Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • .
  • Mna skor desi iny fakt na ktory poukazuje prave tento pripad aj ked nie az tak vyznamne. V dnesnej dobe je velka cast produkcie hier a nie len AAA titulov, silne zavysla na licencovanych enginoch a este viac na licencovanych technologiach/knizniciach. Vela hier funguje/vyvyja sa na Unreal Engine a v mobilnom sektore je Unity prakticky kral a tak isto v Indie scene. Iste ak by Epic skrachoval alebo majitel Unity by to zabalil, hry ktore uz maju kupenu technologiu/licneciu to az tak neovlivni ale je iluzorne sa spoloiehat na to ze komunita by to dalej potiahla. Tato silna zavyslost na licencovanych technologiach je docela nebezpecna.
  • Blue.Shark
    Není nic lehčího, než se přestat ohánět prázdnými slovy a článek najít a postnout ho sem, ať se podíváme na nějakou tu typickou Robertsovinu. Jinak samozřejmě platí, že herní média přebírají zprávy z oficiální stránky; ostatní jsou maximálně rozhovory nebo shrnutí - kouzlo otevřeného vývoje je také v maximální přístupnosti k informacím u zdroje.
  • Ze by byl eurogamer duveryhodny jako tvoje sousedka, to je sice dost pravdepodobne ale konkretne u star citizen je vsechno tak sledovane a proflaknute ze bych si tomu dobolil verit konkretneji ti muzu rict ze ta informace se tykala noveho obsahu na jiz oznameny obsah obsahu, neco v tom smyslu klasicka Robertsovina typu misto aby jsme udelali dokonale to co tam ted mame tak to budeme do nekonecna rozsirovat konkretneji uz ti to z pameti nereknu.
  • alien5
    Tak to on nevi je vydlabanej, hlavne jeste nepochopil ze ho tady nikdo nevnima :)
  • V takovým vizuálu těžko.

    Diablo 3 dělali 4 roky...

    Ale tak je jasný, že když si zvyklý na hry typu Uncharted, který dohraješ za 2-3 dny - tam to asi není problém spíchnout za 1-2 roky. *1*
  • No, jak bych to napsal nejlíp. Ono už to na tom Lumberyardu běží :) O tom přechodu hovoří i tiskové zpráva. Dva lidi, pár šikových skriptů a asi deset hodin času. Roberts uvádí, že Lumberyard se od CE skutečně příliš neliší a protože má CryTek finanční problémy a není jisté, zda by CE měl dobrý základ pro budoucí vývoj a podporu, rozhodli se switchnout. A samozřejmě i proto, že LY nabízí lepší práci se sítěmi a serverovou základnou Amazonu. K rozhodnutí došlo již na počátku minulého roku. K implementaci ve verzi 2.5. Kvůli licenčním ujednáním bylo vše oznámeno až nyní. Takže změna enginu tu skutečně nebude problém, už je hotovo.
  • honcka
    Lumeryard je akorát jiný fork cryenginu akorát uspúsobený pro cloudové servery, tansfer zabral 2 člověkodny
  • Blue.Shark
    Tak přece jsi přišel, už před 4 dny jsem tě vyhlížel *15* *15*
  • Lol ... vymena engine ... to je takovej nepatrnej zasah do hry, kterej se zvladne lusknutim prstu za vikend a 10 babek ...

    Kde ja to jen ... jooo ... dnf ... tam ten engine menili tusim 4x ... a trvalo jim to jen 15 let ... takze sc ma jeste 3 vymeny a 10let k dobru ...
  • Za 4 a pul roku tezko pokud tvoris novy koncept. Pokud vyrabis klasiku, 10x overenou s profouklou technologii tak mozna. Vim, ze zijes v domneni, ze SC vznika od r. 2010. Ne, uz kampan zacala teprve v rijnu 2012. Samotne prace zacaly spis v roce 2013. Projdi si archivy CIG, wikipedii a zapoj selsky rozum. Diky PS: Kdyz je to vsechno takova legrace, co trvalo Blizzardu 12 let na Starcraftu II, na kterem zacali prakticky hned po vydani jednicky. Oznamili ho roku 2007 a vysel 2010. Co asi delali tech 9 let na "pitome" strategii? Podle tvych meritek to jsou uplny lamy, protoze nevyrobi stragu za 4 roky.
  • alien5
    Jak ti to jen vysvetlit nemas pravdu :) ale vysvetlovat ti to nebudu.
  • Blue.Shark
    Víš, to, že si neověřuješ informace, není něco, čím by ses měl chlubit. To je to samé, jako kdybych ti tvrdil, že stoprocentně vyjde Half-Life 3, protože mi to říkala sousedka a ta přece musí mít pravdu - taky jsem to nekde slyšel, ale stoprocentně je to kravina. Vznik dezinformace v praxi.

    Pokud jde o nový obsah, velmi pravděpodobně to byla zmínka o nově nasazené verzi 2.6, do které přibyl FPS modul Star Marine. To nicméně není featura, kterou by si vycucali z prstu. V plánu je od 26.9. 2013, jak jsem se dočetl ve stretch goalech. Jestli chceš informace téměř od zdroje, skoč třeba k Walltarovi na stránku, a najdeš tam aktuality jen s mírným zpožděním a dokonce v češtině.
  • Ofi web sice nectu ale novy obsah oznamoval asi pred 3 tydny eurogamer, takze pokud veris tomu ze mas pravdu jenom ty a vsichni ostatni se muzou militak tak potom lzou oni, ja jak jsem nakoupil tak prodavam tak se prosim zdrz komentaru ze tady buduji nejake vymyslene kauzi, nikdy nepisu nic co by se nekde neobjevilo.
  • Blue.Shark
    V předchozím příspěvku tvrdíš, že stále přibývají plány v rámci obsahu a tak to ve skutečnosti není. Čili se tvé informace nezakládají na pravdě nebo vědomě lžeš. Nikdo neřekl nic o ohromném obsahu, protože ten nás teprve čeká - vždyť hra nemá odladěné základní mechaniky a je v alfě. Po hrubých pracích bude obsah při třistačlenném týmu přibývat tak, že si budeme držet klobouky.
  • Zajimave jak pises ze moje informace se nezakladaji na pravde ale prikyvujes nekomu kdo napise ze do hry pridali planety, pritom jsem logoval ani ne pred tydnem a zadne fungujici planety tam nebyly. Libi se me jak si k tomu kazdej fanboy prida to svoje a presvedcuje sam sebe jak uz tam je spousta obsahu vcetne planet, vsadim se ze ty zrovna konkretne neopusted devkit jeste dlouho.
  • ,,Za dva roky ale nevyrobíte hru, která dobře vypadá, funguje a má nadupaný obsah"

    Za dva roky to sice de hur, nicmene za dobu co vznika SC uz by ty hry co fungujou a maj nadupanej obsah byly minimalne 2.
  • A zase mi to nedá. No Man Sky versus SC. Žánr spacesim je prý mrtvý a důkazem budiž neúspěch NMS a podobných her, kterých se za posledních pár let vyrojilo jak hub po dešti. Proč asi? Fakta. Do roku 2012 se nikdo o space sim nepokoušel. Dosavadní stálicí byli RPG hry z vesmíru X + semtam něco jako MMORPG EVE. V roce 2012 odstartoval SC KickStarter kampaň. Byl to fenomenální úspěch. Během kampaně nejvíc vybraných peněz v historii. A najednou se, v následujících měsících jako z čistého nebe, začali objevovat další vývojaři s úžasnými nápady na vesmírné simulátory všeho druhu. NMS, Elite, Kerbal, Space Engeneers aj. Najednou byl vesmír v kurzu. Všichni slibovali úžasné zážitky do roka, do dvou let. No a tady máte ten výsledek. Všechny ty hry jsou víceméně hříčky, které dohromady moc nenabízí. Proč? Protože šustili penízky, protože se chtěl někdo vézt na vlně zájmu SC kampaně. Za dva roky ale nevyrobíte hru, která dobře vypadá, funguje a má nadupaný obsah. Nakonec se ukazuje, že hry bez příběhu jsou jak jídlo bez soli a všechny ty super obrovské sandboxy nikoho nebaví. Jasně, SC bude i sandbox, ale né pustý. Naopak, cílem CIG je mít vesmír plný příběhů a vlastní mytologie. Sami na tom usilovně pracují i vydávanými povídkami, loreguidem atp. K vytvoření kvalitního obsahu je ale potřeba čas. CIG má posun ve vydání, ale není to dramatické. A nebude to dramatické ani když to budou 3 roky skluzu. Dle informací, kterých se mi dostává to ale nehrozí. Hlavní kampaň S42 bude ještě letos. Ptáte se proč? Protože sám Roberts avizoval, že assety, animace i další obsah pro S42 je hotov. Nyní vše ládují do enginu a testují. A proč nám nic neukáží? Zaponeňte slovo "nic". CIG ukazuje každý měsíc dost věcí (kdo sleduje, ví). Jako důkaz stačí obsah jejich webu. Nezapomínejme, že StarCitizen jsou dvě složky - Squadron 42 a Persistent Universe. To první bude, to druhé bude postupně. A je jasné proč. Singleplayer neřeší kolize a problémy spojené se hrou více hráčů. Hráč SP je vždy a pouze na jednom místě. Pouze on a nikdo jiný. Na S42 pracuje plnohodnotný tým lidí, který řeší pouze design, enviro, assety a ládování do enginu. To jsou oni. https://cloudimperiumgames.com/media/k0nf5her9y0qzr/heading/UK.jpg Věřte nebo ne, jen tato divize je větší než většina vývojářských studií po světě. Veškeré ostatní věci, jako herní subsystémy, mají jako benefit z ostatních poboček.
    No a proč jsme z S42 ještě nic neviděli? Kolik jste toho viděli, a kdy, z DOOMa? Část herní mapy měsíc před vydáním? Půl roku předtím intro + nějaký screen. Co chcete? Vidět všechno a připravit se o překvapení? Z SC jsem viděl toto: design, mechaniky, fungující mapu, fungující letový model, asi 30 lodí, 2 lokace, 2 stanice, hangáry, planety, vozidla. Kurňa, to je víc, než jsem kdy v alfě hry viděl. Vlastně pardon. Já viděl vždy jen betu nějaké hry. Takže PU je v alfě a S42 finišuje. Kdy uvidíme kus hry z S42? Nevím, pár týdnů před vydáním? Asi jo, stejně jako u 90% her.
  • To jsem zvědav co budou uplakánci pomlouvat až SC vyjde. Je tu někdo s koulema, kdo se se mnou vsadí, že singleplayer Squdron 42 vyjde ještě letos? Když vyhraju, koupí mi dotyčný hru dle mého výběru, když prohraju, udělám já to samé pro něj. Nevztahuje se na sběratelské edice her. Sázka platí pouze pro prvního kdo se přihlásí. Platforma nerozhoduje. Teď se ukaž odvážný špinavče! *1*
  • Tilwaen
    V tom případě se není čeho bát *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit