://robertsspaceindustries.com/project-status
            • Veskoslav
              Pleteš si Star Citizen a Squadron 42...Raději se s Dworkinem svorně chyťte za ručičky a jděte mlátit pěstičkama do další diskuze o Star Citizen na jiný web *3*
          • Mají to dávno hotové, ale svět ještě není připraven na tak dokonalou hru.
            • Diablo 3 (což je "malá" hra proti SC) dělalo 4 roky jedno z nejbohatších herních studií, dýl něž základní WoW. Nikdo neřekl ani prd. Myslíš, že třeba po 2 letech měli všechny akty a postavy? Pochybuju. Nikdo neřekl ani prd. A tak můžeme pokračovat. Celé je to jen o nepochopení rozdílu mezi modelem vývoje. Nikdo tady neví, kolik toho mají, stejně jako u Diabla 3 po 2 letech, akorát tam nebyla alpha, takže si nikdo nemohl cucat z prstu co zaručeně mají a nemají. Obsah v testovací verzi SC neříká nic o tom, co mají v rukávu, ale to je holt břemeno transparentního vývoje s předběžným přístupem.
            • Já jsem nepsal nic o tom, jak se má obsah zpřístupňovat backerům. Psal jsem, že mě zajímá, v jakém stavu SQ42 momentálně je. Jestli je z té "hromady planet" vůbec nějaká +- hotová apod. Že si vývojáři ukousli pořádné sousto, v tom s tebou souhlasím. Ale tím, že je to velký a složitý projekt, se to nedá omlouvat do nekonečna. Nebo ty si chceš počkat na tu úžasnou dokonalost, i když už budeš mít fousy až po pás?
            • Vzhledem k tomu, že to je možná nejambicióznější hra vůbec a tomu, že pro tebe údajně není problém kvalitně logicky uvažovat, se divím, že tě neustále překvapuje dlouhý vývoj té hry. Nebo ono je nějaké pravidlo, které říká, jak se má obsahem dávkovat hra, která je během vývoje přístupná lidem k testování? Nebo vůbec... že mají nějakou povinnost přidávat větší obsah před tím, než hra vyjde?Předpokládám, že je, ale ví o něm asi jen Derek Smart, i když možná i ty.
        • Ty máš nějaký důkaz, že mají hotový jen 1 systém? Vzhledem k tomu, že dělají na SQ42, což je normální single kampaň s příběhem, hromadou planet a misema, kterou samozřejmě nebudou dávat do multiplayer verze hry, kde teprve ladí mechaniky. Uvědomuješ si, že tohle je jen online část a hromada lidí, možná většina teamu dělá na singleplayer obsahu? Asi jako kdybys komentoval obsah Call of Duty jen podle mulťáku s pár mapama... *15*
          • Mě by fakt zajímalo, v jakém stavu SQ42 momentálně je. CitizenCon nic, Holiday live stream nic a poslední zpráva zní "Squadron 42 vertical slice wasn’t ready to be shown publically", což přeloženo do lidské řeči znamená "je to to tak strašný, že to nemůžeme ukázat, protože by nás sežrali zaživa i skalní fandové".
            • Taky bych souhlasil s tím, že to asi fakt bude "tak strašné, že to nemůžeme ukázat, protože by nás sežrali zaživa i skalní fandové".

              Přece jenom Chrisi Robertsovi už v minulosti nevadilo ukázat i gameplay "hangáru", přičemž mu během něho hra 3x spadla!! Pak nakonec skončil (jako obvykle) u nějakého videa.
  • Lumberyard citizen \o/
  • http://dereksmart.com/2016/12/star-citizen-irreconcilable-differences/

    Úvod je rekapitulace, možno přeskočit na "THE SWITCH".
    • tohle je lepsi:


      https://www.youtube.com/watch?v=L-Q0V1FEjN8
    • Pokud čteš Smarta tak si prostě 3,14ča.

      Sorry, ale jinak to říct nejde....
      • On si dělá srandu, jinak to nejde...
      • Smart je ješitnej chlap s velkým egem. Taky je chytrej, analyticky mu to myslí a umí čtivě a vtipně psát. Kamarádit bych se s ním nekamarádil, ale jeho blogy mám rád. Navíc se tak nějak opakovaně ukazuje, že má pravdu. Kdybych uvažoval, že do projektu vložím větší peníze, tak bych hledal _v prvé řadě_ lidi, jako je Derek Smart, a nechal bych je, aby si s kleštěma a letlampou pořádně zařádili. Smart je v podstatě investigativní novinář, akorát ho kupředu žene ne zvědavost nebo profesionální čest, ale uražená ješitnost. Mně je to celkem jedno, prostě z jeho drajvu těžím informace a dobře se u toho bavím. Plus za to, že do blogů dává odkazy, takže si spoustu věcí můžu ověřit sám.
        • walltar
          Problém u Smarta je že mu nemůžeš nic věřit... On běžně míchá nějaké střípky toho co se mu opravdu donese s jeho vlastní vizí reality a s kompletní lží.

          Když se opravdu podíváš na to co řekl, tak zjistíš, že pravdu měl možná tak v 10% případů.

          To že mu to analyticky myslí je taky dost sporný... je pravda, že i pro dělání těch nejhorších her v historii musíš nějak analyticky myslet, jinak by si asi nemohl být programátor (otázka je jestli je Smart opravdu programátor, nebo jestli jen najímá ostatní aby mu programovali) ale na druhé straně, když chvíli zpátky dělal nějakou prognózu toho, že CIG za 90 dní dojdou peníze, tak do ní absolutně nezapočítal to že CIG má přísun peněz z CF. Myslím, že člověk, který myslí analyticky by takovou zjevnou chybu neudělal.

          Problém jeho blogů je, že jeho odkazy jsou většinou buď na jeho další blogy, nebo jsou založené na kompletně anonymních informacích bez jakéhokoliv důkazu, že to co říká je opravdu pravda.

          A když nemá pravdu, tak si začne vymýšlet, jak to CIG změnilo jen kvůli němu. Osobně se při čtení jeho blogů moc nebavím... spíš je mě Smarta jako takového líto. Je na něm okamžitě vidět to jak ostatním závidí úspěch v tom v čem on selhal (několikrát po sobě) a snaží se zajistit aby selhali taky. A zrovna Chrisovi to závidí už od začátků, protože mu dává za vinu, selhání prvního BC.
          • Díky za konečně normální názor, který má hlavu a patu.
        • Smart je hlavně jeden z největších podvodníků v historii videoherního průmyslu...
        • Tak samozřejmě kvalitní manipulace by měla být založena na faktech.
          • Když máš ta fakta k dispozici, tak si můžeš udělat závěr sám a srovnat si ho s tím, k čemu došel Smart. Není to až tak složitý.
            • Jo, Derek Smart je borec, sice jeho hry jsou vetsinou propadaky, ale je to chytrej clovek, to ma Dworkin pravdu.
            • To už stáčíš diskusi do filosofických výšin, kam se mi nechce. Já píšu o konkrétních textech na Smartově blogu a ty mi přijdou jednak dobře napsané a jednak pěkně vystavěné a ozdrojované. Ale jak už jsem napsal, je k nim potřeba přistupovat kriticky (to neznamená, zakrývat si oči a uši a opakovat blablablabla, je to troll, blablabla, ale číst je, procházet odkazy, konfrontovat to, co z nich vyplývá, s tím, k čemu došel Smart). Velká herní média už to začala dělat, mimochodem.
            • To sice můžeš, ale je to irelevantní, protože ve finále je to o míře inteligence, znalostí a logického uvažování. Ta určuje, jak kvalitně a objektivně si to dokážeš srovnat a kdyby to "nebylo až tak složitý", tak by s sebou nenechávaly v našem reálném světě manipulovat miliony lidí.
        • Problem je, ze neni nic z toho co zminujes...neni chytrej a analyticky mu to nemysli, vsechny jeho projekty byly naprosty krach a vubec nic nedokazal. Je to takovy velky troll a bavit se u jeho clanku plnych zaste a nekonecne zavisti je pod uroven kazdeho inteligentniho cloveka. Mimochodem ridit se financni investici podle Dereka Smarta :D lol to prachy rovnou muzu nahazet do kanalu.
          • Hmm. Nesouhlasím. Ale nebudu se hádat o to, co jsi mi podsunul, aniž bych to napsal. Nevzpomínám si, že bych nějak oceňoval jeho projekty nebo životní úspěchy vůbec. Taky nechápu, co znamená "řídit se finanční investicí podle Dereka Smarta", to je nějaká čeština 2.0 patrně.
    • Veskoslav
      Dworkin a pravidelná dávka u SC.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit