Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • alespoň za mě se to hodně povedlo. před spuštěním jsem si dal něco přes hodinku DOOM II se zandronum (hlavně kvůli ovládání kb+m) a pocit ze hry je tam kde má být (u obojeho se nutim se na to vykašlat a jít spát :-) )

    takže subjektivní porovnání s originálem (neberu trojku)
    - o něco frenetičtější akce, nepřátelé jsou rychlejší takže člověk musí být o něco víc v pohybu
    - vertikální pohyb - skáče se po bednách/leze na vyvýšený plošiny - funguje dobře, příležitosti jsou všudypřítomný, v přestřelkách hodně pomáhá k úhybným manévrům/setřesení dotěrnýhoi melee protivníka. naštvat dokáže když člověk úspěšně absolvuje bitku a pak si chce vklidu zaskočit pro nějaký secret a přitom spadne/zabije se a kvůli checkpoint systému jede bitku znova .... zatím se mi stalo jen jednou (že bych musel opakovat bitku, spadnul jsem víckrát) takže checkpointy úplně špatně rozmístěný nebudou
    - nepřátelé jdou buď na blízko (jenom pár), nebo střílí projektily kterým se dá vyhnout (takže odpadli i shotguni/machineguni z dvojky) ...další důvod být v pohybu
    - míň nábojů - na úvod má brokovnice max 20 nábojů oproti původním 50 (a podobně je to pro ostatní zbraně), ale zvedne se to zlepšováním postavy + jakmile máte 3-4 zbraně tak se hoděj všechny a nestává se že by došly náboje do všech ....kupodivu to člověka donutí využívat i zbraně u kterých jsem byl zvyklej si jen syslit ammo
    - dodělávky nepřátel nablízko - očividně systém který se snaží protlačit, když nepřítele dostatečně zraníte (ale nezabijete, impa zasaženýho brokovnicí z jednoho metru se to netýká :-)) tak je na pár sekund omráčený (dá se prodloužit skillama) a v tu chvíli ho můžete dorazit brutálně na blízko (ty "efektní" animace z trailerů). po prvních pár se to samozřejmě stále opakuje, ale naštěstí je to dost rychlá animace a hru to nijak zvlášť nebrzdí (a jsou i skilly který to zrychlý). každopádně z takhle zabitýho démona vypadne zdraví, munice a v případě použití volitelnýho skillu i armor. takže je to hlavně způsob jak vás nacpat "doprostřed dění" v případě že potřebujete zdraví/munici apod
    - motorovka - už není klasická zbraň pro fajnšmekry :-) ....teď je to zbraň která na jednu "ránu" zabije cokoliv (v rámci animace) pokud máte dost paliva (a co mám zkušenosti tak větší potvora sežere skoro všechno palivo), je to teď hlavně dobíjecí stanice pro náboje, z démona kterýho takhle jemně rozpitváte vypadnou náboje do všeho co máte
  • hra s legendarnim jmenem a denuvem, a recenze nikde, zajimava souhra nahod *5*
  • krátka recenzia:
    + Spomienky na návrat do roku 1993.
    - Príbeh
  • SVK: Tato verzia hry vychádza z pôvodného prvého dielu série. Tý čo chceli pokračovanie hry DOOM 3, budu veľmi sklamaný.

    SVK: Drahá Bethesda Softworks a Id Software, toto je rok 2016 a nie rok 1993 . To má byť remastrovana verzia hry ?
  • Vždyť to ani nerozjede... To "napíšu zítra" to jen potvrzuje - koukne se na první gameplaye, aby k tomu potom mohl něco i říct :)
  • Jo ty si pár hodin po vydání dohrál dvakrát singl ? *15* *15* Že máte vůbec zapotřebí, hanit něco, co jste ani nehráli... *7*
  • Tak stahnuto a doparino na nightmare. Velky zklamani 4/10 zitra napisu vic
  • Jack1947
    Já to hrát na konzoli nebudu ale jestli myslíš 1080p/30fps tak asi jo no hlavně aby ten neduh nepřistál z konzolý( rozuměj zjednodušení) i na pc že to je to hlavní *3* I když o zámek se už bát nemusíme tak snad i to ovládání nezklame.
  • kde tam vidis ten koridor
  • Já to hrál na myši už tenkrát, ale to je jedno. Pointa je v tom, že to není jen o rychlosti potvor, ale o jejich počtu, kombinacích, stísněném prostředí a šílený rychlosti hráče. Hlavně proti dnešním FPS je to nejrychlejší hra na světě, takže nechápu, o co ti jde.
  • Nevim, o co snažíš, proč řešíš jen pohyb potvor a projektilů, když jde o celkový tempo a obtížnost hry - velký počet a kombinace potvor často na malým prostoru, kde je láva/kyselina všude kolem, vysoká rychlost hráče, rychlý přepínání zbraní + no-reload atd. Tomuhle se může vyrovnat v FPS žánru jen Quake série... *7*
  • Doporučuju Q3A, kde má každá zbraň jiný styl míření, positioning, taktiku zbraň vs zbraň...
  • Jo konzolova verze OMG, to vam nerekli, že to mate spomaleny ?? :D
  • Jack1947
    Přesto to na konzole vychází spolu s PC *7*
  • Tohle je pravej DOOM, kto videl nebo hral brutalnejši akci v SP ať hodi kamenem :D
    tohle se gamepadem uhrat neda !!
  • je to relativní, puvodní D1+2 mel uplne jiny ovladani nez sme zvyklý ted, tam se to prece hralo na sipkách... když to pak Brutal Doom upgradnul na standard WSAD+myš tak ty potvory už tak rychlý nebyly... proto se pridalo vic obtiznosti a u vyssich obtiznosti se upravila AI potvor... pravdou je, ze kdyz das puvodni D1+2 na vyssi obtiznost a hrajes to na klavesnici, tak se zapotis a rychly to je az az, vzhledem ke zpusobu ovládání.... když to však upravis na K+M tak to tak rychly uz neni.
  • Jack1947
    Respawn ale stejnej horší takže to máš prašt jak uhod *3*
  • nevim o tom že by mel cod levely ve stylu areny kde behas furt dokola
  • Jack1947
    COd to takhle praktikuje už roky a nikdo si co vím nestěžoval *5*
  • Tak na tohle jsem uz asi starej, sledovat to dalších pár minut, tak by mě asi chyt epileptickej záchvat...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit